Adventismiuskontoa voi sanoa myös syömisen uskonnoksi ja oman lihan tyydyttämiseksi SDA organisaation amerikkalaisten ohjeiden mukaan.
Adventistit suosivat lihan korvikkeena kalaa, kahvin korvikkeena teetä ja ehtoollisviinin korvikkeena mehua.
Adventistit leikkivät olevansa juutalaisia jotka myös odottavat Jeesuksen tulemista.
Norjalainen ekologi Kurt Oddekalv vahvisti, että keinotekoisesti viljelty norjalainen lohi on maailman myrkyllisintä kalaa. Hän toimitti todisteet ranskalaisille toimittajille Nicolas Danielille ja Louis de Barbeyracille. Lohi kärsii haimanekroosista ja tarttuvasta anemiasta.
Norjalainen lohi on 5 kertaa myrkyllisempää kuin muut tuotteet, sellaista kalaa ei voi syödä. 50 % norjalaisilla tiloilla kasvatetuista turskanpoikasista syntyy.
Teollisten soijanakkojen raaka-aine on geenimaipuloitua soijaa koska se on edullisinta.
Kasveissa käytetään kasvisuojelumyrkkyjä jotka ovat vahingollisia ihmisen elimistölle.
Kuuluuko ruoka ja uskonto olennaisesti yhteen?
Pastorit suosittelevat myrkynsyöntiä
13
51
Vastaukset
- Anonyymi
1Ko 15:32 Jos minä ihmisten tavoin olen taistellut petojen kanssa Efesossa, mitä hyötyä minulle siitä on? Jos kuolleet eivät heräjä, niin: "syökäämme ja juokaamme, sillä huomenna me kuolemme".
1Ko 10:25 Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden. - Anonyymi
"50 % norjalaisilla tiloilla kasvatetuista turskanpoikasista syntyy mutaatioina."
Adventimi syntyi myös juutalaiskristillisyyden mutaationa joka ilmenee sapattiöyhötyksenä. - Anonyymi
"Kuuluuko ruoka ja uskonto olennaisesti yhteen?"
Näköjään sinulla kuuluu. Ja näköjään saatkin oikein kunnon vatsanpuruja toisten syömisistä. Oma uskontosi siis sinullakin. No...mistä itse kukin orgasminsa haluaa hankkia...
Itse en adventistina ole syönyt kasvisruokavaliota enkä juurikaan kalaa. Sekaruokavaliota olen syönyt eikä syömiseni liity mitenkään uskooni. Vasta viimeisen vuoden ajan olen syönyt affenia ja kuhaa, joita naapurini kalastaa verkoilla.
Ihmetellen kovin, miksi syöt jotain viljeltyä norjalaista roskakalaa...- Anonyymi
Syötkö sianlihaa vai kieltääkö sen uskosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun uskooni ei liity ruokarajoitteita eikä Adventtikirkon opetuksen mukaankaan ruokavalio voi pelastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai usko voi kieltää yhtään mitään!? Selitä, miten usko kieltää jotakin.
- Anonyymi
Missä adventtikirkossa saa kirkkokahvit vai kieltääkö sen uskonto?
Olette te aikamoisia sapattikoijareita- Anonyymi
Esimerkiksi Turun Betelkirkossa saa kirkkokahvit joka sunnuntai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi Turun Betelkirkossa saa kirkkokahvit joka sunnuntai.
Betel tarkoittaa luopumusta.
Siellä on pedonmerkin henki johtuen Betelin menneisyydestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Betel tarkoittaa luopumusta.
Siellä on pedonmerkin henki johtuen Betelin menneisyydestä.Olet aika käärme.
Adventtikirkon jumalanpalvelus on lauantaina eikä sunnuntaina Betelissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aika käärme.
Adventtikirkon jumalanpalvelus on lauantaina eikä sunnuntaina Betelissä.Mitä ihmettä sekoilet? Kirkossa on jumalanpalveluksia sekä lauantaina että sunnuntaina!!!
- Anonyymi
Rauhoitukaapas lapset nyt taas.
- Anonyymi
Taas typerä aloitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019