Perintövero poistettava.

Anonyymi-ap

Minua ihmetyttää tuollainen kuin perintövero. Onko missään muualla vastaavaa sosialistien lempilasta? Keneltä se on pois jos isä tienaa ja säästää lapselleen että tämän tulevaisuus olisi helpompi. Esim maatila tai yritys pitäisi automaattisesti siirtyä jälkipovelle ilman sosialistien ahnetta kouraa.

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No suomi on verojen luvattu maa. Onhan tuo naurettavaa. Moneen kertaan maksetuista veroista vielä maksaa päälle. Eikä täällä onmistu edes omaisuuden lahjoittaminen ilman veroa, siitä maksat lahjaveron😆

    • Anonyymi

      Perintövero on ahneutta. Omaisuudesta on maksettu jo ennestään veroa, sitten maksetaan vero, kun se peritään, ja sitten sen päälle lisää veroja veroja, jos perintönä on vaikka kiinteistö. jatkuvaa moninkertaista verotusta.

    • Anonyymi

      Laillistettua varastamista.

      Valtio varastaa.

      Jos ei maksa, joutuu vankilaan.

      Eli se on kiristämistä.

    • Anonyymi

      Suomi on verotuksen paratiisi. Moneen kertaan verotetaan, maksat palkkaveron ja kun hankit jotain niin verot maksettava. Omaisuutta myydessä maksetaan taas veroa, pääomaveroa, luovutusvoittovero. Mikään ei silti riitä, velkaa otetaan kyljet vääränä. Jälikpolvi maksaa suuret verot vaikka vanhemmat on verotettu varattomaksi. Mikä tämä yhteiskunta on. Päättäjät täysiä tolvanoita ja osaamattomia asioiden hoitajia. Kukaan ei saa tällä sektorilla parannuksia aikaan. Yhteiskunnan rahat haaskataan eikä parannuksia näy.

    • Anonyymi

      Mannejen heimolainen eli verottaja varastaa.

    • Anonyymi

      Parempi verottaa kuolluta kuin vielä eläviä kuoliaaksi.

    • Anonyymi

      Perintövero on kommunistien tapa sosialisoida = varastaa kansalaisen yksityisomaisuutta.
      Haluan taannehtivasti takaisin jokaisen markan ja sentin, joilla olen joutunut rhoittamaan tämän sosialistisen Suomen kulutusjuhlia, ja viidennen kolonnan ulkomailta tänne ronttaamista.

    • Anonyymi

      Hyvä vaan että on perintövero olemassa. Tienakoot kaikki itse omat vaurautensa.

    • Anonyymi

      Perintövero on hallituksen harrastamaa laillista varastamista.

    • Anonyymi

      Taisi olla kolmen vuoden välein saa lahjoittaa lapselleen 4999 euroa vapaasti, kumpikin vanhempi. Näin minä teen. Toki perillisen pitää olla täysjärkinen joka ei mätkäse rahoja uuteen autoon.

      Jos oikein risoo niin tee kuten Björm Wahlroos, muuta kirjasi Ruotsiin tai vastaavaan maahan jossa perintöveto alhainen ja lahjoita omaisuutesi siellä. Palaat sitten vuoden päöstä takaisin.

      Ennakkoperinnöstä saattaa myös säästää mutten tuosta sen enempää kun monimutkaisempaa.

    • Anonyymi

      Perintöveron tarkoitus on pitää raha liikkeessä. Ilman sitä kaikki varallisuus keskittyy muutamulle ihmisille/sivuille eikä siitä seuraa hyvää kenellekään. Näin on käynyt joitain satoja vyosia sitten esim englannissa ja ranskassa.

      Perintöveroa pitää korottaa jotta raha pysyy liikkeessä.

      • Anonyymi

        Hyppää pituutta.


      • Anonyymi

        Minä olen sitä mieltä että jos minun vanhempani ovat saaneet säästöön jonkun verran tilistään vuosien varrella ja ne rahat jäävät minulle niin miksi verottaa jo kerran verotettuja rahoja .
        Sehän on ihan yksityinen asia mitä vanhemmat haluavat jättää lapsilleen , kovalla työllä tienattuja rahoja tai muuta omaisuutta . Pitäisikö jo sujutella vielä kun elää ne säästöt lapsilleen että tietää että omaisuus pysyy ilman perintö veroa omilla lapsilla .
        En ole silti mikään ääri oikeistolainen jos haluan että lapseni saavat sen mitä olen vuosien aikana saanut säästöön


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4823
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4603
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4204
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3177
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2711
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2182
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe