Miltä tuntuu rakastua toiseen varattuna?

Anonyymi-ap

Oma henkilökohtainen hlvetti.

45

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Omat tunteesi heijastavat jotain, mitä olet jäänyt nykysuhteessasi paitsi. Se ei hyssyttelyllä ja pakottamisella katoa, mutta tilanteen tiedostamisella, tunnustamisella, hyväksymisellä sekä rakentavalla käsittelyllä voit päästä tilanteesta eteenpäin. Mikä on sinun mielestäsi sinulle hyvä, arvojesi ja moraalisi mukainen elämä, kulje sitä kohti.

• Anonyymi

Ei tästä pääse eteenpäin millään. Vuosia jo mennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tästä pääse eteenpäin millään. Vuosia jo mennyt.

Oma valinta siis. .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma valinta siis. .

Onhan se tavallaan. Olen päättänyt ettei kukaan muu ole samanlainen ja silloin se on niin. Itsetutkiskelua siis tarvinnee.

• Anonyymi

Yhdyn tähän. Taistelua vastaan joka ikinen päivä. Ja Nainen olen.

• Anonyymi

Tuntui aluksi normaalilta, sitten kun ymmärsin ettei se onnistu se hälveni. Muutti ihmisenä huonompaan suuntaan 😪

• Anonyymi

Kuinka muutti?

• Anonyymi

Älä jauha paskaa. Helv minkälainen ihminen

• Anonyymi

Tästä on normaali kaukana -n

• Anonyymi

Entäs rakastua varattuna varattuun?tupla ongelmat.oma valinta,turha inistä.

• Anonyymi

Tai rakastua vapaana varattuun! Parasta.

• Anonyymi

Mikä oma valinta?

• Anonyymi

Rakkaus ei oo valinta. Ei tunteita voi valita.

• Anonyymi

Minä olen hyväksynyt että me emme voi valita kehen tunnemme ja mitä. Ja ainakin olen kasvanut ennen halveksin minun laisia jotka rakastuvat varattunaan varattuun ja väärän ikäiseen. Mutta tällaista on naisen elämä.

• Anonyymi

Kuinka paljon vääränikäiseen olet rakastunut? Miksi hän on vääränikäinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka paljon vääränikäiseen olet rakastunut? Miksi hän on vääränikäinen?

Meidän elämön tilanteet on erit n. 20vuotta. Miten se vanha uutta oppis oletan niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän elämön tilanteet on erit n. 20vuotta. Miten se vanha uutta oppis oletan niin

Kyllä vanhakin uusia temppuja oppii, jos haluaa. Jos yhteiselämää halutaan, niin täytyy sitä kummankin oppia uusia temppuja , oli sitten isosta- tai pienestä ikäerosta kyse. Voihan olla myös niinkin, kun on pitkään ollut varattuna ja alkaa jo tympimään, niin haluaa aloittaa uuden elämän uusilla tempuilla.

• Anonyymi

Mielessäni mun, pyörii jatkuvasti itseäni huomattavasti nuorempi nainen. Vaikka varattuja olemme molemmat, en näille tunteille mitään voi. Enkä haluakaan. Että tälläistä on miehenkin elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielessäni mun, pyörii jatkuvasti itseäni huomattavasti nuorempi nainen. Vaikka varattuja olemme molemmat, en näille tunteille mitään voi. Enkä haluakaan. Että tälläistä on miehenkin elämä.

Mitä sitten haluat naisesta ajaa pois vai pitää lähellä. Minä ajattelen paljon, enkä tunteita kiellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vanhakin uusia temppuja oppii, jos haluaa. Jos yhteiselämää halutaan, niin täytyy sitä kummankin oppia uusia temppuja , oli sitten isosta- tai pienestä ikäerosta kyse. Voihan olla myös niinkin, kun on pitkään ollut varattuna ja alkaa jo tympimään, niin haluaa aloittaa uuden elämän uusilla tempuilla.

Tympimään minusta kuulostaa siltä että vaihtaa ihmistä, kun villasukkia. Minä rakennan asioita hiljaa ja huolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tympimään minusta kuulostaa siltä että vaihtaa ihmistä, kun villasukkia. Minä rakennan asioita hiljaa ja huolella.

Minulla tuli sama ajatus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten haluat naisesta ajaa pois vai pitää lähellä. Minä ajattelen paljon, enkä tunteita kiellä.

Haluaisin pitää hänet lähellä, jollain tavalla elämässäni.

• Anonyymi

Se on vähän samanlainen olo kuin olis moposta loppunut bensa keskelle ei mitään. Sitten se tunne, kun huomaa ,
      -ettei tää ollutkaan vielä varatankilla...

• Anonyymi

Ei ollut manki.. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut manki.. 😄

Aijaaa okei 😂

• Anonyymi

Kyllä näin on. Silti se on ihana helvetti. Se tunne. Ihan koska vaan hänen ( nainen) kanssa. Hei beibi mulla on ikävä sua...

• Anonyymi

Mullakin on ikävä. Tässä on jotain tuttua (miehelle)

• Anonyymi

Tulisin. jos viestit suoraan. Nyt loppui epäröinti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisin. jos viestit suoraan. Nyt loppui epäröinti.

Tunnisteita tunnisteita sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnisteita tunnisteita sitten.

Hän tietää, että odotan yhteydenottoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin on ikävä. Tässä on jotain tuttua (miehelle)

Minä se olen usko pois. Huutelen ikävääni täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä se olen usko pois. Huutelen ikävääni täällä.

Viestiä sit irl.

• Anonyymi

Miksi kamppailla tunnetta vastaan? Ei se katso oletko varattu tai ei jos rakastut. Ja eikö varatulla löydy tarpeeksi rakkautta ja lämpöä nykysuhteesta? Onko ihminen tyytyväinen nykysuhteeseen? Kaikki nämä asiat peilaa jotain, että joku asia ei suhteessa tuo tyydytystä varatulle. Pelkkä sukupuolisuhde kun ei toimi pitkässä juoksussa, ihminen kun on tunteva ja ajatteleva olento.

• Anonyymi

Ihan höpöä, että toiseen rakastuminen aina peilaisi puutteita omassa suhteessa. Kyllä ihminen voi rakastaa kahta yhtä aikaa. Itselleni en uskonut sen olevan mahdollista, koska en ylipäätään ikinä oikein ihastu edes kehenkään. Ja tässä sitä ollaan... Rakastanut toistaKIN jo useamman vuoden. Omassa suhteessa kaikki hyvin, ei tästä mitään puutu. Yhteiskunnallisten normien mukaisesti olemme toisen kanssa vain kavereita, vaikka molemmat kaipaisivat muutakin. Tätähän se elämä on... Erilaisia haasteita, mutkia ja pomppuja suuntaan jos toiseenkin.

Ja jotenkin koko ajan tuntuu, että jotain valuu sormien välistä hukkaan... Kyllä sitä mielessään kyseenalaistaa ne normitkin.

• Anonyymi

Siltä varmaan että on kovat kivut. Ja lääke on käden ulottuvilla muttet sitä saa. Vaan jää kärsimään.

• Osa rakastumisista toteutuu osa ei, mutta ei ole monta, joka ei olisi rakastunut toiseenkin. Siitä pitää huolen moniaviosuuteen vaativa geenistömme. 🌹👀

• Anonyymi

Kuinka voi rakastua toiseen jos on jo varattu toisaalla

• Anonyymi

Onko painovoima olemassa 🤡

• Anonyymi

On olemassa asioita, jotka pitävät varattuna, vaikka rakkautta ei enää olisikaan. Sitten se rakkaus voi syttyä vaikkapa toiseen varattuun. Vaikkei sitä etsisikään.

• Anonyymi

Elämä on ihmeellistä ja yllättävää.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Meillä on vain yksi elämä🥰

• Anonyymi

Sinä olet elämäni! OIHOJOHIJOJIHOHIHIHOO!

• Anonyymi

Mutta muillakin on elämä.. et ooe yksin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      247
      10782
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6903
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5583
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4850
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4124
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3609
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3444
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3382
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      19
      2804
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      55
      2579
    Aihe