Löytääkö Loimaalta seuraa, jos on hiukan pullukka?

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette?

28

1545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No sinne nyt loimi rantaan 1.10

      • Anonyymi

        Voiko myös tilata osaavan tanssipartnerin?


    • Anonyymi

      Missä menee lihava ja hiukan pullukan raja?

      • Anonyymi

        Se on katsojan silmissä !


      • Anonyymi

        Itse ajattelen niin, että ne farkut, jotka vielä kaksi vuotta sitten olivat mukavat kiristävät nyt hiukan, joten olen hiukan pullukka. Lenkille siis. Lihava taas on alltogether toinen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajattelen niin, että ne farkut, jotka vielä kaksi vuotta sitten olivat mukavat kiristävät nyt hiukan, joten olen hiukan pullukka. Lenkille siis. Lihava taas on alltogether toinen asia.

        Se voi olla, että farkut on kutistuneet...?


    • Anonyymi

      Jos on leppoisa ja lupsakka luonne, niin kyllä pullukkakin seuraa löytää.

    • Anonyymi

      Eiköhän suurin osa loimaalaisista ole hiukan pullukka, ellei jopa lihava. Monet miehet tykkäävät kun on kunnolla mistä rutistaa.

    • Anonyymi

      Miehet on Loimaalla lihavia, vatsa menee edellä kun kävelee.eikä ihme kun aina mennään autolla.eikä kaikki kyl ole lihavia

      • Anonyymi

        Itse taas naisena tykkään, että miehellä on hiukan vatsaa. Pallovatsasta en välitä, menee makuuhuonepuuhat pilalle. Kuitenkin rauhallinen, lupsakka, asioista kiinnostunut mies, joka osaa puhua, on myös tärkeää.


    • Anonyymi

      Varmasti seuraa löytyy. Tosin Loimaa on niin pieni paikkakunta, että kaikki tuntevat toisensa, ja baareissa notkuvat ovat jo ainakin kertaalleen käyneet toinen toisensa läpi. Ulkopaikkakuntalainen ehkä olisi parempi ratkaisu?

    • Anonyymi

      Kyllähän ne monen lapsen yksinhuoltajatkin seuraa löytävät, tuskin pullukkuus on este. Täytyy vain lähteä baarikierrokselle, varmasti joku tarttuu mukaan.

      • Anonyymi

        Baarien lihatiskeillä pullukkuudesta saa lisäpisteitä.


    • Anonyymi

      Pullukasta saa maaseudulla rotevan emännän tiluksillensa.

    • Anonyymi

      Onkohan yhtä pullukka kuin kepun johtaja? Kyllä varmasti saa!

    • Anonyymi

      Mitäs kaikkien asioiden ja ketjujen asiantuntija Lajijasuris tähän sanoo? Kai nyt joku kommentti on?

    • Anonyymi

      Mitäpä mieltä on kaikkien ketjujen ja asioiden asiantuntija Lajijasuris?

      • Anonyymi

        Kiitos tästä kunniasta 🙏 En kai mä nyt kaikkea tiedä, mut lta jos pitää silmänsä auki ulkona kulkiessaan, näyttää tuo onnistuvan hyvinkin!

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä kunniasta 🙏 En kai mä nyt kaikkea tiedä, mut lta jos pitää silmänsä auki ulkona kulkiessaan, näyttää tuo onnistuvan hyvinkin!

        lajijasuris

        Lajis, jos sää ny sit kaiken tiärät, niin sanos nyssi jottain- pullukka, vai ei pullukka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lajis, jos sää ny sit kaiken tiärät, niin sanos nyssi jottain- pullukka, vai ei pullukka?

        No se vähän riippuu siitä mistä se roikkuu,,, Lihavat on lepposia, kun ne ei keksi muille kepposia... Mutta joskus liha on maukkaampaa siitä luiden vierestä...


    • Anonyymi

      Lajisaurus on diplomaatti mitä naisten painoon tulee; parasta on olla ottamatta kantaa.

      • Anonyymi

        Oliko aloituksessa kysymys vain naisten painosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko aloituksessa kysymys vain naisten painosta?

        Mies jos on pitkä, keskikehon pullukkuus hyväksytään. Pitkiä ovat vähintään 190 cm miehet.


    • Anonyymi

      Itse olen aika pullukka lähäri, ja heti löytyi baarista mies. Rohkeasti vaan liikkeelle.

      • Anonyymi

        Lähärit on helppoja. useimmat myös hyvin läheisriippuvaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähärit on helppoja. useimmat myös hyvin läheisriippuvaisia.

        Hyvää työtähän nuo suurin osa tekee ja hommaa jota ei moni muu viitsisi tehdä roskapalkalla. Osa tietenkin mätiä omenoita mutta niin on joka ammattikunnassa. Lähihoitajaksi pääsee ihan kuka vaan, niin luonnollisesti sitten päihde- ja mielenterveysasiat ovat yliedustettuina. Kuuluu esihenkilön tehtäviin valvoa lähäreitä, joilla on vaikka päihdeongelmataustaa, ettei ala kaapista häviämään lääkkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää työtähän nuo suurin osa tekee ja hommaa jota ei moni muu viitsisi tehdä roskapalkalla. Osa tietenkin mätiä omenoita mutta niin on joka ammattikunnassa. Lähihoitajaksi pääsee ihan kuka vaan, niin luonnollisesti sitten päihde- ja mielenterveysasiat ovat yliedustettuina. Kuuluu esihenkilön tehtäviin valvoa lähäreitä, joilla on vaikka päihdeongelmataustaa, ettei ala kaapista häviämään lääkkeitä.

        Ei kai se nyt ihan roskapalkka sentään ole, kun keskiansio 3 tonnin tietämillä. Enemmänkin se mielellään saisi olla työnkuvasta riippuen. Jes, soveltuuvuutta pitäis suorittaa paremmin, kuin myös lääkäreillä!

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se nyt ihan roskapalkka sentään ole, kun keskiansio 3 tonnin tietämillä. Enemmänkin se mielellään saisi olla työnkuvasta riippuen. Jes, soveltuuvuutta pitäis suorittaa paremmin, kuin myös lääkäreillä!

        lajijasuris

        Varmaan 3 tonnia saa jos on vuorotöissä, eiköhän se peruspalkka ole parin tonnin luokkaa. Itse en perhe-elämää uhraisi muutaman satkun vuorotyölisän vuoksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      183
      1418
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      28
      1127
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1113
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1064
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      937
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      902
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      130
      885
    8. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      99
      870
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      865
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      858
    Aihe