Löytääkö Loimaalta seuraa, jos on hiukan pullukka?

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette?

28

1710

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No sinne nyt loimi rantaan 1.10

• Anonyymi

Voiko myös tilata osaavan tanssipartnerin?

• Anonyymi

Missä menee lihava ja hiukan pullukan raja?

• Anonyymi

Se on katsojan silmissä !

• Anonyymi

Itse ajattelen niin, että ne farkut, jotka vielä kaksi vuotta sitten olivat mukavat kiristävät nyt hiukan, joten olen hiukan pullukka. Lenkille siis. Lihava taas on alltogether toinen asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ajattelen niin, että ne farkut, jotka vielä kaksi vuotta sitten olivat mukavat kiristävät nyt hiukan, joten olen hiukan pullukka. Lenkille siis. Lihava taas on alltogether toinen asia.

Se voi olla, että farkut on kutistuneet...?

• Anonyymi

Jos on leppoisa ja lupsakka luonne, niin kyllä pullukkakin seuraa löytää.

• Anonyymi

Eiköhän suurin osa loimaalaisista ole hiukan pullukka, ellei jopa lihava. Monet miehet tykkäävät kun on kunnolla mistä rutistaa.

• Anonyymi

Miehet on Loimaalla lihavia, vatsa menee edellä kun kävelee.eikä ihme kun aina mennään autolla.eikä kaikki kyl ole lihavia

• Anonyymi

Itse taas naisena tykkään, että miehellä on hiukan vatsaa. Pallovatsasta en välitä, menee makuuhuonepuuhat pilalle. Kuitenkin rauhallinen, lupsakka, asioista kiinnostunut mies, joka osaa puhua, on myös tärkeää.

• Anonyymi

Varmasti seuraa löytyy. Tosin Loimaa on niin pieni paikkakunta, että kaikki tuntevat toisensa, ja baareissa notkuvat ovat jo ainakin kertaalleen käyneet toinen toisensa läpi. Ulkopaikkakuntalainen ehkä olisi parempi ratkaisu?

• Anonyymi

Kyllähän ne monen lapsen yksinhuoltajatkin seuraa löytävät, tuskin pullukkuus on este. Täytyy vain lähteä baarikierrokselle, varmasti joku tarttuu mukaan.

• Anonyymi

Baarien lihatiskeillä pullukkuudesta saa lisäpisteitä.

• Anonyymi

Pullukasta saa maaseudulla rotevan emännän tiluksillensa.

• Anonyymi

Onkohan yhtä pullukka kuin kepun johtaja? Kyllä varmasti saa!

• Anonyymi

Mitäs kaikkien asioiden ja ketjujen asiantuntija Lajijasuris tähän sanoo? Kai nyt joku kommentti on?

• Anonyymi

Mitäpä mieltä on kaikkien ketjujen ja asioiden asiantuntija Lajijasuris?

• Anonyymi

Kiitos tästä kunniasta 🙏 En kai mä nyt kaikkea tiedä, mut lta jos pitää silmänsä auki ulkona kulkiessaan, näyttää tuo onnistuvan hyvinkin!

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tästä kunniasta 🙏 En kai mä nyt kaikkea tiedä, mut lta jos pitää silmänsä auki ulkona kulkiessaan, näyttää tuo onnistuvan hyvinkin!

lajijasuris

Lajis, jos sää ny sit kaiken tiärät, niin sanos nyssi jottain- pullukka, vai ei pullukka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lajis, jos sää ny sit kaiken tiärät, niin sanos nyssi jottain- pullukka, vai ei pullukka?

No se vähän riippuu siitä mistä se roikkuu,,, Lihavat on lepposia, kun ne ei keksi muille kepposia... Mutta joskus liha on maukkaampaa siitä luiden vierestä...

• Anonyymi

Lajisaurus on diplomaatti mitä naisten painoon tulee; parasta on olla ottamatta kantaa.

• Anonyymi

Oliko aloituksessa kysymys vain naisten painosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko aloituksessa kysymys vain naisten painosta?

Mies jos on pitkä, keskikehon pullukkuus hyväksytään. Pitkiä ovat vähintään 190 cm miehet.

• Anonyymi

Itse olen aika pullukka lähäri, ja heti löytyi baarista mies. Rohkeasti vaan liikkeelle.

• Anonyymi

Lähärit on helppoja. useimmat myös hyvin läheisriippuvaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähärit on helppoja. useimmat myös hyvin läheisriippuvaisia.

Hyvää työtähän nuo suurin osa tekee ja hommaa jota ei moni muu viitsisi tehdä roskapalkalla. Osa tietenkin mätiä omenoita mutta niin on joka ammattikunnassa. Lähihoitajaksi pääsee ihan kuka vaan, niin luonnollisesti sitten päihde- ja mielenterveysasiat ovat yliedustettuina. Kuuluu esihenkilön tehtäviin valvoa lähäreitä, joilla on vaikka päihdeongelmataustaa, ettei ala kaapista häviämään lääkkeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää työtähän nuo suurin osa tekee ja hommaa jota ei moni muu viitsisi tehdä roskapalkalla. Osa tietenkin mätiä omenoita mutta niin on joka ammattikunnassa. Lähihoitajaksi pääsee ihan kuka vaan, niin luonnollisesti sitten päihde- ja mielenterveysasiat ovat yliedustettuina. Kuuluu esihenkilön tehtäviin valvoa lähäreitä, joilla on vaikka päihdeongelmataustaa, ettei ala kaapista häviämään lääkkeitä.

Ei kai se nyt ihan roskapalkka sentään ole, kun keskiansio 3 tonnin tietämillä. Enemmänkin se mielellään saisi olla työnkuvasta riippuen. Jes, soveltuuvuutta pitäis suorittaa paremmin, kuin myös lääkäreillä!

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai se nyt ihan roskapalkka sentään ole, kun keskiansio 3 tonnin tietämillä. Enemmänkin se mielellään saisi olla työnkuvasta riippuen. Jes, soveltuuvuutta pitäis suorittaa paremmin, kuin myös lääkäreillä!

lajijasuris

Varmaan 3 tonnia saa jos on vuorotöissä, eiköhän se peruspalkka ole parin tonnin luokkaa. Itse en perhe-elämää uhraisi muutaman satkun vuorotyölisän vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      72
      6378
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      144
      5863
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      493
      3725
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      120
      2139
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      39
      1391
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      405
      1368
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1195
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1054
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      56
      970
    10. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      110
      962
    Aihe