Kansa näkee nälkää - Marin ruokkii ex-pääministereitä

Anonyymi-ap

Eiköhän ex-pääministereillä olisi ollut rahaa ostaa itse ruokansa? Esim. demari-Lipposella on Venäjältä saatuja verirahoja yllin kyllin, ja taisi Rinteen Anttikin kääräistä isännöitsijänä ollessaan taloyhtiön rahoja taskuunsa riittävästi.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009097103.html

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eskoaho, mattivanhanen, paavolipponen ja sannamarin. Kansan inhokit ja Suomen tuhoajat.

    • Anonyymi

      Köyhät siellä taas syö veronmaksajien rahoilla.

    • Oletko sinä nälässä?

      • Anonyymi

        Eläkeläiset ovat suuressa hädässä ruuan ja sähkön hintojen ennen näkemättömästä noususta, ja tämä yksi taukki vitsailee asialla.


      • Anonyymi

        Tuskin on kun on nettiyhteys käytössä jonka kautta kitisee ja valittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eläkeläiset ovat suuressa hädässä ruuan ja sähkön hintojen ennen näkemättömästä noususta, ja tämä yksi taukki vitsailee asialla.

        Silläkö se tilanne korjautuu, että sinä kitiset täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkeläiset ovat suuressa hädässä ruuan ja sähkön hintojen ennen näkemättömästä noususta, ja tämä yksi taukki vitsailee asialla.

        Olen eläkeläinen. Minulla on vaikeuksia ostaa kaupasta niin vähän, että yhden hengen taloudessa saan kaiken syötyä. Sähkön hinta kyllä nousee. En silti kadehdi entisten pääministerien lounasta. Mukava ele ja jatkuvuutta Suomen demokratialle.
        En ole vielä koskaan nähnyt nälkää. En tunne ketään nälkiintynyttä Suomessa. En oikeastaan tiedä mistä puhut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen eläkeläinen. Minulla on vaikeuksia ostaa kaupasta niin vähän, että yhden hengen taloudessa saan kaiken syötyä. Sähkön hinta kyllä nousee. En silti kadehdi entisten pääministerien lounasta. Mukava ele ja jatkuvuutta Suomen demokratialle.
        En ole vielä koskaan nähnyt nälkää. En tunne ketään nälkiintynyttä Suomessa. En oikeastaan tiedä mistä puhut.

        Näillä tuomiopäivän manaajilla on oma viestinsä, jota he haluavat levittää. Siinä eivät faktat haittaa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eläkeläinen. Minulla on vaikeuksia ostaa kaupasta niin vähän, että yhden hengen taloudessa saan kaiken syötyä. Sähkön hinta kyllä nousee. En silti kadehdi entisten pääministerien lounasta. Mukava ele ja jatkuvuutta Suomen demokratialle.
        En ole vielä koskaan nähnyt nälkää. En tunne ketään nälkiintynyttä Suomessa. En oikeastaan tiedä mistä puhut.

        Olen myös eläkeläinen raskaan työrupeaman aikoinaan tehnyt perheellinen.
        Joudun kuitenkin erittäin tarkoin laskemaan eläkkeeni riittävyyden ruokaan, pakollisiin lääkkeihin, sähkö- ja vastikkeiden maksuun, hygieniaan jne.
        Mihinkään ylimääräiseen pieneläkkeeni ei tosiaankaan riitä edes uuden talvitakin ostamiseen vaan vanhaa on paikattava, korjailtava.
        Joten suosittelen, ettet yleistä kaikkia eläkeläisiä hyvinvointia ja huolettomuutta tarjoavaan eläkeläiselämääsi. Kiitos!


    • Anonyymi

      Eipä taida tuo ateria olla murto-osakaan Marinin muiden menojen joukossa. Oli todella ihanaa nähdä vanhoja kunnon pääministereitä, no ne hyvät ajathan meni jo.

      • Anonyymi

        Hyvät ajat ovat edessä päin, kun kokoomus voittaa seuraavat vaalit.


      • Anonyymi

        Niinkuin käteinen, vai. Ihme että kehtaa liikkua julkisilla paikoilla.


    • Anonyymi

      Marin halveksi ja pilkkasi boomereita. Miten ne nyt kelpaa rva pääministerin pöytään?

      • Anonyymi

        Siksi kun Marin saa heidän siivellään julkisuutta kun on arvovaltaista seuraa.


    • Anonyymi

      Siellä ne prkl..söivät hanhemaksapalleroita kansan piikkiin ja mediakin oli kutsuttu paikalle stana.. katsomaan kuinka ne hotkivat.

      Oli varmaan ananasta ja pyytäkin tarjolla...vttu stana prke...

      • Anonyymi

        Eikös akka Marin muuta nyt keksinyt ? Suomen terv.hoitoon nuokin rahat oisi pitänyt laittaa. Hullu akka ?


    • Anonyymi

      Mitä te valitatte?
      Marin on demokraattisesti valittu demokraattisia arvoja puolustava maailman coolein poliitikko (valinta tehty demokraattisesti)
      Elämmehän demokratiassa.

      jos et kannata demokratiaa kannatat fasismia.

      • Anonyymi

        Rinteen pöydän alla valittu poskeen oton suomenmestari


      • Anonyymi

        Suomessa vallitsee näennäis-demokratia, taustalla kaikki tapahtuu sitten korruptiolla ja hyväveli mentaliteetilla.
        Hallitus kusee meitä silmään ihan koko ajan ja media väittää, että se on meidän hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinteen pöydän alla valittu poskeen oton suomenmestari

        Validi linkki esittämääsi väitteeseen, muutoin porvarivaletta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinteen pöydän alla valittu poskeen oton suomenmestari

        Käteinen voitti, koska Stubb ei ollut paikalla!


    • Anonyymi

      Lipponen ja Jätteenmäki saman pöydän ääressä,kyllähän ne mahtuu samaan pöytään kun saa ilman mässätä.Onko röyhkeydellä rajaa!?siellä sitä vedetään evästä ääntä kohti niin että napa ruskaa.JA KANSA MAKSAA!!

      • Anonyymi

        Mehän maksetaan miljardeja lastenhuollosta ja sijoitusasunnon omistajille kiskurivuokristakin. Mitä nillität?


      • Paljonko sulta käytiin keräämässä kolehtia tätä tilaisuutta varten?


    • Anonyymi

      Validit linkit aloituksessa esitettyihin väitteisiin, muutoin porvarivaletta.

    • Anonyymi

      Eikö teistä kukaan ole syönyt lounasta kavereitten tai työkavereitten kanssa? Mun työuran aikana jotkut firmat tarjosivat pullakahvit tai joskus lounaan, jos pääsivät esittelemään tuotteitaan alkuun. Hui kauheeta!

      Pienet on murheet, mutta aina sama syy: Sanna Marin. Tekee se jotain tai on tekemättä, ei vaikuta valituksen määrään mitään. Sulta on mennyt uskottavuus.

    • Anonyymi

      Mukana Jauhosanna (sd) eliitti ruokailussa verovaroin myös ”Mooses” Paavo Lipponen,sd, joka myi oman konsulttifirmansa nimiin Suomen aluevesiltä ryssille vetää kaasuputki aluevesiemme läpi.
      Tähän halveksuttavaan vetoon eivät muut Suomenlahden/Itämeren rantavaltiot eivät menneet mukaan.
      Lippisen Paavon&Päkän perhefirma nettosi satoja tuhansia suomalaisille kuuluvan aluevesi alueen myynnistä ryssille.
      Luulisi tuon persepään häviävän maan alle, mutta ei sitä demukat porskuttavat entistä leuhkempaan tyyliin.
      Nyt voimme vaan odottaa, milloin Uudenmaan ja erityisesti Helsingin edustalla meri alkaa metaanista kuplia.
      Maamme typerääkin typerämpi hallitus ei pysty mitään tekemään tässäkään asiassa kuten Itäraja syytää Putinin lähettämiä desantteja maahamme ja Eu:n alueelle.

    • Anonyymi

      Seuraavaksi tämä rosvojoukkio kerääntyy Tasavallan Presidentin ja rouvansa tarjoamille itsenäisyyspäivän mässäilyille veronmaksajien piikkiin.
      Itsenäisyysjuhlan pitää peruuttaa maamme kärvistellä tässä alaspäin syöksyvässä tilassa.
      Itsenäisyysjuhlinnan häpeäpilkuksi muodostuu Suomen tarjotessa ryssille ja muille matu käpykaartilaisille tyrehtyvässä veronmaksu tilanteessa luxus täysihoitoa.
      Ryssistäkin on tullut Kunniavieraita vihervassari kuplan jyllätessä arvaamattomassa, osaamattomassa, kantasuomalaiset hylkäämässä Tyttöhallituksessa.

    • Anonyymi

      On tämäkin ajakohta järjestää kaviaari juhlat tälle porukalle. Eikö nekin rahat jotka tähän pippaloon menivät olisi voitu käyttää todellista hätää kärsiville. Taas yksi osoitus marinin harkintakyvyn puutteesta.

      • Anonyymi

        Käyttikö siellä joku muukin jauhoja kuin illallisten pikku-emäntä?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      391
      2072
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      54
      1747
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      215
      1408
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1130
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      72
      1043
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      968
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      125
      951
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      50
      899
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      813
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      50
      744
    Aihe