Olen seurannut hyvikseen sen tarinoita, kuinka valkohatut tekee liikkeitä ja brics maat pistävät cabalia kuriin.
Kaikko hänen faktat on 90% puutaheinää.
Kas kummaa, kaikki mitä hän sanoo palvelee venäjän narratiivia. Kun kuullostaa ankalta, kävelee kuin ankka ja näyttää ankalta, on siten ankka.
Jyrki Pykäri
20
549
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sympaattisen oloinen häiskä mitä pari monologia kuunnellut. Tiedä sitten kuinka kujalla on muuten kaikkien saliksien kanssa mut siellä on kuitenkin ollut sellaista tiettyä lämpöä havaittavissa jota myös tarvitaan. On hyvä että porukka tuo sellaistakin esiin kun niin paljon on kaikkea muuta negaa. On sitten eri asia miten paljon on faktaa ja aitoa mut eiköhän kaikki kuitenkin halua lopulta uskoa hyvään. Kuulosti sitten miten jesseltä hyvänsa.
- Anonyymi
Vaikuttaa huijarilta
- Anonyymi
Nigel Watson tekee videoita youtubessa. On hereillä joissakin asioissa (piikkiasia) ja on uskossa. Asuu Suomessa, ehkä muuttoaika selviää videoilta, on brittiläinen alkuperä. Vaimo on kai suomalainen. Sitten on Mossy Bottom kanava (on vaimo, lapsi, koira), hänen hereilläolosta piik. asioissa en tiedä, mutta hänen kanava keskittyy omavaraiseen ruoan kasvatukseen maalla. Yleensä maan muokkaaminen ja itse tekeminen. Kotoisin ehkä Englannista, asunut Irlannissa, meniköhän tämä oikein. Sieltä se selviää.
- Anonyymi
Ano on kuulemma ainut valkohattu.
- Anonyymi
Ei sillä ole valkohattua, ihan pelkkä amis on Ano
- Anonyymi
Ei toi sakki edes ole millään Venäjän palkkalistalla, ovat niin hömelöitä että tekevät tuota ihan omakustanteisesti.
Hyväuskoisia hölmöjä on höynäytetty niin pahasti etteivät sitä tajua.- Anonyymi
Näinpä.
- Anonyymi
Aivan kujalla on
- Anonyymi
Nuo Bricsin jäsenmaat ovat jo aikamoinen piikki lännen talouksille.
Lisäksi on muistettava että jo yli 20 maata on jättänyt jäsenhakemuksensa.
Onhan tämä historiallista.- Anonyymi
Mutta jo olemassaolevat BRICS maat eivät kaikki ole halukkaita laajentamaan.
- Anonyymi
Brics maat ei ole mikään jurdinen liitto kuten EU ja NATO.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Brics maat ei ole mikään jurdinen liitto kuten EU ja NATO.
Eikä se ole edes melkein yksimielinen.
Jokainen maa soutaa omaan suuntaansa muista välittämättä.
- Anonyymi
Naapurin propagandan äänitorvi on
- Anonyymi
Tyypillinen bricks propagandan levittäjä koko ukko
- Anonyymi
Aivan sekoja selittelee tubessa. Käyn nauramassa hänelle ja hänen faneilleen
- Anonyymi
Seuraan mieluummin shamaani Sampo L. En ota kaikkia hänen neuvoja, mutta parhaat ehkä. ;) En mene hänen mainosten perässä. Sampolla on hyviä kontakteja silti muihin valotyöntekijöihin ja pääsee usein asian ytimeen. Tiedän sen, koska olen itsekin tutkinut asioita jo vuosia. Silti saa ajatella itse! Jyrki on varmaan mukava ja osaa kannustaa ihmisiä (kiitos siitä), mutta pitää suhtautua vähän itse pohtien, ettei purematta niele. Jokainen tutkii näitä asioita itse ja mietiskelee.
Olisi tärkeää saada piikitöntä luomua kuitenkin ihmisille, sitä on vaikea täällä saada ellei mahdoton, kun kaupungissa asuu? Se on nyt ykkösasia. Myös lähdevesi ja sen laatu. Jatkakaa. - Anonyymi
Näiden tyyppien pitäisi soittaa Hollywoodiin kun toi mielikuvitus on tuota luokkaa.
- Anonyymi
Aina kun haluan nauraa, katson jotain Pykäriltä, Davidssonilta, Juha Korhoselta tai Vapan veljeksiltä. Kaikki aivan irti todellisuudesta.
- Anonyymi
Eleni näkijällä on rauhallinen kanava. Ja keskustelua. Eri asia uskooko samaan vai erilailla.
- Anonyymi
Lisäys. Hannah Rohkea tekee regressioita edellisiin elämiin. Videoita on siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962