Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Luottaako naiset miehen valintaan

Anonyymi-ap

Suostuuko naiset seksiin miehensä tuoman vieraan miehen kanssa pelkän seksin takia?
Meillä ensimmäinen kerta oli vaimolle täysin tuntematon mies minun kaveri.
Vaimo ei ollut puhunut edes puhelimessa hänen kanssaan eikä nähnyt edes valokuvaa hänestä ja silti suostui olemaan alasti vastassa ja antoi kaverin panna heti kun tuli meille.

19

1495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      meillä vaimo halus nähdä myös miesten panoja niinä annoin peppuavieraallemme vaimo katsoi ja innostui

      • Anonyymi

        Ota lääkkees!


    • Anonyymi

      Meillä mies tekee esivalinnan, jossa karsii selkeät hörhöt ja muut epäsopivat. Näyttää minulle sitten 3-5, joista voin valita. Otan sitten yhteyttä ja valitsen sellaisen, jonka kanssa kemia toimii ja jonka ulkomuoto kuvassa miellyttää.
      Kolme onnistunutta valintaa ollut tällä menetelmällä. Hyvät panot kaikilta olen saanut. Yleensä vietetty viikonloppuja yhdessä, joten siinä on ehtinyt tutustua muutenkin.

      • Anonyymi

        Samoin toimittu meillä. Mies esivalitsee, mutta minä päätän, kuka saa panna.


    • Anonyymi

      En luota. Minä valitsen. Minuahan kolmenkimpassa pannaan, enkä anna millekään kaljamahalle tai muuten epämiellyttävälle tyypille. Riittävän iso kyrpäkin pitää olla, mutta ei mikään jättimela.

      • Anonyymi

        Muista nyt ne lääkkeet!


    • Anonyymi

      Sokkotreffit on yllättävän kiihoittavaa.
      Olen melko usein valmistautunut miehen puhelinsoiton perusteella valmistautua seksideittiin täysin tuntemattoman miehen kanssa.

    • Anonyymi

      Parilla ekalla kerralla viestien vaihdon jälkeen tavattiin yhdessä vaimon kanssa mies. Viestitellessä vaimo tosi innostunut ja kiimassa tähän mieheen, tapaaminen vieläpä kahdestaan latisti tunnelman, jotenkin vieras koki arvostelemme yhdessä häntä. Keskusteltuamme näiden molempien miesten kanssa sessioitten jälkeen sama tunne molemmilla sekä meillä.
      Nykyään viestin ja puhelun välityksellä sovitaan tapaaminen kotia tai miehen luokse, mies sekä vaimo valmis yhdyntään silloin enää peruutella. Ulkonääköön ja kokoon koskaan yhdyntä kaatunut.

      • Anonyymi

        Kyllä siinä molemmat mukana täysillä. Sunkin kantsii ettii vaimo ittelles, viestisi perusteella sula mahdottomuus kyllä sulle. Vetele vaan rupiseen kätösees ja pura kiukkuas tänne🤣🤣


      • Anonyymi

        Jaha, Niuanniemessäkin on herätty


    • Anonyymi

      Onko vaimosi jakorasia ?

      • Anonyymi

        Kokeillu ei tuota virtaa🤣


      • Anonyymi

        Kysymykseesi onko vaimosi jakorasia? Tämä kysymys on jokseenkin vaikee, mutta syytä on myöntää,kyllä vaimolla mekon helmojen alla perseessä, reisie haaroje välissä,kiistämättä on vakoo uomaa,vittuhaaroissa mitä miehet saavat vaimolta, hän ei ole pihtaaja tyyppine naine rva,
        haarojensa välistä.Voisi ihan vilpittömästi todeta,että 1kk käy meillä vähintään noin 20 miestä, miehiä jotka 2/3 miehen kimpassa panevat vaimoo. Vaimo on 44v rintava iso pylly rva,tämä vaan vieraita miehiä kiinnostaa kiihottaa päästä vaimolta ottaa alushousuja pois perseestä.
        Hyvää alkavaa kesää vaa kaikille nais ihmisille jotka saatte vierasta miestä,kyrpää.


    • Anonyymi

      Minä luotan. Mies saa päättää, kenen kanssa ja miten tai missä. Olen ulkoistanut tuon tehtävän miehelleni. Mieheni tietää mieltymykseni seksin suhteen, oli sitten kyse kolmannesta pyörästä tai useammasta.

      • Anonyymi

        Olen 43 v. siro ja hottis rouva. Mieheni järjestää ja päättää. Tämä on meille myös fetissi. Hän ei edes kerro milloin. On sovittu, että hän soittaa minulle, tai laittaa viestin n. puoli tuntia ennen tapaamista, että ehdin käydä suihkussa ja pukeutua asian vaatimalla tyylillä. Ikä ja kokovaatimukseni hän tietää, muusta ei ole niin väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 43 v. siro ja hottis rouva. Mieheni järjestää ja päättää. Tämä on meille myös fetissi. Hän ei edes kerro milloin. On sovittu, että hän soittaa minulle, tai laittaa viestin n. puoli tuntia ennen tapaamista, että ehdin käydä suihkussa ja pukeutua asian vaatimalla tyylillä. Ikä ja kokovaatimukseni hän tietää, muusta ei ole niin väliä.

        Ekalla kerralla pohdimme yhdessä vaimo teki päätöksen, akoi empii päätöstään ennen tapaamista. Tapasi viime metreillä, tykkäs kaveri jaksava ja taitava. Keskusteltiin kertoi empisen syyksi, olenko minä miehenä samaa mieltä. Nykyään etsin kumppanin vaimolle toimii hyvin.


    • Anonyymi

      Meillä tuota asiaa vatuloitiin vuosia, kunnes sitten lupauduin kokeilemaan yhden kerran. Ekalla kerralla siitä jutusta ei tullut yhtään mitään, häpesin ja jännitin ihan mielettömästi. Pari kuukautta myöhemmin kuitenkin osin sattumalta törmäsimme sopivaan tyyppiin. Ja siitä se sitten alkoi. Nyt noita on ollut aina silloin tällöin... ja mies päättää ja valitsee.

    • Anonyymi

      Kyllä vain, mies valitsee. Mulle on ok. Ja olen ajatellut asian niin, että mies tekee päätöksen "ei tunteella", siis rationaalisemmin.

    • Anonyymi

      Mies tekee alkukontaktin ja jos toteaa kelvolliseksi, antaa minun jatkaa yhteydenottoja. Haluan jutella ensin puhelimessa muutaman kerran ja sopia sitten vaikka treffit kahvilaan. Siellä käymme mieheni kanssa yhdessä ja jos toteamme kemioiden synkkaavan, niin sitten vasta sovimme tapaamisesta. Muutaman olemme hylänneet ja muutaman kanssa… Aaah.❤️

    Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe