Tilanne 28/30

Anonyymi-ap

Slovakia ratifioi Suomen Nato-jäsenyyden, enää kaksi maata jäljellä

46

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Loistavaa 28/30

    • Anonyymi

      kaksi jäljellä

    • Anonyymi

      0.933333333333333333333333333333333333333333333333333333333333%

      Upeaa!

    • Anonyymi

      Slovakia ratifioi Suomen Nato-jäsenyyden

      Slovakia on ratifioinut Suomen Nato-jäsenyyden. Asiasta kertoo puolustusministeri Antti Kaikkonen (kesk.) viestipalvelu Twitterissä.

      – Sain juuri Slovakian puolustusministeriltä mieluisan viestin: Slovakian parlamentti on ratifioinut Nato-jäsenyytemme. Takana selkeä äänten enemmistö, Kaikkonen kirjoittaa.

    • Anonyymi

      Hersonissa taisi olla 96%.

      ;)

    • Anonyymi

      Viimeiset kaksi jäljellä

    • Anonyymi

      Nopeasti viimeiset kaksi hyväksyntää kasaan ei ole aikaa turhaan hidasteluun

    • Anonyymi

      Se oli siinä 😁loppuja on turha enää odottaakaan.slava turkey ✌️

      • Anonyymi

        Kyllä niiden kahdenkin ratifioinnit tarvitaan ennen kuin Suomi kutsutaan Naton jäseneksi ja se saa 5. artiklan turvan.


    • Anonyymi

      Tämä keskustelu on pelkkää roskapostittamista ja olemattoman uutisen jatkuvaa nostelua. Turkki ei tule ratifioimaan Suomen jäsenyyttä, joten Suomi ei Natoo edes pääse.

      • Ja sehän on aivan yhtä varmaa kuin sekin, ettei Suomi koskaan edes hae NATO:n jäseneksi ja valitsee seuraavaksi hävittäjäkseen Gripenit, kuten aikoinaan kerroit.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Ja sehän on aivan yhtä varmaa kuin sekin, ettei Suomi koskaan edes hae NATO:n jäseneksi ja valitsee seuraavaksi hävittäjäkseen Gripenit, kuten aikoinaan kerroit.

        Tuollaista en ole sanonut. Itse olen koko ajan arvellut, että Suomi hakee Naton jäseneksi, mutta epäillyt koko ajan, mitä siitä seuraa. Itse arvelin ennen hakemuksen jättämistä, että Turkki ja Unkari estävät jäsenyyden, mikä oli aika hyvä arvaus.

        Sen kuitenkin sanon, ettei Turkki tule ratifioimaan Suomen Nato-jäsenyyttä niin kauan kuin Erdogan ja hänen puolueensa ovat vallassa. Jos Ukrainan sota eskaloituu, niin Unkarikin voi tehdä tepposet ja jättää ratifioimatta, jotta saa Venäjältä halpaa energiaa.

        Tämä koko kesustelu on suurimmaksi osaksi roskapostittamista ja turhaa aloituksen nostelua. Suomi ei Natoon pääse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista en ole sanonut. Itse olen koko ajan arvellut, että Suomi hakee Naton jäseneksi, mutta epäillyt koko ajan, mitä siitä seuraa. Itse arvelin ennen hakemuksen jättämistä, että Turkki ja Unkari estävät jäsenyyden, mikä oli aika hyvä arvaus.

        Sen kuitenkin sanon, ettei Turkki tule ratifioimaan Suomen Nato-jäsenyyttä niin kauan kuin Erdogan ja hänen puolueensa ovat vallassa. Jos Ukrainan sota eskaloituu, niin Unkarikin voi tehdä tepposet ja jättää ratifioimatta, jotta saa Venäjältä halpaa energiaa.

        Tämä koko kesustelu on suurimmaksi osaksi roskapostittamista ja turhaa aloituksen nostelua. Suomi ei Natoon pääse.

        Haha. Älä pelkää, Suomi ja Ruotsi pääsevät NATO:n jäseniksi.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Haha. Älä pelkää, Suomi ja Ruotsi pääsevät NATO:n jäseniksi.

        Sinulla ei näytä olevan muuta tekemistä, kuin julistaa omaa poliittista unelmaasi somessa. On selvä asia, ettei Suomi pääse Natoon. Kaikki järkevät ihmiset ymmärtävät, miten poikkiteloin Turkki on tämän asian kanssa ja umpisolmu on mennyt viime aikoina vain tiukemmalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei näytä olevan muuta tekemistä, kuin julistaa omaa poliittista unelmaasi somessa. On selvä asia, ettei Suomi pääse Natoon. Kaikki järkevät ihmiset ymmärtävät, miten poikkiteloin Turkki on tämän asian kanssa ja umpisolmu on mennyt viime aikoina vain tiukemmalle.

        Höpsis. Tietenkin Turkki ratifioi jäsenyytemme. Älä turhaan pelkää.


    • Anonyymi

      Kaksi jäljellä pian olemme Natossa

    • Anonyymi

      Meillähän on jo isojen maiden tuki ja aikaa odottaa vaikka sata uotta..

    • Anonyymi

      Ostin shamppanjapullon Natoon liittymisen kunniaksi. Tuossa se odottaa pöydällä poksautusta.

    • Anonyymi

      Mukavan näköinen kartta: Venäjän kaikki rajanaapurit ovat kohta NATOSSA👍👌

    • Anonyymi

      Hienoa että homma etenee ja pian Suomi ja Ruotsi kuuluu puolustusliitto Natoon

      • Anonyymi

        Niinkö? ;)

        Turkki Turkki Turkki Turkki !!!!


    • Anonyymi

      Loistavasti etenee

    • Anonyymi

      Unkari vai turkki kummalle jää nolo tilanne selitellä liittolaisille miksi kestää

    • Anonyymi

      Nopeasti viimeiset kaksi kasaan

    • Anonyymi

      Homma etenee lisää vauhtia hommaan

      • Anonyymi

        Tämä ketju on pelkkää roskapostitusta ja asiatonta aloituksen nostatusta.

        Turkki ei tule ratifioimaan Suomen jäsenyyttä, joten Suomi ei Natoon pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ketju on pelkkää roskapostitusta ja asiatonta aloituksen nostatusta.

        Turkki ei tule ratifioimaan Suomen jäsenyyttä, joten Suomi ei Natoon pääse.

        r.....n itkijälle tiedoksi että kaksi maata jäljellä ja Suomi ja Ruotsi tulee menemään puolustusliitto Natoon


    • Anonyymi

      Loistava tilanne, kaksi jäljellä

    • Anonyymi

      Unkari varmaan ehtii seuraavaksi

    • Anonyymi

      Kiitos Japani ja Yhdysvallat kahdenväliset sopimukset on hyvä asia

    • Anonyymi

      Turkki on eka joka jättää ratifioimatta. Unkari saattaa olla toka.

      • Anonyymi

        Mikään ei saa estää tiltureppanan oikeutta olla väärässä tässäkin asiassa.


    • Anonyymi

      Molemmat hyväksyy

    • Anonyymi

      Seuraava Nato jäsen hakemukset tulee Ukraina, Itävalta, Irlanti ym

      • Anonyymi

        Ukrainahan esitti jo omansa. Itävalta puolestaan on niin suomettunut että on käytännössä jo osa Venäjää kun taas Irlanti laskee sen varaan ettei sen tarvitse laittaa rahaa puolustukseensa, vaan antaa Ison Britannian hoitaa sen.


    • Anonyymi

      Kisa on tiivistyy, Yhdysvallat kävi turkissa kysymässä mikä maksaa?

    • Anonyymi

      Suomalais-ugrilainen veljeskansa solidaarisuus nyt kyllä vähän kateissa.

    • Anonyymi

      mattokauppias joutui selittämään mikä maksaa

    • Anonyymi

      Pian tulee seuraava

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe