Kukkakauppa

Anonyymi-ap

Miksi paikallinen kukkakappa on kiinni keskellä päivää? Kahdella asialla. Piti saada nimi listaan ja kukkakimppu.
Luulisi ,että yrittäjä pitää ovet auki niin kauvan kuin asiakkaita riittää.
Ajoimme vimpeliin,siellä ovet auki ja laaja valikoima.
Onko muuta tahoa joka ottaisi adressikeräykset tietäisi varmasti ,että paikka on auki.

19

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No eihän se köyhille myy.

      • Anonyymi

        Taitaa olla parempien paikka. Kukkani haen muualta ja halvemmalla.


    • Anonyymi

      Kuulemma kiire kukalaitteiden kanssa. Onko hautajaismäärä noussut noin paljon?

    • Anonyymi

      Vimpelin vainajat on Vimpelissä,silloin nimilistakin on Vimpelissä.

    • Anonyymi

      Kallis paikka ja harmittavan suppea valikoima kukkien osalta,muuta krääsää kyllä löytyy. Kirppismeininkiä.

    • Anonyymi

      Joo.kyllä olis tarvetta samanlaiselle palvelulle kun alaset hautaustoimistoa piti ja myöhemmin aleksi jatkoi heidän hommaa. Kaikki sai samasta talosta arkusta kukkapalveluihin.. mutta nyt käydään hakemassa kukat eripaikasta ja Hautauspalvelut eripaikasta... voi saataisiin tänne vielä samanlainen kun ennen!

      • Anonyymi

        Toivotaan että saataisiin uusi kukkakauppa/hautaustoimisto missä palvelu toimii niin kun ennen vanhaa.


      • Anonyymi

        Jos asiaa miettii vähän tarkemmin niin on hyvä että hautaustoimisto ja kukkakauppa on eri paikassa.Hautaustoimiston palveluja ei käytä kuin vainajan läheisimmät,he joille suru on suurin voivat rauhassa sopia vainajan hakemisen ja arkun vainajalle,muut ostavat vain sen kukkalaitteen tai laittavat yhteiseen adressiin. Kukkakaupassa taas käydään hakemassa kukkia muihinkin tarkoituksiin.
        Totta on että Alasen kukka- ja Hautaustoimisto palveli todella hyvin niin alasten kuin aleksinkin aikana,mutta hyvä kukkakauppa ja hienot tilat on nytkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asiaa miettii vähän tarkemmin niin on hyvä että hautaustoimisto ja kukkakauppa on eri paikassa.Hautaustoimiston palveluja ei käytä kuin vainajan läheisimmät,he joille suru on suurin voivat rauhassa sopia vainajan hakemisen ja arkun vainajalle,muut ostavat vain sen kukkalaitteen tai laittavat yhteiseen adressiin. Kukkakaupassa taas käydään hakemassa kukkia muihinkin tarkoituksiin.
        Totta on että Alasen kukka- ja Hautaustoimisto palveli todella hyvin niin alasten kuin aleksinkin aikana,mutta hyvä kukkakauppa ja hienot tilat on nytkin.

        Toivotaan että tämänkin keskustelun huomaa joku alan yrittäjä... ja ottaa kopin. Kilpailuhan on aina tervettä. pitää hinnat kurissa ja valikoima paranee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että tämänkin keskustelun huomaa joku alan yrittäjä... ja ottaa kopin. Kilpailuhan on aina tervettä. pitää hinnat kurissa ja valikoima paranee.

        Valitettavasti ei riitä tässä kylässä asiakkaat ees yhen kukkakaupan tarpeisiin... Käyttäkää palveluita enempi niin valikoima kasvaa varmasti myynnin mukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ei riitä tässä kylässä asiakkaat ees yhen kukkakaupan tarpeisiin... Käyttäkää palveluita enempi niin valikoima kasvaa varmasti myynnin mukana

        Ja osula pyrkii myös viemään osan tuotosta myymällä kukkia.


    • Anonyymi

      Kyllä kukkalaitteet vie ajan.Ruumita nyt niin paljon ja lisää tuloo.Mitenkä ei kait nyt piikit niitä porukkaa?Näin kuullut ympäri maan,jotka ruumiskuljetuksia hoitaa,etteivät koskaan ole moisia ruumiskuljetus määriä nähneet.

    • Anonyymi

      Vie havuja niitä ainakin vielä löytyy

    • Anonyymi

      Kyllä se nyt on auki ollut...

    • Anonyymi

      Trollausta ja panettelua. Onhan sitä parturinkin ovi joskus lukossa keskellä päivää.
      Ihme itkemistä.

      • Anonyymi

        Aijaa.. jos asiasta sanoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa.. jos asiasta sanoo

        asia korjataan.


    • Anonyymi

      Kukkakauppa on hyvä liike. Kiitos yrittäjälle, palvelu on asiakasystävällistä.,jos yrittäjällä on kiire on ilmoittanut syyn minkä vuoksi. Ulko kuntalaisten turha tänne kirjoittaa tai valittaa. !Vimpelin kukkakaupassa käynyt ja kun vertaa valikoimaa, on Lappajärven kukkakauppa tuotteet kotimaisia , laadukkaita, josta löytyy myös lahjoja tarvittaessa. Vimpelissä oli ns" krääsälahjoja". Ulko kanervat olivat syksyllä hyviä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe