Onko lopunajat lähteneet vyörymään?

Anonyymi-ap

Jeesus aloitti tulemuksensa merkeistä sanomalla Luukas 21 luvussa: "Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään. Ja kun kuulette sotien ja kapinain melskettä, älkää peljästykö. Sillä näitten täytyy ensin tapahtua, mutta loppu ei tule vielä heti.

Monia vääriä voideltuja on tullut jo kauan aikaa. Nyt kuulemme kauheita sotauutisia ja jopa ydinaseista puhutaan tosissaan. Mutta Jeesus sanoi, että loppu ei tule vielä heti. Hän tarkoitti varmaankin hänen näkyvää paluutaan tuolla "loppu" sanalla. Tempaus saattaa tulla vaikka heti.

Nyt kun maailmassa on näitä ahdistavia asioita, niin Jeesuksen varoitus on, ettemme anna elatuksen murheiden emmekä päihtymyksen ja juoppouden saada valtaa meissä. Sen sijaan Herra sanoi: "Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."

En tiedä miten oikeaa tulkitaa tämä oli.

80

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oman tulkintani mukaan ahdistuksen ajat ovat alkaneet.
      Antikristilliset, pahuuden. vihan, sodan ja pimeyden henget jo riehuvat.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tulkintasi on tyhmää,et lue ja osaa.
        On pahaa mutta lahkolaisena olet kuin pikkupippeli amerikasta ja aina on kurat housussa,kun perusjat olivat jänishuosuja sekä osaamattomia.

        Olet lahkolainen: ET NÄE RAKKAUTTA,vaan aina pelkoa ja SINÄ ALISTUT PAHALLE jo se koettelisi sinua,sinulla ei ole ROHKEUTTA taistella vastaan !


      • Anonyymi

        Oman tulkintani mukaan ahdistuksen ajat ovat alkaneet.
        Antikristilliset, pahuuden. vihan, sodan ja pimeyden henget jo riehuvat.

        Voitko perustella,en ole huomannut niitä vielä.
        Viha ja sota on ollut aina mutta pimeydenhenget muka riehuvat?
        Kerrotko enemmän,kun en havaitse.


    • Kuitenkin se loppukin tapahtuu yhden sukupolven aikana eli Jeesus ei tarkoittanut 1000v kauden jälkeen olevaa loppua vaan tuo viimeinen jakso.

      • Anonyymi

        Ei, vaan Jeesus luuli, että se tapahtuisi hänen oman sukupolvensa aikana, sillä eihän Jeesus Raamatun mukaan tiennyt oman tulonsa aikaa.


      • Anonyymi

        Höpö höpö lahkolainen..
        Jos näin olisi ,niin monesti olisi loppu tullu:)
        Loppua ei tule, elämä jatkuu,se on äiti maan tehtävä !
        Ihmisen on pakko oppia ja mm.heittä pois tyhmät lahkot,jotka ei edistä elämää yhtään.
        Usko pitää olla mutta sairaat lahkot amerikasta ja lähi-idästä,ne pitää saada pois,koska niillä ei ole väliä.Heillä on vain jonkun tyhjänpäiväsen ihmisen lähinnä huijarin perustamaa lahkoa jota kutsutaan muka uskonnon liikkesi.
        Jokainen epäpyhä lahko tai suuntaus tuo aina yhteinäisyyteen sairaan rikkomuksen ja epäpuran sekä pahan !


      • Anonyymi

        Sun pitää varmaan siellä synagogalla selvittää ensin tuhat vuotta kuin yksi päivä ja toisin päin juttu ennen kuin alat laskea ja pakata tavarat mieluummin ei varastettiin reppuun ja hypätä virosta junaan kohti luvattua maata etsimään har mageddon nimistä paikkaa sieltä Jisreelin laaksosta ettei enää eksyttäisi täällä ihmisiä.


      • Anonyymi

        Väärät opettajat tuomitsee sitten itse Jumala et onnittelut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan Jeesus luuli, että se tapahtuisi hänen oman sukupolvensa aikana, sillä eihän Jeesus Raamatun mukaan tiennyt oman tulonsa aikaa.

        No ei vaan sanonut.


    • Anonyymi

      Ei päihtymystä ole Raamatussa kielletty. Vain silloin alkoholin käyttöä on pidetty huonona kun se aiheuttaa lähimmäiselle epärakastetun olon.

      • Anonyymi

        Raamattu sanoo kyllä, että älkää juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno. Meidän lihamme on muutenkin niin heikko. Kannattaisiko sitten vielä päihdyttää itseään, että liha muuttuisi vieläkin heikommaksi. Minun mielestäni Jumalan palvelijalle ei sovi päihtyminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu sanoo kyllä, että älkää juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno. Meidän lihamme on muutenkin niin heikko. Kannattaisiko sitten vielä päihdyttää itseään, että liha muuttuisi vieläkin heikommaksi. Minun mielestäni Jumalan palvelijalle ei sovi päihtyminen.

        "Raamattu sanoo kyllä, että älkää juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno."

        No niinpä sanoo. Sillä-sanalla on suomenkielessä selkeä merkitys. Se selittää edellistä lauseen osaa eli kertoo syyn sille miksi.

        Minulle ei ole vielä koskaan tullut alkoholista irstas meno. Tuo koskeekin vain heitä, jotka eivät pysty juomaan alkoholia ilman, että heille tulee irstas meno.

        "Minun mielestäni Jumalan palvelijalle ei sovi päihtyminen."

        Saahan sitä olla mitä mieltä haluaa. Jumala kehottaa Raamatussa juomaan viiniä ja väkijuomaa omassa temppelissään ja tarjoamaan sitä muillekin. Minusta se tarkoittaa sitä, että Jumalan mielestä päihtymys ei ole Jumalan palvelijalle epäsoveliasta. Siksi kai Nooa ja Joosefkin vetivät känninsä.


      • Anonyymi

        Ei päihtymystä ole Raamatussa kielletty. Vain silloin alkoholin käyttöä on pidetty huonona kun se aiheuttaa lähimmäiselle epärakastetun olon.

        Hmm,viiniä meni,eikö?
        Ei puhuta tai kirjoiteta mistään epärakastetun olosta:)
        Älä puhu paskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu sanoo kyllä, että älkää juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno. Meidän lihamme on muutenkin niin heikko. Kannattaisiko sitten vielä päihdyttää itseään, että liha muuttuisi vieläkin heikommaksi. Minun mielestäni Jumalan palvelijalle ei sovi päihtyminen.

        Minun mielestäni Jumalan palvelijalle ei sovi päihtyminen.

        Jos Raamatun mukaan joivat Viiniä,niin mikä sinä saatana olet tuomitsemaan..
        Oletko lahko tiukkapipo?
        Ärsyttää tälläiset juntit mitä pidetään saatanasta mutta Raamattussa on tehty !
        Teko pyhä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei päihtymystä ole Raamatussa kielletty. Vain silloin alkoholin käyttöä on pidetty huonona kun se aiheuttaa lähimmäiselle epärakastetun olon.

        Hmm,viiniä meni,eikö?
        Ei puhuta tai kirjoiteta mistään epärakastetun olosta:)
        Älä puhu paskaa!

        No jos nyt sattuisit tuntemaan Raamattua, niin tietäisit, että kaikki ne raamatunkohdat, joissa alkoholin nauttimiseen liitetään jotakin negatiivisuutta, ovat sellaisia, joissa alkoholin käyttö saa käyttäjässä aikaan käytöstä, joka voi loukata lähimmäistä. Kun joku loukkaa lähimmäistään, tuleeko lähimmäiselle siitä rakastettu olo vai epärakastettu olo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni Jumalan palvelijalle ei sovi päihtyminen.

        Jos Raamatun mukaan joivat Viiniä,niin mikä sinä saatana olet tuomitsemaan..
        Oletko lahko tiukkapipo?
        Ärsyttää tälläiset juntit mitä pidetään saatanasta mutta Raamattussa on tehty !
        Teko pyhä!

        "Ärsyttää tälläiset juntit mitä pidetään saatanasta mutta Raamattussa on tehty !"

        No se on sitä uskonnollisuutta. Sitä, jossa ei itse lueta Raamattua ja käytetä sitä järkeä, minkä Jumala on antanut, vaan kuunnellaan toisten mielipiteitä siitä, mitä siellä luullaan lukevan.


      • Anonyymi

        Älkää juopukp viinistä juutalaiset sillä siitä tulee irstas meno. Välttäkää haureutta ja elukan verta. Auttakaa toisianne. Otetaanko kuningasten kirjasta numero yksi 1 siinä on aika kovaa textiä JUUTALAISELLE sekä Salomon vaimoista että hänen KUOLEMASTAAN.Hän paneskeli Egyptin kleopatroja ja niiden jumalille rakenteli huoneita. Kovat sanat kova kohtalo. Luku 11 ja luku 12 vero VERO töiden valvoja ja lopulta Israel kivitetti sen kuoliaaksi KIVITTI . Nyt näitä kivittäjiä on levinnyt arabimaista ja Venäjältä kivittämään syyttömiä ja Jeesuksen uskoisia joten on pakko rakentaa aitaa niiden tielle.Katsokaa kivittäjät kivitti myös Jeesusta ja Jeesukseen uskovia jo 2000 vuotta sitten.Ne on puoli Egyptiläisiä puoli arabeja.Katso kartta edom Moab Egypti midiania. Kivet kourassa he tulevat KRISTITTYJÄ PÄIN. EDELLEEN. Teillä pitäisi jo vihdoin olla Jeesuksen usko ja puolustaa karistittyjä mutta ei.Kohta 28 rakensi kultaisia vasikoita Juudan kuningas uhrasi niille ja se oli syntiä. Toinen patsas beeteliin toinen daaniin.Tässä näette ne tekee tätä jatkuvasti joku uhrikukkula ja uhrikukkula temppeleitä kuten tässä kohdassa lukee. Ne uhrasi niille patsas vasikoilleen. Ja sitten kivet kourassa. Pispalan pulteri on muuten juutalaisten ravintola jos joku haluaa viedä uutta testamenttia tarjoilijoille. Ehkä nämä lopettaa kivittelyn kun Jeesus saa vapauttaa. Ei tarvita uhreja patsaalle. No seuraava kuningasten kirja 2 luku 2 kohta 19 juutalaisille syntyi keskosia koska vesi oli huonoa.Kuyen meillä vesi on huonoa syntyy keskosia.Pitöisi vaihtaa veden otto paikkoja.mutta huomaatte että israelilaisia kuolee itsekin. Kuten Jobiin lyötiin paiseita ei mitään terveitä edes ollut heissä oli pitaalia demoneja. Kuningas David on myös kuollut.Mutta Jeesus nousi kuolleista. Siinä on se hyvä sanoma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu sanoo kyllä, että älkää juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno. Meidän lihamme on muutenkin niin heikko. Kannattaisiko sitten vielä päihdyttää itseään, että liha muuttuisi vieläkin heikommaksi. Minun mielestäni Jumalan palvelijalle ei sovi päihtyminen.

        Oo vaan palvelija palvelija ei tiedä mitä hänen herransa tekee....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Raamattu sanoo kyllä, että älkää juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno."

        No niinpä sanoo. Sillä-sanalla on suomenkielessä selkeä merkitys. Se selittää edellistä lauseen osaa eli kertoo syyn sille miksi.

        Minulle ei ole vielä koskaan tullut alkoholista irstas meno. Tuo koskeekin vain heitä, jotka eivät pysty juomaan alkoholia ilman, että heille tulee irstas meno.

        "Minun mielestäni Jumalan palvelijalle ei sovi päihtyminen."

        Saahan sitä olla mitä mieltä haluaa. Jumala kehottaa Raamatussa juomaan viiniä ja väkijuomaa omassa temppelissään ja tarjoamaan sitä muillekin. Minusta se tarkoittaa sitä, että Jumalan mielestä päihtymys ei ole Jumalan palvelijalle epäsoveliasta. Siksi kai Nooa ja Joosefkin vetivät känninsä.

        Jumala laittoi saatanan Jobin kimppuun löii paiseita varmaan hullu Jumala sitten. Vai mitä tuli ja tulta Sodoman Jerusalem. Terveisin Ilmestyskirja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu sanoo kyllä, että älkää juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno. Meidän lihamme on muutenkin niin heikko. Kannattaisiko sitten vielä päihdyttää itseään, että liha muuttuisi vieläkin heikommaksi. Minun mielestäni Jumalan palvelijalle ei sovi päihtyminen.

        Raamattu sanoo kyllä, että älkää juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno. Meidän lihamme on muutenkin niin heikko. Kannattaisiko sitten vielä päihdyttää itseään, että liha muuttuisi vieläkin heikommaksi. Minun mielestäni Jumalan palvelijalle ei sovi päihtyminen.

        Silti vesi muuttettiin viiniksi? Älä kirjoita paskaa !
        Sinun ahdituneen mielestä se on epäsopivaa,vaikka he nauttivat viiniä.
        Tälläisiä ahdasmieliä on vielä,voi juma !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei päihtymystä ole Raamatussa kielletty. Vain silloin alkoholin käyttöä on pidetty huonona kun se aiheuttaa lähimmäiselle epärakastetun olon.

        Hmm,viiniä meni,eikö?
        Ei puhuta tai kirjoiteta mistään epärakastetun olosta:)
        Älä puhu paskaa!

        Ei päihtymystä ole Raamatussa kielletty. Vain silloin alkoholin käyttöä on pidetty huonona kun se aiheuttaa lähimmäiselle epärakastetun olon.

        Kiesus,että naurattaa..MIKÄ ON EPÄRAKASTETUN OLO?
        Ei mainita Raamatussa vai?
        Voi juma lahkolainen,älä kirjoita roskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu sanoo kyllä, että älkää juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno. Meidän lihamme on muutenkin niin heikko. Kannattaisiko sitten vielä päihdyttää itseään, että liha muuttuisi vieläkin heikommaksi. Minun mielestäni Jumalan palvelijalle ei sovi päihtyminen.

        Pienin kaikista on kaikkien palvelija . Aivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Raamattu sanoo kyllä, että älkää juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno."

        No niinpä sanoo. Sillä-sanalla on suomenkielessä selkeä merkitys. Se selittää edellistä lauseen osaa eli kertoo syyn sille miksi.

        Minulle ei ole vielä koskaan tullut alkoholista irstas meno. Tuo koskeekin vain heitä, jotka eivät pysty juomaan alkoholia ilman, että heille tulee irstas meno.

        "Minun mielestäni Jumalan palvelijalle ei sovi päihtyminen."

        Saahan sitä olla mitä mieltä haluaa. Jumala kehottaa Raamatussa juomaan viiniä ja väkijuomaa omassa temppelissään ja tarjoamaan sitä muillekin. Minusta se tarkoittaa sitä, että Jumalan mielestä päihtymys ei ole Jumalan palvelijalle epäsoveliasta. Siksi kai Nooa ja Joosefkin vetivät känninsä.

        Naahum kirja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala laittoi saatanan Jobin kimppuun löii paiseita varmaan hullu Jumala sitten. Vai mitä tuli ja tulta Sodoman Jerusalem. Terveisin Ilmestyskirja.

        Kaiken lisäksi Sodoma on Jerusalem


    • Mutta olemme aivan loppuosassa ennen Jeesuksen paluuta.
      Nyt hulluus on maanpäällä ja valtioiden laitkin maahan tallataan ,kuten meidän hallitus.
      Perustuslaki on lähes raiskattu näiden toimesta.

      • Anonyymi

        Ihmiset ovat niin kauan kuin minä olen elänyt, ja varmasti koko olemassaolonsa ajan, prkineet parantamaan kaikkea. Kukaan ei varmaan sano julkisesti, että tahtoo huonontaa ihmisten elämää ja asioita. Kaikki politikot pyrkivät parempaan tulevaisuuteen. Jokaisessa vaalikamppailussa politikot lupaavat aina parempaa jos he itse saavat valtaa.

        Tästä huolimatta kaikki menee huonompaan suuntaan. Miksi niin? Siksi, että laivan Kapteeni ja miehistö on heitetty ulos mereen (Jumala ja Hänen palvelijansa) ja matkustajat, joilla ei ole mitään käsitystä merenkulusta ja laivan ohjaamisesta, ohjaavat laivaa.

        Kyllähän se olisi melko suuri ihme jos tästä tällaisesta touhusta hyvä tulisi. Mutta sitä eivät matkustajat näytä käsittävän. Pyritään pääsemään satamaan ilman Kapteenia ja miehistöä.

        Sitten kaikki yritykset ovat rationalisoineet tuotantoaan ja palveluitaan ja investoineet uusiin koneisiin ja laitteisiin, jotta tuotanto olisi tehokasta ja tuote olisi mahdollisimman halpa valmistaa. On myös säästetty kaikessa mahdollisessa, jotta yritys pyörisi mahdollisimman halvalla.

        Tästä kaikesta on seurauksena laadun huonontuminen. Viime vuosisadan alussa valmistetut hehkulamput kestivät sata vuotta. Viimeiset valmistetut hehkulamput kestivät kaksi viikkoa.
        Jääkaapit ja pakastimet, joissa on erittäin yksinkertainen tekniikka, kestävät kymmenen vuotta ja sitten ne lasahtavat. Kuusikymmentä vuotta sitten valmistetut pakastimet ja jääkaapit kestivät kymmeniä vuosia.

        Autot valmistetaan niin, että niiden komponentit ja eri osat menevät rikki tietyn ajokilometrin jälkeen. Kaikki on suunniteltu ja ohjelmoitu tarkasti, jotta yritys saisi jatkuvasti myydä ja siten myös valmistaa uusia tuotteita.

        Jotkut kaupat myyvät myös "köp och släng" tuotteita. Tämä tarkoittaa sitä, että kun ostat teknisen laitteen, se menee rikki muutamien viikkojen tai kuukausien kulutuksen jälkeen. Joskus tuote ei toimia asianmukaisesti edes uutena. On tästä kokemusta. Ostin vuosia sitten Kolibri ruohotrimmerin. Se ei toiminut edes uutena. Asiantuntija kertoi minulle, ettei sitä ole edes valmistettu toimimaan ruohon trimmauksessa. Se on valmistettu, jotta se olsi halpa. Minä olin maksanut siitä n. 90 euroa. No olihan se halpa trimmeri koska toiset trimmerit maksavat 300 - 600 euroa. Mutta koska se ei toiminut ollenkaan eikä sillä voinut leikata mitään, se oli kallis. Vein sen kierrätykseen koska en uskaltanut mennä viemään sitä kauppaan takaisin. Olisin voinut käyttäytyä sopimattomasti ja sanoa pahasti myyjäparalle, joka itse oli tietysti syytön.

        Jos tämä maailmanmeno saa jatkua vielä muutaman kymmenen vuotta, mitä enää rahalla saa - ei mitään. Mutta Jumala panee topin tälle hullutukselle, ja pian. Tuomiot tulevat, ja yksi suurimmistä synneistä, mitä ihmiset tekevät, on RAHAN HIMO. Vielä -50 ja -60 luvuilla laatu ratkaisi. Tänään raha hallitsee kaikkea. Tästä nämä ongelmat johtuvat.


      • Anonyymi

        Tätä loppuosaa on kestänyt viimeiset noin 2000 vuotta.


      • Anonyymi

        Meille on tuotu sulttaaneita jotka harjoittaa orjakauppaan haaremeita huumekauppaa lapsivaimoja ja budhan henkiä sekä meedioita guruja munkkeja mitä ei ennen ollut. Jehoville on myös pakko kertoa että ne eksyttää ilmaston muutos ei ole mikään harmageddon ja harmageddon taas maantieteellisesti on Israelissa eikä täällä.


    • Anonyymi

      Tuleeko ensin pedonmerkki ja sitten peto?

      Uskovien ahdistus:

      Apostolien teot 14:22 ja vahvistivat opetuslasten sieluja ja kehoittivat heitä pysymään uskossa ja sanoivat: "Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan".

      - Ketään ei ole vielä Jumalan valtakunnassa.

      • Anonyymi

        Näin Raamatusta luemme: Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on. Tämän mukaan ymmärtäväisiäkin löytyy.

        YMMÄRTÄVÄISEN Adventisti ylifariseus_1:sen hyvin ymmärrettävää hänen kirjoituksensa. Sunnuntai pedonmerkki. Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen, kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.

        Mennäänpäs keskiajalle. Monet tutkijat myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla KEHOITETTIIN KIRKON JÄSENIÄ SAPATIN SIJASTA ALKAMAAN KUNNIOITTAA SUNNUNTAITA.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin Raamatusta luemme: Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on. Tämän mukaan ymmärtäväisiäkin löytyy.

        YMMÄRTÄVÄISEN Adventisti ylifariseus_1:sen hyvin ymmärrettävää hänen kirjoituksensa. Sunnuntai pedonmerkki. Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen, kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.

        Mennäänpäs keskiajalle. Monet tutkijat myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla KEHOITETTIIN KIRKON JÄSENIÄ SAPATIN SIJASTA ALKAMAAN KUNNIOITTAA SUNNUNTAITA.

        1234567---

        Toisen harhauskoisen käyttäminen todistuksena ei tee asiastasi yhtään sen uskottavampaa. Ylifariseus on kuollut nimimerkki. Ei puhu, ei pukahda. Tiedä vaikka olisi vaihtanut uskontoaan.


      • Anonyymi

        Budhan henki kuitenkin on lopunajan se lohikäärmeen henki kundalin sitä vedetään henkeen se on seksuaalinen tantra kamasutra.Käärmeen hengen Jeesus voitti jo nousemalla kuolleista.


      • Anonyymi

        Olet väärä opettaja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin Raamatusta luemme: Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on. Tämän mukaan ymmärtäväisiäkin löytyy.

        YMMÄRTÄVÄISEN Adventisti ylifariseus_1:sen hyvin ymmärrettävää hänen kirjoituksensa. Sunnuntai pedonmerkki. Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen, kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.

        Mennäänpäs keskiajalle. Monet tutkijat myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla KEHOITETTIIN KIRKON JÄSENIÄ SAPATIN SIJASTA ALKAMAAN KUNNIOITTAA SUNNUNTAITA.

        1234567---

        Kukaan ei ole muuttanut lepopäivä missään ikinä kukaan ei ole missään sanonut sunnuntaita lauantaiksi tai sunnuntaita sapatiksi. Olet vallehtelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen harhauskoisen käyttäminen todistuksena ei tee asiastasi yhtään sen uskottavampaa. Ylifariseus on kuollut nimimerkki. Ei puhu, ei pukahda. Tiedä vaikka olisi vaihtanut uskontoaan.

        ylifariseus ei ole kuollut nimimerkki, mutta ylifariseuksen kirjoitukset sanomineen ovat totuutta ajan loppuun saakka. ylifariseus ei mene mukaan antikristuksen muutoksiin, eikä ole tarvetta vaihtaa uskontoa. Samoin 1700-luvun Luterilaiset virret totuutta, mitä tulee petoon, antikristukseen paaviin, totuutta ajan loppuun saakka.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole muuttanut lepopäivä missään ikinä kukaan ei ole missään sanonut sunnuntaita lauantaiksi tai sunnuntaita sapatiksi. Olet vallehtelija.

        SUNNUNTAI ON KEKSITTY PYHÄKSI !

        Arvostettu Piispa Eero Huovinen kirjoitti Ilta Sanomissa 5.11.1999 Vapaa sana seuraavasti: Vuoden 1973 Alusta virallinen maallinen viikkojärjestys on alkanut maanantaista. Vielä 1970-luvun alussa viikkomme alkoi sunnuntaista. Kristityt olivat jo VARHAIN KEKSINEET TEHDÄ sapatin jälkeisestä päivästä varsinaisen juhlapäivän, vaikka yleinen lepopäivä siitä tuli vasta 300-luvulla.

        1234567---


      • Anonyymi

        Temppelivuorella on moskeijat jotka kieltää Jeesuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin Raamatusta luemme: Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on. Tämän mukaan ymmärtäväisiäkin löytyy.

        YMMÄRTÄVÄISEN Adventisti ylifariseus_1:sen hyvin ymmärrettävää hänen kirjoituksensa. Sunnuntai pedonmerkki. Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen, kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.

        Mennäänpäs keskiajalle. Monet tutkijat myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla KEHOITETTIIN KIRKON JÄSENIÄ SAPATIN SIJASTA ALKAMAAN KUNNIOITTAA SUNNUNTAITA.

        1234567---

        Pedon merkki on ihmisessä kädessä ja otsassa eikä missään viikonpäivässä OLET SELVÄSTI VÄÄRÄ PROFEETTA APINA EKSYTTÄJÄ TÄÄLLÄ. PAKKAAT TAVARASI JA MUUTAT JISREELIN LAAKSOON.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ylifariseus ei ole kuollut nimimerkki, mutta ylifariseuksen kirjoitukset sanomineen ovat totuutta ajan loppuun saakka. ylifariseus ei mene mukaan antikristuksen muutoksiin, eikä ole tarvetta vaihtaa uskontoa. Samoin 1700-luvun Luterilaiset virret totuutta, mitä tulee petoon, antikristukseen paaviin, totuutta ajan loppuun saakka.

        1234567---

        Mutteri ei opettanut mitään paavista ne on väärennöksiä. Ja paavi on pappi eikä mikään Jumala ja teidän kuuluu muuttaa Israeliin 🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🐏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ylifariseus ei ole kuollut nimimerkki, mutta ylifariseuksen kirjoitukset sanomineen ovat totuutta ajan loppuun saakka. ylifariseus ei mene mukaan antikristuksen muutoksiin, eikä ole tarvetta vaihtaa uskontoa. Samoin 1700-luvun Luterilaiset virret totuutta, mitä tulee petoon, antikristukseen paaviin, totuutta ajan loppuun saakka.

        1234567---

        Juutalaiset eksyttää jos mahdollista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SUNNUNTAI ON KEKSITTY PYHÄKSI !

        Arvostettu Piispa Eero Huovinen kirjoitti Ilta Sanomissa 5.11.1999 Vapaa sana seuraavasti: Vuoden 1973 Alusta virallinen maallinen viikkojärjestys on alkanut maanantaista. Vielä 1970-luvun alussa viikkomme alkoi sunnuntaista. Kristityt olivat jo VARHAIN KEKSINEET TEHDÄ sapatin jälkeisestä päivästä varsinaisen juhlapäivän, vaikka yleinen lepopäivä siitä tuli vasta 300-luvulla.

        1234567---

        ANTIKRISTUKSEN HENKI HUUTELEE TÄÄLLÄ PETO . VÄÄRÄ OPETTAJA. EKSYTTÄKÄ HUUTELEE.


    • Anonyymi

      Eikös tuo peto ole jo itsensä paljastanut.....

      • Anonyymi

        Peto ja pedonmerkki kuuluvat yhteen.
        Tuskin peto ottaa vallan sotimalla.
        Petoa kumartavat kaikki ihmiset.
        Lähes kaikki myös haluavat ottaa vastaan pedonmerkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peto ja pedonmerkki kuuluvat yhteen.
        Tuskin peto ottaa vallan sotimalla.
        Petoa kumartavat kaikki ihmiset.
        Lähes kaikki myös haluavat ottaa vastaan pedonmerkin.

        Olet kieltäjä . Antikristuksen henki on niissä jotka kieltää ihmiseksi tulleen Jumalan sanan pojan ja olet niitä. Peto ilkeä petturi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kieltäjä . Antikristuksen henki on niissä jotka kieltää ihmiseksi tulleen Jumalan sanan pojan ja olet niitä. Peto ilkeä petturi.

        Joka kieltää pojan ihmiseksi tulleen on peto.


    • Anonyymi

      ▪︎ PETO ▪︎ PEDONMERKKI ▪︎VÄÄRÄ PROFEETTA >>> ihmeteot

      Tuleeko väärä profeetta jostain valtauskonnosta katolilaisuudesta, islamista tai pentecostalismista sillä nämä ovat maailman kolme suurinta kilpailevaa valtauskontoa?
      Helluntailaisuudessa korostetaan erityisesti ihmetekoja mutta vähemmän näissä muissa uskonnoissa.

      "Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet."

      • Anonyymi

        Helluntailaiset juoksevat profeettojensa ja profetioiden perässä.
        Ylivoimaisesti eniten Helluntailaisuudessa on profeettoja verrattuna muihin valtauskontoihin.
        "Älkää eksykö" Raamatun kehoitukset kaikuvat kuuroille korville.
        Lopunajan väkevään eksytykseen kuuluvat väärät profeetat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset juoksevat profeettojensa ja profetioiden perässä.
        Ylivoimaisesti eniten Helluntailaisuudessa on profeettoja verrattuna muihin valtauskontoihin.
        "Älkää eksykö" Raamatun kehoitukset kaikuvat kuuroille korville.
        Lopunajan väkevään eksytykseen kuuluvat väärät profeetat.

        helluntailaisille profetiat on tärkeämpi kuin raamatun sana.

        "sillä MONTA väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan"
        1 Joh: 1: 4


      • Anonyymi

        Jos joku sanoo täällä Jeesus tai tuolla älkää menkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset juoksevat profeettojensa ja profetioiden perässä.
        Ylivoimaisesti eniten Helluntailaisuudessa on profeettoja verrattuna muihin valtauskontoihin.
        "Älkää eksykö" Raamatun kehoitukset kaikuvat kuuroille korville.
        Lopunajan väkevään eksytykseen kuuluvat väärät profeetat.

        Juu moskeijat on myös täynnä erilaisia profeettoja samoin budhan temppelit.


      • Anonyymi

        Sulttaaneilla on niin monia jumalia jopa eläin jumalia.


      • Anonyymi

        Kolme esimerkkiä väärä profeetta uskonnoista : Islam , Mormonismi, Jehovan todistajat.


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen porukka se jaksaa jatkuvasti höpistä joistakin lopunajoista ja kuinka paljon niitä oikein on? Suuri osa niistä -ajoista on tietysti mennyt jo ohitsekin.

      • Anonyymi

        "lopunajat" , alkoi jo tämän nykyisen ajanlaskun alussa Jkr.
        ja antikristuksia oli jo Alkuseurakunnan aikaan, ja nykyään vieläkin enemmän,

        "Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin nyt onkin monta antikristusta
        ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika" 1 Joh: 2: 18

        siis "viimeinen aika" alkoi nykyisen ajanlaskun alussa Jkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "lopunajat" , alkoi jo tämän nykyisen ajanlaskun alussa Jkr.
        ja antikristuksia oli jo Alkuseurakunnan aikaan, ja nykyään vieläkin enemmän,

        "Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin nyt onkin monta antikristusta
        ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika" 1 Joh: 2: 18

        siis "viimeinen aika" alkoi nykyisen ajanlaskun alussa Jkr.

        Siis Jeesuksen kieltäjiä. Ilmestyskirja myös kertoo ettei Jeesuksen PILKKAAJAT pelastu jos ei varkaatkaan. Kyllä edelleen myyntipöydät lentää ulos. Pilkkaavien riivaajien henkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "lopunajat" , alkoi jo tämän nykyisen ajanlaskun alussa Jkr.
        ja antikristuksia oli jo Alkuseurakunnan aikaan, ja nykyään vieläkin enemmän,

        "Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin nyt onkin monta antikristusta
        ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika" 1 Joh: 2: 18

        siis "viimeinen aika" alkoi nykyisen ajanlaskun alussa Jkr.

        Kuka sitten tietää, onko meidän HYVÄ KÄÄNNÖS, 33/38 oikein mitä Paavali tarkoitti, nyt
        Miehet ja veljet, sekä ihanat sisaret, Paavali kirjoittaa:

        1. Tess. 5:
        1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;

        AIKAKAUSI ja tämä on ainakin Suomeksi monikossa eli on monia aikakausia :)

        ja edellisessä luvussa, kuten varmaan sen jo luit, niin meitä lohdutetaan näillä sanoilla :)
        13 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
        14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
        15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.

        ja sitten tulee se paikka jossa Paavali sanoo että on monia aikakausia.

        Nyt Asia mistä Paavali lohduttaa on että, Herra tulee takaisin ja, tässä ilmoituksessa, opetuksessa havaitsemme että on eri-aikoja "eri-lajin" uskoville ja sitten Ilmestyskrijan sanoman mukaan kuten Daniel myös toi esille, myös jumalattomille ja syntisille joilla ei ole pääsyä ENSIMMÄISEEN ylös nousemukseen vaan toiseen.

        Joten jo tässäkin on eri-aikakausia, ensimmäinen ja toinen :)

        Nyt,. me emme pääse ennen kuolleita pois täältä vaan me olemme myös 'toisessa' aikakaudessa, ja pääsemme sitten heidän jälkeen pois, kuten myös ilmestyskirja sanoo, että ne jotka ovat surmattu, tapettu Herran Jumalan Sanan ja todistuksen tähden, odottavat malttamattomina, altarin alla ;) ja tahtoisivat kiirehtiä, sitä hetkeä jolloin Herra tekee meille laupauden ja pääsemme ikuisuuteen.

        Nyt Paavali sanoo:
        "emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet."

        eli tässä on eräs aikakausi, ja sen jälkeem me pääsemme, Kotiin !

        Nyt, mitä lopun-aikohin tulee, niin tässä on myös monia viitteitä moniin eri-aikakausiin jotka kestävät sen verran ja kauan kuin Herra on säätänyt, esim kaikki sinetit, kaikki pasuunat ja sitten kaikki vihan-maljat, eivät tule yhdessä hetkessä vaan monessa hetkessä.

        eli viimeinen aika, alkoi, kun Jumala karkoitti Aatamin ja Eevan, pois Eedenin Paratiista ja se loppu kun Herra on tehnyt kaikki, mitä on suunnitelllut.

        Päivän selvää on että, me emme tiedä, aikoja eikä meidän tarvitse niitä tietää, vaan
        meidän tehtävä on Palvella Herraa, kunnes Hän tulee ja sitten tulee loppu tälle ajanjaksolle eli aikakaudelle.

        Nyt, lohduttakaa toisianne ja olkaat valmiit, sillä me emme tiedä, koska Herra tulee.

        joten tulee olla koko.-ajan ja jatkuvasti valmis, kun Herra tulee, kuten Paavali sen meille on ilmoittanut:

        16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;

        - Käskyhuuto
        - Ylienkelin ääni
        - Jumalan pasuuna, viimeinen pasuuna, eli omasta mielestäni, se seitsemäs, jolloin kaksi säkkipukuista kutsutaan ylös ja koti ovelle :)

        eli, ennenkuin Herra tulee, meillä on Jumalan ilmoittamia, merkkejä, kuten kaksi säkkipukuista, ja kukaan ei voi olla tietämätön ja kaikki varmasti havaitsee heidät, sillä
        SILLÄ
        he tulevat vaivaamaan KAIKKIA!
        itse uskon että he alkavat Herran Huoneesta eli Seurakunnasta ja se ei jä salaisuudeksi vaan, kuten on Kirjoitettu:

        Ilm. 2:
        23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

        - - - kaikki seurakunnat saavat tuntea,
        ja sitten tulee joku "toinen aika ja kaksi säkkipukuista, alkavat vaivaamaan" maailman ihmisiä, jotka eivät siitä pidä.

        Joten myös toinen, eli tätä edeltävä merkki on ja sekään ei mene keneltäkään ohitse:
        ilm 6
        12 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi,
        13 ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa,

        Joten Aurinko tulee muuttumaan, tavalla tahi toisella mustaksi !
        ja kuu, ei anna valoa, sanoo joku jossain, ja muuttuu kokonaan punaiseksi,
        ja
        Havaitse :
        Tähdet putoavat taivaalta!

        Joten, näitä tulee tapahtua ennen, kuin tulee se viimeinen aikakausi:
        joten te sen tiedätte, joten nyt
        keskityn tuoreen juuri pavuista jauhetun kahvin juontiin.

        mutta te
        Lukekaa Jumalan Sanaa ja Rukoilkaa!

        Jumala on meidän kansamme, joka päivä maailman (ajan) loppuun asti.
        Me emme ole yksin vaikka me emme nyt näe Häntä mutta tulee aika ja jo on kun näemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sitten tietää, onko meidän HYVÄ KÄÄNNÖS, 33/38 oikein mitä Paavali tarkoitti, nyt
        Miehet ja veljet, sekä ihanat sisaret, Paavali kirjoittaa:

        1. Tess. 5:
        1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;

        AIKAKAUSI ja tämä on ainakin Suomeksi monikossa eli on monia aikakausia :)

        ja edellisessä luvussa, kuten varmaan sen jo luit, niin meitä lohdutetaan näillä sanoilla :)
        13 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
        14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
        15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.

        ja sitten tulee se paikka jossa Paavali sanoo että on monia aikakausia.

        Nyt Asia mistä Paavali lohduttaa on että, Herra tulee takaisin ja, tässä ilmoituksessa, opetuksessa havaitsemme että on eri-aikoja "eri-lajin" uskoville ja sitten Ilmestyskrijan sanoman mukaan kuten Daniel myös toi esille, myös jumalattomille ja syntisille joilla ei ole pääsyä ENSIMMÄISEEN ylös nousemukseen vaan toiseen.

        Joten jo tässäkin on eri-aikakausia, ensimmäinen ja toinen :)

        Nyt,. me emme pääse ennen kuolleita pois täältä vaan me olemme myös 'toisessa' aikakaudessa, ja pääsemme sitten heidän jälkeen pois, kuten myös ilmestyskirja sanoo, että ne jotka ovat surmattu, tapettu Herran Jumalan Sanan ja todistuksen tähden, odottavat malttamattomina, altarin alla ;) ja tahtoisivat kiirehtiä, sitä hetkeä jolloin Herra tekee meille laupauden ja pääsemme ikuisuuteen.

        Nyt Paavali sanoo:
        "emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet."

        eli tässä on eräs aikakausi, ja sen jälkeem me pääsemme, Kotiin !

        Nyt, mitä lopun-aikohin tulee, niin tässä on myös monia viitteitä moniin eri-aikakausiin jotka kestävät sen verran ja kauan kuin Herra on säätänyt, esim kaikki sinetit, kaikki pasuunat ja sitten kaikki vihan-maljat, eivät tule yhdessä hetkessä vaan monessa hetkessä.

        eli viimeinen aika, alkoi, kun Jumala karkoitti Aatamin ja Eevan, pois Eedenin Paratiista ja se loppu kun Herra on tehnyt kaikki, mitä on suunnitelllut.

        Päivän selvää on että, me emme tiedä, aikoja eikä meidän tarvitse niitä tietää, vaan
        meidän tehtävä on Palvella Herraa, kunnes Hän tulee ja sitten tulee loppu tälle ajanjaksolle eli aikakaudelle.

        Nyt, lohduttakaa toisianne ja olkaat valmiit, sillä me emme tiedä, koska Herra tulee.

        joten tulee olla koko.-ajan ja jatkuvasti valmis, kun Herra tulee, kuten Paavali sen meille on ilmoittanut:

        16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;

        - Käskyhuuto
        - Ylienkelin ääni
        - Jumalan pasuuna, viimeinen pasuuna, eli omasta mielestäni, se seitsemäs, jolloin kaksi säkkipukuista kutsutaan ylös ja koti ovelle :)

        eli, ennenkuin Herra tulee, meillä on Jumalan ilmoittamia, merkkejä, kuten kaksi säkkipukuista, ja kukaan ei voi olla tietämätön ja kaikki varmasti havaitsee heidät, sillä
        SILLÄ
        he tulevat vaivaamaan KAIKKIA!
        itse uskon että he alkavat Herran Huoneesta eli Seurakunnasta ja se ei jä salaisuudeksi vaan, kuten on Kirjoitettu:

        Ilm. 2:
        23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

        - - - kaikki seurakunnat saavat tuntea,
        ja sitten tulee joku "toinen aika ja kaksi säkkipukuista, alkavat vaivaamaan" maailman ihmisiä, jotka eivät siitä pidä.

        Joten myös toinen, eli tätä edeltävä merkki on ja sekään ei mene keneltäkään ohitse:
        ilm 6
        12 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi,
        13 ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa,

        Joten Aurinko tulee muuttumaan, tavalla tahi toisella mustaksi !
        ja kuu, ei anna valoa, sanoo joku jossain, ja muuttuu kokonaan punaiseksi,
        ja
        Havaitse :
        Tähdet putoavat taivaalta!

        Joten, näitä tulee tapahtua ennen, kuin tulee se viimeinen aikakausi:
        joten te sen tiedätte, joten nyt
        keskityn tuoreen juuri pavuista jauhetun kahvin juontiin.

        mutta te
        Lukekaa Jumalan Sanaa ja Rukoilkaa!

        Jumala on meidän kansamme, joka päivä maailman (ajan) loppuun asti.
        Me emme ole yksin vaikka me emme nyt näe Häntä mutta tulee aika ja jo on kun näemme.

        Kaksi säkkipukuista todistajaa, Vanha ja Uusi Testamentti.

        1234567---


      • Anonyymi

        HAR MAGEDDON ON ISRAELISSA LUKEE KARTASSA NIIDEN PITÄÄ MUUTTAA SINNE TAI NE VIEDÄÄN.


    • Antikristuksia eli Kristuksen vastakohtia tai vastustajia.

      • Anonyymi

        ovat niitä, jotka KIELTÄÄ Jeesuksen Kristuksen sanan evankeliumissa:
        "jos joku ei synny vedestä ja Hengestä ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaa"
        Joh: 3: 5


      • Anonyymi

        Kieltäjiä. Erikseen väärät Jeesukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ovat niitä, jotka KIELTÄÄ Jeesuksen Kristuksen sanan evankeliumissa:
        "jos joku ei synny vedestä ja Hengestä ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaa"
        Joh: 3: 5

        Ei vaan KIELTÄÄ IHMISEKSI TULLEEN JUMALAN SANAN. ✝️✝️✝️✝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ovat niitä, jotka KIELTÄÄ Jeesuksen Kristuksen sanan evankeliumissa:
        "jos joku ei synny vedestä ja Hengestä ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaa"
        Joh: 3: 5

        Jeesus puhui omasta kuolemastaan ja ylösnousemuksesta voi miten ajattelit lentää paratiisiin raiskaileen vai ? Olet väärä profeetta synagogalta.


    • Anonyymi

      Kun Ensimmäinen Sinetti aukaistaa ,sen yhteydessä on SUURI Jumalan ääni joka kuulostaa, hirmuiselta ukkosen jylinältä ja sen mukana on sanoma, jota kukaan ei vielä tiedä.

      Hyvä Käännös -33/38
      1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"

      Väännös -92
      1 Minä näin, kuinka Karitsa avasi ensimmäisen seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden neljästä olennosta sanovan ukkosen tavoin jylisevällä äänellä: "Tule!" [Ilm. 5:1 | Ilm. 4:6]

      Nyt, oman käsitykseni ja tulkintani mukaan:
      Ensimmäinen Sinetti, valkoinen hevonen ja sen ratsastaja on:
      väärät ja pahat, opettaja ja profeetat!

      he ampuvat palavia nuolia Herran omiin, eli
      EKSYTTÄVÄT SANOILLA!
      Joten he ovat osa tästä "valkoisesta hevosesta, kuten
      Herrani Jeesus sanoi:

      Matt. 24: (ja Luuk 21)
      4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
      5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

      KATSOKAA ETTEI KUKAAN TEITÄ EKSYTÄ!

      he sanovat, minä olen voidelta (kristus = voideltu) saarnaaja, opettaja, profeetta!

      Mutta he eivät ole Jumalasta vaan perkeleestä ja he eksyttävät ja tekevät jopa suuria ihmeitä ja merkkejä!

      "22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
      23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

      SUURIA TUNNUSTEKOJA ! ja Ihmeitä!

      ja samaa sanoo Paavali:
      2. Tess. 2:
      "9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä"

      ja ketkä ovat Paavalin mukaan ne, jotka sitten eksyvät?

      "10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
      11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen."

      Nyt pahat ja väärät opettajat ja saarnaajat ja profeetat tekevät ihmeitä, SUURIA ihmeitä ja antavat merkkejä!
      ja ne jotka eivät: "ottaneet vastaan rakkautta totuuteen,"

      uskovat heitä ja "jotka joutuvat kadotukseen"

      Tämä on Ensimmäinen Sinetti ja sen valkoinen ratsastaja!

      seuraava on sitten punainen hevonen ja sen ratsastaja joka ottaa rauhan pois, Herran Seurakunnalta, OSALTA uskovia, mutta jotka LOPPUUN ASTI ottavat vaarin ja tottelevat Jumalan Sanaa ja pitävät KIINNI Jumalan Sanasta ja sen Todistuksesta, pääsevät perille!

      Ilm. 6:
      9 Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.

      Se joka ei pidä KIINNI, Jumalan Sanasta = TOTUUS, mahdollisesti tulee surmatuksi, Jumalan Sanan ja oman ja Jumalan Sanan todistuksen tähden!

      nyt Rauha otetaan pois, sekä Seurakunnasta että maailmasta!
      ja sitten tulee kolmas sinetti ja nälän hätä ja sitä seuraa kuolema ja tuonela.

      Joten, vielä ei ole Ensimmäinen Sinetti auki, mutta
      Kun se avataan se varmasti tulee kaikille tiedoksi ja havaittavaksi.

      HErran Jeesuksen VAROITUS:
      "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä. ! ! !

      ja mikä estää eksymästä?
      Matt. 22:
      29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

      Kuten Paavalin ilmoitus ja opetus on 2 Tes 2 kohdalla: "niin että he uskovat valheen,"

      Jos tiedät TOTUUDEN on vaikeaa saada sinua uskomaan valhetta ja petosta!

      Siis Lukekaa Jumalan Sanaa, ettei perkele ja väärät ja pahat opettajat ja saarnaajat ja profeetat, voi teitä eksyttää ja voittaa omiksi!

      ja sitten, olen ansainnut uutta tuoretta, kahvi-pavuista jauhettua kahvia :)

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Eikö RISTIIN NAULITSEMINEN OLLUT SUURI TAPAHTUMA TULI SYNKEYS TULI SALAMOITA UKKONEN HILJAISUUS JA MAANJÄRISTYS HAUDAT AUKENI KALLIOT HALKESI . Onko jollainen jotain omaa esitettävää tähän lisäksi yrität omalla viisaudellasi ohittaa tämän vai?? Päivänä jona kuolet mitä tuot tähän ristille itsestäsi jotain etevää vai ?


    • Anonyymi

      Onko lopunajat lähteneet vyörymään?

      Ei vielä, mutta se on hyvin lähellä ja saattaa tulla ÄKKIÄ (pian) ja siten jokaisen tulee olla valmis!

      Miten voin olla valmis?
      Herra sanoo että TULEE VAROA ettei kukaan pääse eksyttämään eli saarnaamaan valheita ja petollista uuttaa evankeliuimia eli toista oppia.

      se miten voit välttyä ja olemaan varuillaan on;
      Jumalan TOTUUDEN eli RAAMATUN eli Kirjoitusten tunteminen ja tietäminen mitä Raamattu, Jumalan Sana sanoo ja mitä Jumalan Sana opettaa!

      Kun tunnet ja tiedät Jumalan Sanan ja ymmärrät sen alkeet, USKON HERRAAN, ja Herran antamaan VAPAUTEEN, olet jo vahvoilla, joten
      valhe ja petos ei ole, helppoa, mutta kuitenkin,
      VALITETTAVASTI, mahdollinen!

      tästä voit hyvin lukea, Paavalin opetuksen MIKSI, voi eksyä:

      2. Tess. 2:
      12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

      Mielistyneet vääryyteen, eli eivät tahdo tehdä PARANNUSTA, siitä mitä Herra, Pyhä Henki kehoittaa!

      vaan tahtovat tehdä pahaa ja vääryyttä ja ELÄÄ SIINÄ!
      Ilm. 2:
      21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.

      Synnin, pahan ja väärin tekeminen on "hyvää ja maukasta ja mukavaa" ja siitä ei tahdota luopua eli tehdä parannusta!

      Mitä on PARANNUS?

      parnnus on että lopetat pahan ja vääryyden ja synnin tekemisen
      ja KÄÄNNYT, Jumalan Puoleen eli rukoilet ja luet Jumalan Sanaa ja pyrit tekemään, mitä Jumala tahtoo sinun ja kaikkien tekevän.

      Hyvää ja sitä mikä on oikein.
      ja se mikä on hyvää ja oikein, taas löytyy Jumalan Sanasta :)

      eli Lue Jumalan Sanaa ja Rukoile, eli kerro kaikki murheet ja ilot, surut ja huolet Herralle, Jeesuksen kautta ja nimessä, ja Herra on kanssasi ja auttaa sinua :)

      sinn tehtäväsi, että pelastut, on olla varuillaan ettei kukaa voi sinulle valehdella ja pettää,
      Synti eli sen halua ja himo, mitä maailma tarjoaa, voi pettää.

      sitten on pahat ja väärät opettajat, saarnaajat ja väärät profeetat.
      heistä selviää kun tuntee Jumalan Sanan!

      se että me olemme heikkoja, synnin ja sen houkutuksen edessä, on totta,
      Joten
      on hyvä joka päivä Lukea Jumalan Sanaa ja RUKOILLA, jolloin saammme voimaa elää joka päivä.

      Huomisesta ei tule murhetia vaan, kuten Herra Jeesus opettaa:

      Matt. 6:
      5 Ja kun rukoilette,

      6 Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
      7 Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
      8 Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan.

      eli ei ihmisten tähden eikä heitä varten, vaan itseäsi varten SALASSA, kuten omanssa makuuhuoneessa tahi metsässä kävelessä.

      ja mitä ja miten?

      9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
      10 tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
      11 anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
      12 ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;
      13 Äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen.

      Joten tässä on tähän TÄRKEÄ havainto:
      "Äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta,"

      Joten Jumala tahtoo varjella ja suojella ja sitä voit tehostaa rukoilemalla että Jumala PÄÄSTÄÄ kaikesta pahasta ja kiusauksista.

      Nyt siis:
      Lue Jumalan Sanaa = Raamattua
      Rukoile ja kerro kaikki Herralle.
      Tunnusta ja pyydä anteeksi kaikki paha ja synti mitä tiedät, että olet tehnyt!

      ja sitten olet valmis, päivän haasteisiin :)

      Herra on kansasi, joka äivä ja hetki, ja kun annat Herran VAIKUTTAA, saat avun kaikkeen ja joka hetki :)

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Olette itse niitä Herra Herra jotka ei pelastu. Tuotte omia ideoitanne varastettuja tavaroita muka maksuksi pelastuksesta. Rahalla ei voi ostaa kuulkaa. Olette niitä.


    • Anonyymi

      Mitä sanoisitte ihmisille jotka odottavat sen tapahtuvan? Ihmisille jotka luulevat heidän olevan uskossa muttei kuten he haluaisivat. Ehkä he juoksevat jopa ulos katsomaan kun se tapahtuu. Mielen uudistus oli siksi tärkeä ettei jää maailmaan, sillä kateutta ei ole vielä poistettu
      https://www.mtvtekstikanava.fi/new2008/txt/110-01.htm

    • Mistä tunnistaa antikristuksen hengessä oleva.
      Tarkatkaa raamatun lupauksia ja siunauksia
      Antikristuksen henki ohjaa ihmistä kääntämään vastakohdaksi raamatun hyvät asiat ja jopa käskyt.

      • Anonyymi

        Dan. 7:25. Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain.

        1700-luvun Luterilaiset virret kertovat, pedosta, antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi vastaan räyskyi. Katolisessa Laodikean konsiilissa v.364 jKr. Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.

        1700- luvun Luterilainen virsi kertoo (hävittää Korkeimman pyhiä) Virsi 241. 5. O tätä suurta surkiutt'! ylits' vaivaisen lauman, ettei kenelläkään ollut rohkiutt' Jumalan sanaa puhumaan sen pahan pedon pelvostä, Hän uhkas, kaikki käkes. HÄN POLTTI, TAPPOI JA SÄKES, KUIN VASTASIT HÄNT' EHDOST'.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dan. 7:25. Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain.

        1700-luvun Luterilaiset virret kertovat, pedosta, antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi vastaan räyskyi. Katolisessa Laodikean konsiilissa v.364 jKr. Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.

        1700- luvun Luterilainen virsi kertoo (hävittää Korkeimman pyhiä) Virsi 241. 5. O tätä suurta surkiutt'! ylits' vaivaisen lauman, ettei kenelläkään ollut rohkiutt' Jumalan sanaa puhumaan sen pahan pedon pelvostä, Hän uhkas, kaikki käkes. HÄN POLTTI, TAPPOI JA SÄKES, KUIN VASTASIT HÄNT' EHDOST'.

        1234567---

        Dan. 7:25. Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain.

        1700-luvun Luterilaiset virret kertovat, pedosta, antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi vastaan räyskyi. Katolisessa Laodikean konsiilissa v.364 jKr. Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.

        1700- luvun Luterilainen virsi kertoo (hävittää Korkeimman pyhiä) Virsi 241. 5. O tätä suurta surkiutt'! ylits' vaivaisen lauman, ettei kenelläkään ollut rohkiutt' Jumalan sanaa puhumaan sen pahan pedon pelvostä, Hän uhkas, kaikki käkes. HÄN POLTTI, TAPPOI JA SÄKES, KUIN VASTASIT HÄNT' EHDOST'.

        1234567---

        Milloin teidän lahko amerikan tehtiin?
        Oliko 1800 luku?
        Viinan ja murhien sekä epäsikiöiden maalta?
        Sieltä amerikan roskasta on levinnyt monia orjuuttavia lahkoja,kuin te..
        Minä sanon,että haistakaa paska ihmisten peloittelijat uskonnolla !
        Teen,kuten Luther,että nämä saatanan paskat saadaan pois peloittelemasta ihmisi,vaikka en kuulu mihinkään.(en kuulu mihinkään.ku te kaikki olette niin sairaita).
        Eniten vituttaa nämä pelolla ja helvetin tulilla peloittelevat lahko paskat..
        Niin sillä saadaan ihminen alistuneeksi,ISOT ROTAT ALISTAA ja monesti on raha takana.
        KYLLÄ JUMALAA ja KRISTUSTA saa uskoa,ilman pelkoa mitä teette,sekä ilman rahaa ja orjuutta.


    • Anonyymi

      Tempaus saattaa tulla vaikka heti.

      Ootte kyll ihme örkkejä,että tempaus saattaa tulla:)
      Sinä kirjoitat,että tempaus tulisi lahkollesi tai jäsennille:)
      Luuletko sinä,että olet toisia parempi,kuin olet 1800-luvun lahkossa?
      Mikä on sairasta ihan,kun usko alkoi ajasta 0-33v jkr.
      Mitä ajattelet temmattaanko sinut?
      Olet alkuseurakunnan ulkopuolella ja kovin ?
      Toivon parasta !

      • Anonyymi

        "Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni
        KAIKEN lihan päälle" Apt: 2: 17


    • Anonyymi

      Onko lopunajat lähteneet vyörymään?

      Amerikan 1800 luvun lahkolaiset kai tietää kaiken,jonten anna valomerkki nyt?
      Miksi te aina pelkäätte jänis housut:)
      Mikö teidän lahkossanne on se just,että nyt on lopunaika?
      On ihmeellistä miten lahkonne ajattelee,mutta uskon että se ei ole nyt.
      Mennään vielä eteenpäin..

    • Anonyymi

      Ilm.14:13 Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä.

    • Anonyymi

      Ilm.14:13 Biblia (1776)Ja minä kuulin äänen taivaasta minulle sanovan: kirjoita: autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästälähin. Jaa, Henki sanoo: heidän pitää lepäämän töistänsä, sillä heidän tekonsa noudattavat heitä.

    • Anonyymi

      1Tess.4:14 Sillä jos me uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. 1Kor.15:13-58

    • Anonyymi

      Onko lopunajat lähteneet vyörymään?

      Mitä Kristus Jesus sanoi?
      Sanoiko, seuratkaa kristinuskoa?

      Hän sanoi: Seuratkaa häntä !

    • Anonyymi

      Lopunajat ovat olleet aina käsillä, jo ainakin 2000 vuotta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe