Missä viipyy 80+ palsta

Anonyymi-ap

Me 80 ja risat olemme suunnniltamme raivosta koska ei ole omaa palstaa jossa purkaa raimoa päättäjien suuntaan...on se niin väärin

33

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka monta 80 teitä siellä on?
      Raimon purkaminen päällysvaatteita pidemmälle on lainvastaista. Nekin luvalla.

      • Anonyymi

        Nämä sotkuiset ovat nuorempia ja tulevat rähjäämään ja haastamaan riitaa joka palstalle.,onko niiden olo huono vai lääkitys loppu? Ei toimi mikään. Piikitetyt potee kun huomaavat olollensa tyhmiä?
        Joillakin voi olla dementian oire jo n60v ja luonne tulee esiin ikävästi esim jännittävät samaa joka paikassa.


    • Anonyymi

      Miksi raivoat somessa joka on rinnakkais todellisuutta, helpompi olla rauhallinen riittää kun vain toteat.

      pe

    • Anonyymi

      Onhan teillä 80 palsta ja kaikki muutkin palstat. 80 saa kirjoittaa kaikkiin
      suomi24 osioihin.

    • Anonyymi

      Turha tulla tänne kitisemään...

    • Anonyymi

      Minä ehdotan että me yli kahdeksankymppiset valloitetaan tää seitskytplussien osio ja kirjoitetaan ainoastaan kivoja feelgood-juttuja, hehkutetaan Marinia ja Suomen naishallistusta ja täytetään tää palsta uusilla aloituksilla,
      Nim. pieni päivänsäde

      • Jokos siellä on omat ihmissuhderiidat selvitelty kuka on mitäkin sanonut yli kymmenen vuotta sitten, kenellä on suurempi tontti ja kenen puolella kukakin on?


      • Anonyymi

        Johan sinä olet ennenkin yrittänyt "vallottaa" 70 palstaa ja takkiin tuli.
        Missään et saa positiivista palautetta.


      • Tellukka kirjoitti:

        Jokos siellä on omat ihmissuhderiidat selvitelty kuka on mitäkin sanonut yli kymmenen vuotta sitten, kenellä on suurempi tontti ja kenen puolella kukakin on?

        Tuleekohan osasta ihmisiä kärttyisiä ja hankalia vanhetessaan.
        Kävin siellä vaikka en ole vielä 80v. Tykkäsin muutamista kirjoittajista.
        Nyt on mennyt ihan villiksi, parasta palata tänne.


      • liekko kirjoitti:

        Tuleekohan osasta ihmisiä kärttyisiä ja hankalia vanhetessaan.
        Kävin siellä vaikka en ole vielä 80v. Tykkäsin muutamista kirjoittajista.
        Nyt on mennyt ihan villiksi, parasta palata tänne.

        Näin näyttää käyneen, liekko. Sanot mitä tahansa niin kohta ovat kommentaattorit paikalla: julistavat omaa totuuttaan, eivätkä edes lue viestiä, johon vastaavat.

        Ennen sanottiin että totuudenpuhujalla ei ole yösijaa. Nyt taitaa olla niin, että rauhaa rakastavilla ei sitä ole...Eikä muutakaan sijaa...


    • Anonyymi

      Hyvä Plus 80 vuotias. Vuotia ihan itse Ottaa Kontakti Ylläpitäjään. Yhteystiedot löytyy Suomi 24 Etusivulta ehdottaa asiaa.Aina odotetaan valmista pöytä ja muut tekevät asian. Annan esimerkin mitä tarkoitan.Yli 90v.Nainen pirteä .Asuu Hely Koti Itsenäisesti.Kun kesällä oli aikaa. Ulkoilin hänen kanssa joko Lauantai Tai sunnuntai. Hänen määräämä aika.Jostain syystä hän aamun torkku ja minä aamun virkku. Vaikea yhtälö! Mutta ajattelin voin entiselle naapurille antaa vapaaehtoisena sen ajan ulkoiluun.Ei siälle menoa tai oloa.Puhelin teki ei vastaa kun olin vahvistelemassa. Uudemman kerran yritin aina varattu sitten.Satto soitaa: Mutta EI Puhu!Vanha jäänen soitan takaisi heti ,häneltä ei menen puhelin maksua.Käitääksen hänellä puhelin paketti?Aina muka ysin kukaan ei käy.Syksy tullut ja minullakin elämää myös viikonloppuna. Kärtynen ei minulla aikka hänellä.Yksi kerta viikossa haen hänet kirkon 1 euron lounalle ,kun ne alkoi. Ja toisen ystävän hänen talosta otan mukaani. Enää en olekaan kiva : Kun Ei Saa Yksilöllistä Aikaa Minulta. Mummoille sanonkin,seraava kertta: Osatte kaupaassa käydä ,ostaatte yhdessä ruokailunkin. Minua ei tarvita siinä..Kun tämä toinen mummo mukana sevisi tämän toisen luona aktivisti käy omia ja todella ei yksin.Kuin että tämä puhuva valaseva mummo kävele yksin joka päivä.Toinen ei lähetennyt mukaan. Miski ei itse toimi oli ydin.Oli kyse sivusto plus 80v. Tai arki kotona. Miksi halutaan sitoa toinen ihminen.Vedoten toisen empatiaan.Valehdellen yksin. Kun Kyse haluu huomio yksin koko ajan.Ei antaisi tilaa ollan yhdessä harmitonta mukavaa yhdessä oloa ja juttua. YKSILÖLISEN TAPAAMISEEN ON SIT OMAISET. Kirkon diakonia ymm.

      • Anonyymi

        Kirjoittaisitko kokonaisen kirjan, jotta saisi selville - mikä on tarinasi juoni.


    • Anonyymi
      • Tynkkynen on miesten mies, kävi itkemässä äidilleen kun nuori tyttö vähän tönäisi.


      • Pertikki kirjoitti:

        Tynkkynen on miesten mies, kävi itkemässä äidilleen kun nuori tyttö vähän tönäisi.

        Entä jos joku persu olisi iskenyt jotain vihervasemmiston kansanedustajaa nyrkillä päähän, koska ei noudata samaa poliittista linjaa kuin hän itse.
        Olisi pertikilläkin ihan eri ääni kellossa.


      • Tellukka kirjoitti:

        Entä jos joku persu olisi iskenyt jotain vihervasemmiston kansanedustajaa nyrkillä päähän, koska ei noudata samaa poliittista linjaa kuin hän itse.
        Olisi pertikilläkin ihan eri ääni kellossa.

        Samaa mieltä.


      • liekko kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        On se niin turvallista olla tämmöinen persumielinen vihervassari, joka viimeksi äänesti kristillisdemokraatteja..))


      • demeter1 kirjoitti:

        On se niin turvallista olla tämmöinen persumielinen vihervassari, joka viimeksi äänesti kristillisdemokraatteja..))

        Joissakin asioissa mieletäni persut ovat oikeassa. Muutama fiksu nainenkin heillä on. Mutta on sitten niitä änkyröitä jotka herättävät enimmäkseen myötähäpeää.
        Kristilliset tuntuvat ihan ok. puolueelta vaikka en voi sanoa muuten kristitty olevani.


      • Anonyymi
        liekko kirjoitti:

        Joissakin asioissa mieletäni persut ovat oikeassa. Muutama fiksu nainenkin heillä on. Mutta on sitten niitä änkyröitä jotka herättävät enimmäkseen myötähäpeää.
        Kristilliset tuntuvat ihan ok. puolueelta vaikka en voi sanoa muuten kristitty olevani.

        Sari kilpakävelijä on monissa asioissa hyvin kartalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sari kilpakävelijä on monissa asioissa hyvin kartalla.

        Minustakin Sari Essay on vakuuttava, samoin omassa kunnassani kristillisten ehdokas, jota viimeksi äänestinkin.
        Kristillisyyteen molemmat suhtautuvat kiihkottomasti.


    • Anonyymi

      Se 80 plus- palsta löytyy siitä samalta paikalta kuin esim. 70 plus- palsta, ne ovat siinä 50- 60-70 ja 80 plus- palstat ihan siistissä rivissä näkyvissä!

    • Anonyymi

      Täytyy olla tylsää, kun tänne työnnetään.
      Voisitteko kysyä, kiinnostaako meitä.
      Olisi korrektia.

    • Anonyymi

      Kuinka monta 80 palstaa tarvitset, yksi jo on, mene sinne rutisemaan.

      • Anonyymi

        Tyyppi haluaa täälläkin sotkea kaiken lopullisesti. Sen jäljiltä ei kuin "poltettua maata".


    • Anonyymi

      Höperöitä pakkautuu yhä enempi joukkoon tummaan .

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En klikaa probakanda lehteä helsinki sanomat

    • Anonyymi

      Mitä tämä kysymys 80 palstan puuttumisesta tarkoittaa? Onhan tuollainen palsta. Nyt en ymmärrä.

      • Minä olen ymmärtänyt että ikärajat ovat viitteelliset, Ano 14.17, ja että rajaliikennettä ikäpalstojen valillä ei ole kielletty. Ainakin 80 palstalle oli yhteen aikaan tulijoita tungokseen saakka ja saattoi jopa käydä niin, että ali-ikäiset valtasivat koko palstan. Nyt sitten haetaan turvapaikkaa täältä, mutta palautteista päätellen sitä ei niin vaan myönnetä..))

        Ennen romaanit joutuivat laulamaan: "et lähimmäinen oo kenenkään"... Nytkö se osa lankeaa senioreille ?
        P. s. Jos tarkkoja ollaan, itse kuulun ikäni puolesta tähän ryhmään, saattaa joku toinenkin pyrkijä kuulua..))


      • demeter1 kirjoitti:

        Minä olen ymmärtänyt että ikärajat ovat viitteelliset, Ano 14.17, ja että rajaliikennettä ikäpalstojen valillä ei ole kielletty. Ainakin 80 palstalle oli yhteen aikaan tulijoita tungokseen saakka ja saattoi jopa käydä niin, että ali-ikäiset valtasivat koko palstan. Nyt sitten haetaan turvapaikkaa täältä, mutta palautteista päätellen sitä ei niin vaan myönnetä..))

        Ennen romaanit joutuivat laulamaan: "et lähimmäinen oo kenenkään"... Nytkö se osa lankeaa senioreille ?
        P. s. Jos tarkkoja ollaan, itse kuulun ikäni puolesta tähän ryhmään, saattaa joku toinenkin pyrkijä kuulua..))

        Ikäni puolesta kuulun tänne vielä pari vuotta.
        Yhteen aikaan 80 palsta oli viihdyttävä, tunnelma oli hyvä.
        Olen käynyt kauan kirjoittelemassa ja lukemassa suomi 24 ikäpalstoja, aloitin 50 60 palstoista.
        Nikki on muuttunut. On minulla "mielikki.mummo" nikkikin vielä voimassa.
        En salaillut uutta nikkiäni mutta siitä sai joku kirjoittaja aikaan kovan porun.
        Jotenkin tympäännyin mummo sanaan nikissäni.


      • liekko kirjoitti:

        Ikäni puolesta kuulun tänne vielä pari vuotta.
        Yhteen aikaan 80 palsta oli viihdyttävä, tunnelma oli hyvä.
        Olen käynyt kauan kirjoittelemassa ja lukemassa suomi 24 ikäpalstoja, aloitin 50 60 palstoista.
        Nikki on muuttunut. On minulla "mielikki.mummo" nikkikin vielä voimassa.
        En salaillut uutta nikkiäni mutta siitä sai joku kirjoittaja aikaan kovan porun.
        Jotenkin tympäännyin mummo sanaan nikissäni.

        Muistan kyllä, liekko. Etkös sinä ollut mielikki-neitokin alkuun ? Ja sinulla oli kuvakin näytillä, "kauniit silmät", sanottiin.
        Olitte maissiin kanssa urheita, kun kestitte täällä tuon persuiluvaiheen. Itse pakenin sitä 80 -palstalle..))
        Että milloin mitäkin joutuu pakenemaan..)) Toivottavasti ei käy niin kuin sananlaskussa: kun lähdet sutta pakoon, tulee karhu vastaan" - vai oliko se toisin päin ?

        Ehkä joutuu lopulta uskomaan suutaria: "kenkään ei saa paikkaa pysyvää"...))


      • demeter1 kirjoitti:

        Muistan kyllä, liekko. Etkös sinä ollut mielikki-neitokin alkuun ? Ja sinulla oli kuvakin näytillä, "kauniit silmät", sanottiin.
        Olitte maissiin kanssa urheita, kun kestitte täällä tuon persuiluvaiheen. Itse pakenin sitä 80 -palstalle..))
        Että milloin mitäkin joutuu pakenemaan..)) Toivottavasti ei käy niin kuin sananlaskussa: kun lähdet sutta pakoon, tulee karhu vastaan" - vai oliko se toisin päin ?

        Ehkä joutuu lopulta uskomaan suutaria: "kenkään ei saa paikkaa pysyvää"...))

        Hehh...
        Minulla oli koko ajan tunne että on niitä nikkejä ollut muitakin. En muistanut tätä "mielikki.neitoa", vaihdoin sen mummoksi kun ei ollut oikein neitomainen olo enää seitsemänkymppisenä.
        Mummo alkoi kuitenkin tuntua liian vanhalta :D.
        Jostain syystä olen tykännyt Mielikki nimestä, mutta se oli varattu joten lisäsin siihen näitä liitteitä.
        Kävin lapsena parturissa jota kutsuttiin liekoksi.
        Jotenkin se tuli mieleen, en kai enää vaihda nikkiä, vaikka ei se ole kiellettyä.


      • liekko kirjoitti:

        Hehh...
        Minulla oli koko ajan tunne että on niitä nikkejä ollut muitakin. En muistanut tätä "mielikki.neitoa", vaihdoin sen mummoksi kun ei ollut oikein neitomainen olo enää seitsemänkymppisenä.
        Mummo alkoi kuitenkin tuntua liian vanhalta :D.
        Jostain syystä olen tykännyt Mielikki nimestä, mutta se oli varattu joten lisäsin siihen näitä liitteitä.
        Kävin lapsena parturissa jota kutsuttiin liekoksi.
        Jotenkin se tuli mieleen, en kai enää vaihda nikkiä, vaikka ei se ole kiellettyä.

        Minulla on koko ajan ollut tämä sama nikki. Onhan siitä naljailua ollut, kun en aina jaksa selittää sen taustaa. Demeter on paitsi kreikkalainen jumatar myös biodynaamisten tuotteiden tuotemerkki, mikä joskus liittyi omaan historiaani. Otin sen, kun monia tarjosin, mutta vain tämä kelpasi.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      111
      2883
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      364
      1683
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1646
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      45
      1493
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1155
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      196
      1065
    7. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      142
      980
    8. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      956
    9. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      889
    10. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      868
    Aihe