Giganttia parempi

Anonyymi-ap

Gigantti sanoo tummentavansa mainoksiaan. Ympäristö kiittää ja energiaa säästyy. Vaan olisipa joku kauppaketju ja lopettaisi kotiin jaettavan suoramainonnan kokonaan. Se vasta olisi ympäristöteko ja säästäisi energiaa ja puuta.

6

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Netissä jokainen fiksu köäyttää tummaa taustaa, mutta mainoslehtiset jo nyt niin suttuista paperia ja teksti pientä, että pitää olla kirkas valo ja kuluu paljon energiaa.

• Anonyymi

Minäkin laitan kännykästä näytön himmeämmälle lomalennon ajaksi niin energiaa kuluu vähemmän ja ympäristö kiittää.

• Anonyymi

Marinilla kevyemmät aamupalat, jauhoja repussa ja mietoja.

• Anonyymi

TÄYTYY SÄÄSTÄÄ ....
      MARIN SANOI, TÄMÄ SUKUPOLVI BILETTÄÄ JA PITÄÄ HAUSKAA YSTÄVIENSÄ KANSSA JAUHO-JENGISSÄ, EI TÄMÄ SUKUPOLVI SÄÄSTÄ JA SEURAAVALLA EI OLE MITÄ MISTÄ SÄÄSTÄÄKÄÄN.

• Anonyymi

Koko mainonta on lopuksi aika tarpeetonta, jos sen tarkoitus on herättää ostoaikeita johonkin.
      Hyvin harvoin mainoksilla on tämän ostoaikeen kanssa jotain tekemistä.
      Pääosin saattaa toimia ostoksia estävänä, tuota en kyllä ikinä ole hankkimassa.
      Onkohan mainosten tarve todellinen ?
      Pitäisikö ne kaikki lopettaa ?
      Eikö hintojenkin pitäisi sen jälkeen laskea, vai kuka sen tarpeettoman mainonnan lopuksi kustantaa ?
      Hmmm

• Anonyymi

Tarjouksia on hyväkin mainostaa ettei tarvitse itse koko ajan etsiä. Nekin voi tietysti käydä kaupan sivuilla katsomassa, mutta paperisina tavoittaa varmemmin, eikä haittaa kuten muilla nettisivuilla ja TV:ssä olevat mainokset. Miksi kaikki miehet ja lapsetkin joutuu katsomaan mainoksia naisten alapään liittyen, on kuukutissuojaa, virtsasuojaa, hiivalääkettä, liukuvoidetta, dildoa... jatkuvalla syötöllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      94
      5462
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4191
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      34
      2399
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2218
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1835
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1494
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1332
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1158
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1051
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      22
      1048
    Aihe