Kuinkas pitkiä dildoja käytätte?

Anonyymi-ap

Dildoja on eri mittaisia niin kuinkas pitkiä te käytätte pehvassa, mielelläni kuulisin miltä pitkät tuntuvat.

56

4741

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itseäni kiinnostaisi lemour dildo antishopista, onko jollain kokemusta se on 26 cm pitkä ja 5,5 cm paksu taipuisa ja imukupilla.

      • Anonyymi

        Lemur piti kirjoittaa.


      • Anonyymi

        oon kaverin kans kokeillut menee kyllä ihanan syvään


      • Anonyymi

        tun kun istuu pohjaan johan tuntuu ja liike eestaas on ihanaa taas tulee pieni tauko välillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon kaverin kans kokeillut menee kyllä ihanan syvään

        mulla kaverin kans kaks päinen 60cm en tiiä kumpi sai enemmän mutta kyllä mahtavaa


    • Anonyymi

      On siellä laatikossa yksi sellainen puolimetrinen tuuman paksuinen taipuisa. Joskus käytetty. Menee kyllä aika pitkälle. Muuten sellainen 15 cm on sopivan pitkä. Paksuus n. 4,5 - 5 cm

      • Anonyymi

        liian pieni pitää olla paksu aukaisu pepulle on se ihanin hetki sitten lisää ainakin 30cm


    • Anonyymi

      Noin 30cm menee kivasti...kunnon venytys paksulla tuntuu joskus aivan helkkarin miihottavalle...Lahti

      • Anonyymi

        32cm mennyt pusseja myöten nimee en muista mutta kivun jälkeen ihanaa vieläkö löytys aito tollanen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        32cm mennyt pusseja myöten nimee en muista mutta kivun jälkeen ihanaa vieläkö löytys aito tollanen

        kyllä kerran löysin etelästä gay-baarista piti mitata 34cm musta kulli kauhulla istuin päälle hetken kesti mutta meni pohjaan kokeilin kädellä pitkiä työntöjä oli osaava mies kesti kauan lastit ihan syvälle puristelin kaikki talteen en oo suomesta vastaavaa löytänyt


    • Anonyymi

      Sorry kirjotusvirhe....m/k kirjaimet sekasin..Lahti

    • Anonyymi

      Kurkku on hyvä apuväline

      • Anonyymi

        alku-kesästä niitä ihailen kaupassa


      • Anonyymi

        kyllä kurkku hyvä on runkatessa ei voita kuitenkaan aitoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        alku-kesästä niitä ihailen kaupassa

        peppu runkkua varten hyvä kun voi vaihtaa aina vaan suurempaan ja kokeilla rajojaan


    • Anonyymi

      pienestä alottanut nyt tilattu 32cm vibra juuressa ja nupissa luettelo kamaa ei löytynyt kaupoista ihanaa kun sen saa pohjaan saa vain istuskella ja odottaa orkkua

      • Kerro lisää. Onko kaukosäädettävä vibra vai johdollinen?


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Kerro lisää. Onko kaukosäädettävä vibra vai johdollinen?

        kaukosäädin vaimollla pukee mulle vinyyli pikkarit jotta pysyy varmasti sisällä juma mitä kauppa reissuja


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Kerro lisää. Onko kaukosäädettävä vibra vai johdollinen?

        kauko säätö joka panoissa vaimolla katselee mun ilmeitä samalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaukosäädin vaimollla pukee mulle vinyyli pikkarit jotta pysyy varmasti sisällä juma mitä kauppa reissuja

        joo myös ravintolassa vinyylit jalassa vaimo vaihtelee nopeuksia joskus tullut housuihin


    • Anonyymi

      Peppuleikkikaveri lahdessa ois kiva..

      • Anonyymi

        tuonko sais suuhun ja peppuun voi ihanuus


    • Anonyymi

      Oiskohan tossa pituutta joku 30cm, mutta tykkään työnnellä n. 20cm matkan. Paksuutta 6,5cm. Ja vibra löytyy.

      • Anonyymi

        kyllä se menee pohjaan asti ja hyvä tuo vibra aukasee hyvin


    • Anonyymi

      Minulla useita dildoja ja tappeja, paksuja ja ohuita. Parhaalta tuntuu pehmeä kuminen n.4cm paksu ja 22cm pitkä. Toki välillä paksumpaa tappia on kiva sovittaa.. Terkut Lahdesta! M50

      • Anonyymi

        aloitan kans pienemmillä mutta lopuksi 32cm ja paksu tuntuu että ei mahdu mutta liukuu vaan hitaasti nyt lähtee taju


    • Anonyymi

      Esineet kakkosessa on sairasta! Naisen kehossa sauvaa käytetään pilluun jos muna on kakkosessa. Pillussa sauva ei mene yli.

      • Anonyymi

        kokeile samaan aikaan omaan kakkoseen


      • Anonyymi

        jos et kerran ota kakkoseen ota oma munasi myös pois tasa-arvon nimissä


    • Anonyymi

      mulla semmonen tupla dildo jonka toiseen päähän vois tulla joku muu melkein kaiken saanut sisään oisko n.60cm vieläkö ois vibra

      • Anonyymi

        Oho tosi pitkän olet saanut sisään.


    • Anonyymi

      Sauvalla pituutta n. 30cm, mutta työntelen n.20cm pituudella. Halkaisija 5-6cm.

    • Anonyymi

      olen mies pienellä aloittelin nyt haluaa aina vaan suurempaa nykyinen 36cm ja paksu vibralla jolla kyllä aukee paikat kun täysillä menee pohjaan ehkä liiankin helposti siis suurempaa etsin

    • Anonyymi

      Kävin mittaamassa: Se menee kuulemma koko mitaltaan sisään, 20 cm, ja paksuus oli 45 mm. Voisi olla vähän paksumpikin, ehkä n. 50 mm voisi olla aika hyvä.

    • Anonyymi

      Oiskohan kavereita tälläseen peppuleikkiin Lahdessa

    • Anonyymi

      Mulla 30\4,5cm ja sen kun ottaa kokonaan sisään...uuh.
      Mietin miltä aito,vaikka pienempikin tuntuisi.

      • Anonyymi

        ekana iso sen jälkeen muut tuntuu myös isolta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ekana iso sen jälkeen muut tuntuu myös isolta

        Toi täytyy muistaa,jos sais useampaa,kiihottava ajatus.
        Koveni hetkessä.


    • Anonyymi

      Paksuutta on n. 6 cm, pituutta n. 30 cm. Menee sisään, kun aikansa yrittää. Kun se on kunnolla sisällä ja hyvin voideltuna luistaa hyvin, niin silloin tuntuu tosi mahtavalt, kun hitaasti liuttelee sitä edestakaisin koko mitalta. Paras asento on maata mahallaan, tyyny mahan alla ja rentoutuu.

    • Anonyymi

      kaikkea sitä...

    • Anonyymi

      20 cm enintään.

    • Anonyymi

      Hankin viime kesänä ns. hevosdildon mitoiltaan 35 ja paksuus max 6,5. Menee paksunnokseen 28 cm. Loistav ja härski kokemus, josta ottanut muutamia kuvia touhuistani.

    • Anonyymi

      Ostin vasta 35cm mustan melan 6.5 cm paksu nyt menee n 25cm sisään ihanaa

    • Anonyymi

      25/6,5. Tuntuu taivaalliselta, sopivan paksu.

    • Anonyymi

      Peräsuoli on kaiketi n. 15 cm ja dildo menee sen verran suosiolla. Täytyy olla reilusti pidempi, että siitä saa otteen. Paksuutta tulee olla sen verran, että sen saa juuri ja juuri mahdutettua sisälle. Ei se ole pelkästään eturauhanen, jossa sen pitää tuntua, vaan siinä on tuntoherkät sulkijalihakset ja itse peräsuoli, jossa tapahtuu ulospäin suuntautuvaa supistelua, kun se on täynnä tavaraa.

    • Anonyymi

      Hevos dildot on kyllä varmaan hyviä, harmi kun niitä vaan on myynnissä Suomessa niin vähän.

    • Anonyymi

      20 cm pitkä ja 4.8 cm paksu

    • Hyvältä tuntuu musta 20cm pitkä.

    • Anonyymi

      kevään suurimmat tuore kurkut niin syvälle kuin ikinä menee ja vähän vielä lisää

    • Anonyymi

      Kuka sitä persiiseen työntää, kun on anustappeja sexy kaupas?😍

    • Anonyymi

      Käytän sellaista 60cm pitkää "donkey" dildoa. Nautinto on mahtava, kun peilin edessä touhuaa.

    • Anonyymi

      Kaksi yleisimmin käyttäämääni ovat kovia dildoja. Toinen on plug-tyyppinen n. 17 cm pitkä ja n. 5 cm paksu. Juuressa on ohuempi kohta, jolloin sulkija menee lähes kiinni ja kahva, joka toimii rajoittimena. Toinen on noin 4 cm paksu ja siinä on juuressa 6-7 cm paksut "kivekset", joiden on tarkoitus toimia rajoittimena. Kokonaispituus kanssa n. 17 cm ja tykkään työntää koko dildon sisään, eli myös paksun tyviosan. Silloin tulee mukavan täysi olo. Tuo 17 cm on maksimipituus, mikä mahtuu sisään. En ole kokeillut jellyä tai muuta taipuisaa materiaalia, ehkä sellainen menisi pidempikin.

    • Anonyymi

      Mulla menee sisälle ehkä semmonen 15-17 cm ja paksuin mitä on menny on sellanen hitachi-tyyppinen hieroja n 50 mm paksu. Miten teillä menee pitemmälle sisään ? Mulla pysähtyy kun seinään vai onko siellä joku mutka tai lihas joka stoppaa ? Kandeeko yrittääkään työnnellä pitemmälle ?

    • Anonyymi

      29cm kurkku kokonaan. Olen mies

    • Anonyymi

      Kurkku myös lahdessa käytössä...oispa kiva touhuta yhdessä jonkun kans

    Ketjusta on poistettu 225 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe