Näin Sinut
Ja lumouduin
Niinkuin joka kerta
Unohdin ikäni ja vaimoni
Vähäksi aikaa vain tosin
Sillä pilvet on pilviä
Mutta arki on totta
Ikävä kyllä
Mutta kohta
Untenmailla salaisilla
Sinä ja minä kaksin vain
Erotiikan pauloissa
Unessa onni ainoa
Sanoi Waltari
Ja totta puhui
Tänä iltana taas
6
841
Vastaukset
- Anonyymi
Olisipa hassu sattuma jos puhuisit minusta. Olen myös varattu omalta osaltani, mutta iltaisin haaveilen hänestä, siitä omaan silmääni ja mieleeni niin ainutkertaisesta miehestä. Hänen nimensä alkaa K:lla ja kaupunki Helsinki.
- Anonyymi
Ikävä kyllä nimeni ei ala K:lla
Mutta lycka till dig
J - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä nimeni ei ala K:lla
Mutta lycka till dig
JMutta stadissa kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta stadissa kyllä
Ja tänä iltana taas:)
- Anonyymi
Puhut taas mies jonkun puolesta! Eikö ne muut kehu sua, kuin sä itse!
- Anonyymi
Älä lähde tohon leikkiin, kun sattuu monia, mukaan lukien ittees. Ite ollu parisuhteessa 14 vuotta ja tarjolla ois ollu useempi muija, mut mitä siitä saa? Vituiks menee joka suuntaan. Se on yks syrjähyppy ja itekkin oot paskana, vaikka toinen ei tietäis. Jos suhde ja tunnteet on loppu, niin keskustelkaa asia ja mene sitten paneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34657- 1481616
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211074viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829