Moikka, toivoisin että täältä löytyisi apua ja neuvoja minulle
Olen 19v miehen alku ja haluaisin liittyä kirkkoon tai jonkunlaiseen kirkon toimintaan tai saada jollakin tavalla sieltä apua omiin ajatuksiin ja ongelmien käsittelyyn ja jonkulaista "oppia", "apua", "neuvoja" "uskoa" elämään ja saada ajatuksia ja ajattelutapaa parempaan suuntaan. Olen elänyt yli vuoden erittäin huonoa aikaa minkä takia olen pahasti alkoholisoitunut ja usko tulevaisuuteen ja elämään on vähäiset, olen yrittänyt hakea apua ja saanut muttei siitä ole ollut hyötyä, haluan kumminki vielä yrittää uskoa että jostain olisi vielä apua.
Miten lähtisin etenemään ja millä tavalla?
Kiitos paljon jo etukäteen!
Apua kirkosta alkoholiongelmaan
7
332
Vastaukset
- Anonyymi
Kirkko ei pahemmin apujaan tyrkytä. Itse sain kokea sen kun jäin työkyvyttömyyseläkkeelle ja kysyin sieltä harrastustoimintaa. Ei ollut tarjolla tuli tyly vastaus. Hae vertaistukea kyllä niitä löytyy. Kirkko vähät välittää.
- Anonyymi
> Miten lähtisin etenemään ja millä tavalla?
Suosittelen, että luet Raamattua ja opettelet tuntemaan Jumalan sitä kautta ja mietit miksi haluat juoda alkoholia. Kun näet miksi haluat juoda alkoholia, voit rukoilla Jumalaa auttamaan pääsemään siitä yli. - Anonyymi
Tässä yksi todistus. https://www.youtube.com/watch?v=cBE1uhNwqw0
- Anonyymi
alkoholiongelmaiset kuuluu terveydenhoitoalalle.
- Anonyymi
Just, noin se on kuin tuo entinen alkoholisti kertoi.
Vapahtajmme Jeesuksen Kristuksen tunteminen ja Jumalan lapseksi pääseminen on elämän kallein asia.
Siis henkilökohtainen usko Jeesukseen., Ota siis Jeesus vastaan. Saat syntisi anteeksi ja Hän antaa uuden elämän. Hän johdattaa pelastukseen ja antaa apuaan Amen! - Anonyymi
Kirkon työntekijöissä on paljon alkoholisteja. Kirkkoherroja, pappeja, kanttoreira.
- Anonyymi
kristilliset kirkot ei ole AA-kerhoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354179Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141556Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481516Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1961317Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ851046Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 22948