Millonkas tulee laki

Anonyymi-ap

Että maksalaatikon vihaaminen on rikos. Viharikos.

Että hernekeiton vihaaminen on rikos. Viharikos.

Että punaisen värin vihaaminen on rikos. Viharikos.

Sillä tiellä ollaan.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkään maksalaatikosta puolukkahillon kanssa. En pidä purkkihernekeitosta, itse tekemääni syön kerran, loput pakkaseen ja joskus myöhemmin taas kelpaa.
      Punainen väri on ok. Mutta lempivärini on keltainen. Auringon ja valon väri.

    • Anonyymi

      Kuinka uskallat maalittaa maksalaatikkoa?

      • Anonyymi

        Maksalaatikon väri on se maalittamisen syy ja sen maalittaminen on pahempi rikos kuin raiskaaminen,,varsinkin jos uhri on valkoihoinen ja raiskaaja ruskea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksalaatikon väri on se maalittamisen syy ja sen maalittaminen on pahempi rikos kuin raiskaaminen,,varsinkin jos uhri on valkoihoinen ja raiskaaja ruskea?

        Meillä ostetaan maksalaatikkoa koiralle, se tykkää siitä.


      • Anonyymi

        Heh, liekko ja Ano 22.34. Saatiinhan se terve vastakkainasettelu taas pystyyn..))
        Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta. Ei siihen muuta tarvita vai tarvittaisiko se Erätauko ?
        Eikös se ole nimeltään kampanja, jonka avulla yritetään parantaa keskustelukulttuuria ?
        Ei taida näkyä merkkejä sen paranemisesta, vai näkyykö ?

        Eilen oli kolmosella (viiden jälkeen-ohjelma) emerituspiispa Eero Huovisen haastattelu. Hänellä on aina painavaa sanottavaa ja saihan hän joskus "Paras puhuja"-palkinnonkin.

        Hän muun muassa muistutti siitä, että meillä kuitenkin on enemmän niitä asioita, jotka yhdistävät, kuin niitä, jotka erottavat meitä. On täälläkin tuota pohdittu, miksi korostaa eroja, kun yhteistäkin on ? Eikä sen yhteisen tarvitse olla "ryssäviha" ?..))

        Itse olen ajatellut, että näillä ikäpalstoilla olisi yhteistä ikääntyminen ja sen tuomat haasteet, mutta ei kai sitten, kun se vastakkainasettelu ja oma päteminen pakkaa nousta pintaan täälläkin. Ollaan omavoimaisia, muut ovat olemassa vain on pätevyyden todistajina tai haastajina, eivät kiinnostuksen kohteena, vertaisina. Kärjistys ?

        Onhan täällä aitoa vuoropuheluakin, mutta tuntuu kuin se olisi nyt jäämässä tuon kevyen chattailyn jalkoihin, ja sitäkö ikääntyvät/ikääntyneet nyt tahtovat ?

        Politiikka, yhteisten asioitten hoito, puhuttaa tietysti aina, mutta kuten tiedetään, sen kohdalla tuo vastakkaiasettelu on jo sisäänrakennettu, harva pystyy tarkastelemaan asioita puoluerajojen yli ja sitä rakentava keskustelu mielestäni kuitenkin edellyttäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, liekko ja Ano 22.34. Saatiinhan se terve vastakkainasettelu taas pystyyn..))
        Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta. Ei siihen muuta tarvita vai tarvittaisiko se Erätauko ?
        Eikös se ole nimeltään kampanja, jonka avulla yritetään parantaa keskustelukulttuuria ?
        Ei taida näkyä merkkejä sen paranemisesta, vai näkyykö ?

        Eilen oli kolmosella (viiden jälkeen-ohjelma) emerituspiispa Eero Huovisen haastattelu. Hänellä on aina painavaa sanottavaa ja saihan hän joskus "Paras puhuja"-palkinnonkin.

        Hän muun muassa muistutti siitä, että meillä kuitenkin on enemmän niitä asioita, jotka yhdistävät, kuin niitä, jotka erottavat meitä. On täälläkin tuota pohdittu, miksi korostaa eroja, kun yhteistäkin on ? Eikä sen yhteisen tarvitse olla "ryssäviha" ?..))

        Itse olen ajatellut, että näillä ikäpalstoilla olisi yhteistä ikääntyminen ja sen tuomat haasteet, mutta ei kai sitten, kun se vastakkainasettelu ja oma päteminen pakkaa nousta pintaan täälläkin. Ollaan omavoimaisia, muut ovat olemassa vain on pätevyyden todistajina tai haastajina, eivät kiinnostuksen kohteena, vertaisina. Kärjistys ?

        Onhan täällä aitoa vuoropuheluakin, mutta tuntuu kuin se olisi nyt jäämässä tuon kevyen chattailyn jalkoihin, ja sitäkö ikääntyvät/ikääntyneet nyt tahtovat ?

        Politiikka, yhteisten asioitten hoito, puhuttaa tietysti aina, mutta kuten tiedetään, sen kohdalla tuo vastakkaiasettelu on jo sisäänrakennettu, harva pystyy tarkastelemaan asioita puoluerajojen yli ja sitä rakentava keskustelu mielestäni kuitenkin edellyttäsi.

        Jahas ! Anoksin meni taas. Olen liian hidas kirjoittaja. Mutta tuo edellinen menee siis minun piikkiini, jos sillä nyt merkitystä on....


      • demeter1 kirjoitti:

        Jahas ! Anoksin meni taas. Olen liian hidas kirjoittaja. Mutta tuo edellinen menee siis minun piikkiini, jos sillä nyt merkitystä on....

        Olen kuten se entinen ukkeli pohjanmaalta valtuuston kokouksessa joka tuumii:
        " Asiasta en tierä, mutta hanttihin minä paan."


    • Anonyymi

      Bunkkeripappa sekoitti korttipakan, kääntäen valttikortin uusiksi Euroopassa.

    • Anonyymi

      Maksalaatikko on hyvää, kun paistaa sen pannulla ja laitta vielä maksamakkaraa sekaan.

      Mutta sitä ei saa syödä, kuin kerran viikossa.

    • Anonyymi

      Yks kavaeri sanoi, että maksalaatikko on koiran ruokaa.

      • Anonyymi

        Kaveri.


    • Anonyymi

      Maksalaatikkoa, puolukkahilloa ja ruisleipää.
      Muuten hyvää on vaan afrikkalaisen väristä.

    • Anonyymi

      Hernekeitto voimaannuttavaa ruokaa,,,mutta kun se pakanamaan kartta pöksyissä hiukan vaivaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      107
      2835
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      364
      1673
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      84
      1639
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      45
      1493
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1145
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      186
      1020
    7. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      140
      969
    8. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      956
    9. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      879
    10. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      868
    Aihe