melkoinen musamies muutti yläkerran raplavoille. https://www.stara.fi/2022/09/29/coolio-on-kuollut-59-vuotiaana-tama-kuolemasta-tiedetaan-nyt/
COOLIO on menehtynyt 59v.
16
200
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtaneeko tuo ny niin ihme ol ainakaan mitä lehdistä lukenu kuinka villiä elämää vietti
- Anonyymi
On se kuule varmahan ollu eri rytäjytestä, ku tuo poika on painanu menemähän! Kosteusprosentti korkialla.
- Anonyymi
Yliannostus vessassa, jätettiin vain todellinen syy mainitsematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yliannostus vessassa, jätettiin vain todellinen syy mainitsematta.
https://www.youtube.com/watch?v=fPO76Jlnz6c
huomaa shakkiruutu-lattia joka on illuminaatti-vapaamuurarien merkki-....?
no komments ...
- Anonyymi
Lauloi rikollisten paratiisista.
Ei kyllä hetkauta taaskaan mustan miehen kuolema, päinvastoin. - Anonyymi
Hyvää piikkiä ottanut Morena vai se toinen
- Anonyymi
Taitelijan elämähän on tunnetusti sitä, että kolme grammaa hassista on päiväannoksena ja muutama viiva amfetamiinia livahtaapi yksin tein. Sitten lähdetään nappaamaan parisen kymmentä tuoppia, kun janottaa yö syömmellä. Sitten vähän liikaa rauhotutaan kanssa pillerien ja huomenna pannaan päivä pulkkaan oli sitä lunta eli ei.
- Anonyymi
Kun puhut taiteilijasta, niin et taida tarkoittaa Eino Leinoa, Gallen-Kallelaa tai Jean Sibeliusta.
- Anonyymi
Juopot ja narkit eivät ole taiteilijoita, pohjasakkaa.
Ismo Alanko ei tiennyt mitä lauloi.
"Hörhön Elämää" pikemminkin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juopot ja narkit eivät ole taiteilijoita, pohjasakkaa.
Ismo Alanko ei tiennyt mitä lauloi.
"Hörhön Elämää" pikemminkinNo ne on juuri niitä. Ilman huumeita olisi taide aika vähissä, fakta.
Anonyymi
29.09.2022 22:11
COOLIO on menehtynyt 59v.
Paras räppäri mitä ikään!
Enimen ois niinku kakkonen.
Vanhana Punkkarina tää oli eka
Räp biisi mikä siis kolahti!
RIP Coolio we fallow You- Anonyymi
Jenkeissä jo ryöstellään kauppoja ja poltellaan autoja, koska mustia surettaa.
- Anonyymi
Taas yksi turha munien kourija heitti piikit nurkkaan.
- Anonyymi
Enpä mitenkään voi uskoa että gansterit lähtisivät mihinkään muualle, kuin omaan paikkaansa, missä se sitten lieneekin, mutta taivas se ei ole.
- Anonyymi
Taivaassa ei paskarokkia rämistellä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423