Miksi Li Andersson ei pyydä anteeksi;
Ruotsalaisten hirmutekoja saamelaisia ja suomalaisia kohtaan?
Tarkoitan mm. ruotsalaisen eugenikko eliitin/älymystön suorittamia pakkosterilointeja saamelaisille ja ruotsalaisten maahantunkeutujien miekkalähetyksellä suorittamaa; kuole tai käänny uuteen uskontoon -operaatiota,
muunkin (senaikaisen) suomalaisten "orjuuttamisen" ohella.
_____________________________________________________________________________________________
Miksi Li Andersson ei pyydä anteeksi??
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kristinusko taisi muuten tulla todellisuudessa idästä Suomeen eikä Ruotsin puolelta. Tuohon aikaan taitoivat ruotsalaiset eli sveanmaalaiset ja taalainmaalaiset taistella ja nahistella keskenään, eikä histoian koulukirjoissa väitettyä järjestäytnyttä Ruotsia vielä oikein ollut olemassa. Tutkikaan ihmiset uusimpia historian tutkimuksia.
- Anonyymi
Miksi suomalaiset eivät pyydä anteeksi tekojaan saamelaisia kohtaan? Saamelaiset ovat Suomen alkuperäiskansaa ja suomalaiset maahanmuuttajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294