Miltä sinusta tuntuu/tuntuisi ..

Anonyymi-ap

Haluaisin tietää miltä on tuntunut sillä hetkellä jos nainen on pissannut päällesi? Haluaisin vain tietää sen

33

1102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tuntunut märältä.

      • Anonyymi

        Saitko pissaa myös suuhun?


    • Anonyymi

      En ole tietoinen mutta haluaisin myös tietää. Miltä se todellakin näyttäisi ja millaista ääntä kuuluisi kun itse katsoisin suoraan alhaalta? En tiedä, tuskin tulee tapahtumaan

    • Anonyymi

      Loviisan atomivoimalan työmaalla oli mies sammunut. Muutama ohikulkeva työkaveri pysähtyi pissaamaan miehen päälle. Samoin tein myös itse. Työmaalla juotiin yleisesti ottaen paljon. Puhuttiin että sammuneelta mieheltä olisi yritetty ottaa pois munat lasinsirulla viiltäen mutta onneksi kaverit olivat epäonnistuneet. Miksi ei kukaan tullut ajatelleeksi että mattoveitsi olisi ollut helppo ja nopea tyyli toimenpiteeseen?? Mutta ei tietenkään voinut olettaa humalaisten sellaista huomaavan!! Perhana kun varastolta nitä oltaisiin satu kunhan olisimme vain hakeneet!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Tyhmiä jätkiä!! Jos munat ovat kuin tarjottimella niin miksi on ollut mahdotonta viedä kivekset pois??? Voiko tyhmyydellä olla enemmän rajoja? Ei olisi tarvinnut olla sitä mattiveistä tai muutakaan! Koska kerran työkavereilla oli lasinsiruja niin kyllä sillä olisi saanut kuka tahansa leikattua ihoon parin sentin reiän!! Siitä reiästä olisi ollut hyvä ja helppo puristaa munat pois!!!


      • Anonyymi

        Loviisan atomivoimala rakennettiin 79-luvulla! Sinua siis kismittää vieläkin ettet päässyt mukaan ottamaan työkaveriltasi munat? Tietenkin se olisi ollut hieno nähdä ja vielä paremmalta tuntunut pitää kädessäsi veriset kivekset, eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmiä jätkiä!! Jos munat ovat kuin tarjottimella niin miksi on ollut mahdotonta viedä kivekset pois??? Voiko tyhmyydellä olla enemmän rajoja? Ei olisi tarvinnut olla sitä mattiveistä tai muutakaan! Koska kerran työkavereilla oli lasinsiruja niin kyllä sillä olisi saanut kuka tahansa leikattua ihoon parin sentin reiän!! Siitä reiästä olisi ollut hyvä ja helppo puristaa munat pois!!!

        Olen neljäkymmentä yh-äiti. Ja pienestä tytöstä lähtien olen ajatellut molempien, sekä pojan että itseni tunteita sillä hetkellä kun otan munat pois! En usko että voin sellaiseen ryhtyä ja kuka olisi poika joka suostuisi? Ajatus vain tuntuu ihanalta varsinkin naisessa kun otan munat käteeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen neljäkymmentä yh-äiti. Ja pienestä tytöstä lähtien olen ajatellut molempien, sekä pojan että itseni tunteita sillä hetkellä kun otan munat pois! En usko että voin sellaiseen ryhtyä ja kuka olisi poika joka suostuisi? Ajatus vain tuntuu ihanalta varsinkin naisessa kun otan munat käteeni

        Anteeksi.. "varsinkin naidessa kun otan munat käteeni"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmiä jätkiä!! Jos munat ovat kuin tarjottimella niin miksi on ollut mahdotonta viedä kivekset pois??? Voiko tyhmyydellä olla enemmän rajoja? Ei olisi tarvinnut olla sitä mattiveistä tai muutakaan! Koska kerran työkavereilla oli lasinsiruja niin kyllä sillä olisi saanut kuka tahansa leikattua ihoon parin sentin reiän!! Siitä reiästä olisi ollut hyvä ja helppo puristaa munat pois!!!

        Älä muuta sano!! Tuntuu siltä ettei ne jostain syystä halunneet tai uskaltaneet ottaa pois? Kyllä olivat raukkoja hienoja. Lasinen sirpale on jopa terävämpi kuin tuon idiootin kertoma mattoveitsi! Tajuton kaveri makaa jäsenet levällään ja nämä sankarit vain katsovat! Sillä lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi.. "varsinkin naidessa kun otan munat käteeni"

        Olen sinua kaksi vuotta nuorempi, kahden lapsen yh-äiti. Otan myös naisessa munat käteeni. Ne värisevät oudosti just ennen syöksyjä. Tuntuu hienolta pitää niitä kädessä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sinua kaksi vuotta nuorempi, kahden lapsen yh-äiti. Otan myös naisessa munat käteeni. Ne värisevät oudosti just ennen syöksyjä. Tuntuu hienolta pitää niitä kädessä..

        Tarkoitin myös "naidessa"


      • Anonyymi

        Suomalaisessa rahtialuksessa oli oikein vittumainen puosu. Tämä tuli Hampurissa ryyppäämässä ja sammui kannelle ennen hyttiinsä pääsemistä. Vedettiin housut alas , paskanettiin päälle ja housut taas ylös. Puosu ihmetteli aamulla:
        - On tässä kaikenlaista ollut, mutta ennen ole vielä onnistunut paskantamaan alus- ja päällyshousujen väliin.


      • Anonyymi

        Naisena kerron ettei ole ennen tullut tällaista mieleen. Mutta nyt tulikin mieleeni pieni juttu jolla voin jännittää ...


    • Anonyymi

      Sen jälkeen voisi itsekin pissata allensa oikein kunnolla.

      • Anonyymi

        Et ymmärrä näemmä mitään!! Jos munat otetaan niin tietenkin voi henkilö pissata samalla tavalla kuin ennen kuin tapasi tällaisen naisen!


      • Anonyymi

        No mikäs sulle tuli.


    • Ei päälle, suuhun kiitos…

      • Anonyymi

        Haluaisitko mun piisaavan suuhusi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko mun piisaavan suuhusi?

        Se riippuu, jos olet nainen niin kyllä se kiinnostaisi. Jos taas olet ”nainen” (eli naisena esiintyvä mies) tai mies, niin ei kiitos.


    • Anonyymi

      sehän on ihan parasta herkkua kun nainen pissaa päälle, siis naamalle ja suuhun mieluiten, toki sekin tuntuu hyvälle kun nainen pissaa mulkun päälle. Tuntuu vaan olevan harvassa sellaiset naiset jotka haluaa tehdä niin

    • Anonyymi

      Ei ole minun päälleni pissannut mutta uskon että se varmaan tuntuisi ihanalta, miltä se kuulostaisi. Jos pisaroita tulisi suuhuni, miltä se maistuisi?

    • Anonyymi

      Miksi nainen haluaa pissata, ainakaan miehen päälle? Minä en voisi antaa pissaa yhdellekään miehelle muuten kuin rahalla. Joku kertoi että rakennustyömaalla oli mies sammunut ja kaverit olivat vieneet miehen munat irti! Sellaisen päälle olisin valmis pissaaman

      • Anonyymi

        Oon hei samaa mieltä että voisin pissiä just sellasen miehen päälle jolta ne kivekset on joku ottanut pois.


      • Anonyymi

        Tuo munien kuohitseminen on täyttä skeidaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon hei samaa mieltä että voisin pissiä just sellasen miehen päälle jolta ne kivekset on joku ottanut pois.

        Mielelläni keskustelisin kanssasi.Mun päälle voi pissata.Mitä koskee munia-ei aivan kuohitseminen vaan "miehen väkisin muuttaminen tytöksi": munista ensin voi väkisin puristaa kengillä spermat pois,sitoa ne taaksepäin,työntää dildo perseeseen syvälle,panna mies makuuasentoon ja pissata päälle ja suuhun (suppilo).Jos kiinnostaa voisimme keskustella.Mulle voi laittaa viesti est_lupus at Yahoo piste com.Niin PKS..Mutta välillä matkustan...


    • Anonyymi

      Seuraavan kerran kun sinulla on kova kusihätä menet suihkuun, heittäydy selällesi lattialle tai voit tehdä sen myös istuallesi, seläleen maatessa kuseminen omille kasvoille/ suuhun onnistuu paremmin, kusen saat lentämään pitemmälle jos kalu on kovana, veltolla kalulla kusi kaari ei ole kuin vatsaan / napaan asti päällesi lentävä kusi on lämpimän tuntuista on itse tullut joskus itsensä päälle kusemista harrastettua. Samalta varmaan tuntuu jos naines kusee päällesi eroa voi olla siinä että nainen jos kusee päällesi kusi tulee voimakaamalla painella.

    • Anonyymi

      On intiimi, ihana olo kun nainen pissaa päälle. Suosittelen lämpimästi!

      • Anonyymi

        Älä valehtele. Et ole kokenut sitä


    • Anonyymi

      Ensin yhdyntää niin, että mies on alla istuma-asennossa ja nainen istuu kasvokkain sylissä. Siinä yhdyntä loppuun saakka. Sitten istutaan vaan paikoillaan, kulli sisällä ja odotellaan. Kun sitten tulee pissaa, annetaan vaan valua. Tuntuu tosi hyvälle, kun kummaltakin tulee,

      • Anonyymi

        Kyllä olet idiootti


    • Anonyymi

      Mistä kukaan voi tietää miltä se tuntuu? Täällä prevot kertoo unelmistaan miltä tuntui kun naiset kuohivat!

    • Anonyymi

      Mutta miltä se mahtaisi tuntua jos nainen viiltäisi, yrittäisi viiltää

    • Anonyymi

      H­ei! Om­­a str­­eam. Sisää­­nkäynti kaiki­lle, jotk­a haluav­­­at pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 http://2955222.com/H/9Jh3S 👈

    Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe