Viime päivinä on taas alkanut polttoaineiden hintasirkus.
Jos samalla mittarilla 95 polttoaineen hinta on laskenut ja samanaikaisesti E85 hinta on noussut, menee tämä täysin minun logiikan ulkopuolelle. Ainut logiikka on se, että
hinnat vedetään hatusta. Niin koska E85 on enimmillään 20% bensaa. Muut yleiskustannukset ovat muuten samat, mutta E85 logistiset ovat pienemmät.
No tässä taas sahataan ekologisten tavoitteiden jalkaa poikki. Kun E85 ja 95 hinnan ero menee liian pieneksi, loppuu E85 myynti. Ajan bensalla kun kilometri hinta on sama. Niin ja pääsen tankillisella paljon pidemmälle.
Tämä mittarisirkus täällä suomessa on ainoa laatuaan koko euroopassa. Tämän saa helposti selville muualta Euroopasta, koska monet myyjät näyttävät asemakohtaisesti eri polttoaineiden hinnan lähes reaaliaikaisesti.
Euroopan viimeinen perspohjola.
Ranskalaisille nostan hattua. Siellä on siirrytty puheista tekoihin.
Suomi on ikuinen viimeinen junan vaunu, jonka kassassa ei ole muuta kuin velkaa.
Markkinahintoja(ko)?
Anonyymi-ap
1
124
Vastaukset
- Anonyymi
Nii ja mikäs vittu siinä on ettei muutenkaan hinnat putoo. Kovassa on monissa paikoin et sais alle 2e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974