Voisin ottaa joltain neitsyyden.

Anonyymi-ap

Laittakaa viestiä jos asia kiinostaa.
Naisille tämä tarkoitettu.

1

234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      multa voisi kyllä viedä neitsyyden mikäli kiinnostaa. oon ollut nyt selibaatissa nelisen vuotta silloin olin yhden venäläisen 22v pojan kaa kerran, sitten sitä enen olin vuonna 2017 syksyllä kerran yhen rokkikukko legendan kaa, eka kerta elämässä et oli oikeesti hauskaa seksi ja naurettiin pari kertaa,

      sitten sitä enen 2017 kyl panin joitakin tyyppejä yhden muistan se pani mua, sitten oli joku toinenkin mut sit en oikeen sillo halunnu oikee mitään silleen, seksiä tai ees kaveruutta, sitten sitä ennen oli vuonna 2011-2013 yks 1,5v kestävä suhde missä kyl petin kerran.. se oli vähän vanhempi ni sit mulla oli itteä nuorempi joka ei silleen kiinnostanut suhde mielessä niin se kyl pani mua joitain kertoja.. sit yks suhde oli kesällä 2011.. sekin oli aiak hauskaa seksiä..

      sit 2011 oli yks yhen illan juttu vappuna ja samoin pääsiäisenä.. sitten sitä enen tapailin yht tyyppiä jonkun aikaa mut se ei johtanut seksiin ikin ku sen kaveri sormitti mua ,

      sit no pari yhen illan settiä mut lähinnä ne ollu synttärilahjoja ellei laske yhtä ystävänpäivää..

      sitä enne ni nuorena ku neitsyys meni mulla oli joitain panoja kerran myös samana päivänä kaksi, sit yhen kaa seurustelin viikon ja oli kerta sen jälkeen muistaakseni vielä juttua, sitten yks tapailu juttu kesti vissiin pari vuotta, sitten yks frendi oli jonka tapasin jo 13v ni sen kaa oli sutinaa kyl aina ku nähtiin mellkeen jollain tasolla 2011 vuoteen,

      sit oli yks rokkarikollega ketä tapailin vähän aikaa sitä enne oli yks pussailu juttu, sit yht kollegaa panin kahesti mut toista kertaa en muista :D sit oli joo pari yhen illan juttua nuorempien kaa mut tulin raskaaksi ni ne sit loppu lyhyeen..

      et alle sata kertaa oon pannut elämässäni yhteensä :D

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe