Pitäisi mennä hammaslääkäriin, mutta onko Seinäjoella ketään yksityishammaslääkäriä? Ei siis mitään ketjuhammaslääkäriä. Kunalliselle en viitsi mennä.
Hammaslääkäriin
21
1599
Vastaukset
- Anonyymi
Terveystalon hammas
- Anonyymi
Nehän on ketjuhammaslääkäreitä ja sinne pitää maksaa toimistokuluja, joten ei kiitos, ei sinne. Tarkoitan yksityisvastaanottoa, joka ei peri toimistokuluja.
- Anonyymi
Voiko joku olla niin ummikko, ettei googlettamalla löydä. Vähemmällä näpyttelyllä olisi päässyt jopa.
- Anonyymi
Vittuiluun ja toisten haukkumiseen ei paljon järkeä tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittuilu pitää kestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittuilu pitää kestää.
Sun kommentista päätellen sulla olis tarvetta mennä käymään M- talolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiteeskö alapäätä mainostat vai ihan oman akkas??
- Anonyymi
Siellä hampaat revitään, ikeneet vain jätetään.
Tailalailaa trallalaa. Ikeneet vain jätetään. - Anonyymi
Mä käyn keskushammashoitolassa ja kela maksaa mun käynnit.
- Anonyymi
Ai, sä oot niin köyhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, sä oot niin köyhä.
Säkö oot niin tyhmä että itse kaikki aina maksat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, sä oot niin köyhä.
Höh, sinä olet vähän pimpom kun uskot, mitä täällä joku kirjoittaa ja suustaan sammakoita päästelee. Olet siis retu tai jotain :()
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh, sinä olet vähän pimpom kun uskot, mitä täällä joku kirjoittaa ja suustaan sammakoita päästelee. Olet siis retu tai jotain :()
kyllä työttömille jotka eivät omista mitään maksaa kela hammashoitokulut.
- Anonyymi
Soitin yks päivä keskushammashoitolaan sielä vastasi puhelimeen joku thaimaalainen vinkku intiaani joka ei tiennyt mistään mitään.
- Anonyymi
Hamaslääkäriin ;) mä kaipaan niin, taas udelleen ;)
- Anonyymi
kyllä kunnallisissa on nykyään ihan hyvä hoito ainoa ongelma on jonotus aika. yksityiset tahtoo kyllä olla terveystalojen eli ketjujen omistuksessa aloittaja elää seitkyt lukua... mutta kela korvaa jonkun prosentin yksityisestä. ja riippuu missä on töissä jossakin kuuluu hammashoito. meillä on 50% itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä kunnallisissa on nykyään ihan hyvä hoito ainoa ongelma on jonotus aika. yksityiset tahtoo kyllä olla terveystalojen eli ketjujen omistuksessa aloittaja elää seitkyt lukua... mutta kela korvaa jonkun prosentin yksityisestä. ja riippuu missä on töissä jossakin kuuluu hammashoito. meillä on 50% itse
Ei korvaa enään ens vuonna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIten niin aloittaja elää 70 lukua? Kunnallisessa on tosiaankin hyvä hoito, mutta pitkä jonotusaika harmittaa monia. Minä ainakin menen mieluummin yksityiselle hammaslääkärille, enkä todellakaan mihinkään ketjuhammaslääkärille.
Lakeuden hammaskulma on ainakin yksityinen.
- Anonyymi
Peskää hampaanne 2 kertaa päivässä sähköhammasharjalla ja käykää kerran kahdessa vuodessa hammaslääkärissä tarkistuttamassa hampaat, ei maksa paljon kun ei päästä pahaksi.
- Anonyymi
Ookko tyhymä. Riittää kun pesöö 2 kertaa kuukaures, vähä sutaasoo. Näin me mustasmaas teemmä.
- Anonyymi
KUKA ihme kyselee täällä hammaslääkäriä???
Tuolla niitä on jonoksi, ei tarvi kun ovia availla.
Vai oletko retu vai jotain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549