Hammaslääkäriin

Anonyymi-ap

Pitäisi mennä hammaslääkäriin, mutta onko Seinäjoella ketään yksityishammaslääkäriä? Ei siis mitään ketjuhammaslääkäriä. Kunalliselle en viitsi mennä.

21

1599

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terveystalon hammas

• Anonyymi

Nehän on ketjuhammaslääkäreitä ja sinne pitää maksaa toimistokuluja, joten ei kiitos, ei sinne. Tarkoitan yksityisvastaanottoa, joka ei peri toimistokuluja.

• Anonyymi

Voiko joku olla niin ummikko, ettei googlettamalla löydä. Vähemmällä näpyttelyllä olisi päässyt jopa.

• Anonyymi

Vittuiluun ja toisten haukkumiseen ei paljon järkeä tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittuilu pitää kestää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittuilu pitää kestää.

Sun kommentista päätellen sulla olis tarvetta mennä käymään M- talolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äiteeskö alapäätä mainostat vai ihan oman akkas??

• Anonyymi

Siellä hampaat revitään, ikeneet vain jätetään.
      Tailalailaa trallalaa. Ikeneet vain jätetään.

• Anonyymi

Mä käyn keskushammashoitolassa ja kela maksaa mun käynnit.

• Anonyymi

Ai, sä oot niin köyhä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, sä oot niin köyhä.

Säkö oot niin tyhmä että itse kaikki aina maksat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, sä oot niin köyhä.

Höh, sinä olet vähän pimpom kun uskot, mitä täällä joku kirjoittaa ja suustaan sammakoita päästelee. Olet siis retu tai jotain :()

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh, sinä olet vähän pimpom kun uskot, mitä täällä joku kirjoittaa ja suustaan sammakoita päästelee. Olet siis retu tai jotain :()

kyllä työttömille jotka eivät omista mitään maksaa kela hammashoitokulut.

• Anonyymi

Soitin yks päivä keskushammashoitolaan sielä vastasi puhelimeen joku thaimaalainen vinkku intiaani joka ei tiennyt mistään mitään.

• Anonyymi

Hamaslääkäriin ;) mä kaipaan niin, taas udelleen ;)

• Anonyymi

kyllä kunnallisissa on nykyään ihan hyvä hoito ainoa ongelma on jonotus aika. yksityiset tahtoo kyllä olla terveystalojen eli ketjujen omistuksessa aloittaja elää seitkyt lukua... mutta kela korvaa jonkun prosentin yksityisestä. ja riippuu missä on töissä jossakin kuuluu hammashoito. meillä on 50% itse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä kunnallisissa on nykyään ihan hyvä hoito ainoa ongelma on jonotus aika. yksityiset tahtoo kyllä olla terveystalojen eli ketjujen omistuksessa aloittaja elää seitkyt lukua... mutta kela korvaa jonkun prosentin yksityisestä. ja riippuu missä on töissä jossakin kuuluu hammashoito. meillä on 50% itse

Ei korvaa enään ens vuonna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MIten niin aloittaja elää 70 lukua? Kunnallisessa on tosiaankin hyvä hoito, mutta pitkä jonotusaika harmittaa monia. Minä ainakin menen mieluummin yksityiselle hammaslääkärille, enkä todellakaan mihinkään ketjuhammaslääkärille.

Lakeuden hammaskulma on ainakin yksityinen.

• Anonyymi

Peskää hampaanne 2 kertaa päivässä sähköhammasharjalla ja käykää kerran kahdessa vuodessa hammaslääkärissä tarkistuttamassa hampaat, ei maksa paljon kun ei päästä pahaksi.

• Anonyymi

Ookko tyhymä. Riittää kun pesöö 2 kertaa kuukaures, vähä sutaasoo. Näin me mustasmaas teemmä.

• Anonyymi

KUKA ihme kyselee täällä hammaslääkäriä???

Tuolla niitä on jonoksi, ei tarvi kun ovia availla.
      Vai oletko retu vai jotain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4736
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3135
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2609
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1549
    Aihe