metsästys onnettomuudessa

Anonyymi-ap

kuollut, kun toinen ampunut "kanalintua, niitä vahinkoja sattuu, olen 15 kesäistä metsästänyt, kun sain aseenkantoluvan ja vuosien aikana 4, jästi on kohti ammutu ja aina ohi,,

21

776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

eihän tuolla metsillä uskalla enää liikkua kun te sihtailette siellä pyssyillänne.
      mennä luonnonrauhaan ja kuolla?

• Anonyymi

muistui mieleen kun joskus olin seisten housut nilkoissa pyllistämässä metsässä kun yllätti paskahätä. kuulin kun joku huusi kauempaa "isi, tuolla on joku karvainen hirviö, sillä on musta nenä!" sen jälkeen kirpaisi perseessä äkäisesti. piti mennä päivystykseen sen siliän tien.

• Anonyymi

Oliko jotain riitaa kun tuollainen vahinko kävi.

• Anonyymi

kyllä lääkäri minun persnahastani poimi montakin haulikon paukkuja... ai perhana se sattui, vaikka puuduttikin pinta-alaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä lääkäri minun persnahastani poimi montakin haulikon paukkuja... ai perhana se sattui, vaikka puuduttikin pinta-alaa.

olihan sekin kerran kun lääkäriä kohti ammuttiin ja huti.mitäs meni vehjettään heiluttelemaan äkkipikasen tyypin eksälle :)

• Anonyymi

OLihan siinä syynsä... mehtän omistaja ei tykännyt kun siellä oli meillä veljeksillä tapana käydä paskalla ja hakemassa luvatta polttopuuta. se on mennyttä aikaa,

• Anonyymi

Laitoin sinulle hyvän ja hauskan vastauksen pienen tarinan, mutta ikävä kyllä se ilmeisesti rikkoi palstan sääntöjä, niimn parempi että jätän sen sitten kertomatta.

• Anonyymi

ei tällä palstalla ole sääntöjä vain pari mieleltään häiriintynyttä luotsia joilla ei ole mitään muuta elämää kuin s24.

• Anonyymi

komian karhun kärsämäkiset sai nurin missähän päin koposenperää?

• Anonyymi

mitäpä siinä on miettimistä tuulellakäyvistä, muutakuin että laittaa lasku kuntaan infraääni häiriöstä joka tunkeutuu tutkitusti jopa seinien läpi aivoihin eikä sitä pääse pakoon, kuin vasta yli 40km ottamalla väkkäröihin etäisyyttä, tuuliväkkäröiten paikka on merellä ja varma on niin,,

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      171
      15404
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3755
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      137
      3054
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1504
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      55
      1471
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      159
      1407
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1304
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1274
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1101
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      208
      1029
    Aihe