Tulisielukoulutus?
Viihdettä ja matkustelua yhteiskunnan varoilla?
Paul ja Marja Raja-aho näyttävät olevan edelleen ns. tulisielukampanjan johtotähtiä?
OPETTAJAT
Tulisielukoulun opettajat tulevat eri kirkkokunnista ja edustavat laajasti Suomen kristillistä kenttää. Jokaisen sydämessä on palava halu palvella ja varustaa nuoria aikuisia sillä viisaudella, jota heille on karttunut. Opettajat puhuvat koulussa siitä teemasta, jonka asiantuntijoita juuri he ovat. He johdattavat opiskelijoita prosessiin, joka on elämää ja sydäntä muuttava.
Vakituisina opettajinamme toimivat mm. Henna Saarinen, Tommi Koivunen, Markus Nikkanen, Emmi Hämäläinen, Saara ja Rodrigo Campos, Roberto ja Annamari Brandao, Jani Salokangas, Paul ja Marja Raja-aho, Elli Meklin sekä Juha Lehtonen.
HINTA
Tulisielukoulu on kokonaispaketti, johon sisältyy opetus, arkipäivien lounas, mentorointi, teoriajaksolla tehtävät opintoma
* Asumistukea kannattaa hakea ajoissa, sillä mitä todennäköisimmin olet oikeutettu täyteen asumistukeen (80 prosenttia).
Tulisielukoulu ei oikeuta opintotukeen.
Syksyn 2023 teoriajakson hinta ilmoitetaan myöhemmin. Teoriajakso laskutetaan ennen koulun alkamista.
Tulisielukoulun aktion eli lähetysmatkan hinta on 500 - 2000 € kohteesta riippuen. Ensimmäinen erä, 500 €, laskutetaan yhdessä teoriajakson kanssa ennen koulun alkamista. Loput aktiosta laskutetaan koulun aikana.
AktioMATKA
Teoriajakson jälkeen opiskelijat lähtevät tiiminjohtajien johdolla kolmen viikon aktiomatkoille, jotka suuntautuvat lähetyskentille ja seurakuntiin. Yhdeksän Tulisielukoulun aikana olemme tehneet matkoja Suomeen ja Ruotsiin, Espanjaan ja Marokkoon, Ranskaan, Kreikkaan, Kyprokselle, Yhdysvaltoihin, Mallorcalle sekä Israeliin.
Lähtevät tiiminjohtajien johdolla kolmen viikon aktiomatkoille, jotka suuntautuvat lähetyskentille ja seurakuntiin. Yhdeksän Tulisielukoulun aikana olemme tehneet matkoja Suomeen ja Ruotsiin, Espanjaan ja Marokkoon, Ranskaan, Kreikkaan, Kyprokselle, Yhdysvaltoihin, Mallorcalle sekä Israeliin.
"Koulupäivä päättyy klo 15:30, ja sen jälkeen on mahdollisuus yhteiseen hengailuun Tulisielukoulun tiloissa-"
Lähde: http://tulisielu.com/koulu
Tulisielukoulutus?
7
271
Vastaukset
- Anonyymi
Olen erittäin surullinen siitä, miten tämä torontolaisuudessa juuret omaava, eksyttävä ja väärästä hengestä oleva toiminta on saanut niin monet alunperin puhtaasti uskovat ihmiset täysin harhateille.
Usko ei ole viihdettä ja hengailua vaan Kristuksen kunnioittamista ja lähimmäisistä huolehtimista. Jumala ei ole kaikkia rakastava lässyttäjä vaan kunnioitettava kaikkeuden Luoja ja Jeesuksen veressä yksin on pelastus, armosta.
Meidän uudestisyntyneiden toivo on Jeesus Kristus, ja pelastusta ei tarvitse ansaita maksamalla kymmenyksiä tai muitakaan rahallisia korvauksia. Meidän tarkoitus ei ole hankkia menestystä tässä maailmassa vaan rukoilla ja viedä evankeliumia eteenpäin niillä lahjoilla jotka olemme itse kukin saaneet.
Myöskin ylistyksen ylenmääräinen korostaminen on kauhistuttavaa tyhjyyttä jonka päätarkoitus on viihtyä. Veren evankeliumi ja synnin palkkana helvetin kadotus on unohdettu tässä liikkeessä lähes täysin.
Rukoilen Jeesuksen nimessä että Tulisieluliikkeen vastuullisten silmät avautuisivat ja he saisivat tehdä parannusta ja palata yksinkertaiseen, puhtaaseen, raittiiseen ja terveeseen uskoon Jeesuksen kunniaksi.- Anonyymi
Samoja ajatuksia on!
Mutta taitaisi olla TOSI vaikea esimerkiksi Paul ja Marja Raja-ahon kohdalla, tuo puhdistus ja irtiotto?
Kun on kymmeniä vuosia ollut yhden uskonsuunnan poterossa, niin?
Ei vanha koira opi uusia temppuja?
Samat vapaakirkolliset fraasit ja traditiot ovat niin sitkeässä, että vaikka JEESUS kuinka vahvasti kutsuisi kaidalle tielle - puhdistumaan uuskarismaattisuuden saasteesta?
Onnistuisiko?
Ihmisten orjuus? Ihmispelko? Mielipiteiden pelko? Yksin jäämisen pelko?
Leimatuksi tulemisen pelko? Syrjityksi jäämisen pelko? Ystävien menetyksen pelko?
Oman maineen menettämisen pelko?
On NIIN monta sidettä IHMISIIN, että vain todellinen Herran IHME voisi antaa vapauden totella YKSIN HERRAA!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoja ajatuksia on!
Mutta taitaisi olla TOSI vaikea esimerkiksi Paul ja Marja Raja-ahon kohdalla, tuo puhdistus ja irtiotto?
Kun on kymmeniä vuosia ollut yhden uskonsuunnan poterossa, niin?
Ei vanha koira opi uusia temppuja?
Samat vapaakirkolliset fraasit ja traditiot ovat niin sitkeässä, että vaikka JEESUS kuinka vahvasti kutsuisi kaidalle tielle - puhdistumaan uuskarismaattisuuden saasteesta?
Onnistuisiko?
Ihmisten orjuus? Ihmispelko? Mielipiteiden pelko? Yksin jäämisen pelko?
Leimatuksi tulemisen pelko? Syrjityksi jäämisen pelko? Ystävien menetyksen pelko?
Oman maineen menettämisen pelko?
On NIIN monta sidettä IHMISIIN, että vain todellinen Herran IHME voisi antaa vapauden totella YKSIN HERRAA!!Melko samat esteet ja taistelut on jokaisella uskoon tulevalla, ei sen kummempi ole heilläkään. Jeesus pn se joka antaa voiman tulla Jumalan lapseksi ja Hän voi pelastaa myös eksyneet takaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko samat esteet ja taistelut on jokaisella uskoon tulevalla, ei sen kummempi ole heilläkään. Jeesus pn se joka antaa voiman tulla Jumalan lapseksi ja Hän voi pelastaa myös eksyneet takaisin
Joo. Mutta joku pastori? Hän on niin liimattuna oman suuntansa, lahkonsa kylkeen, että on liki mahdotonta vapautua ryhmäpaineesta. Ja totella YKSIn Jeesusta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Mutta joku pastori? Hän on niin liimattuna oman suuntansa, lahkonsa kylkeen, että on liki mahdotonta vapautua ryhmäpaineesta. Ja totella YKSIn Jeesusta...
Jos Jeesus kutsuu parannukseen ja ihminen ottaa kutsun vastaan niin pelastuu vaikka pastori. Se on Jeesuksen työ ja silloin ei ihmisen vajavuus sitä estä
- Anonyymi
Joku tulisielu-koulutus-oppi ei ole raitista ja tervettä Raamatun opetusta.
- Anonyymi
Ihmiset toimivat (siis uskovatkin usein) omin voimin, kun Jumalan Henki ja siunaus ei ole länsä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569