Abdl fetissi

Anonyymi-ap

Oon mies jolla on kyseinen fetissi. Tälläkin hetkellä mulla on päällä nallekuvioiset teippivaipat, aikuisten body ja farkkulappuhaalarit. Kohtalontovereita?

34

2184

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa ihanalta! Täällä tyttö jolla kiinnostusta samoihin juttuihin. Vaippailu ja pikkuisena olo tuntuu tosi kivalle, se rentouttaa ihanasti ja auttaa unohtamaan arjen huolet..

      • Anonyymi

        Jep! Miten sää toteutat tätä? T. Alottaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Miten sää toteutat tätä? T. Alottaja

        Kesken unien heräsin nii tuli kysyttyä vähän huonosti😂 onko sulla vaatteita yms. mitä käytät tän fetissin vuoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesken unien heräsin nii tuli kysyttyä vähän huonosti😂 onko sulla vaatteita yms. mitä käytät tän fetissin vuoksi?

        Nyt vielä ihan alussa toteutus. Haaveillut olen tosi pitkään ja miettinyt mikä tässä oikein kiihottaa:) muutaman kerran vasta vaippoja kokeillut. Ihania olisi pikku prinsessan vaatteet ja siellä pullea vaippa alla😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vielä ihan alussa toteutus. Haaveillut olen tosi pitkään ja miettinyt mikä tässä oikein kiihottaa:) muutaman kerran vasta vaippoja kokeillut. Ihania olisi pikku prinsessan vaatteet ja siellä pullea vaippa alla😍

        Itekki monesti miettiny mikä tässä kiihottaa :D ja tuo kuulostas kyllä hyvältä! Itellä yön oli potkupuku päällä ja vaipat tietenki, ei oo vielä jaksanu päivävaatteisiin vaihtaa.. ootkos minkä ikänen?:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itekki monesti miettiny mikä tässä kiihottaa :D ja tuo kuulostas kyllä hyvältä! Itellä yön oli potkupuku päällä ja vaipat tietenki, ei oo vielä jaksanu päivävaatteisiin vaihtaa.. ootkos minkä ikänen?:)

        Ja suosittelen sulle noita bodyja ja lappuhaalareita, mukava ja lapsellinen yhistelmä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itekki monesti miettiny mikä tässä kiihottaa :D ja tuo kuulostas kyllä hyvältä! Itellä yön oli potkupuku päällä ja vaipat tietenki, ei oo vielä jaksanu päivävaatteisiin vaihtaa.. ootkos minkä ikänen?:)

        Mä olen 26-vuotias! Pitää hankkia uusia vaippoja, söpöt kuvat olisi kyllä kiva lisä🤭 joku body olisi kyllä ihana, tulisi varmasti lapsellinen olo.. ja siellä alla pullottaisi vaippa😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen 26-vuotias! Pitää hankkia uusia vaippoja, söpöt kuvat olisi kyllä kiva lisä🤭 joku body olisi kyllä ihana, tulisi varmasti lapsellinen olo.. ja siellä alla pullottaisi vaippa😍

        Joo ite oon 28! Oisitko halunnu jutella jossai muualla enemmän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ite oon 28! Oisitko halunnu jutella jossai muualla enemmän?

        Juu ois kyllä kiva vaihtaa ajatuksia ja jutella enemmän:) onko sulla esim Kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ois kyllä kiva vaihtaa ajatuksia ja jutella enemmän:) onko sulla esim Kik?

        Joo on! Laitatko sää omas tähän vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on! Laitatko sää omas tähän vai?

        Mikä sun on niin lisään sut?😘


      • Anonyymi

        Laitoitko mulle pyynnön? Aukasin ilmotuksen kikissä mutta sitä ei näy missää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin kyllä jo hetki sitten! Olen odotellut vastausta. Ois kyllä kiva päästä juttelemaan lisää vaippa ja pikkuistelu hommista😌

        Hitto mulla sekoili jotai kik…tuli ilmotus että lisäsit mutta sitä ei ikinä näkyny ite kikissä.. pystytkö laittaan mulle suoraan viestiä? Tai koittaa uuestaan lisätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitto mulla sekoili jotai kik…tuli ilmotus että lisäsit mutta sitä ei ikinä näkyny ite kikissä.. pystytkö laittaan mulle suoraan viestiä? Tai koittaa uuestaan lisätä

        Ei hittu mulle tuli taas se että sulta tuli chat mutta ku aukasen sen nii ei näy mitää…onko sulla snappia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitto mulla sekoili jotai kik…tuli ilmotus että lisäsit mutta sitä ei ikinä näkyny ite kikissä.. pystytkö laittaan mulle suoraan viestiä? Tai koittaa uuestaan lisätä

        Nyt laitoin uudestaan viestiä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt laitoin uudestaan viestiä:)

        Juu onko sulla snappia ku ei tuo näköjää toimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu onko sulla snappia ku ei tuo näköjää toimi

        Tai no jos on nii lisää jampe1993


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoitko mulle pyynnön? Aukasin ilmotuksen kikissä mutta sitä ei näy missää..

        Laitoin kyllä jo hetki sitten! Olen odotellut vastausta. Ois kyllä kiva päästä juttelemaan lisää vaippa ja pikkuistelu hommista😌


    • Anonyymi

      Mä tykkään muovisista vaippaliinoista. Eilen pidin niitä viimeksi ja vaimoni hyväili minua muovisella vaippaliinalla. Tuntui ihanalta!

      • Anonyymi

        Mää en oo niitä kokkeillukkaa! T. Aloittaja


    • Anonyymi

      Täällä myös mies jolla vaipat ja välillä body päällä. Tuntuu hyvältä antaa pissin tulla vaippaan. Pippeli seisoo ihan kovana vaipassa.

      • Anonyymi

        Joo paksun pullottavan vaipan päältä kun hieroo niin nopeeta laukeaa vaippaan…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo paksun pullottavan vaipan päältä kun hieroo niin nopeeta laukeaa vaippaan…

        Juu niin käy kyllä äkkiä, välillä vähän liiankin äkkiä. Se vaan tuntuu niin kiihottavalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu niin käy kyllä äkkiä, välillä vähän liiankin äkkiä. Se vaan tuntuu niin kiihottavalta

        Niinpä, tapahtuu kyllä vaipoissa liian äkkiä. Nytkin muhkea teippivaippa päällä ja mukavasti alkaa pullottaa, ihanalta tuntuu kalu tiukasti vaipassa ja laueta vaippaa vasten.


    • Anonyymi

      Täällä lisää! Saapi kirjoitella kikissä: mistametykkaamme

      • Anonyymi

        Eli kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kuka?

        Illat pimenee ja sitä alkaa kaivata illoiksi jotain piristystä. Olen miehekäs, kalju, heteron oloinen, siisti, terve, huumorintajuinen, liikunnallinen Btm/vers mies Pitäjänmäestä. Olen mitoiltani 32 180/73/23/6.
        ripper.roo.1990 @ gmail.com
        Olethan siisti, fiksu, itseäni mielellään vanhempi, top/vers mies.


    • Anonyymi

      Täällä kans yks ABDL vaippailija, joka tykkää myös suunnattomasti vaippaan pissailusta :) Vaippa, sukkahousut ja body on yleensä valinta :)

      • Anonyymi

        Mmmmm. Niinpä, täällä kohta paksuin teippari alkaa kunnolla pullottaa ja ihan just tulee vaippaa muutakin… mmmmmm


      • Anonyymi

        olisi kiva löytää vaippapoju


      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta! Ootko tyttöpuolinen? Vaippaan kakkaaminen ja sen jälkeen pepun taputtelu ja istuskelu on myös ihanan kiihottavaa. Isot pissukakkasatsit parasta mitä voi tehdä <3


    • Anonyymi

      Täällä yks keski-ikäinen nainen,joka kiinnostunut samaisista touhuista lapsesta asti.Toteutus vaan kovin vaikeaa.Olis ihanaa löytää oma daddy Dom kumppaniksi.T.Haaveissa vainko oot mun

      • Anonyymi

        Minä haaveilen sinusta. Tee profiili eroprofile.comiin, otan yhteyttä


    • Anonyymi

      Henkilökohtaisesti ei tämä ABDL puoli kiinnosta,mutta vaipat ja niiden käyttö kiinnostaa. Pari kertaa kuukaudessa pääsenkin niitä käyttelemään,kun vaimolla on säännöllisiä työmatkoja.Pissaaminen tuntuu ihanalta ja kakkaaminen on mulle uutta. Siitä mulla ei vielä ole oikein mielipidettä.
      Niille jotka kuuluvat tähän ABDL ryhmään niin voin sanoa,jos haluatte viedä kokemuksen eteenpäin alkakaa käyttämään sitä vaippaa mitä päällänne pidätte kaikkeen. Se on mitä varten ne on tehty ja viimeistelee kokemuksen.

    Ketjusta on poistettu 134 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe