Abdl fetissi

Anonyymi-ap

Oon mies jolla on kyseinen fetissi. Tälläkin hetkellä mulla on päällä nallekuvioiset teippivaipat, aikuisten body ja farkkulappuhaalarit. Kohtalontovereita?

25

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa ihanalta! Täällä tyttö jolla kiinnostusta samoihin juttuihin. Vaippailu ja pikkuisena olo tuntuu tosi kivalle, se rentouttaa ihanasti ja auttaa unohtamaan arjen huolet..

• Anonyymi

Jep! Miten sää toteutat tätä? T. Alottaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep! Miten sää toteutat tätä? T. Alottaja

Kesken unien heräsin nii tuli kysyttyä vähän huonosti😂 onko sulla vaatteita yms. mitä käytät tän fetissin vuoksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesken unien heräsin nii tuli kysyttyä vähän huonosti😂 onko sulla vaatteita yms. mitä käytät tän fetissin vuoksi?

Nyt vielä ihan alussa toteutus. Haaveillut olen tosi pitkään ja miettinyt mikä tässä oikein kiihottaa:) muutaman kerran vasta vaippoja kokeillut. Ihania olisi pikku prinsessan vaatteet ja siellä pullea vaippa alla😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vielä ihan alussa toteutus. Haaveillut olen tosi pitkään ja miettinyt mikä tässä oikein kiihottaa:) muutaman kerran vasta vaippoja kokeillut. Ihania olisi pikku prinsessan vaatteet ja siellä pullea vaippa alla😍

Itekki monesti miettiny mikä tässä kiihottaa :D ja tuo kuulostas kyllä hyvältä! Itellä yön oli potkupuku päällä ja vaipat tietenki, ei oo vielä jaksanu päivävaatteisiin vaihtaa.. ootkos minkä ikänen?:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itekki monesti miettiny mikä tässä kiihottaa :D ja tuo kuulostas kyllä hyvältä! Itellä yön oli potkupuku päällä ja vaipat tietenki, ei oo vielä jaksanu päivävaatteisiin vaihtaa.. ootkos minkä ikänen?:)

Ja suosittelen sulle noita bodyja ja lappuhaalareita, mukava ja lapsellinen yhistelmä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen 26-vuotias! Pitää hankkia uusia vaippoja, söpöt kuvat olisi kyllä kiva lisä🤭 joku body olisi kyllä ihana, tulisi varmasti lapsellinen olo.. ja siellä alla pullottaisi vaippa😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen 26-vuotias! Pitää hankkia uusia vaippoja, söpöt kuvat olisi kyllä kiva lisä🤭 joku body olisi kyllä ihana, tulisi varmasti lapsellinen olo.. ja siellä alla pullottaisi vaippa😍

Joo ite oon 28! Oisitko halunnu jutella jossai muualla enemmän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ite oon 28! Oisitko halunnu jutella jossai muualla enemmän?

Juu ois kyllä kiva vaihtaa ajatuksia ja jutella enemmän:) onko sulla esim Kik?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ois kyllä kiva vaihtaa ajatuksia ja jutella enemmän:) onko sulla esim Kik?

Joo on! Laitatko sää omas tähän vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo on! Laitatko sää omas tähän vai?

Mikä sun on niin lisään sut?😘

• Anonyymi

Laitoitko mulle pyynnön? Aukasin ilmotuksen kikissä mutta sitä ei näy missää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin kyllä jo hetki sitten! Olen odotellut vastausta. Ois kyllä kiva päästä juttelemaan lisää vaippa ja pikkuistelu hommista😌

Hitto mulla sekoili jotai kik…tuli ilmotus että lisäsit mutta sitä ei ikinä näkyny ite kikissä.. pystytkö laittaan mulle suoraan viestiä? Tai koittaa uuestaan lisätä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitto mulla sekoili jotai kik…tuli ilmotus että lisäsit mutta sitä ei ikinä näkyny ite kikissä.. pystytkö laittaan mulle suoraan viestiä? Tai koittaa uuestaan lisätä

Ei hittu mulle tuli taas se että sulta tuli chat mutta ku aukasen sen nii ei näy mitää…onko sulla snappia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt laitoin uudestaan viestiä:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt laitoin uudestaan viestiä:)

Juu onko sulla snappia ku ei tuo näköjää toimi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu onko sulla snappia ku ei tuo näköjää toimi

Tai no jos on nii lisää jampe1993

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoitko mulle pyynnön? Aukasin ilmotuksen kikissä mutta sitä ei näy missää..

Laitoin kyllä jo hetki sitten! Olen odotellut vastausta. Ois kyllä kiva päästä juttelemaan lisää vaippa ja pikkuistelu hommista😌

• Anonyymi

Mä tykkään muovisista vaippaliinoista. Eilen pidin niitä viimeksi ja vaimoni hyväili minua muovisella vaippaliinalla. Tuntui ihanalta!

• Anonyymi

Mää en oo niitä kokkeillukkaa! T. Aloittaja

• Anonyymi

Täällä myös mies jolla vaipat ja välillä body päällä. Tuntuu hyvältä antaa pissin tulla vaippaan. Pippeli seisoo ihan kovana vaipassa.

• Anonyymi

Joo paksun pullottavan vaipan päältä kun hieroo niin nopeeta laukeaa vaippaan…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo paksun pullottavan vaipan päältä kun hieroo niin nopeeta laukeaa vaippaan…

Juu niin käy kyllä äkkiä, välillä vähän liiankin äkkiä. Se vaan tuntuu niin kiihottavalta

• Anonyymi

Täällä lisää! Saapi kirjoitella kikissä: mistametykkaamme

• Anonyymi

Eli kuka?

Ketjusta on poistettu 113 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Viiskymppisenä

Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uu
      Sinkut
      398
      1428
    2. Suomalaislääkäri katosi matkalla Pattayalle

Ei siis tietoa pääsikö Pattayalle saakka vai minne suunnisti? Tuntomerkeistä päätellen ei ole kantasuomalaisia lääkäreitä. https://www.iltalehti.fi/ko
      Pattaya
      20
      1032
    3. Martinan häät

Ottaako miehen nimen? Rouva Aitolehti -Bajamaja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      785
    4. Pitäisikö lähettää lapsille viesti: älkää tulko jouluksi tänne sähköä tuhlaamaan?

Kun kaikki työelämässä niin mitä varten niiden pitää tulla tänne tuhlaamaan kallista eläkeläisten sähköä? Pysykööt omillaan. Harmittaa koko joulu.
      Maailman menoa
      72
      751
    5. Olet mielenkiintonen ja kiehtova. Erikoinen epänormaali ihminen

Siksi kiinnostava. Hyvää yötä. Saan kai sanoa ystäväni? Saanhan ?
      Ikävä
      27
      667
    6. Kuka Turkulainen lääkäri kadonnut Thaimaassa?

Lehdissä oli siitä juttua, mutta nimi on nyt Iltasanomista otettu pois
      Turku
      11
      667
    7. Nyt mies ryhdistäydytään

molemmat IRL. Jos molemmilla on tunteita. Ei heitetä niitä roskiin. Hyvää yötä.
      Ikävä
      87
      646
    8. Selviytyjät-voittaja Sami Helenius juhli voittoa huvilalla finaalin jälkeen - Skoolaus "Mestarille!"

Onnea Sami Selviytyjät-voitosta! Kyllä ansaitsit voiton! Ex-jääkiekkoilija Sami Helenius on Selviytyjät Suomi -voittaja vm 2022. Ex-NHL-tähti voitt
      Suomalaiset julkkikset
      13
      527
    9. Mikä nyt on

Ihmisiä katoaa, ruumiita löytyy. Suntista löytynyt ruumis...
      Kokkola
      40
      526
    10. Ajankohtainen TV-leffa: Lupaus kertoo suomalaisten lottien tarinaa sodassa - Iso kiitos lotille!

Iso kiitos ja kunnianosoitus lotille, jotka tekivät tärkeää työtä kotirintamalla ja sodan keskellä Suomen ja Venäjän sodissa. Lupaus-elokuva kertoo
      Maailman menoa
      32
      493
    Aihe