Nyt juuri vaikuttaa Sydänmaan nuorisoseuralla taas Juhanin sameaa olevan myynnissä. Nuoret kirjoitta innostuneesti.
Nyt juuri vaikuttaa Sydänmaan nuorisoseuralla taas Juhanin sameaa olevan myynnissä. Nuoret kirjoitta
9
72
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne kuitenkaan Hilkasta osaa mitään kirjoittaa. Paavosta tietävät vain valheet, joita on syötetty
- Anonyymi
Kiljua ne tekee.Pontikasta mitään tiedä
- Anonyymi
Juhani on samean sekaan oppinut puristamaan valkoista kärpässientä. Se antaa sääskiniemen finneille vauhtia.
- Anonyymi
Rankkiin pitää kusta ja heittää muutama sammakko Sääskiniemen pysäkin pusikosta
- Anonyymi
Ravikimppaa tuurissa.
- Anonyymi
Pohjaanpalanutta korpirojua.
Ihme kun siitä jotkut vielä maksoivatkin.
Tein itte niin tuli kunnon ainetta. - Anonyymi
Onko niitä jo paljon Seinäjoelle sairaalan mäelle viety?
- Anonyymi
Osasto 12 täynnä Tasapäitä.Ei sovi
Lanamäki suljettu - Anonyymi
nuorisoseura-aate -sinunkin pontikkasi keittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210