Mikä ihmisiä vaivaa? Miksi ihmiset menivät tekemään tullaisen tempun??? Kyllä osaa olla säälittävää porukkaa kun eivät muuta osaa tehdä kuin heidän säälittäviä temppuja. Hävetä saisitte! Tosi hävytöntä!
No huhhuh, nyt se sitten viimein tapahtui...
10
87
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa, mitähän nyt on tapahtunut????
- Anonyymi
Harhojen näkemistä kenties?
- Anonyymi
kyllä tosi hävytöntä.
- Anonyymi
Ruotsissa oikeasti ovat ryöstäjät kusseet ryöstettävien päälle !!!
- Anonyymi
"Poliisin on vaikea valvoa, kun ulkoiset tunnusmerkit puuttuvat. Myös etninen profilointi on kiellettyä. Poliisi ei voi kertoa esimerkiksi kouluille oppilaan kuulumisesta jengeihin."
Lähde: iltalehti
Profiloinnin kielto on mielestäni järjen vastaista. Ei saada rikollisia napattua, kun mielensäpahoittajille voi profiloinnista tulla paha mieli. Pitää suojata mielipahalta. Sillä ei nyt ole niin väliä, että rikollisia ei saada napattua. Pääasia on, että joillekin ei tule paha mieli. - Anonyymi
!!! todella härskiä toimintaa !!!
- Anonyymi
Missä on poliisi kun poliisia tarvitaan?
- Anonyymi
Ne ovat muualla.
- Anonyymi
medialle vinkkijuttu ja äkkiä
- Anonyymi
Tosi sairasta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984