Otto ja Salla eivät ole aivan samalla aaltopituudella läheisyyden suhteen... PS. Varo sisältöpaljastuksia!
Lue juttu:
https://www.suomi24.fi/viihde/ensitreffit-alttarilla-otto-ja-salla-avautuvat-laheisyydesta-olen-aika-fyysinen-ihminen-ja?s24
Ensitreffit alttarilla: Otto ja Salla avautuvat läheisyydestä: "Olen aika fyysinen ihminen ja..."

4
1241
Vastaukset
- Anonyymi
Assille neuvo:
Sano sille ukolle, että pidä tunkkisi.- Anonyymi
Assille noin 55-60 harmaahapsinen vanhempi golfmies. Jolla on riittävästi pätäkkää ja sivistystä/koulutustaustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Assille noin 55-60 harmaahapsinen vanhempi golfmies. Jolla on riittävästi pätäkkää ja sivistystä/koulutustaustaa.
Miksi 50-60-vuotias? Minusta joku plus/miinus 45-vuotias olisi just passeli. Hyvä koulutus, kultivoitunut, vakavarainen. Voisivat käydä golfmatkoilla, kulttuuririennoissa, pelata tennistä yhdessä ym. Samalla molemmilla olisi omat uransa.
- Anonyymi
Aivan epäsuhtainen pari .Assi ihana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031339
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831219Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133965- 67877
- 39807
- 71803
- 71747
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53741Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39734- 59734