Meinaan Gurmee ravintola Vesilahden torille. Pian saadaan hanhenmaksapalleroita omalta kylältä.
Nyt se alkaa nousta
11
230
Vastaukset
- Anonyymi
Ensi kesänä aikaisintaan aukee.
- Anonyymi
Uuden torin viereenkö? Se monttuko?
Kiva.- Anonyymi
Yrittäjän valitseminen jo syksyllä luki LVS: n jutussa . Saas nähdä onko jo päätetty ennakkoon se yrittäjä. Liian vanhaa ei kannata valita koska se menisi heti vaihtoon , eli nuori energinen ja kokenut ammattilainen siihen pitäisi valita jatkuvuuden takeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäjän valitseminen jo syksyllä luki LVS: n jutussa . Saas nähdä onko jo päätetty ennakkoon se yrittäjä. Liian vanhaa ei kannata valita koska se menisi heti vaihtoon , eli nuori energinen ja kokenut ammattilainen siihen pitäisi valita jatkuvuuden takeeksi.
Ei nuoret rupee noin tyhmään hommaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nuoret rupee noin tyhmään hommaan.
Yrittäjää ei laiteta.
- Anonyymi
Ai et oikein valitaan yrittäjä. Ei taida olla yrittäjiä ruuhkaksi asti tuohonkaan.
- Anonyymi
Hyyryläinen varmasti on jo kärkkymässä jos saisi siinä ruveta huseeraamaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyyryläinen varmasti on jo kärkkymässä jos saisi siinä ruveta huseeraamaan .
Saako uutta toria pitää peräkärrynsä parkkipaikkana?. Voisin tuoda sinne pari asuntovaunua parkkiin kun siellä näkyy jo yksi koppivaunu seisseen toimettomana kauan. Veronmaksaja kysyy miksi sinne ei saada toimintaa ja palveluja . kallis puhujapönttö kyllä saatiin . mitä lie on tähän asti tullut maksamaan tämä kauppatori.
- Anonyymi
Se on grillivaunu aukee lähiviikoina kuulemma. On sulla huoli veromarkoista maksatkohan itse yhtään veroja kuntaan. Yleensä perseaukiset valittaa ja eivät itse tee mitään.
- Anonyymi
Ranskalaiset makkaralla kiitos! Tuskin persaukisia siellä kuitenkaan kovinkaan paljoa pyörii kun kaikki on niin kallista nykyään varakkaimmillekkin.
- Anonyymi
Minkälainen Michelin kokki siihen on hakusessa jos ei omalta kylältä löydy kioskille työntekijää? Kipi tuonut kioskinsa taas vesviin ja kauppa käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281