Nyt se alkaa nousta

Anonyymi-ap

Meinaan Gurmee ravintola Vesilahden torille. Pian saadaan hanhenmaksapalleroita omalta kylältä.

11

234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensi kesänä aikaisintaan aukee.

• Anonyymi

Uuden torin viereenkö? Se monttuko?

Kiva.

• Anonyymi

Yrittäjän valitseminen jo syksyllä luki LVS: n jutussa . Saas nähdä onko jo päätetty ennakkoon se yrittäjä. Liian vanhaa ei kannata valita koska se menisi heti vaihtoon , eli nuori energinen ja kokenut ammattilainen siihen pitäisi valita jatkuvuuden takeeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäjän valitseminen jo syksyllä luki LVS: n jutussa . Saas nähdä onko jo päätetty ennakkoon se yrittäjä. Liian vanhaa ei kannata valita koska se menisi heti vaihtoon , eli nuori energinen ja kokenut ammattilainen siihen pitäisi valita jatkuvuuden takeeksi.

Ei nuoret rupee noin tyhmään hommaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nuoret rupee noin tyhmään hommaan.

Yrittäjää ei laiteta.

• Anonyymi

Ai et oikein valitaan yrittäjä. Ei taida olla yrittäjiä ruuhkaksi asti tuohonkaan.

• Anonyymi

Hyyryläinen varmasti on jo kärkkymässä jos saisi siinä ruveta huseeraamaan .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyyryläinen varmasti on jo kärkkymässä jos saisi siinä ruveta huseeraamaan .

Saako uutta toria pitää peräkärrynsä parkkipaikkana?. Voisin tuoda sinne pari asuntovaunua parkkiin kun siellä näkyy jo yksi koppivaunu seisseen toimettomana kauan. Veronmaksaja kysyy miksi sinne ei saada toimintaa ja palveluja . kallis puhujapönttö kyllä saatiin . mitä lie on tähän asti tullut maksamaan tämä kauppatori.

• Anonyymi

Se on grillivaunu aukee lähiviikoina kuulemma. On sulla huoli veromarkoista maksatkohan itse yhtään veroja kuntaan. Yleensä perseaukiset valittaa ja eivät itse tee mitään.

• Anonyymi

Ranskalaiset makkaralla kiitos! Tuskin persaukisia siellä kuitenkaan kovinkaan paljoa pyörii kun kaikki on niin kallista nykyään varakkaimmillekkin.

• Anonyymi

Minkälainen Michelin kokki siihen on hakusessa jos ei omalta kylältä löydy kioskille työntekijää? Kipi tuonut kioskinsa taas vesviin ja kauppa käy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe