JT erilaisia

Anonyymi-ap

Itse olen maltillinen boheemi konservatiivi.

13

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan näitä "juppihippipunkkareita" jonkin verran. Pääasiassa syntymätodistajia, jotka eivät ihan sovi muottiin, mutta eivät osaa lähteäkään.

      • Anonyymi

        On heitä ulkopuoleltakin tulleita, mutta eivät pysty ankaraan konservatiiviseen muottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On heitä ulkopuoleltakin tulleita, mutta eivät pysty ankaraan konservatiiviseen muottiin.

        Ulkopuolelta tuleva joutuu ainakin kokeilemaan konservatiivista muottia, muuten ei pääse sisälle porukkaan, mutta eiväthän siihen kaikki lopulta sovi.


    • Anonyymi

      Jos on kuuluisa ja tuo lahkolle hyvään julkisuutta saa olla ihan millainen tykkää. En usko että kukaan valittaa esim Jukka Gustavsonin ansiokkaasta urasta musiikin parissa, vaikka soittaakin jazzia, rockia jne.

      • Anonyymi

        Tuo on aivan kirjaimellisesti totta. Kuuluisat taiteilijat saavat olla sellaisia kuin haluavat, mutta jos on tuntematon taiteilija, tai ei edes tiedetä hänen taiteilijataustastaan, hänen vaatteensakin ovat toisten silmätikkuna ja riepoteltavina. Jukka Gustavsonista ollaan ylpeitä, mutta lahjakas tuntemattomampi taiteilija on toisten hampaissa jatkuvasti. On todella ulkokultaista kaksinaismoralismia. On muuten kohtuutonta vaatia taiteilijoita jäljittelemään liikemiehiä pukeutumisessa. Monilla ei ole mitään käsitystä tuollaisesta tilanteesta. Mutta kengänkuvaa takamuksen ollaan suosittelemassa ei-liikemiehille. Vain julkkistaiteilija kuuluisuus voi säästyä tuollaiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on aivan kirjaimellisesti totta. Kuuluisat taiteilijat saavat olla sellaisia kuin haluavat, mutta jos on tuntematon taiteilija, tai ei edes tiedetä hänen taiteilijataustastaan, hänen vaatteensakin ovat toisten silmätikkuna ja riepoteltavina. Jukka Gustavsonista ollaan ylpeitä, mutta lahjakas tuntemattomampi taiteilija on toisten hampaissa jatkuvasti. On todella ulkokultaista kaksinaismoralismia. On muuten kohtuutonta vaatia taiteilijoita jäljittelemään liikemiehiä pukeutumisessa. Monilla ei ole mitään käsitystä tuollaisesta tilanteesta. Mutta kengänkuvaa takamuksen ollaan suosittelemassa ei-liikemiehille. Vain julkkistaiteilija kuuluisuus voi säästyä tuollaiselta.

        Niin, tuskinpa Jukka Gustavsonista ja hänen vaimostaan ajatellaan, että milloinkahan älyävät lähteä järjestöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tuskinpa Jukka Gustavsonista ja hänen vaimostaan ajatellaan, että milloinkahan älyävät lähteä järjestöstä.

        Käykös Gustavson kokouksissa valtakunnansalilla normin mukaan, vartiotornikaupittelussa ja antaako kenttätyöraporttinsa ?
        Useinhan nimekkäät ovat eri asemassa kuin nimeä saamattomat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykös Gustavson kokouksissa valtakunnansalilla normin mukaan, vartiotornikaupittelussa ja antaako kenttätyöraporttinsa ?
        Useinhan nimekkäät ovat eri asemassa kuin nimeä saamattomat.

        Hyvä kysymys. Joskus oli ymmärtääkseni jopa vanhin. Korjatkaa jos olen väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Joskus oli ymmärtääkseni jopa vanhin. Korjatkaa jos olen väärässä.

        Minun tietääkseni hän ei ole ollut koskaan vanhin.


    • Anonyymi

      Jotkut narsistit tykkäävät lahkopomon työstä, koska siinä on niitä opetuslapsia joita voi kormuuttaa taikka käyttää seksuaalisesti hyväksi.

      Silloin pärjääminen hullujen ja epäloogisten lahkon oppien kanssa voi tulla henkilökohtaiseksi haasteeksi, tuntee mielihyvää ja voitoniloa kun vetää nenästä toista ihmistä niillä teokraattisella sodankäynneillä.

      • Anonyymi

        "Silloin pärjääminen hullujen ja epäloogisten lahkon oppien kanssa voi tulla henkilökohtaiseksi haasteeksi, tuntee mielihyvää ja voitoniloa kun vetää nenästä toista ihmistä niillä teokraattisella sodankäynneillä."

        Sanos muuta. Kuten se kristinuskovien Herra, joka teki oharit seuraajilleen ja petti lupauksensa "pikaisesta paluustaan" heidän sukupolvensa aikana.

        Sittemmin niitä Jeesus-teokraattisen sodankäynnin meriselityksiä on harrasteltu vaatimattomat liki 2000-vuotta.

        Sitten lapsenuskoon ohjeistamansa seuraajat tykkäävät olla nenästä vedettyjen roolissa ja sitä samaa roolia koettavat ahkerasti kaupustella toisillekin.

        Vedätettyjen noin 2000-vuotinen sukupolvi.


    • Anonyymi

      Ohan nuo murheet aloittajalla huomattavan mittavia ja universaaleja.

      Sen sijaan sellaiset pikkuseikat kuten Vartiotorniseuran hallintoelimen väittämät roolistaan ja sen perusteeksi annetut vakuuttelut eivät tarpettomasti mieltä paina.

    • Minä olen kullinaristi ja filatelisti. Ja uintimaisteri ja adtleetti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2636
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      914
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      885
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      76
      770
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      741
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      76
      582
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      566
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      555
    Aihe