JT erilaisia

Anonyymi-ap

Itse olen maltillinen boheemi konservatiivi.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan näitä "juppihippipunkkareita" jonkin verran. Pääasiassa syntymätodistajia, jotka eivät ihan sovi muottiin, mutta eivät osaa lähteäkään.

      • Anonyymi

        On heitä ulkopuoleltakin tulleita, mutta eivät pysty ankaraan konservatiiviseen muottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On heitä ulkopuoleltakin tulleita, mutta eivät pysty ankaraan konservatiiviseen muottiin.

        Ulkopuolelta tuleva joutuu ainakin kokeilemaan konservatiivista muottia, muuten ei pääse sisälle porukkaan, mutta eiväthän siihen kaikki lopulta sovi.


    • Anonyymi

      Jos on kuuluisa ja tuo lahkolle hyvään julkisuutta saa olla ihan millainen tykkää. En usko että kukaan valittaa esim Jukka Gustavsonin ansiokkaasta urasta musiikin parissa, vaikka soittaakin jazzia, rockia jne.

      • Anonyymi

        Tuo on aivan kirjaimellisesti totta. Kuuluisat taiteilijat saavat olla sellaisia kuin haluavat, mutta jos on tuntematon taiteilija, tai ei edes tiedetä hänen taiteilijataustastaan, hänen vaatteensakin ovat toisten silmätikkuna ja riepoteltavina. Jukka Gustavsonista ollaan ylpeitä, mutta lahjakas tuntemattomampi taiteilija on toisten hampaissa jatkuvasti. On todella ulkokultaista kaksinaismoralismia. On muuten kohtuutonta vaatia taiteilijoita jäljittelemään liikemiehiä pukeutumisessa. Monilla ei ole mitään käsitystä tuollaisesta tilanteesta. Mutta kengänkuvaa takamuksen ollaan suosittelemassa ei-liikemiehille. Vain julkkistaiteilija kuuluisuus voi säästyä tuollaiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on aivan kirjaimellisesti totta. Kuuluisat taiteilijat saavat olla sellaisia kuin haluavat, mutta jos on tuntematon taiteilija, tai ei edes tiedetä hänen taiteilijataustastaan, hänen vaatteensakin ovat toisten silmätikkuna ja riepoteltavina. Jukka Gustavsonista ollaan ylpeitä, mutta lahjakas tuntemattomampi taiteilija on toisten hampaissa jatkuvasti. On todella ulkokultaista kaksinaismoralismia. On muuten kohtuutonta vaatia taiteilijoita jäljittelemään liikemiehiä pukeutumisessa. Monilla ei ole mitään käsitystä tuollaisesta tilanteesta. Mutta kengänkuvaa takamuksen ollaan suosittelemassa ei-liikemiehille. Vain julkkistaiteilija kuuluisuus voi säästyä tuollaiselta.

        Niin, tuskinpa Jukka Gustavsonista ja hänen vaimostaan ajatellaan, että milloinkahan älyävät lähteä järjestöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tuskinpa Jukka Gustavsonista ja hänen vaimostaan ajatellaan, että milloinkahan älyävät lähteä järjestöstä.

        Käykös Gustavson kokouksissa valtakunnansalilla normin mukaan, vartiotornikaupittelussa ja antaako kenttätyöraporttinsa ?
        Useinhan nimekkäät ovat eri asemassa kuin nimeä saamattomat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykös Gustavson kokouksissa valtakunnansalilla normin mukaan, vartiotornikaupittelussa ja antaako kenttätyöraporttinsa ?
        Useinhan nimekkäät ovat eri asemassa kuin nimeä saamattomat.

        Hyvä kysymys. Joskus oli ymmärtääkseni jopa vanhin. Korjatkaa jos olen väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Joskus oli ymmärtääkseni jopa vanhin. Korjatkaa jos olen väärässä.

        Minun tietääkseni hän ei ole ollut koskaan vanhin.


    • Anonyymi

      Jotkut narsistit tykkäävät lahkopomon työstä, koska siinä on niitä opetuslapsia joita voi kormuuttaa taikka käyttää seksuaalisesti hyväksi.

      Silloin pärjääminen hullujen ja epäloogisten lahkon oppien kanssa voi tulla henkilökohtaiseksi haasteeksi, tuntee mielihyvää ja voitoniloa kun vetää nenästä toista ihmistä niillä teokraattisella sodankäynneillä.

      • Anonyymi

        "Silloin pärjääminen hullujen ja epäloogisten lahkon oppien kanssa voi tulla henkilökohtaiseksi haasteeksi, tuntee mielihyvää ja voitoniloa kun vetää nenästä toista ihmistä niillä teokraattisella sodankäynneillä."

        Sanos muuta. Kuten se kristinuskovien Herra, joka teki oharit seuraajilleen ja petti lupauksensa "pikaisesta paluustaan" heidän sukupolvensa aikana.

        Sittemmin niitä Jeesus-teokraattisen sodankäynnin meriselityksiä on harrasteltu vaatimattomat liki 2000-vuotta.

        Sitten lapsenuskoon ohjeistamansa seuraajat tykkäävät olla nenästä vedettyjen roolissa ja sitä samaa roolia koettavat ahkerasti kaupustella toisillekin.

        Vedätettyjen noin 2000-vuotinen sukupolvi.


    • Anonyymi

      Ohan nuo murheet aloittajalla huomattavan mittavia ja universaaleja.

      Sen sijaan sellaiset pikkuseikat kuten Vartiotorniseuran hallintoelimen väittämät roolistaan ja sen perusteeksi annetut vakuuttelut eivät tarpettomasti mieltä paina.

    • Minä olen kullinaristi ja filatelisti. Ja uintimaisteri ja adtleetti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe