Suomen ihanin Tytti -kilpailussa on jäljellä enää kaksi kilpailijaa: Tytti T. ja Tytti Yli-V. Kumpaako äänestät?
Suomen ihanin Tytti
23
195
Vastaukset
- Anonyymi
Ovat siinä vanhemmat osuneet kultasuoneen nimeä valitessaan 🤣🤣🤣
- Anonyymi
tai vanhemmat ovat jo nimeä miettiessään todenneet , ettei tullut ihan täysjärkistä jälkikasvua.
- Anonyymi
Tytit ovat vinksahtaneita.
Anonyymi kirjoitti:
Tytit ovat vinksahtaneita.
Eipäs mennä negatiisisuuteen. Nyt valitaan ihaninta Tyttiä.
- Anonyymi
En tottavie kumpaakaan.
Moni uskoakseni pitää toista Tyttiä toista ihanampana, mutta voihan heitä pitää yhtä ihaninakin.
- Anonyymi
Miksei Tytti Isohookana-Asunmaata saa äänestää.,?
- Anonyymi
Kaikki kolme Tyttiä ovat kuin kummelihahmoja, sukunimeä myöten.
- Anonyymi
Kuka olisi paras Viikari????
- Anonyymi
Voi kaikkia naisparkoja joiden nimi on Tytti! Sääliksi käy kun nimi on vedetty noin pahasti lokaan. Molemmat aivan järkyttäviä tyyppejä!
- Anonyymi
Mielestäni Tytti iso H-kana ei ole niin järkyttävä kuin kaimansa!
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni Tytti iso H-kana ei ole niin järkyttävä kuin kaimansa!
Hän voittaisi fiksuin Tytti -kisan, mutta kun se ei nyt ollut menossa.
- Anonyymi
Pitäisi nähdä bikinikuvat.
Kohtuullinen vaatimus. Tässä Googlen hakutulokset:
https://www.google.com/search?q=bikinikuva Tytti T.&tbm=isch&ved=2ahUKEwjqx8i9vMb6AhVnoosKHRgsALcQ2-cCegQIABAA&oq=bikinikuva Tytti T.&gs_lcp=CgNpbWcQAzoECCMQJ1DJHljJHmCCKGgAcAB4AIABNogBZpIBATKYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=Nhk8Y-rUB-fErgSY2IC4Cw&bih=864&biw=1443&client=firefox-b-d
https://www.google.com/search?q=bikinikuva Tytti Yli-V.&tbm=isch&ved=2ahUKEwjzj8idvMb6AhVto4sKHbdbD6oQ2-cCegQIABAA&oq=bikinikuva Tytti Yli-V.&gs_lcp=CgNpbWcQAzoECCMQJ1D4KljcYGDSaWgAcAB4AIABNogBiAOSAQE4mAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=8xg8Y7NK7cauBLe3vdAK&bih=864&biw=1443&client=firefox-b-d
- Anonyymi
Onks nää suomalaisia. En usko.
Jos sallittaan, niin väliaikatuloksena kisa vaikuttaa kiinnostavalta ja äärimmäisen tasaväkiseltä.
- Anonyymi
Tytti Tuppurainen on jotensakin seksikäs, se kun riisuu pyöreät lasinsa ja sitten muuta....
- Anonyymi
Vaikea päättää, koska molemmat Tytit ovat niin ihania! Siis tasapeli.
- Anonyymi
2 typerystä joilla kukaan ei tee mitään eikä kukaan heitä tarvitse mihinkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568
