Minua niin naurattaa ja säälittää

Anonyymi-ap

nämä huutelijat, jotka luulevat loukkaavansa työttömiä. Mukavaa viihdettähän se on ja uskomattomia tarinoita. Niitä voi aina välillä kotona ollessa lueskella kuin hauskinta vitsikirjaa
Kun ei kukaan loukkaannu, sitä yritetään keksiä keksimällä hurjiakin juttuja, mutta ei auta, ei kukaan loukkannu, säälimme ja nauramme.
Ajan vietettähän teksiten herjausviestien kirjottamiset on ns työllisille, kun ollaan mukamas töissä, istutaan ja pelataan nettipelejä ja välillä koitetaan loukata työttömiä! Hui hai hulivilit, mikään ei saa meitä loukkantumaan.

39

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovin on aikaa kirjoitella palstalle.. ja ikäänkuin lyödä päätänsä seinään..

    • Anonyymi

      Aloitus on tehty tietokoneella kun eihän kirjoituksessa ole mitään uutta asiaa. Realiteetit tarkasteluun koko maapallolla ou jeah me pärjätään.Tämä on ihan eri joo ok itse kirjoitan n, 2000eur netto työkyveläkkeellä. Prkl ansaitkaa rahanne.

    • Anonyymi

      Täyttä totta. Sitähän ne hassut työnsakarit tekevät. Aivan. Heheee...

    • Anonyymi

      Kalastuskausi loppuu pian , ehkä 3 viikon päästä. Sitten ei ole mitään tekemistä enää siihen asti kun uusi kausi alkaa joskus maalisuussa. No aion kuntoilla kotona ja makoilen sohvalla talven.

      • Anonyymi

        Kalastuskausi ei lopu milloinkaan. Nyt on paras aika pyytää muikkua. Siikaakin. Kun järvi jäätyy senverran että kantaa kepoisen kulkijan, niin uitellaan verkot jään alle. Sitten pilkitään, koetaan verkkoja, joista saadaan kalaa ruokapöytään mukasti. Joskaan ei helposti tietenkään.


    • Anonyymi

      Minua ainakin loukkaa oikeasti tämä työttömiin kohdistuva diskriminaatio. En ole millään tavalla itse syyllinen työttömyyteeni. Olen päätynyt työttömäksi työllisyyspalveluiden VUOKSI kuten niin moni muukin. Minua loukkaa aivan oikeasti esimerkiksi se, että säännöllisesti vuodesta toiseen taloudellisten rangaistusten uhalla työtön pakotetaan jonkun asennevmmaisen pissapäisen virkailijan pelleksi joista monet vittuilevat päin näköä aivan surutta.

      Siihen ei suinkaan totu, vaan herkistyy.

      • Anonyymi

        Minua loukkaa aivan oikeasti se että eläköitynyt vanha sdp:n kansanedustaja juoksee kylillä työttömiksi tietämiensä kaupunkilaisten perässä ja vittuilee näille että he ovat freelancereita. Entinen poliitikko joka itse istui Eduskunnassa kyhäämässä kasaan tempputyöllistämismalleja joilla oman sukupolveni ja itseäni nuorempen elämä käytännössä pilattiin, elää vieläkin maailmassa jossa työtön on työtä vieroksuva vapaamatkustaja. Minua loukkaa suunnattomasti se että tämäkin vanha ukko joka ei ole viitsinyt pitää itseään ajan tasalla yhteiskunnallisista asioista näkee työttömän niin alhaisena olentona että jopa päättäjän asemassa ollut henkilö kokee voivansa räkiä naamalle aivan estoitta.

        Minua loukkaa suunnattoman paljon kyllä aivan oikeasti se, että meillä istua pönöttää tälläkin hetkellä hallituksessa ministeri jonka peesari tekee Kelassa toimeentulotukipäätöksiä, soittelee asiakkaille kotiin toimeentulotukiasioissa, ja vittuilee surutta. Utelee onko voimassa olevaa passia (vihjailee että voisin lähteä suomesta muualle), kyselee onko silmälaseja (kelan sivuilla oli häiriö jonka vuoksi tehtyjä hakemuksia ei näkynyt, mulkku vittuili että olen tyhmä kun en niitä nähnyt).

        Kyllä. Minua ainakin loukkaa aivan oikeasti. En ole tehnyt yhtään mitään väärin. En yhtään mitään ansaitakseni tällaista kohtelua.

        Sitä en viitsi edes ääneen sanoa mitä nämä työttömille vittuilevat nilkit ansaitsisivat.


      • Anonyymi

        Minua loukkaa aika vitusti sen tajuaminen, kuinka moni te- virkailija änkesi minut vuosien varrella karensseilla pelotellen, silloin nuorena kun en tämän systeemin tarkoitusta tiennyt, kaiken maailma 9 euron pelleilyihin koska sai siitä itselleen RAHAA. Palkat ja suoriutumislisät on napsittu itselle kun työttömiä nuoria on kusetettu kaiken maailman orjatöihin ja spedeilyihin kun olisi pitänyt pystyä rakentamaan elämä ja toteuttamaan unelmia.

        Pistää vihaksi kun ajattelen kolmenkymmenen vuoden tempputyöllistämisperseilyn kautta syrjäytettyjä, köyhyyteen ja tukiriippuvuuteen sementoituneita aivan normaaleja ihmisiä jotka olisivat olleet vain ansiotöitä vailla.

        Jumalauta meitä on käytetty hyväksi. Voi ristus sentään miten meitä on pidetty kaikkien pelleinä! Ja montako miljardia on valunut työttömien elämällä pelleilijöiden taskuihin verovaroja, ei uskalla edes ajatella. Ja aina se on dr työtön joka on syyllisin kaikkeen. Kaikki viat palaavat työttömään itseensä.

        Kyllä. Minua loukkaa. Ja se on lievä ilmaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua loukkaa aika vitusti sen tajuaminen, kuinka moni te- virkailija änkesi minut vuosien varrella karensseilla pelotellen, silloin nuorena kun en tämän systeemin tarkoitusta tiennyt, kaiken maailma 9 euron pelleilyihin koska sai siitä itselleen RAHAA. Palkat ja suoriutumislisät on napsittu itselle kun työttömiä nuoria on kusetettu kaiken maailman orjatöihin ja spedeilyihin kun olisi pitänyt pystyä rakentamaan elämä ja toteuttamaan unelmia.

        Pistää vihaksi kun ajattelen kolmenkymmenen vuoden tempputyöllistämisperseilyn kautta syrjäytettyjä, köyhyyteen ja tukiriippuvuuteen sementoituneita aivan normaaleja ihmisiä jotka olisivat olleet vain ansiotöitä vailla.

        Jumalauta meitä on käytetty hyväksi. Voi ristus sentään miten meitä on pidetty kaikkien pelleinä! Ja montako miljardia on valunut työttömien elämällä pelleilijöiden taskuihin verovaroja, ei uskalla edes ajatella. Ja aina se on dr työtön joka on syyllisin kaikkeen. Kaikki viat palaavat työttömään itseensä.

        Kyllä. Minua loukkaa. Ja se on lievä ilmaisu.

        Kyllä se on hämmästyttävää mitä vuosikymmenten syvä katkeruus saa aikaan
        ihmisen mielessä. Kaikki oma saamattomuus ja kyvyttömyys on tietenkin
        aina jonkun toisen syytä.
        Jos ei yksi ammatti vedä, niin aina on mahdollisuus kouluttautua toiseen
        tai jopa kolmanteen . Nyt varsinkin työvoimapulasta kärsiville aloille.
        Suorastaan helppo keino turvata loppuelämän ansiot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua loukkaa aivan oikeasti se että eläköitynyt vanha sdp:n kansanedustaja juoksee kylillä työttömiksi tietämiensä kaupunkilaisten perässä ja vittuilee näille että he ovat freelancereita. Entinen poliitikko joka itse istui Eduskunnassa kyhäämässä kasaan tempputyöllistämismalleja joilla oman sukupolveni ja itseäni nuorempen elämä käytännössä pilattiin, elää vieläkin maailmassa jossa työtön on työtä vieroksuva vapaamatkustaja. Minua loukkaa suunnattomasti se että tämäkin vanha ukko joka ei ole viitsinyt pitää itseään ajan tasalla yhteiskunnallisista asioista näkee työttömän niin alhaisena olentona että jopa päättäjän asemassa ollut henkilö kokee voivansa räkiä naamalle aivan estoitta.

        Minua loukkaa suunnattoman paljon kyllä aivan oikeasti se, että meillä istua pönöttää tälläkin hetkellä hallituksessa ministeri jonka peesari tekee Kelassa toimeentulotukipäätöksiä, soittelee asiakkaille kotiin toimeentulotukiasioissa, ja vittuilee surutta. Utelee onko voimassa olevaa passia (vihjailee että voisin lähteä suomesta muualle), kyselee onko silmälaseja (kelan sivuilla oli häiriö jonka vuoksi tehtyjä hakemuksia ei näkynyt, mulkku vittuili että olen tyhmä kun en niitä nähnyt).

        Kyllä. Minua ainakin loukkaa aivan oikeasti. En ole tehnyt yhtään mitään väärin. En yhtään mitään ansaitakseni tällaista kohtelua.

        Sitä en viitsi edes ääneen sanoa mitä nämä työttömille vittuilevat nilkit ansaitsisivat.

        Tuollaiset rää'ynnät ovat tahallista riidan haastamista ja yritystä usuttaa kansanryhmiä toistensa kimppuun, ensin sanallisesti, myöhemmin muutenkin. Ei pidä provosoitua, vaan yritä liennyttää riitapukareiden juttuja. He toimivat ilkeyttään, tyhmyyttään ja poliittisista syistä. Toimi sinä lähimmäisenrakkauden siivittämänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua loukkaa aika vitusti sen tajuaminen, kuinka moni te- virkailija änkesi minut vuosien varrella karensseilla pelotellen, silloin nuorena kun en tämän systeemin tarkoitusta tiennyt, kaiken maailma 9 euron pelleilyihin koska sai siitä itselleen RAHAA. Palkat ja suoriutumislisät on napsittu itselle kun työttömiä nuoria on kusetettu kaiken maailman orjatöihin ja spedeilyihin kun olisi pitänyt pystyä rakentamaan elämä ja toteuttamaan unelmia.

        Pistää vihaksi kun ajattelen kolmenkymmenen vuoden tempputyöllistämisperseilyn kautta syrjäytettyjä, köyhyyteen ja tukiriippuvuuteen sementoituneita aivan normaaleja ihmisiä jotka olisivat olleet vain ansiotöitä vailla.

        Jumalauta meitä on käytetty hyväksi. Voi ristus sentään miten meitä on pidetty kaikkien pelleinä! Ja montako miljardia on valunut työttömien elämällä pelleilijöiden taskuihin verovaroja, ei uskalla edes ajatella. Ja aina se on dr työtön joka on syyllisin kaikkeen. Kaikki viat palaavat työttömään itseensä.

        Kyllä. Minua loukkaa. Ja se on lievä ilmaisu.

        Olen pahoillani vuoksesi. Olen kokenut samaa, tosin pienemmässä mittakaavassa. Muistathan kuitenkin, että maallinen elämämme on vain lyhyt hetki? Jos olet kärsinyt, sinun on helpompi pelastua. Usko Jeesuksen sovittaneen sinunkin syntisi verellään, niin sinä pelastut. Sillä hetkellä, kun uskot, saat iankaikkisen elämän. Jokainen Jumalan kunniaksi tekemäsi teko uskoon tulosi jälkeen kokoaa sinulle aarteita taivaaseen. Pelastuminen on uudestisyntymistä. Sitä ei voi menettää sen kerran saatuaan. Pian meidät uskovat temmataan taivaaseen ja tänne jääville alkaa kauheat seitsemän vuotta. Jos olet mukanamme, tulet tuntemaan sääliä tänne jääneitä kiusaajiasi kohtaan, et enää vihaa. Rukoile vihamiestesi puolesta, niin kokoat itsellesi aarteita ikuisuuteen. Minusta vaikuttaa, että tempaus on hyvin, hyvin lähellä. Siksi en pelkää viestejä sodista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani vuoksesi. Olen kokenut samaa, tosin pienemmässä mittakaavassa. Muistathan kuitenkin, että maallinen elämämme on vain lyhyt hetki? Jos olet kärsinyt, sinun on helpompi pelastua. Usko Jeesuksen sovittaneen sinunkin syntisi verellään, niin sinä pelastut. Sillä hetkellä, kun uskot, saat iankaikkisen elämän. Jokainen Jumalan kunniaksi tekemäsi teko uskoon tulosi jälkeen kokoaa sinulle aarteita taivaaseen. Pelastuminen on uudestisyntymistä. Sitä ei voi menettää sen kerran saatuaan. Pian meidät uskovat temmataan taivaaseen ja tänne jääville alkaa kauheat seitsemän vuotta. Jos olet mukanamme, tulet tuntemaan sääliä tänne jääneitä kiusaajiasi kohtaan, et enää vihaa. Rukoile vihamiestesi puolesta, niin kokoat itsellesi aarteita ikuisuuteen. Minusta vaikuttaa, että tempaus on hyvin, hyvin lähellä. Siksi en pelkää viestejä sodista.

        Itsensä suggeroiminen henkiolentoon uskomisella on mahdollista, mutta ei kovin suotavaa. Silloin herkistyy jakelemaan vähiä roposiaan kaiken maailman saarnaajille.


    • Anonyymi

      Nämä huutelijat ovat itse elämänsä harhapoluilla, syrjäytyneitä, masentuneita, heillä ei ole perheetä ei heillä ole mitään. Aikaa on olla täällä ja katkerana huudella asiattomuuksia. Heillä on elämä pilalla,. Juuri tällä tavoin he käyttäytyvät. Huutelemalla muille he yrittävät saada oman elänämsä näyttämään paremmalta.

      Täällä he ovat aamusta iltaan kun katsoo kellon aikoija, niin aamu yöstä pitkinpäivää, ei normi työllinen joutuaisi. Tai sitten ovat teinejä.

    • Anonyymi

      Unohdat eläkeläiset,työkyvyttömyyseläkkeellä olijat. Kyllä sillon mielipiteensä saa esittää työttömstä jos itse vuosikausia tehnyt töitä. Kyllähän se niin menee että kuka vaan voi joutua työttömäksi ja saa ansiosidonnaistapäivärahaa niin ei sillonkaan parane paukutella henkseleitä. Ahaa elämys hitto minähän pystyn kaljotteleen viikolla kun työtön. Liian monta tapausta on että parisuhteet katkee. Nämä alkoholisoituneet ukot sitten huutelee polleena. Jos työttömyys ja pesäero niin alkaa laittaa elämäänsä kuntoon ja ensimmäinen askel voi olla raitistuminen.Voi se kotona möllöttävä työtön nainenkin olla.

    • Anonyymi

      toiset eivät osaa kuulua ryhmään eikä heillä ole tarvetta olla töissä 9-16 koska ammatiltaan ovat erilaisia kuin toimistoväki

    • Anonyymi

      Toikin totta ettei kaikki mitään sosiaalisia eikä viihdy ryhmissä mutta silti työtä voi tehdä. Ompa hieno nahistella työyhteisöissä. Jossei helkkari sellaista hommaa löydy niin on sitten työtön.On sekin että joku miettii mitä pitäs tehdä. Sitten on tämä ryhmä jotka vaan notkuvat eikä muuta pysty tekeen kuin ryyppään. Jossain vankilassa istunut niin kyllä moni ovi pysyy kiinni. Monia asioita pystyy korjaileen ja jollakin se voi olla raitustuminen.

    • Anonyymi

      Ei sellaselle kukaan mitään nälvi jos työtön ja hakenu paikkoja mutta ei tärppää nooh sitten on työtön. Eikä siitä mitään nokkiin ota vaikka huudellaan että työttömät sitä sun tätä. Jos asuu vaikka yksin kohtuu hintaisessa vuokra asunnossa eikä pahemmin hörpi tai käryytä ni komeesti pärjää 500eur toimeentulotuella.

      • Anonyymi

        Nälvitäänhä nykyisin ihan kaikkea. Sekö on sananvapautta, että saa paskoa julki kaiken pahan olonsa vaikkapa nyt tänne palstalle.
        Ainoa, mitä voi tehdä, on olla välittämättä asiattomista kommenteista ja ennenkaikkea olla kommentoimattomatta niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nälvitäänhä nykyisin ihan kaikkea. Sekö on sananvapautta, että saa paskoa julki kaiken pahan olonsa vaikkapa nyt tänne palstalle.
        Ainoa, mitä voi tehdä, on olla välittämättä asiattomista kommenteista ja ennenkaikkea olla kommentoimattomatta niihin.

        Olen kyllä tuosta eri mieltä. Historiakin opettaa että jos et reagoi diskriminaatioon ja vastusta sitä äänekkäästi, siitä tulee uusi normaali. Kohta et ole ihmisten silmissä paljon rottaa parempi. Kunnioitusta pitää vaatia jos tyhmät ihmiset eivät sitä ihan itse osaa osoittaa muille tai jonkun muun tekosyyn varjolla ovat päättäneet että tuon ryhmän x edustajat ovat roskaa.

        Se ettei välitä vaan hiljaa hyväksyy asiaintilan, johtaa ennen pitkää koko ajan pahempaan diskriminaatioon ja lopulta ihan oikeisiin ihmisoikeusloukkauksiinkin. Työttömäthän ovat alistuneet jo vuosia ihan perustuslaillisten oikeuksiensakin rikkomiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nälvitäänhä nykyisin ihan kaikkea. Sekö on sananvapautta, että saa paskoa julki kaiken pahan olonsa vaikkapa nyt tänne palstalle.
        Ainoa, mitä voi tehdä, on olla välittämättä asiattomista kommenteista ja ennenkaikkea olla kommentoimattomatta niihin.

        Yks entinen armeija tuttu niin ei sitä mikään huvittanu armeija aikoina ja nyt nähnyt sillon tällön rapiat 30vuotta siitä kun oltiin.Lihonu aikaslailla ja käy työtoiminnassa eikä mikään huvita. Voi kauheeta jos joku sanoo työttömälle että ryhtiä.Työttömän pitää olla siinä kunnossa että pärjää työelämässä. Monikin joutas sossunkirjoille ja 200eur kk rahaa. Monikin niin paskassa kunnossa jo 25vuotiaana päihdeongelmaisena niin tuollaiselle maksetaan työttömyyspäivärahaa. Kyllä työttömän perssilmän raittiina pitäs olla arkipäivinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä tuosta eri mieltä. Historiakin opettaa että jos et reagoi diskriminaatioon ja vastusta sitä äänekkäästi, siitä tulee uusi normaali. Kohta et ole ihmisten silmissä paljon rottaa parempi. Kunnioitusta pitää vaatia jos tyhmät ihmiset eivät sitä ihan itse osaa osoittaa muille tai jonkun muun tekosyyn varjolla ovat päättäneet että tuon ryhmän x edustajat ovat roskaa.

        Se ettei välitä vaan hiljaa hyväksyy asiaintilan, johtaa ennen pitkää koko ajan pahempaan diskriminaatioon ja lopulta ihan oikeisiin ihmisoikeusloukkauksiinkin. Työttömäthän ovat alistuneet jo vuosia ihan perustuslaillisten oikeuksiensakin rikkomiseen.

        Totta tuokin.


    • Anonyymi

      Tämä työttömientyöllisten joukko on hulvaton, he luulevat olevansa töissä mutta työttöminä malkeksii hekin täällä kirjtotelee mitä sattuu ja kuvittelee sen olevan työtä. Voi ei... tapansa kullakin. Olit sitten eläkkeellä, työttömänä, kotiiti, sairas tai vanhus... jos et kuulu työllisten joukkoon, olet mitätön ns työllisten silmissä. Mitä se haittaa. antaa heidän huudella, se on heidän työtä, he ovat silloin työssä kun kirjottelee asiattomuuksia muista... huh huh

    • Anonyymi

      Minä työttömänä elän omaa elämääni eikä kiinnosta työllisten huutelut. Ei kiinnosta työtkään muuten kuin omalla mökillä. Nykyään ei arvosteta ammattimiestä joka on ahkera ja tekee töitä yrittäjän hyväksi vaan yrittävät lähes ilmaiseksi tai ilmaiseksi saada työttömän yritykseensä töihin. Olen sanonut suoraan että et ole hyväntekeväisyysjärjestö enkä harrasta sellaista joten haluan ohtuullisen palkan vähintää.
      Olin mökillä tekemässä vähän hommia vaikka vettä satanut niin ei haitannut. Sora kuorma tuli ja laitoin kulkuväyliin soraa. Sitten kaadoin yhden puun vielä ja sahasin siitä klapeja ensi kesäksi. Pitää vielä joskus joulukuussa putsata rännit kun lehdet putoo puusta niin joulukuussa on hyvä putsata rännejä, putsasin niitä hiukan tänään mutta ei ollut mitään tukkeutunut.
      Kalastuskausikin alkaa olee loppu. Vielä tää kuukausi. Tällä viikolla ei pääse kalaan kuitenkaan koska tuulee kovaa joka päivä ja vettäkin sataa. Parin viikon päästä on turussa silakkamarkkinat. Menen sinne myös koska ollut pari vuotta taukoa tässä ettei niitä järkätty..

    • Anonyymi

      Me ainakin tullaan toimeen korvauksilla. Molemmat saamme lähes samat korvaukset ja paljon voi tehdä itse ansaitakseen lisää, joista ei tarvi ilmoittaa ja ne saa veroitta,.

      Rehellisesti kun teet, menetät enempi kun saat, maksaelet pakoolaisten ja eduskuntalaisten laksut ja palkat. Siihen me ei lähdetty. Kun saamme kelasta kaikki tuet ja korvaukset ja tt tuki vielä, niin loppu raha onkin omissa käsissä, teet pimeesti seillä täällä... yksi hyvä on kirppispöytä. Ostat halvalla muista kirppareilta ja myyt tuplasti,,, se on hyvä konsti.

      Lasten vaatteet menee hyvin, ostat halvalla esim lasten toppatakin, peset ja korjaat jos tarvii... laitat siististi lapun, jos makso 4 e ,aita 7 e... heti saat siitä voittoa 3 e, tai joku vaasi , ostat 5 e ja myyt 10 e, hyvin menee, kun tuote on puhdas ja siisti.

    • Anonyymi

      Tuolla työeläkkeelläkin pärjää ihan hyvin, kun on takana vuosikymmenten
      työrupeama kohtuullisella palkalla. Kun ei enää ole asuntolainoja ollut
      pitkään aikaan eikä tarvitse olla edess hyvää autoa työmatkoihin, niin
      rahat riittää mainiosti jokapäiväisiin menoihin ja säästöönkin vielä jää.
      Voi tehdä lomamatkoja ihan milloin huvittaa ti käydä kylpylässä.
      Voi lisäksi harrastaa mukavia asioita. Yllätysmenotkaa ei haittaa.
      Kyllä hyvän työelämän jälkeen on elo ratevaa ja helppoa.

      • Anonyymi

        Meil ei ole koskaan ollut asuntolainaa. Auto ja asunto ostettu käteisellä. Mitään ei osteta koskaan velaksi. Ei tarvi pankkien krokoja maksella.

        Eikä me edes tykätä matkustella kuin kotimaassa. Lapet ovat perheellisiä ja mvaan ollaan ja nautitaan kaikesta mitä thedän ja hoidetaan lasten lapspia ja ostetaan niille kakkee kivaa.

        Meil ei koskaanole yllätysmenoja, kaikki on aina hallussa ja suunniteltuja. Mitään emme päästä hajoomispisteeseen, uusitaan ennenkuin tulee yllärinä hajoaminen, se olisi kauheeta.


      • Anonyymi

        Kyllä se aikoinaan asunto kannattaa hommata jos vaan mahdollista. Maksaa asuntolainaa pois kun joku toinen maksaa vuokraa saman verran kun lyhennyserä. Kovat projektit on niillä jotka talon aikoo rakentaa prkl voi mennä terveys.Vaikka onhan nykyään pakettitaloja kun harva varmaankaan pitkästä tavarasta alkaa rakentaan.


    • Anonyymi

      Jaa käteisellä ostelet asuntoja ja viihdyt köyhyysalstalla.Toki jossainpäin suomea asunnot ei paljon maksa.

      • Anonyymi

        Meinaatko ettei mulla ole ollut elämää ennen työttömyyttä? Että kaikki ostetaan kun on työtön? Useammalla ihmisellä on asioita ostettu vuosia jopa kymmeniä vuosia sitten, ja jääneet työttömiksi äskettäin. Aika outoa että kuvittelet että kun ihminen jää thyöttömäksi, nii vasta silloin hän alkaa keräämään omaisuutta???

        Ehkä sinä olet joku 18 v, joka ei vielä asu omillaan, eikä ole haalituu omaa kotia ja asioita. Et tietysti voi tietää, että jotku ovat tehneet asunto kauppoja parikymmentä vuotta siten... ym... saat anteeksi typeryytesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko ettei mulla ole ollut elämää ennen työttömyyttä? Että kaikki ostetaan kun on työtön? Useammalla ihmisellä on asioita ostettu vuosia jopa kymmeniä vuosia sitten, ja jääneet työttömiksi äskettäin. Aika outoa että kuvittelet että kun ihminen jää thyöttömäksi, nii vasta silloin hän alkaa keräämään omaisuutta???

        Ehkä sinä olet joku 18 v, joka ei vielä asu omillaan, eikä ole haalituu omaa kotia ja asioita. Et tietysti voi tietää, että jotku ovat tehneet asunto kauppoja parikymmentä vuotta siten... ym... saat anteeksi typeryytesi.

        Ei työttömänä mitään osteta.


      • Anonyymi

        Joo, esim. muuttotappiuoalueella saa rivareita ihan taskurahalla.
        Kyllä niissä on edullista asustella ja haea sapuskaa vaikka Tokmannilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei työttömänä mitään osteta.

        Eivarmaan ostetakkaan, Sitä en epäile. Jos luit vastaukseni yllä, siinä on OSTETTU VUORSIA ENNEN TYÖTTÖMYYTTÄ! Mutta sun äly ei riitä ymmrtämäänkirjotettua tekstiä.
        ilmeiseti sulla ei ole rahaa et äiti maksaa ja antaa karkkirahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, esim. muuttotappiuoalueella saa rivareita ihan taskurahalla.
        Kyllä niissä on edullista asustella ja haea sapuskaa vaikka Tokmannilta.

        Tuollaisen voi saada halvalla niin mikäs siinä asustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivarmaan ostetakkaan, Sitä en epäile. Jos luit vastaukseni yllä, siinä on OSTETTU VUORSIA ENNEN TYÖTTÖMYYTTÄ! Mutta sun äly ei riitä ymmrtämäänkirjotettua tekstiä.
        ilmeiseti sulla ei ole rahaa et äiti maksaa ja antaa karkkirahaa.

        Kuvittelet itse mukamas että joskus olet ostanut asunnon ja nyt sitten kun olet työtön siirryt köyhyyspalstalle viisastelemaan. Ei köyhällä mitään omaisuutta ole. Olisit tehnyt päihdeongelmalle jotain voi hellan lettas nyt sitten lämpimät housuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivarmaan ostetakkaan, Sitä en epäile. Jos luit vastaukseni yllä, siinä on OSTETTU VUORSIA ENNEN TYÖTTÖMYYTTÄ! Mutta sun äly ei riitä ymmrtämäänkirjotettua tekstiä.
        ilmeiseti sulla ei ole rahaa et äiti maksaa ja antaa karkkirahaa.

        Opettele kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelet itse mukamas että joskus olet ostanut asunnon ja nyt sitten kun olet työtön siirryt köyhyyspalstalle viisastelemaan. Ei köyhällä mitään omaisuutta ole. Olisit tehnyt päihdeongelmalle jotain voi hellan lettas nyt sitten lämpimät housuissa.

        Ei varmaan ookkaan köyhällä, mutta minäpä en ole köyhä.

        Katsos varsisharakka, kaikki työttömät ei ole köyhiä, mutta moni työläinen on köyhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan.

        Empä viitsi, jos et ymmärrä niin se on sun pngelma, ei minun. Opettele sinä keskustelemaan, eikä heittelemään kaikenmaailman turhia asioita.

        kjeiol ldkdlpoae k jos kjaä otan kdjei rahaakdeaöjjaöäm. HIHIii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan ookkaan köyhällä, mutta minäpä en ole köyhä.

        Katsos varsisharakka, kaikki työttömät ei ole köyhiä, mutta moni työläinen on köyhä.

        Niin päihdeongelmaisena kuvittelet jopa että omaisuutta höpö höpö. Ei köyhällä työttömällä mitään omaisuuksia ole.


    • Anonyymi

      Ei suomessa normaaleita käyhiä jätetä. Tiedän, en tunne muutaman, jotka on saaneet sosusta asunnon, vuokrat maksetan ja huonekalut, ja kteistä saa paljon käyttöön, ja eloon kivaa heillä. Kyllä suomessa on kiva asuu, sen vuoksi tänne tulee paljon pakolaisiakin, kun täällä saa rahaa.
      Hyvä et saaa, ei kaikki rahat kuulu eduskuntalaisille. Niitlä voi hyvin leikata 90 % pois palkoista ja etuuksista, ja vielä niille jää ylisuuret summat... aika loisa eduskunnassa kaikki.

      50 000 e 5 kk karenssistakin saavat... huh huh. ja kansalle on pättäny ettei saa mitään????? On ne aikamoisia, lait ei koskekkaanheitä.... hulluja ovat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1383
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      91
      887
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      804
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      803
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      774
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe