Se on kytköksissä Raamatun mukaan pakanakansojen etsikkoajan päättymiseen. Ihmettelen SRK:n flegmaattisuutta tässä asiassa, on otettu sinne yhteyttä. Kukaan puhuja ei ole reagoinut millään tavalla.
Israelin etsikkoaika on alkanut vajaa kolme vuotta sitten
24
80
Vastaukset
Olen Juudan sukua, niin tiedän asiasta.
- Anonyymi
Ap. t. 1:7
Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut. Anonyymi kirjoitti:
Ap. t. 1:7
Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.Jeesus kyllä toisaalla käski tarkata ajan merkkejä. Eikö se ole tervettä uteliaisuutta seurata ajan ilmiöitä?
- Anonyymi
TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:
Jeesus kyllä toisaalla käski tarkata ajan merkkejä. Eikö se ole tervettä uteliaisuutta seurata ajan ilmiöitä?
Tosi outoja ilmiöitä on nähty myös taivaalla ulkomailla,Niistä on videotkin olemassa tosin linkkejä en laita kun voi herkempiä ahistaa.
- Anonyymi
pakanoiden etsikkoaika on päättymässä 4-5 vuoden kuluttua, suomen varsinainen etsikkoaika on jo päättynyt.
- Anonyymi
PUISET OVET !!!
Minusta suurin tekijä,on että SRK:lla ei ole minkäänlaisia suhteita Israeliin, ei kyllä ole paljon kirkollakaan. Se on Lutherin peruja, hän oli nuorempana antisemitisti, hän kyllä vanhemmiten luopui siitä.
- Anonyymi
Lol Luther oli kylläkin vanhempana vielä pahempi antisemitisti kuin koskaan. Pahemmaksi meni vain iän myötä.
- Anonyymi
Matt:6:24 osoittaa yhä tänäkin päivänä ettei kahden tien kulkijalla ole valinnanvaraa. Se on tukeva rakenne joka kestää tyrskyt valitessa.
Meidän mielestä Israeliin pitäisi perustaa pikaisesti pysyvä lähetystyöpiste.
Samoin valtiovallan pitäisi luoda läheiset suhteet Israeliin.
Korostan vielä, että tämä usko on meille rakas, ei haluta riidellä. Haluttais vain herättää keskustelua asiasta.
- Anonyymi
Joskus sanoit että se on alkanut 2017v onhan siitä jo 4-5v.
- Anonyymi
Missähän raamatussa on se kohta, että usko palaa takasin Israeliin?
- Anonyymi
Usko on käynyt siellä monesti. Vaimonsa Lempi vain kerran.
- Anonyymi
Tule Sahlemiin, täällä sinua kuunnellaan.
Ennen joulua viime vuonna taivaalle syntyi uusi tähti Leijonat-tähtikuvioon. Se havaittiin ensi kerran Juudean ylängöllä Israelissa, se nimettiin Juudan Leijonaksi. Sen syttyminen tarkoittaa Israelin etsikkoajan alkamista. Saman aikaisesti kun tähti syttyi, Jerusalemin synagogassa repesi esirippu ylhäältä alas asti.
- Anonyymi
Se on siis Jeesuksen tähti.
- Anonyymi
"Jerusalemin synagogassa repesi esirippu ylhäältä alas asti."
Näytä joku tieto lähde?ettei ole vaan sinun omaa mielikuvitusta?
- Anonyymi
Israelin pelastuminen
25
Veljet, jotta ette olisi oman viisautenne varassa, teidän tulee tuntea tämä salaisuus: paatumus, joka on kohdannut osaa Israelin kansasta, kestää siihen asti kun muista kansoista koottava määrä on tullut täyteen. 26
Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu:
– Siionista on tuleva Pelastaja,
hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
27
Ja tämä on minun liittoni heidän kanssaan:
minä otan pois heidän syntinsä. - Anonyymi
Sepä yllätys ja valitettavaa kun srk ei reagoinut teille ;) Mutta kyllä, aikain merkkein seuranta on tärkeää! Israelin etsikonajasta jotkut tahot kyllä puhuivat jo 1967 sodan jälkeen kun juutalaisia asettui Jerusalemiin.
- Anonyymi
nostetaanpas tämä ylös, on tärkeä aihe.
- Anonyymi
KR 1933/-38, Sak. 12:10
Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle
ja Jerusalemin asukasten päälle armon
ja rukouksen hengen.
He katsovat minuun,
jonka he ovat lävistäneet.
Ja he valittavat häntä,
niinkuin valitetaan ainokaista,
murehtivat häntä katkerasti,
niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.
KR 1933/-38, Joh. 19:37
Ja vielä sanoo toinen kirjoitus:
"He luovat katseensa häneen,
jonka he ovat lävistäneet."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984