Israelin etsikkoaika on alkanut vajaa kolme vuotta sitten

Se on kytköksissä Raamatun mukaan pakanakansojen etsikkoajan päättymiseen. Ihmettelen SRK:n flegmaattisuutta tässä asiassa, on otettu sinne yhteyttä. Kukaan puhuja ei ole reagoinut millään tavalla.

24

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen Juudan sukua, niin tiedän asiasta.

• Anonyymi

Ap. t. 1:7
        Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Ap. t. 1:7
        Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

Jeesus kyllä toisaalla käski tarkata ajan merkkejä. Eikö se ole tervettä uteliaisuutta seurata ajan ilmiöitä?

• Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

Jeesus kyllä toisaalla käski tarkata ajan merkkejä. Eikö se ole tervettä uteliaisuutta seurata ajan ilmiöitä?

Tosi outoja ilmiöitä on nähty myös taivaalla ulkomailla,Niistä on videotkin olemassa tosin linkkejä en laita kun voi herkempiä ahistaa.

• Anonyymi

pakanoiden etsikkoaika on päättymässä 4-5 vuoden kuluttua, suomen varsinainen etsikkoaika on jo päättynyt.

• Anonyymi

PUISET OVET !!!

• Minusta suurin tekijä,on että SRK:lla ei ole minkäänlaisia suhteita Israeliin, ei kyllä ole paljon kirkollakaan. Se on Lutherin peruja, hän oli nuorempana antisemitisti, hän kyllä vanhemmiten luopui siitä.

• Anonyymi

Lol Luther oli kylläkin vanhempana vielä pahempi antisemitisti kuin koskaan. Pahemmaksi meni vain iän myötä.

• Anonyymi

Matt:6:24 osoittaa yhä tänäkin päivänä ettei kahden tien kulkijalla ole valinnanvaraa. Se on tukeva rakenne joka kestää tyrskyt valitessa.

• Meidän mielestä Israeliin pitäisi perustaa pikaisesti pysyvä lähetystyöpiste.

• Samoin valtiovallan pitäisi luoda läheiset suhteet Israeliin.

• Korostan vielä, että tämä usko on meille rakas, ei haluta riidellä. Haluttais vain herättää keskustelua asiasta.

• Anonyymi

Joskus sanoit että se on alkanut 2017v onhan siitä jo 4-5v.

• Anonyymi

Missähän raamatussa on se kohta, että usko palaa takasin Israeliin?

• Anonyymi

Usko on käynyt siellä monesti. Vaimonsa Lempi vain kerran.

• Roomalaiskirjeen 11. luku.

• Anonyymi

Tule Sahlemiin, täällä sinua kuunnellaan.

• Ennen joulua viime vuonna taivaalle syntyi uusi tähti Leijonat-tähtikuvioon. Se havaittiin ensi kerran Juudean ylängöllä Israelissa, se nimettiin Juudan Leijonaksi. Sen syttyminen tarkoittaa Israelin etsikkoajan alkamista. Saman aikaisesti kun tähti syttyi, Jerusalemin synagogassa repesi esirippu ylhäältä alas asti.

• Anonyymi

Se on siis Jeesuksen tähti.

• Anonyymi

"Jerusalemin synagogassa repesi esirippu ylhäältä alas asti."

Näytä joku tieto lähde?ettei ole vaan sinun omaa mielikuvitusta?

• Anonyymi

Israelin pelastuminen

25

Veljet, jotta ette olisi oman viisautenne varassa, teidän tulee tuntea tämä salaisuus: paatumus, joka on kohdannut osaa Israelin kansasta, kestää siihen asti kun muista kansoista koottava määrä on tullut täyteen. 26

Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu:

– Siionista on tuleva Pelastaja,

hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

27

Ja tämä on minun liittoni heidän kanssaan:

minä otan pois heidän syntinsä.

• Anonyymi

Sepä yllätys ja valitettavaa kun srk ei reagoinut teille ;) Mutta kyllä, aikain merkkein seuranta on tärkeää! Israelin etsikonajasta jotkut tahot kyllä puhuivat jo 1967 sodan jälkeen kun juutalaisia asettui Jerusalemiin.

• Anonyymi

nostetaanpas tämä ylös, on tärkeä aihe.

• Anonyymi

KR 1933/-38, Sak. 12:10
        Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle
        ja Jerusalemin asukasten päälle armon
        ja rukouksen hengen.
        He katsovat minuun,
        jonka he ovat lävistäneet.
        Ja he valittavat häntä,
        niinkuin valitetaan ainokaista,
        murehtivat häntä katkerasti,
        niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

KR 1933/-38, Joh. 19:37
        Ja vielä sanoo toinen kirjoitus:
        "He luovat katseensa häneen,
        jonka he ovat lävistäneet."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      370
      3539
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      60
      1570
    3. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      71
      1295
    4. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1199
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      70
      1099
    6. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      977
    7. Viiskymppisenä

Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uu
      Sinkut
      322
      927
    8. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      921
    9. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      850
    10. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      42
      839
    Aihe