Minä kysyin, mistä luen, vastaus oli

Anonyymi-ap

Lue Joelia. En minä tiedä kuka hän on, mutta minä luin kirjoitan eli jaan myös teille mitä luin. Niitä on 3lukua ja tämä on 2luku.

JOEL
2. Luku.

I. Soittakaat basunalla* Zionissa, huutakaat minun pyhällä vuorellani, vaviskaat kaikki maan asuvaiset; sillä Herran päivä+ tulee ja on läsnä:
2. Pimiä päivä*, synkiä päivä, sumuinen päivä ja utuinen päivä; niinkuin aamurusko itsensä levittää vuorten ylitse; suuri ja väkevä kansa, jonka kaltaista ei ikänä ole ollut, eikä vasta tule ijankaikkiseen aikaan.
3. Hänen edellänsä käy kuluttavainen tuli, ja hänen jälissänsä polttavainen liekki. Maa on hänen edessänsä niinkuin Edenin puutarha, mutta hänen jälissänsä niinkuin autio erämaa, ja ei pidä kenenkään pääsemän häneltä pois.
4. Hänen muotonsa on niinkuin hevosten muoto; ja he karkaavat niinkuin ratsasmiehet.
5. He hyppäävät ylhäällä vuorten kukkuloilla niinkuin rattaat kitisevät, niinkuin liekki korsissa kihisis; niinkuin väkevä kansa, joka sotaan on hankittu.
6. Kansat pitää hänen edessänsä hämmästymän, että kaikki kasvot valjuksi muuttuvat.
7. He juoksevat niinkuin uljaat, ja karkaavat muurien ylitse niinkuin sotamiehet; ja kukin käy kohdastansa edes, ja ei poikkee ulos tiestänsä.
8. Ei estä kenkään kumppaniansa, vaan kukin matkustaa asetuksessansa; ja kuin he sota-aseiden välistä tunkevat sisälle, niin ei heitä haavoiteta.
9. He ajelevat ympäri kaupungissa, ja muurien päällä juoksevat, ja kiipeevät huoneisiin, ja tulevat akkunoista sisälle, niinkuin varas.
10. Hänen edessänsä vapisee maa, ja taivas värisee: aurinko ja kuu pimenevät, ja tähdet peittävät valkeutensa.
11. Sillä Herra on paneva jylinänsä hänen sotaväkensä edellä; sillä hänen sotaväkensä on sangen suuri ja väkevä, joka hänen käskynsä toimittaa; sillä Herran päivä on suuri ja sangen hirmuinen*, kuka sitä voi kärsiä?
12. II. Niin sanoo nyt Herra: kääntykäät kaikesta sydämestänne minun tyköni, paastolla, itkulla ja murheella.
13. Leikatkaat teidän sydämenne*, ja älkäät teidän vaatteitanne, ja palatkaat Herran teidän Jumalanne tykö; sillä hän on armollinen+ ja laupias, pitkämielinen ja suuresta hyvyydestä, ja katuu rangaistusta.
14. Kukaties hän kääntyy ja katuu, ja jättää jälkeensä siunauksen*, ruokauhrin ja juomauhrin Herralle teidän Jumalallenne.
15. Soittakaat basunalla Zionissa, pyhittäkäät paasto*, kutsukaat seurakunta kokoon.
16. Kootkaat kansa, pyhittäkäät* kokous, kutsukaat yhteen vanhimmat, saattakaat yhteen nuorukaiset ja imeväiset+; ylkä lähtekään kammiostansa, ja morsian makaushuoneestansa.
17. Papit, Herran palveliat, itkekään esihuoneen ja alttarin välillä, ja sanokaan: armahda, Herra, sinun kansaas, ja älä laske sinun perikuntaas pilkkaan, niin ettei pakanat saisi valtaa heidän päällensä! miksi pitäis sanottaman kansain seassa: kussa on nyt heidän Jumalansa?
18. III. Niin Herralla on kiivaus maastansa; ja hän armahtaa kansaansa.
19. Ja Herra vastaa ja sanoo kansallensa: katso, minä lähetin teille jyviä, viinaa ja öljyä, että teillä piti niistä kyllä oleman*; ja en salli teitä enään häpiään tulla pakanain sekaan.
20. Ja tahdon sen, joka pohjoisesta tullut on, teiltä kauvas saattaa, ja ajaa hänen pois korkiaan ja hävitettyyn maahan, hänen kasvonsa itäistä merta päin, ja hänen loppunsa äärimäisen meren puoleen; ja hänen pitää mätänemän ja haiseman; sillä hän on suuria tehnyt.
21. Älä pelkää, sinä maa, vaan iloitse ja riemuitse; sillä Herra taitaa myös suuria tehdä.
22. Älkäät peljätkö, te pedot kedolla; sillä laitumet korvessa pitää viheriöitsemän, ja puut hedelmänsä kantaman, fikunapuut ja viinapuut kyllä hedelmöitsemän.
23. Ja te, Zionin lapset, iloitkaat ja riemuitkaat Herrassa teidän Jumalassanne, joka teille antaa vanhurskauden opettajan, ja laskee alas teille aamu- ja ehtoosateen* niinkuin ennenkin;
24. Että aitat jyviä täynnä olisivat, ja kuurnat nuoresta viinasta ja öljystä ylitse vuotaisivat.
25. Ja minä saatan teille jälleen ne vuodet, jotka heinäsirkka, lehtimato, jyvämato ja ruohomato söi; se minun suuri sotaväkeni, jonka minä teidän sekaanne lähetin;
26. Että teidän pitää kyllä syömän ja ravituksi tuleman, ja ylistämän Herran teidän Jumalanne nimeä, joka teidän seassanne on ihmeitä tehnyt; ja ei minun kansani pidä ikänä häpiään tuleman.
27. Ja teidän pitää ymmärtämän, että minä olen Israelin keskellä, ja että minä olen Herra teidän Jumalanne ja ei kenkään muu*; eikä minun kansani pidä ikänä häpiään tuleman.
28. IV. Ja sitte pitää tapahtuman, että minä tahdon vuodattaa minun Henkeni* kaiken lihan päälle; ja teidän poikanne ja tyttärenne pitää ennustaman, teidän vanhimpanne pitää unia uneksuman, ja teidän nuorukaisenne pitää näkyjä näkemän.
29. Ja myös niinä päivinä tahdon minä palveliain ja piikain päälle vuodattaa minun Henkeni.
30. Ja tahdon antaa tapahtua tunnustähdet taivaassa ja maassa, veren, tulen ja savu

39

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä oli niin monta kappaletta jolla voisi kuollutta uskoa vastaan sotia. Mutta eivät he halua uskoa vanhan liiton profeettoja, eivät uuden Testamentin apostoleita, eivät Jeesusta, eivät tämän ajan kristityitä, vaan he tahtovat pitää kristityn mainetta ja esikuvaa, niin kauan, ja siihen asti kuin heidän lihansa tyydytetyksi tulee kaikenlaisessa lihan huvituksessa ja maailman riennoissa! Mutta jos tulee kysymys että pitäisi parannus tehdä, että meidän Jumalamme tahtoo meille sen uskon kautta joka on Jeesuksessa Kristuksessa meille ilmoitettu, armahtaa heitä, jotka tahtovat entiset tiensä jättää, niin silloin nousee vastakarva, ja tulee sota ja riita! Kyllä me saamme syntiä tehdä, eikä meidän tarvitse jättää entisiä teitämme, me olemme vanhurskaita Kristuksessa ja Jumala ei lue meille syntejämme koska uskomme hänen poikansa päälle!

      Mutta ei ole Jumalan Poika tullut maan päälle synnin tekijöiden takia, vaan syntisten takia jotka itkevät ja katuvat syntejään ja huutavat niin kuin Daavid omantunnon hädässään armoa ja anteeksiantamusta Jumalaltaan!

      Siinä on selvä ero elävän ja kuolleen uskon välillä!

      Kuolleen uskon tunnustajat tahtovat tehdä Jeesuksesta Kristuksesta pahuuden peitteen ja vierittävät syntikuormansa Jeesuksen päälle ilman yhtäkään katumuksen kyyneltä! Ja omantunnon nuhdetta!

      Heidän tuntonsa ei koskaan soimaa heitä synnistä! He juovat viinaa, huoraavat ja tappelevat, kiroilevat ja pitävät juhlamenoja ja iltoja ystäviensä kanssa ja niin antavat armon ajan valua hukkaan elämän hekumassa, eikä heillä koskaan tule mieleen etsiä elävää Jumalaa, sitä Jumalaa jonka perään Daavid huusi omantunnon hädässään kun tunsi rikkoneensa hyvän omantunnon liiton Jumalan kanssa!

      Kyllä Jumala on maksanut ja sovittanut armonvarkaan synnit koska hän uskoo Jeesukseen, vaikka ei hänen ole koskaan tarvinnut kyyneleillä kastella Jeesuksen jalkoja ja istua lukittujen ovien takana niin kuin apostolit istuivat omantunnon murheessa! Ja profeetta Joel kirjoittaa

      12. II. Niin sanoo nyt Herra: kääntykäät kaikesta sydämestänne minun tyköni, paastolla, itkulla ja murheella.
      13. Leikatkaat teidän sydämenne*, ja älkäät teidän vaatteitanne, ja palatkaat Herran teidän Jumalanne tykö; sillä hän on armollinen ja laupias, pitkämielinen ja suuresta hyvyydestä, ja katuu rangaistusta.

      Kuka siis on antanut heille heidän uskonsa?

      Ilman että heidän sydäntään on koskaan ympärileikattu irti tästä maailmasta ja tuntemaan elävää Jumalaa Sionissa!

      Kuka on pessyt heidän sydämensä niin kuin Karitsa pesee verellään opetuslastensa sydämet? Ja puhdistaa sen kaikesta vääryydestä!

      Kuka on heidän uskonsa toivo? Rakkaus on kyllä suurin, mutta elävä rakkaus on kristallin kirkas virta joka vuotaa Karitsan ja Jumalan valtaistuimelta!

      Ei ole yhtään saastaisuutta eikä yhtään ryppyä Sionin sotajoukossa, jonka ylkä on omakseen ostanut kalliilla verellään, kun synnin velka on sovitettu ja sydän on puhdistettu armon ja laupeuden lähteellä!

      • Anonyymi

        2luku jatkuu

        30. Ja tahdon antaa tapahtua tunnustähdet taivaassa ja maassa, veren, tulen ja savun suitsun.
        31. Auringon pitää muuttuman pimiäksi, ja kuun vereksi; ennenkuin se suuri ja hirmuinen Herran päivä tulee.
        32. Ja on tapahtuva, että jokainen, joka Herran nimeä avuksensa huutaa, se tulee autuaaksi*; sillä Zionin vuorella ja Jerusalemissa on vapaus oleva, niinkuin Herra on luvannut, ja jääneiden tykönä, jotka Herra kutsuva on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2luku jatkuu

        30. Ja tahdon antaa tapahtua tunnustähdet taivaassa ja maassa, veren, tulen ja savun suitsun.
        31. Auringon pitää muuttuman pimiäksi, ja kuun vereksi; ennenkuin se suuri ja hirmuinen Herran päivä tulee.
        32. Ja on tapahtuva, että jokainen, joka Herran nimeä avuksensa huutaa, se tulee autuaaksi*; sillä Zionin vuorella ja Jerusalemissa on vapaus oleva, niinkuin Herra on luvannut, ja jääneiden tykönä, jotka Herra kutsuva on.

        Enkä minä sanonut että kuka vastasi, oliko se tunne vai ääni, mutta Joelin sanat sopivat tähän aikaan!

        Ja se hevonen josta hän puhuu 4jakeessa se esiintyy myös venäjän vaakunassa!

        Vaikka en minä sitä paikkaa sen takia laittanut, vaan siinä oli muuta hyvää kääntymyksestä ja parannuksesta, siksi minä sen laitoin eli tästä avauksen tein!


    • Anonyymi

      joel hallikainen ?

    • Anonyymi

      Isänperkeleen oppilas ja kätyri. Valehtelija ennenkaikkea.

      • Anonyymi

        Kyllä hän on perkeleestä joka perkeleen työt tuomitsee, kyllä taitaa nyt perkele tuomita itse itsensä!
        Mitä luulet, kestääkö hänen ylpeytensä tuomita itse itsensä?


      • Anonyymi

        Joka perkeleestä on rakastaa syntiä, mutta joka Jumalasta syntynyt on, ei taida tehdä syntiä!
        Vaan Jeesuksen Kristuksen veren ja nimen voimasta tahtoo kuolettaa Hengen uudistuksen kautta perkeleen työt lihassa!

        Mistä lähtien on perkele sotinut itseään vastaan Jeesuksen Kristuksen voimalla?


      • Anonyymi

        Kyllä se mahtaa akateemisia ärsyttää kun peruskoulupohjalla olevat ja ammattikoulussa pyörähtäneet tuntee Jumalansanaa sekä elävää Jumalaa paremmin kuin korkeasti koulutetut filosofian tohtorit ja insinöörit. Niinkö siellä opistoilla opetetaan että ulkoinen on tärkein, eli miltä näytät, mutta itse asialla ei ole niinkään suurta merkitystä?
        Kuhan on papilla kravattia ja insinöörillä suojalasia mutta itse asiaan ei tarvitse sen syvällisemmin perehtyä, kunhan vain parta on ajettu ja paita silitetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se mahtaa akateemisia ärsyttää kun peruskoulupohjalla olevat ja ammattikoulussa pyörähtäneet tuntee Jumalansanaa sekä elävää Jumalaa paremmin kuin korkeasti koulutetut filosofian tohtorit ja insinöörit. Niinkö siellä opistoilla opetetaan että ulkoinen on tärkein, eli miltä näytät, mutta itse asialla ei ole niinkään suurta merkitystä?
        Kuhan on papilla kravattia ja insinöörillä suojalasia mutta itse asiaan ei tarvitse sen syvällisemmin perehtyä, kunhan vain parta on ajettu ja paita silitetty.

        Tyhjyydestäänkin voi näemmä ylpeillä, kun hengellisen ylpeyden katonharjalle pääsee. 😂 Voi ihmisparkaa, eikö tosiaan tule mieleenkään että tarvitsisi tehdä parannus Jeesuksen lunastamien Jumalan lapsien tuomitsemisesta. Ei lopu fariseukselta mielikuvitus, kun keksii muille syntejä, ja yrittää erottaa pois Kristuksesta heitä, mutta omat synnit ja itsensä tuntemattomuus pysyy tavoittamattomissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka perkeleestä on rakastaa syntiä, mutta joka Jumalasta syntynyt on, ei taida tehdä syntiä!
        Vaan Jeesuksen Kristuksen veren ja nimen voimasta tahtoo kuolettaa Hengen uudistuksen kautta perkeleen työt lihassa!

        Mistä lähtien on perkele sotinut itseään vastaan Jeesuksen Kristuksen voimalla?

        Kerros että varastaminen syntiä väärentäminen vääryyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se mahtaa akateemisia ärsyttää kun peruskoulupohjalla olevat ja ammattikoulussa pyörähtäneet tuntee Jumalansanaa sekä elävää Jumalaa paremmin kuin korkeasti koulutetut filosofian tohtorit ja insinöörit. Niinkö siellä opistoilla opetetaan että ulkoinen on tärkein, eli miltä näytät, mutta itse asialla ei ole niinkään suurta merkitystä?
        Kuhan on papilla kravattia ja insinöörillä suojalasia mutta itse asiaan ei tarvitse sen syvällisemmin perehtyä, kunhan vain parta on ajettu ja paita silitetty.

        Älä himoitse mitään mikä on lähimmäisesi omaa. Olet himoinnut toisten vaatteita tavaroita ... Synti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjyydestäänkin voi näemmä ylpeillä, kun hengellisen ylpeyden katonharjalle pääsee. 😂 Voi ihmisparkaa, eikö tosiaan tule mieleenkään että tarvitsisi tehdä parannus Jeesuksen lunastamien Jumalan lapsien tuomitsemisesta. Ei lopu fariseukselta mielikuvitus, kun keksii muille syntejä, ja yrittää erottaa pois Kristuksesta heitä, mutta omat synnit ja itsensä tuntemattomuus pysyy tavoittamattomissa.

        Jos Jeesus on sinut lunastanut sitten sinulla pitäisi olla rauha Jumalan kanssa, puhdas ja pahentamattoman omatunto ja asuvainen Pyhä Henki?


    • Anonyymi

      Luet sitten vanhaa testamenttia mitä jos tulisit uuteen ristille missä on armo.

      • Anonyymi

        Armo...Ja hyvä omatunto miksi hylkäätte sen aina?

        Miksi puhutte armosta vaikka teidän tuntonne on paatunut? Eikä syntejänne ole sovitettu?
        Eli sydäntä puhdistettu?


        Armo ehkä tulee uskon kautta mutta miksi hylkäätte sen liiton heti ja palaatte takaisin suruttomuuteen? Mitä se usko silloin teitä hyödyttää, että kohta taas elätte synnissä ja niin petätte itseänne?

        Niin kirjoittaa Apostoli Paavali 1Tim.1luvussa

        Että jotka hylkäävät hyvän omantunnon menevät uskossaan haaksirikkoon!

        Ja se on puhdas Jumalansana! Miksi et usko Jumalansanaan?

        Miksi uskot enemmän maailman rakkautta kuin elävää Jumalaa joka asuu elävässä Jumalan kaupungissa? Ja on elävä kivi, teille tosin kulmakiveksi tullut...


    • Anonyymi

      Ristiin naulittu Golgatan ristillä. Jesaja 53

      • Anonyymi

        Eihän unohdeta kolikon toista puolta?

        Heb.12

        12. II. Sentähden ojentakaat vaipuneet kätenne ja väsyneet polvenne,
        13. Ja astukaat vilpittömät askeleet jaloillanne, ettei joku kompastuisi niinkuin ontuva, vaan paljoa enemmin terveeksi tulis.
        14. Noudattakaat rauhaa kaikkein kanssa* ja pyhyyttä, paitsi jota ei yksikään saa Herraa nähdä ,
        15. Ja ottakaat vaari, ettei joku Jumalan armosta tulisi pois*, ettei joskus kasvaisi joku karvas juuri jotakuta vastahakoisuutta tekemään ja monta sen kautta tulisi saastutetuksi;
        16. Ettei joku olisi huorintekiä* eli jumalatoin niinkuin Esau, joka yhden atrian tähden myi pois esikoisuutensa oikeuden .
        17. Sillä te tiedätte, että kuin hän sitte tahtoi periä siunausta, tuli hän hyljätyksi; sillä ei hän löytänyt yhtään parannuksen siaa, vaikka hän sitä kyyneleillä etsi.
        18. Sillä ette ole käyneet sen vuoren tykö*, johon ei ruveta saa, ja joka tulesta paloi, ette myös käyneet siihen synkeyteen ja pimeyteen, ja sen hirmuisen ilman tykö,
        19. Sen basunan kajauksen ja sanain äänen tykö, josta ne, jotka sen kuulivat, rukoilivat, ettei se sana pitänyt heille sanottaman.
        20. Sillä ei he voineet kärsiä niitä, mitkä siinä sanottiin, ja jos joku peto siihen vuoreen sattui, niin se piti kivitettämän eli nuolella ammuttaman lävitse.
        21. Niin hirmuinen sen näky oli, että Moseskin sanoi: minä olen hämmästyksissä ja vapisen.
        22. Vaan te olette käyneet Zionin vuoren tykö, ja elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin*, ja monen tuhannen enkelitten joukon tykö,
        23. Yhteisen kokouksen ja esikoisten seurakunnan tykö, jotka taivaissa kirjoitetut ovat*, ja Jumalan, kaikkein tuomarin tykö ja täydellisten vanhurskasten henkein tykö,
        24. Ja uuden Testamentin välimiehen* Jesuksen tykö, ja priiskotusveren tykö , joka parempia puhuu kuin Abelin (veri)§.
        25. III. Katsokaat, ettette häntä kiellä pois*, joka puhuu; sillä jos ei ne paeta saaneet, jotka kielsivät sen, joka maan päällä käskyn antoi, paljoa vähemmin me, jos me sitä pyydämme karttaa, joka taivaasta puhuu,
        26. Jonka ääni silloin maata järisti; mutta nyt hän lupaa ja sanoo: vielä minä nytkin kerran tahdon järistää, en ainoastansa maata, mutta myös taivasta.
        27. Mutta kuin hän sanoo: vielä kerran, tahtoo hän osoittaa, että järiseväiset pitää muutettaman* niinkuin ne, jotka rakennetut ovat, että järisemättömät pysyisivät .
        28. Sentähden saamme me sen valtakunnan, joka ei järistä taida, meillä on armo, jonka kautta me Jumalaa palvelemme, hänen mielensä nouteeksi*, siveydellä ja pelvolla
        29. Sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli.


    • Anonyymi

      Kaikille armonvarkaille viisaudeksi ja ymmärrykseksi, jotka tahdotte syntiä tehdä armon päälle!

      Heb12

      I. Sentähden myös me, että meillä on näin suuri todistusten joukko meidän ympärillämme, niin pankaamme pois kaikki kuorma ja synti*, joka aina meihin tarttuu ja hitaaksi tekee, ja juoskaamme kärsivällisyyden kautta siinä kilvoituksessa, joka meidän eteemme pantu on§,

      Paavalin 1.tim.1
      19. Ja pitäisit uskon ja hyvän omantunnon*, jonka muutamat ovat hyljänneet ja ovat uskon puolesta haaksirikkoon tulleet,

      Joh.ilm.14.

      12. Tässä on pyhäin kärsivällisyys*. Tässä ne ovat, jotka Jumalan käskyt ja Jesuksen uskon pitävät.

      13. Ja minä kuulin äänen taivaasta minulle sanovan: kirjoita: autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästälähin*. Jaa, Henki sanoo: heidän pitää lepäämän töistänsä; sillä heidän tekonsa noudattavat heitä.

      Pietarin.1.2:

      I. Niin pankaat pois nyt kaikki pahuus* ja kaikki petos, ja ulkokullaisuus ja kateus, ja kaikki panetus,

      16. Niinkuin vapaat*, ja ei niin, että se vapaus olis niinkuin pahuuden peite, vaan niinkuin Jumalan palveliat .

      Apt.24.
      14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että minä tämän tien kautta, jonka he eriseuraksi kutsuvat, niin palvelen minun isäini Jumalaa, että minä uskon kaikki, mitkä laissa ja prophetaissa kirjoitetut ovat,
      15. Ja pidän sen toivon Jumalan puoleen, jota hekin itse odottavat, että kuolleiden ylösnousemus pitää oleman, sekä vanhurskasten että vääräin.
      16. Ja sentähden minä harjoitan itsiäni aina pitämään pahentamattoman omantunnon Jumalan ja ihmisten edessä.

    • Anonyymi

      Jo on syntisellä rääpäleellä otsaa! Luuletko ihan oikeasti kykeneväsi kadottamaan heitä, jotka Jeesuksessa Kristuksessa ovat vanhurskautettuja? Työ jota teet, on vihollisen aikaansaamaa sinussa.

      "Valkoinen" piru tekopyhissä on hyvin sitkeä yrityksissään.

      Mitä sillä luulet voittavasi, että valehtelet täällä päivästä toiseen kristityistä?

      Kristuksen mieli on sellanen mieli, että se tekee kaikkensa syntisten pelastamiseksi, miksi? Siksi että hän rakastaa heitä ja on kuollut heidän puoelstaan ja vuodattanut verensä jokaisen ihmisen syntien sovitukseksi. Kristus osoddaa vain sitä, että me uskomme sen ja pelastumme.

      Jumalan sana ei muutu miksikään sillä, että joku itseensä rakastunut tekopyhä sitä vääntelee, voidakseen tuomita kristityitä kadotukseen. Vain itseäsi petät tällaisella toiminnalla tällä palstalla.

      • Anonyymi

        Syntisten jotka eivät tunne syntejään, eivätkä koskaan ole saaneet pistosta sydämeen!

        Kyllä varmasti on armonvaras syntinen, vaikka ei olekaan koskaan itkenyt ja valittanut syntejään!

        Mutta kyllähän armonvarkaalle kuuluu armo yhtälailla kuin katuvalle syntiselle, koska armonvarkaan mielestä taivaaseen pääsevät yhtälailla sekä väärät että oikeat, sekä oikeat vanhurskaat että kuolleen uskon tunnustajat jotka eivät koskaan ole Jeesusta tunteneet!


    • Anonyymi

      Kyllä se täytyy vielä sanoa, kun on puhuttu antikristuksen hengestä, ja maailman viisaat ovat sanoneet, että se on Putin! Mutta kyllä minun täytyy sanoa, niin kuin jumalansana sen sanoo, että antikristuksen Henki on, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi mutta kieltää sen voiman! Ja niin tämän ajan kristityt puhuvat jostakin uskon tapaisesta mutta he eivät tunne sitä elävää rakkautta sitä kristallin kirkasta virtaa joka vuotaa Karitsan ja Jumalan istuimelta syntien anteeksi saamiseksi! Ei heillä ole elävää uskoa, ei elävää toivoa eikä elävää rakkautta, mutta kuolleesta uskosta he kovasti kerskaavat, tunnustavat Jeesuksen vapahtajakseen, mutta kieltävät hänen voimansa, kieltävät asuvaisen Pyhän Hengen, ja kieltävät Pyhyyden, kieltävät elävän syntien anteeksi saamisen joka on elävä toivo Jeesuksen Kristuksen päälle ja hyvä omantunnon liitto Jumalan kanssa! Ja vaikka jumalansana selkeästi sanoo, ettekö te tiedä että me olemme Pyhän Hengen temppelit! Ja siksi ei ole yhdentekevää kuinka me vaellamme täällä tiellä ja matkalla, ja sie tie se on kaita tie joka elämään sisälle vie!
      Mutta he tahtovat kulkea avaraa tietä ja käydä laveasta portista lävitse! Mutta se tie on avara ja portti lavea joka kadotukseen vie!

    • Anonyymi

      Valetta ja Raamatun nvääristelyä riittää aina vaan!💩ON se kummallista, että omissa nimissään Jumalaa leikkivä henkilö, ei tunnista eksytystään millään. 😱

      Room. 10:6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,
      Room. 10: tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.

      Room. 10:8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on
      *** sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi";
      se on se uskon sana, jota me saarnaamme. ***

      ( Emme kristittyinä siis usko tällaisten yhdityskiihkoisten valehtelijoiden vouhkaamiseen, vaan Kristukseen ja apostolien julistamaan Jumalan sanaan)

      Room. 10:9 Sillä jos sinä
      - tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi
      - ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt,
      - niin sinä pelastut;
      10 sillä
      - sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi
      - ja suun tunnustuksella pelastutaan.

      Room. 10:11 Sanoohan Raamattu: "EI YKSIKÄÄN, joka häneen uskoo, joudu häpeään".

      Room. 10:12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja
      *) - kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.

      Room. 10:13 Sillä "JOKAINEN, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

      Jumalalle kiitos Herrmme ja vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen kautta, näitä pelastuksen ihmeitä saamme joka päivä todistaa, kun Kristuksen uskoon kääntyneet onnelliset ihmiset todistavat meille median kautta tästä suuresta klahjasta jonka ovat saaneet. Yhdessä heidän kanssaan saamme iloita Kristuksen voitosta Jumalan hyvyydestä ja rakkaudesta.

      Perkele orjineen tekee kaikkensa tämän estämiseksi. Piru käyttää heikkoja ihmisiä hyväkseen tuomaan sanomaa Ihmislihasta ja toinen toistaan erehtymättömämmistä yhdistyksistä, ja kehottaa hylkäämään Kristuksen SANAN ja Jumalan lupaukset tarpeettomana pois elämästään. 👹

      Karmein on tämä valkoiseksi enkeliksi tekeytynyt paholainen, joka toimii jumalan nimissä ja syöttää väännettyä Jumalan sanaa eli valhetta, jotta voisi eksyttää valitutkin pois evankeliumin ilosanomaan uskomasta.

      Ei Jeesus turhaan sano, valvokaa ja rukoilkaa. - Rukouksessa me käännymme Jumalan puoleen.

      Kun pelastusta etsivän toivo kääntyy JUMALAAN uskomisen sijasta ihmisiin, yhdistyksiin, ristiriitaisiin ihmisoppeihin ja ihmiskäskyhin, niin Jeesuksen lammas on silloin kyllä todella heikolla ravinnolla. Ei hän peloissaan uskolla Jumalan armon turetta rukohoa edes haistella, saatikka syödä, tulla ravituksi Kristuksesta virtaavista pelastushyvyyjsistä ja iloita kaikesta siitä mitä Jumalalta on lahjaksi saanut. 😢

      • Anonyymi

        Mat 7 luvusta


        13. Menkäät ahtaasta portista sisälle*; sillä se portti on lavia ja avara tie, joka vie kadotukseen, ja niitä on monta, jotka siitä sisälle menevät;
        14. Ja se portti on ahdas, ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat, jotka sen löytävät.
        15. III. Mutta kavahtakaat teitänne vääristä prophetaista, jotka teidän tykönne lammasten vaatteilla tulevat, mutta sisältä he ovat raatelevaiset sudet.
        16. Heidän hedelmistänsä te tunnette heidät: hakeeko joku viinamarjoja orjantappuroista, taikka fikunia ohdakkeista?
        17. Niin jokainen hyvä puu kasvaa hyvät hedelmät; mutta mädännyt puu kasvaa häijyt hedelmät.
        18. Hyvä puu ei taida häijyjä hedelmiä kasvaa, eikä mädännyt puu hyviä hedelmiä kasvaa.
        19. Jokainen puu, joka ei kasva hyvää hedelmää, hakataan pois, ja tuleen heitetään.
        20. Sentähden tuntekaat heitä hedelmistänsä.
        21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: Herra, Herra*! pidä tuleman taivaan valtakuntaan; mutta joka tekee minun isäni tahdon, joka on taivaissa§.
        22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: Herra, Herra! emmekö me sinun nimes kautta ennustaneet, ja sinun nimelläs ajaneet ulos perkeleitä, ja ole sinun nimes kautta monta väkevää työtä tehneet?
        23. Ja silloin minä tunnustan, en minä teitä ikänä tuntenut: menkäät pois minun tyköäni, te väärintekiät.
        24. IV. Sentähden jokaisen, joka minulta nämät puheet kuulee ja ne tekee, vertaan minä toimelliseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
        25. Ja sade lankesi, ja virrat tulivat, ja tuulet puhalsivat, ja sitä huonetta sysäsivät, joka ei kuitenkaan kukistunut; sillä se oli kalliolle perustettu.
        26. Ja jokainen, joka kuulee minulta nämät puheet, ja ei tee niitä, hän verrataan tyhmään mieheen, joka huoneensa sannalle rakensi.
        27. Ja sade lankesi, ja virrat tulivat, ja tuulet puhalsivat, ja sitä huonetta sysäsivät, joka kukistui, ja sen lankeemus oli suuri.
        28. Ja se tapahtui, kuin Jesus oli lopettanut nämät puheet, että kansat hämmästyivät hänen oppiansa.
        29. Sillä hän opetti heitä voimallisesti*, ja ei niinkuin kirjanoppineet.

        14 jakeesta:
        Tämän ajan tapakristityt ovat hyljänneet kaidan tien ja puhtaan hyvä omantunnon liiton Jumalan kanssa ja niin eksyttäneet itsensä elävästä Jumalasta!

        16 jakeesta:
        Tämän ajan tapakristityt hakevat viinimarjoja ohdakkeista ja fiikunoita orjantappuroista! He tahtovat sanoa traasuperkeleille ja metsän perkeleille jotka eivät koskaan ole tulleet syntiensä tuntoon, heille he tahtovat sanoa, tulkaat iloiten sisälle taivaan valtakuntaan ja tallatkaa Pyhää ruokaa ja polkekaa sitä jaloillanne!

        17-19 jakeesta:
        Ei taida mädännyt puu kantaa niitä hedelmiä joita Sionin vuorella kasvaa, eikä taida mädännyt seurakunta kaunistaa tyttäriään niin kuin elävä Jumala kaunistaa Sionin tyttäret elävällä ja kauniilla ja lumivalkialla häävaatteella! Ei taida mädännyt puu antaa palvelijoilleen tuoretta hedelmää eikä asuvaista Pyhää Henkeä! Eikä taivaan valtakunnan avaimia syntien anteeksi saamiseksi ja hyvän omantunnon liitoksi Jumalan kanssa!

        21 jakeesta:
        Eivät he taida tehdä Jumalan tahtoa, ensiksi siksi, että he ovat hyljänneet puhtaan ja kokonaisen Jumalan sanan, ja toiseksi siksi, että heidän omatuntonsa on poltinraudalla merkitty! Kuinka he tekisivät Jumalan tahdon, kun eivät he tunne elävää Jumalaa?
        Ja kuinka he tuntisivat kun eivät he tahdo tulla elämän veden lähteelle joka vuotaa Jumalan ja Karitsan istuimelta syntien anteeksi saamiseksi?
        Eivätkä he tahdo tulla elävän Jumalan sanan kuuloon, ja jos he tulevat, niin eivät he avaa korviansa kuulemaan sanaa ei Ihmisen sanana vaan taivaallisen Jumalan sanana joka on Pyhän Hengen kautta ilmoitettu!
        22jakeesta:
        Kyllä he Jeesuksen nimeen paljon vannovat ja ulkoinen Jumalanpalvelus näyttääkin oikein siviältä ja kunnialliselta maailman lasten silmissä,

        mutta oikeassa Jumalan seurakunnassa jossa tahdotaan sisin parantaa, ei ole niin tärkeätä Jeesuksen nimeen ainoastaan puhua, vaan myös voimasta joka elävän priiskoitusveren kautta on ilmoitettu syntinsä tuntevalle katuvalle ja murheelliselle armoa kaipaavalle sielulle!

        Ettei ainoastaan ulkoinen tulisi puhdistetuksi, joka tosin ei ole puhdas heilläkään jotka siinä vanhurskaudessa elävät,vaan että puhdistaa sisin, ja tuntea sen jälkeen ulkoista, että mikä on Jumalan hyvä otollinen ja täydellinen tahto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mat 7 luvusta


        13. Menkäät ahtaasta portista sisälle*; sillä se portti on lavia ja avara tie, joka vie kadotukseen, ja niitä on monta, jotka siitä sisälle menevät;
        14. Ja se portti on ahdas, ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat, jotka sen löytävät.
        15. III. Mutta kavahtakaat teitänne vääristä prophetaista, jotka teidän tykönne lammasten vaatteilla tulevat, mutta sisältä he ovat raatelevaiset sudet.
        16. Heidän hedelmistänsä te tunnette heidät: hakeeko joku viinamarjoja orjantappuroista, taikka fikunia ohdakkeista?
        17. Niin jokainen hyvä puu kasvaa hyvät hedelmät; mutta mädännyt puu kasvaa häijyt hedelmät.
        18. Hyvä puu ei taida häijyjä hedelmiä kasvaa, eikä mädännyt puu hyviä hedelmiä kasvaa.
        19. Jokainen puu, joka ei kasva hyvää hedelmää, hakataan pois, ja tuleen heitetään.
        20. Sentähden tuntekaat heitä hedelmistänsä.
        21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: Herra, Herra*! pidä tuleman taivaan valtakuntaan; mutta joka tekee minun isäni tahdon, joka on taivaissa§.
        22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: Herra, Herra! emmekö me sinun nimes kautta ennustaneet, ja sinun nimelläs ajaneet ulos perkeleitä, ja ole sinun nimes kautta monta väkevää työtä tehneet?
        23. Ja silloin minä tunnustan, en minä teitä ikänä tuntenut: menkäät pois minun tyköäni, te väärintekiät.
        24. IV. Sentähden jokaisen, joka minulta nämät puheet kuulee ja ne tekee, vertaan minä toimelliseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
        25. Ja sade lankesi, ja virrat tulivat, ja tuulet puhalsivat, ja sitä huonetta sysäsivät, joka ei kuitenkaan kukistunut; sillä se oli kalliolle perustettu.
        26. Ja jokainen, joka kuulee minulta nämät puheet, ja ei tee niitä, hän verrataan tyhmään mieheen, joka huoneensa sannalle rakensi.
        27. Ja sade lankesi, ja virrat tulivat, ja tuulet puhalsivat, ja sitä huonetta sysäsivät, joka kukistui, ja sen lankeemus oli suuri.
        28. Ja se tapahtui, kuin Jesus oli lopettanut nämät puheet, että kansat hämmästyivät hänen oppiansa.
        29. Sillä hän opetti heitä voimallisesti*, ja ei niinkuin kirjanoppineet.

        14 jakeesta:
        Tämän ajan tapakristityt ovat hyljänneet kaidan tien ja puhtaan hyvä omantunnon liiton Jumalan kanssa ja niin eksyttäneet itsensä elävästä Jumalasta!

        16 jakeesta:
        Tämän ajan tapakristityt hakevat viinimarjoja ohdakkeista ja fiikunoita orjantappuroista! He tahtovat sanoa traasuperkeleille ja metsän perkeleille jotka eivät koskaan ole tulleet syntiensä tuntoon, heille he tahtovat sanoa, tulkaat iloiten sisälle taivaan valtakuntaan ja tallatkaa Pyhää ruokaa ja polkekaa sitä jaloillanne!

        17-19 jakeesta:
        Ei taida mädännyt puu kantaa niitä hedelmiä joita Sionin vuorella kasvaa, eikä taida mädännyt seurakunta kaunistaa tyttäriään niin kuin elävä Jumala kaunistaa Sionin tyttäret elävällä ja kauniilla ja lumivalkialla häävaatteella! Ei taida mädännyt puu antaa palvelijoilleen tuoretta hedelmää eikä asuvaista Pyhää Henkeä! Eikä taivaan valtakunnan avaimia syntien anteeksi saamiseksi ja hyvän omantunnon liitoksi Jumalan kanssa!

        21 jakeesta:
        Eivät he taida tehdä Jumalan tahtoa, ensiksi siksi, että he ovat hyljänneet puhtaan ja kokonaisen Jumalan sanan, ja toiseksi siksi, että heidän omatuntonsa on poltinraudalla merkitty! Kuinka he tekisivät Jumalan tahdon, kun eivät he tunne elävää Jumalaa?
        Ja kuinka he tuntisivat kun eivät he tahdo tulla elämän veden lähteelle joka vuotaa Jumalan ja Karitsan istuimelta syntien anteeksi saamiseksi?
        Eivätkä he tahdo tulla elävän Jumalan sanan kuuloon, ja jos he tulevat, niin eivät he avaa korviansa kuulemaan sanaa ei Ihmisen sanana vaan taivaallisen Jumalan sanana joka on Pyhän Hengen kautta ilmoitettu!
        22jakeesta:
        Kyllä he Jeesuksen nimeen paljon vannovat ja ulkoinen Jumalanpalvelus näyttääkin oikein siviältä ja kunnialliselta maailman lasten silmissä,

        mutta oikeassa Jumalan seurakunnassa jossa tahdotaan sisin parantaa, ei ole niin tärkeätä Jeesuksen nimeen ainoastaan puhua, vaan myös voimasta joka elävän priiskoitusveren kautta on ilmoitettu syntinsä tuntevalle katuvalle ja murheelliselle armoa kaipaavalle sielulle!

        Ettei ainoastaan ulkoinen tulisi puhdistetuksi, joka tosin ei ole puhdas heilläkään jotka siinä vanhurskaudessa elävät,vaan että puhdistaa sisin, ja tuntea sen jälkeen ulkoista, että mikä on Jumalan hyvä otollinen ja täydellinen tahto!

        Jatkan vähän.

        Mutta ette te vaella ette ulkoisissa ettekä sisäisen puhdistuksen jälkeen, Vaan teillä on Jumalanpalvelus joka ainoastaan on muodollinen ja keskittyy suun pieksentään, mutta koskaan ei ole sisin eikä ulkoinen parannusta tehnyt!

        Ette ole siis parempia kuin lainoppineetkaan, hekin parantavat ulkoista, vaikka huonolla menestyksellä, mutta teiltä puuttuu sekä ulkoinen että sisäinen parannus ja uudestisyntyminen.


    • Anonyymi

      Pyhän Paavalin epistolasta Tiitukselle 2luvusta

      11. II. Sillä Jumalan armo, kaikille ihmisille terveellinen, on ilmestynyt.
      12. Joka meidät opettaa kaiken jumalattoman menon hylkäämään ja maailmalliset himot, ja tässä maailmassa siviästi ja hurskaasti ja jumalisesti elämään,
      13. Ja odottamaan autuaallista toivoa, ja suuren Jumalan ja meidän Lunastajamme Jesuksen Kristuksen ilmestystä,
      14. Joka itsensä antoi meidän edestämme, että hän meitä kaikesta vääryydestä lunastais ja itsellensä erinomaiseksi kansaksi puhdistais*, ahkeraksi hyviin töihin.

      • Anonyymi

        12jakeesta

        *siis opettaa ilmeisesti vain osaa kansaa, kas kun tiettyjä uskovaisia ei koske kaikki jumalansana, heillä kun on erityisvapauksia valita junalansanaa omaan korvasyyhyyn!


    • Anonyymi

      Joh.ilm. 22

      14. Autuaat ovat ne, jotka hänen käskynsä pitävät*, että heidän voimansa elämän puussa olis ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.
      15. Mutta ulkona ovat koirat ja velhot, ja huorintekiät ja murhaajat, ja epäjumalan palveliat, ja kaikki ne, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

      Puhtaan omantunnon hylkääjät ja valheen rakastajat
      He seisovat Jumalan valtakunnan ja elävän seurakunnan ulkopuolella.

      En täs nyt itsekään ole seuroissa käynyt, mutta kerron asiat vain niin kuin ne on.

      Mitä tässä nyt totuutta kiertelemään, sanotaan asiat niin kuin ne on kirjoitettu, eihän keksitä omasta päästä mitään? Esim uusimmat käännökset, eihän vain ole omasta päästä, sekä raamattu että Laestadiuksen saarnat? Eihän vain ole omasta päästä?
      Pitäisikö näille traasuperkeleille ja hattaroille ja kyykäärmeen sikiöille puhua jotenkin kauniimmin, niin ettei iankaikkisesti pysyvä Jumalan totuus tulisi ihmisille tietoon niin kuin se on alussa ilmoitettu kun maailman perustuksia vielä alulle pantiin? Ja kirjoitettu on, että aluksi oli sana! Yrittääkö joku ehkä vähän kaunistella sitä sanaa omaan korvasyyhyynsä kun ei maailman rakkaus ja ylpeyden perkele anna myöten?
      Ei siihen tule sorkkia mitä toinen on puhunut, vaan puhu sinä itse kauniimin jos olet kaunopuheinen ja mieleltäsi herkkä ja rakastat lihan himoja ja hempeää hekumaa!
      Mutta Henki on sama, vaikka sana ei ole sama? Onko tämä jotakin uutta opetusta, kun en löydä Jumalansanasta kyseistä paikkaa, että missähän se mahtaa sijaita?

      • Anonyymi

        Tämä Henki on sama nuhtelu ei tosin koske Laestadiuksen saarnoja vaan kirkkouskovaisia jotka Raamatusta uskovat vain sen paikan missä puhutaan uskosta ja kaiken muun Jumalansanan päälle he paskantavat kuin torakat!

        Kun Raamattua voi vielä lukea vaikka Laestadiuksen saarnat olisivatkin pilattu!

        Ja toiseksi seurakunnan Henki on jo koeteltu niin ei siitä enempää. Mutta ärsyttää vaa seki silti. Vaikka kyllä ne Laestadiuksen saarnat aika suolaisia ovat vieläkin pakko myöntää.


      • Anonyymi

        "Mutta Henki on sama, vaikka sana ei ole sama?"

        Tällä tarkoitin että voiko todella Jumalansanaa nokkia kuin korppi sieltä ja täältä? Niin että Henki pysyy samana?

        En minä ole koskaan kiistänyt opetusta uskon vanhurskaudesta.

        Minä vain näytän muitakin Jumalansanan paikkoja.

        Toisessa paikka sanoo Jumalansana että tehkää parannus! Silti puhutte vain uskosta?
        Hieman erikoista kristillisyyttä?
        Eikö tällaisessa tapauksessa kannattaisi seurakunnalle antaa nimeksi korpit ry?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta Henki on sama, vaikka sana ei ole sama?"

        Tällä tarkoitin että voiko todella Jumalansanaa nokkia kuin korppi sieltä ja täältä? Niin että Henki pysyy samana?

        En minä ole koskaan kiistänyt opetusta uskon vanhurskaudesta.

        Minä vain näytän muitakin Jumalansanan paikkoja.

        Toisessa paikka sanoo Jumalansana että tehkää parannus! Silti puhutte vain uskosta?
        Hieman erikoista kristillisyyttä?
        Eikö tällaisessa tapauksessa kannattaisi seurakunnalle antaa nimeksi korpit ry?

        Lihan viilarien parannus on lihansa viilaamista ja viilatusta lihasta ylpeilemistä, yhdessä uskosta vanhurskaiksi tulleiden pilkkaamisen ja tuomitsemisen kanssa. -Tämä touhu on saatanasta, eikä muuksi muutu.

        Parannus tapahtuu silloin, kun syntinen kääntyy ottamaan vastaan Kristuksen täydellisen vanhurskauden, Jumalan lahjoittamalla uskolla.

        Ja tämän kääntymisen seurauksena ihminen saa kokonaan uuden laulun, kiitoslaulun Jumalalle.

        Lihan viilari kitisee mukamas jalostuneeksi tulleesta lihastaan, katumisistaan, kaulailemisistaan, poruistaa ja parkumisistaan. Ja vaikertaa, "voi voi kun en pysty parempaan, voi voi kun en pysty parempaan", mutta on niin ylpeä, ettei Jumalan armo kelpaa lahjaksi millään!!! Ja niin röyhkeä, että pilkkaa panettelee ja halveksii julkisesti Kristuksessa vanhurskautettuja Jumalan lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihan viilarien parannus on lihansa viilaamista ja viilatusta lihasta ylpeilemistä, yhdessä uskosta vanhurskaiksi tulleiden pilkkaamisen ja tuomitsemisen kanssa. -Tämä touhu on saatanasta, eikä muuksi muutu.

        Parannus tapahtuu silloin, kun syntinen kääntyy ottamaan vastaan Kristuksen täydellisen vanhurskauden, Jumalan lahjoittamalla uskolla.

        Ja tämän kääntymisen seurauksena ihminen saa kokonaan uuden laulun, kiitoslaulun Jumalalle.

        Lihan viilari kitisee mukamas jalostuneeksi tulleesta lihastaan, katumisistaan, kaulailemisistaan, poruistaa ja parkumisistaan. Ja vaikertaa, "voi voi kun en pysty parempaan, voi voi kun en pysty parempaan", mutta on niin ylpeä, ettei Jumalan armo kelpaa lahjaksi millään!!! Ja niin röyhkeä, että pilkkaa panettelee ja halveksii julkisesti Kristuksessa vanhurskautettuja Jumalan lapsia.

        Se on siis mielestäsi parannus että elää synnissä niin kuin ennenkin ennen parannusta?

        Herra korppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihan viilarien parannus on lihansa viilaamista ja viilatusta lihasta ylpeilemistä, yhdessä uskosta vanhurskaiksi tulleiden pilkkaamisen ja tuomitsemisen kanssa. -Tämä touhu on saatanasta, eikä muuksi muutu.

        Parannus tapahtuu silloin, kun syntinen kääntyy ottamaan vastaan Kristuksen täydellisen vanhurskauden, Jumalan lahjoittamalla uskolla.

        Ja tämän kääntymisen seurauksena ihminen saa kokonaan uuden laulun, kiitoslaulun Jumalalle.

        Lihan viilari kitisee mukamas jalostuneeksi tulleesta lihastaan, katumisistaan, kaulailemisistaan, poruistaa ja parkumisistaan. Ja vaikertaa, "voi voi kun en pysty parempaan, voi voi kun en pysty parempaan", mutta on niin ylpeä, ettei Jumalan armo kelpaa lahjaksi millään!!! Ja niin röyhkeä, että pilkkaa panettelee ja halveksii julkisesti Kristuksessa vanhurskautettuja Jumalan lapsia.

        Ilmeisesti sinulle kaita tie ja uskon kuuliaisuus ovat aivan vieraita käsitteitä, Herra korppi?


    • Anonyymi

      Hänen ei tarvi olla uskolleen kuuliainen, mutta kuitenkin hän olettaa että hänen uskonsa hänet kuolemasta pelastaa?

      Ei hänen tarvitse astua jalallaan kaidalle elämän tielle uskon kuuliaisuudessa koska hän on korppi ja korppi nokkii sieltä mistä tahtoo!

      • Anonyymi

        Kuulkaas koskas hänen nimensä on pornovaito, hän tekee mitä tahtoo, ei hänen tarvitse olla kuuliainen Jumalansanalle! Hän on nähkääs Jumala ja hän käskee uskollaan sekä Jumalaa että Jeesusta ja opettaa heitä mikä on oikeaa jumalansanaa ja mikä kelvotonta! Ei hänen tarvitse sitä esimerkiksi raamatusta lukea, koska hän on korppi ja hän nokkii mistä tahtoo, ja hänelle kelpaa avara tie yhtälailla kuin kaita tie koska hänen Jumala uskonsa tekee hänestä kuolemattoman.
        Ei häntä yhtään kiinnosta vaikka Pyhä apostoli Paavali kirjoittaakin 1tim1 luvussa että hyvän omantunnon hylkääjät menevät uskossaan haaksirikkoon, koska hän on korppi ja hän nokkii vain sieltä mistä hänelle kelpaa!
        Noki nyt vain rauhassa oi korkeasti ja suuresti ylistetty ja kunnioitettu nimimerkki anonyymi! En minä sinulle enempää saarnaa!
        Mutta sitä minä ihmettelen, että jos sinä kerran vapaa olet, niin miksi minun sanaani noin paljon satuttaa sinua?


    • Anonyymi

      Noknok noknok noki korppi noki! Noknok noknok!

      Jyvä sieltä, jyvä täältä! Noknok!

      Autuas on noknok syntiä rakasta Jeesukseen uskova noknok joka laveasta portista on sisälle käynyt noknok ja käypi avaraa tietä noknok joka varmasti taivaaseen viepi noknok!

      • Anonyymi

        Korppi on kohta niin lihonnut että varmasti ratkeaa kohta. Pitää huomenna jatkaa jos jaksan niin saa korppi ruokaa. Syötän sen niin lihavaksi että kuolee yleinsyöntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korppi on kohta niin lihonnut että varmasti ratkeaa kohta. Pitää huomenna jatkaa jos jaksan niin saa korppi ruokaa. Syötän sen niin lihavaksi että kuolee yleinsyöntiin.

        Pitäisi korpille antaa Jeesuksen Kristuksen priiskoitusverta niin ei tukehdu johonkin kuivaan jyvänpalaan mikä jumittuu kurkkuun kiinni! Vettä kurkkuun selkokielellä niin jyvät liukenee paremmin! Pitäisi korpille juottaa karitsan verta Jeesuksen nimessä ja veressä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi korpille antaa Jeesuksen Kristuksen priiskoitusverta niin ei tukehdu johonkin kuivaan jyvänpalaan mikä jumittuu kurkkuun kiinni! Vettä kurkkuun selkokielellä niin jyvät liukenee paremmin! Pitäisi korpille juottaa karitsan verta Jeesuksen nimessä ja veressä!

        Mutta ehkä hän janoaa enemmän kristittyjen verta mutta olisi kiva tietää silkasta uteliaisuudesta että kuinka hän reagoisi jos hänelle antaisi elävää vettä Jeesuksen nimessä ja veressä! Varmaan korppi pakahtuisi onnesta, tykkäähän hän jyvistäkin oikein paljon, vaikka nokkiikin niitä sieltä täältä huolimattomasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ehkä hän janoaa enemmän kristittyjen verta mutta olisi kiva tietää silkasta uteliaisuudesta että kuinka hän reagoisi jos hänelle antaisi elävää vettä Jeesuksen nimessä ja veressä! Varmaan korppi pakahtuisi onnesta, tykkäähän hän jyvistäkin oikein paljon, vaikka nokkiikin niitä sieltä täältä huolimattomasti!

        Tule korppi tänne niin juotan sinua Jeesuksen verellä!


    • Anonyymi

      No sitä on puhuttu hajaannuksista läpi historian ja mistähän ne mahdollisesti saattaisivat johtua!

      Ja on paljon erilaisia selityksiä nähty ja kuultu!

      Mutta vielä tahdon minä muistuttaa teitä kaikkia yhteisesti sekä oikeita että vääriä muistamaan kuinka se on kirjoitettu!

      Ja Pyhä apostoli Paavali kirjoittaa Hebrelaisille 12luvussa näin:
      25. III. Katsokaat, ettette häntä kiellä pois*, joka puhuu; sillä jos ei ne paeta saaneet, jotka kielsivät sen, joka maan päällä käskyn antoi, paljoa vähemmin me, jos me sitä pyydämme karttaa, joka taivaasta puhuu,
      26. Jonka ääni silloin maata järisti; mutta nyt hän lupaa ja sanoo: vielä minä nytkin kerran tahdon järistää, en ainoastansa maata, mutta myös taivasta.
      27. Mutta kuin hän sanoo: vielä kerran, tahtoo hän osoittaa, että järiseväiset pitää muutettaman* niinkuin ne, jotka rakennetut ovat, että järisemättömät pysyisivät .
      28. Sentähden saamme me sen valtakunnan, joka ei järistä taida, meillä on armo, jonka kautta me Jumalaa palvelemme, hänen mielensä nouteeksi*, siveydellä ja pelvolla
      29. Sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli.


      Aamen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe