Rippikoulun kertausharjoitukset

Anonyymi-ap

Herran tulisi säädättää eduskunnalla laki, että rippikoulu tulisi kerrata muutamien vuosien välein. Sotilastaitojakin harjoitellaan säännöllisesti, etteivät ne pääse unohtumaan. Olen huomannut, että aika moni on alkanut lipsua ateismia kohti jo muutamia vuosia rippikoulun suorittamisen jälkeen. Silloin olisi paikallaan käydä olemassa rippileirillä muutama päivä opettelemassa kristinopin taitoja uudelleen ja omaksumassa uudet asiat, jotka ovat sitten rippikoulun muuttuneet, kuten esimerkiksi uudet Raamatunkäännökset ja virret sekä hengelliset laulut.

Uskoisin, että tuo vähentäisi merkittävästi epäilyttävissä määrin yleistyvää ateismia. Herra rankaisisi yhteiskuntaammekin vähemmän esim rikollisuudella ja huumeiden käytöllä, jos Hänen Sanaansa kerrattaisiin enemmän.

9

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitänee tässä tehdä eduskuntaan kansalaisaloite, että ihmisiltä kielletään ajan haaskaaminen joutavuuksiin kuten mielikuvitushengen palvontaan. Jotain rajaa älyttömyyksiin sentään, koska eletään fiksua nykyaikaa eikä mitään taikauskojen kivikautta!!!

• Anonyymi

Muinais jäänne. Joutaisi pois kokonaan. Tekopyhää touhua.

• Naapurin 80 vee mies tuumaili tosiaan viime kesänä, että hänen pitäisi oikeastaan käydä rippikoulu jo uudestaan.

Ateistit puolestaan voisivat käydä erilaisia ateismin kursseja.

Pitäisi perustaa Suomen Ateistit ry - ellei vielä sellaista ole.

Se järjestäisi ateismin kursseja:

1 pv kurssi:..Ateismin alkeet.................oppiarvo: Ateistijääkäri
      2 pv kurssi:..Ateismin peruskurssi ....oppiarvo: Ateistikersantti
      3 pv kurssi:..Ateismin jatkokurssi 1...oppiarvo: Ateistivääpeli
      4 pv kurssi:..Ateismin jatkokurssi 2...oppiarvo; Ateistiluutnantti
      5 pv kurssi:..TOP SACRILEGIOUS......oppiarvo: Ateistieversti

Taso tasolta, siis 15 päivän koulutuksella Ateistieverstiksi. 
      Kannattaisiko yrittää?

• Anonyymi

Jos yliopistossa olisi Jumalattomuustieteen Laitos, niin siellä voisi suorittaa Jumalattomuustieteen Kanditaatin tutkinnon (JK) ja väitellä
        Ateismitieteen Tohtoriksi (AT).

• Anonyymi

"Herran tulisi säädättää eduskunnalla laki..." Jo tuo on surullinen esimerkki siitä, kuinka kaukana teisti on todellisuudesta.

• Anonyymi

Mutta kun minä olen eronnut kirkosta ja lopettanut ryyppäämisen seurakuntien tiloissa 🤣

• Anonyymi

Raamatun mukaan Jeesuskaan ei käynyt rippikoulua. Se oli jo siihen aikaan aivan turhaa touhua.

• Anonyymi

Mitäs tämmöiselle viisikymppiselle kertaajalle rippilahjaksi? En minä sinne ilmaiseksi mene, en mennyt ensimmäiselläkään kerralla 15-kesäisenä. Kyllä se faijalle mopon hinnan maksoi. Ihan hyvät kesätienistit viikon leiristä. Ja olihan siellä mukavia tyttöjäkin. Poikuus meni kiimaisen isosen kynsissä. Puhuttiinko siellä jotakin Jeesuksesta, sitä en muista.

• Anonyymi

Herran tulisi itse henkilökohtaisesti asettaa oma ahterinsa armeijan ammuntaharjoituksissa pilkaksi. Olisi kerrankin uskottava maali kohteena. Kaikki ampuisivat sitä erityisen mielellään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1871
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1166
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      75
      926
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      754
    Aihe