Rippikoulun kertausharjoitukset

Anonyymi-ap

Herran tulisi säädättää eduskunnalla laki, että rippikoulu tulisi kerrata muutamien vuosien välein. Sotilastaitojakin harjoitellaan säännöllisesti, etteivät ne pääse unohtumaan. Olen huomannut, että aika moni on alkanut lipsua ateismia kohti jo muutamia vuosia rippikoulun suorittamisen jälkeen. Silloin olisi paikallaan käydä olemassa rippileirillä muutama päivä opettelemassa kristinopin taitoja uudelleen ja omaksumassa uudet asiat, jotka ovat sitten rippikoulun muuttuneet, kuten esimerkiksi uudet Raamatunkäännökset ja virret sekä hengelliset laulut.

Uskoisin, että tuo vähentäisi merkittävästi epäilyttävissä määrin yleistyvää ateismia. Herra rankaisisi yhteiskuntaammekin vähemmän esim rikollisuudella ja huumeiden käytöllä, jos Hänen Sanaansa kerrattaisiin enemmän.

9

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitänee tässä tehdä eduskuntaan kansalaisaloite, että ihmisiltä kielletään ajan haaskaaminen joutavuuksiin kuten mielikuvitushengen palvontaan. Jotain rajaa älyttömyyksiin sentään, koska eletään fiksua nykyaikaa eikä mitään taikauskojen kivikautta!!!

    • Anonyymi

      Muinais jäänne. Joutaisi pois kokonaan. Tekopyhää touhua.

    • Naapurin 80 vee mies tuumaili tosiaan viime kesänä, että hänen pitäisi oikeastaan käydä rippikoulu jo uudestaan.

      Ateistit puolestaan voisivat käydä erilaisia ateismin kursseja.

      Pitäisi perustaa Suomen Ateistit ry - ellei vielä sellaista ole.

      Se järjestäisi ateismin kursseja:

      1 pv kurssi:..Ateismin alkeet.................oppiarvo: Ateistijääkäri
      2 pv kurssi:..Ateismin peruskurssi ....oppiarvo: Ateistikersantti
      3 pv kurssi:..Ateismin jatkokurssi 1...oppiarvo: Ateistivääpeli
      4 pv kurssi:..Ateismin jatkokurssi 2...oppiarvo; Ateistiluutnantti
      5 pv kurssi:..TOP SACRILEGIOUS......oppiarvo: Ateistieversti

      Taso tasolta, siis 15 päivän koulutuksella Ateistieverstiksi. 
      Kannattaisiko yrittää?

      • Anonyymi

        Jos yliopistossa olisi Jumalattomuustieteen Laitos, niin siellä voisi suorittaa Jumalattomuustieteen Kanditaatin tutkinnon (JK) ja väitellä
        Ateismitieteen Tohtoriksi (AT).


    • Anonyymi

      "Herran tulisi säädättää eduskunnalla laki..." Jo tuo on surullinen esimerkki siitä, kuinka kaukana teisti on todellisuudesta.

    • Anonyymi

      Mutta kun minä olen eronnut kirkosta ja lopettanut ryyppäämisen seurakuntien tiloissa 🤣

    • Anonyymi

      Raamatun mukaan Jeesuskaan ei käynyt rippikoulua. Se oli jo siihen aikaan aivan turhaa touhua.

    • Anonyymi

      Mitäs tämmöiselle viisikymppiselle kertaajalle rippilahjaksi? En minä sinne ilmaiseksi mene, en mennyt ensimmäiselläkään kerralla 15-kesäisenä. Kyllä se faijalle mopon hinnan maksoi. Ihan hyvät kesätienistit viikon leiristä. Ja olihan siellä mukavia tyttöjäkin. Poikuus meni kiimaisen isosen kynsissä. Puhuttiinko siellä jotakin Jeesuksesta, sitä en muista.

    • Anonyymi

      Herran tulisi itse henkilökohtaisesti asettaa oma ahterinsa armeijan ammuntaharjoituksissa pilkaksi. Olisi kerrankin uskottava maali kohteena. Kaikki ampuisivat sitä erityisen mielellään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe