Maailman tilanne

Anonyymi-ap

Mitä ajattelette siitä? Ilman lopun ajan ennusteluita...onko 3 maailmansota mahdollinen mielestänne? Asioiden kehittyminen voi viedä vuosia, tai yleensä historiassa niin...mutta voiko sellaista olla nähtävissä?

LS...tähtien katselija, oli kirkas taivas tänä iltana ja se loputon avaruus...jään aina miettimään, miten vaikuttavaa sen taivaan katsominen on ollut sukupolvesta toiseen ihmiskunnan historiassa...

10

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sak.14:12-21 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jalollaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee suussa. Sinä päivänä on tuleva Herralta suuri hämminki heidän sekaansa, niin että he käyvät kiini toinen toistensa käteen, ja toinen käsi kohoaa toisen kättä vastaan. Myös Juuda on sotiva Jerusalemissa, ja kaikkien pakanakansojen rikkaudet kootaan joka taholta: kullat ja hopeat ja ylen paljon vaatteita. Samoin on vitsaus kohtaava hevosia ja muuleja ja kameleja ja aaseja ja kaikkea karjaa, mitä niissä leireissä on - samankaltainen vitsaus. Mutta kaikki niiden pakanakansain tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, niille ei tule sadetta. Ja jos egyptiläisten sukukunta ei käy eikä tule sinne ylös, ei tule sitä heillekään; vaan heitä on kohtaava se vitsaus, millä Herra rankaisee niitä pakanakansoja, jotka eivät tule sinne ylös viettämään lehtimajanjuhlaa. Tämä on oleva egyptiläisten synnin palkka, ja kaikkien niiden pakanakansojen synnin palkka, jotka eivät käy sinne ylös viettämään lehtimajanjuhlaa. Sinä päivänä on oleva hevosten kulkusissa kirjoitus: Pyhitetty Herralle. Ja padat Herran temppelissä ovat uhrimaljain vertaisia, jotka ovat alttarin edessä. Ja jokainen pata Jerusalemissa ja Juudassa, on oleva pyhitetty Herra Sebaotille, ja kaikki uhraajat tulevat ja ottavat niitä ja keittävät niissä. Eikä ole enää sinä päivänä yhtään kaupustelijaa, Herran Sebaotin temppelissä. Hes.44:6-7

• Anonyymi

Raamatun kopsaaminen, ei ole keskustelua.

LS

• Anonyymi

Tulee Googin sota ja Harmageddonin sota kun on niiden aika. Vaatisi raamattutunnin. Ei pyhää koirille.

• Anonyymi

Ai että ei koirille teidän jalojen raamattuopetusta. 😅

LS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että ei koirille teidän jalojen raamattuopetusta. 😅

LS

Näin Sana opettaa.

• Anonyymi

Tavallaanhan 3. maailmansota on jo käynnissä Ukrainassa, proxy-sotana. Venäjä vs. USA/EU/NATO/Ukraina

• Anonyymi

Ukraina on tunnustettu itsenäinen valtio, jonne Venäjä hyökkäsi.

Venäjällä on liittolaisia, esim. Kiina, lähi-idässä, pohjoiskorea, Valko-Venäjä ja turkki.

LS

• Anonyymi

Det är inte sant.

• Anonyymi

Jos ihminen vain tutkisi pyhiä kirjoituksia eikä antaisi Raamattunsa pölyttyä yksinäisenä kirjahyllyssä, voisitte löytää luotettavaa dokumentointia ihmiskunnan tulevaisuudesta. Raamattu on todellakin kirja, jonka sivuilta voimme lukea ihmiskunnan historiaa, niin mennyttä kuin tulevaa. Varsinkin Danielin kirja sekä Ilmestyskirja sisältävät ne kehitysvaiheet, jotka auttavat ymmärtämään, millainen on ihmiskunnan ja yksilöiden tulevaisuus.
      Lyhyesti.

Raamattu on maininnut ennalta ihmiskuntaa tuhansien vuosien aikana hallinneet maailman vallat. Maailman merkittäviä poliittisia maailmanvaltion on ollut olemsss kaikkiaan 7 kpl. Daniel kirjassaan kertoo niistä. Näitähän olivat mm. Egypti, Babylonia, Rooma jne. Jos haluat tietää mikä on Raamatun mainitsema viimeinen nyt hallintaa johtava maailman valta, tässä sinulle kotiläksyjä hieman. Joka tapauksessa Raamattu kertoo, että suuresta kuvapatsaasta irtoava suuri kivi, josta Daniel mainitsee, tuhoaa tämän aikakautemme viimeiset maailman vallat. Ja tätä kuvaava Jumalan Valtakunta pysyy ikuisesti ja korvaa kaikki ihmistekoiset hallitusjärjestelmät, koska ne ovat tuoneet tuhansien vuosien ajan ihmiskunnalle kurjuutta ja kuolemaa. Ne on pakko pyyhkäistä pois olemassa olosta. Tätä kuvaa juurikin suuri kivi, joka osuu kuvapatsasta jalkoihin ja se tuhoutuu.
      Kaiken tämän kun ymmärtää , voit lukea rohkaisevan lupauksen ihmiselämän jatkuvuudesta psalmien kirjasta, jossa meidät vakuutetaan toteamuksella : ”Vanhurskaat perivät maan ja asuvat siinä iankaikkisesti. Mutta jumalattomat siitä reväistään pois”

Jumala ei siis koskaan salli sitä, että ihmiskunta tuhoaa itsensä esimerkiksi ydinsodassa. Hän tulee tuhoamaan omana aikanaan kaikki pahat yksilöt pois maapallolta, juurikin siksi, koska he ovat tottelemattomia ja pahoja hänen silmissään.
      Joten tässä suhteessa ei kristityn tarvitsisi pelätä tulevaisuutta koska Jumalaansa turvaava ja Jeesukseen uskovan tulevaisuus on hyvinkin valoisa. Mutta se vaatii uskoa ja ennenkaikkea tottelevaisuutta jokaiselta, joka toivoo saavansa osakseen pelastuksen. Kerran pelastettu aina pelastettu teesi ei ketään pelasta. Usko täytyy osoittaa todeksi teoilla, mutta muistaa samalla, ettemme teoillamne VOI koskaan ansaita pelastusta. Sen voimme saada armosta mutta tekoja tarvitset sen osoittamiseen että uskosi on aitoa ja todellista.

Raamattu muuten puhuu mielenkiintoisesti kahdesta suuresta kuninkaasta, jotka ottavat mittaa toisistaan juurikin nyt lopun aikoina joita elämme tällä hetkellä. Nämä kaksi kuningasta ottavat yhteen Danielin kirjan mukaan juuri tällä hetkellä maailmassa. Mutta Raamattu vahvistaa näidenkin kahden eripuraisen valtion lopun ja häviön, jonka on Jumala taivaassa oikeutetusti sinetöinyt. Toisessa noista on kommunismi vallitseva yhteiskunta järjestys ja toinen on edistyksellinen ja moderni demokratiaan perustuva valtio. Nämä ottavat yhteen Danielin profetian mukaan tulevan tuhonsa edellä, tuhon, jonka taivaan Jumala on näille langettanut.
      Mutta Raamatussa mainitaan että ennen näiden ja koko pahuuden häviötä maailmassa täytyy tulla rauhanjulistus, josta Paavali kertoo Tessalonikalais kirjeessään kirjoittaessansa mitä muuta tapahtuisi lopun aikoina ihmiskunnan keskuudessa.
      Tosi mielenkiintoista kuinka Raamatun suuri tekijä, Jumala taivaassa on kertonut ihmiskunnan historian etukäteen. Jokainen joka turvaa ja laittaa toivonsa häneen tulevaisuuden suhteen, ei koskaan tule pettymään. Hän lupaa pelastaa jokaisen joka tunnustaa hänen poikansa Jeesuksen etsien turvaa hänestä.
      Joten ei kannata pelätä kolmatta maailman sotaa koska silloinhan koko ihmiskunta tuhoutuisi ja juuri tämän Jumala estää saattamalla häviöön jokaisen yksilön, joka osoittautuu tottelemattomuuden lapseksi.
      Kristityllä joka elää moraalisesti ja hengellisesti puhdasta elämää odottaa loistoisa ikuinen kirkkaus ja tulevaisuus.

• Anonyymi

Sak.12:1-13 Ennustus, Herran sana Israelista. Näin sanoo Herra, joka jännittänyt taivaan ja perustanut maan ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpääsnä: Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikkille kansalle yltymäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä. Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikkille kansoille; kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokootuvat sitä vastaan. Sinä päivänä, sanoo Herra, minä lyön kaikki hevoset vauhkoudella ja sen ratsastajat hulluudella. Mutta Juudan heimoa kohti minä avaan silmäni, ja kaikki kansojen hevoset minä lyön sokeudella. Silloin Juudan sukuruhtinaat sanovat sydämessään: Minun väkevyyteni ovat Jerusalemin asukkaat, Herrassa Sebaotissa, heidän Jumalassansa. Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan ja ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan, ja he kuluttavat oikealta ja vasemmalta, kuluttavat kaikki kansat yltympäri. Ja Jerusalem saa yhäti asua paikoillansa - Jerusalemissa. Ja Herra on ensiksi vapauttava Juudan majat, ettei Daavidin suvun kunnia ja Jerusalemin asukasten kunnia ylvästelisi Juudaa vastaan. Sinä päivänä on Herra suojaava Jerusalemin asukkaita; ja kompastuvainen heidän seassansa on sinä päivänä oleva niinkuin Daavid, ja Daavidin suku on oleva niinkuin jumal'olento, niinkuin Herran enkeli heidän edessänsä. Mutta sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki pakanakansat, jotka hyökkäsivät Jerusalemia vastaan. Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle, ja Jerusalemin asukasten päällle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista. Sinä päivänä pidetään Jerusalemissa suuret valittajaiset, niinkuin olivat Hadabrimmonin valittajaiset Megiddon laaksossa. Ja maa pitää valittajaisia, kukin sukukunta erikseen: Daavidin huoneen sukukunta erkseen ja heidän naisensa erkseen. Naatanin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erkseen. Leevin huoneen sukukunta erkseen ja heidän naisensa erikseen, siimeiläisen sukukunta erkseen ja heidän naisensa erikseen. Kaikki muut sukukunnat, kukin sukukunta erkseen, ja heidän naisensa erikseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe