Mies ihan muuten vaan tuli mieleen

Anonyymi-ap

Teetkö sinä ikinä kotona kotitöitä, siivoamista, pyykinpesua ja ruuanlaittoa?

45

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päivittäin koska oon sinkku😊

    • Onhan niitä tehtävä kun yksin asustaa.

      • Ja onhan niitä tehtävä silloinkin, jos asustaa toisen kanssa.


    • Anonyymi

      Eipä niitä kukaan muu ole tekemässä, kun yksin asuu. Ja onhan se mukavaa pitää kodista huolta, niin tohtii vieraitakin kutsua kylään.

      • Anonyymi

        Minäkin teen jatkuvasti kotitöitä. Pysyy asunto siistinä ja viihtyisänä. 😊 t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin teen jatkuvasti kotitöitä. Pysyy asunto siistinä ja viihtyisänä. 😊 t. Aloittaja

        Tämä on totta👍


    • Anonyymi

      nainen, minulla ei ole kotia

    • Anonyymi

      En tee. Nainen on sitä varten.

      • Anonyymi

        Jaha. 😂


      • Anonyymi

        Niinpä, sit voi olla yksin. Sellaisia miehiä ei tarvita, nainen mikää orja ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, sit voi olla yksin. Sellaisia miehiä ei tarvita, nainen mikää orja ole.

        Sellaisia miehiä (uhkaavasti harvainaistunut luonnonvara) nimenomaan tarvitaan näyttämään mallia.


    • Anonyymi

      Kaavailin sinua siihen pestiin.

      • Anonyymi

        Teen niitä kyllä mielellään, jos asunto/talo ei ole valtavan suuri. Ruokaakin laitan. T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen niitä kyllä mielellään, jos asunto/talo ei ole valtavan suuri. Ruokaakin laitan. T. Aloittaja

        Sinua auttaa pari - kolme piikalikkaa


    • Anonyymi

      Teen nainen.

    • Anonyymi

      Tietysti. Kaikki onnistuu.

    • Anonyymi

      Parisuhteessakin tein niitä avokkia enemmän.

    • Anonyymi

      Milloinkaan vai koskaanko?

    • Anonyymi

      Tottakai nainen teen kaikki kotityöt. Siivoan, pyykkään, tiskaan, ompelen irronneet napit ja pesen ikkunat pari kertaa vuodessa. Unohtamatta ruoan laittoa, jossa olen kokki Alenin tasoa (melkein). Poimittuja luonnonmarjoja ja riistaa on pakkanen täynnä. Käyn töissä. Minä olen mies.

      • Anonyymi

        Mistäs sinut saa noutaa?? Tuommoinen kodinkone olisi vallan kiva. 😁👵


    • Anonyymi

      Istun vain sohvalla gigeli pystyssä vaatien imuja.

      • Anonyymi

        Ha ha..tähän en kommentoi mitään tai kommentoin, kuulkaapa miehet, kaikkea voi vaatia, mutta ensin se koti kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha ha..tähän en kommentoi mitään tai kommentoin, kuulkaapa miehet, kaikkea voi vaatia, mutta ensin se koti kuntoon.

        😂😂😂 nojoo vitsi vitsinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂 nojoo vitsi vitsinä

        Ymmärsin, mutta osa kyllä ihan tosissaan ajattelee näin.


    • Anonyymi

      Minä teen. Täytyy harjoitella siltä varalta että oppii joskus rakastastamaan, eikä ebää ole itsekäs, ja saa omakseen sen naisen ketä ajattelee. Vaikka hän olisikin tehokas kotitöissä hän voi esimerkiksi sairastua tai olla väsynyt. Sitä varten ainakin pitää osata tehdä kotityöt, että osaa sitten.

      • Anonyymi

        No kuka ne sun kotityöt on tähän mennessä tehnyt? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka ne sun kotityöt on tähän mennessä tehnyt? :)

        Ostopalvelu hoitanu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostopalvelu hoitanu.

        Höpö höpö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka ne sun kotityöt on tähän mennessä tehnyt? :)

        Tietysti olen tehnyt ne itse. Tuo toinen vastasi puolestani. Nainen on monesti taitavampi kotitöissä ja siksi ei anna miehen tehdä mitään, ettei tule sotkua.


    • Anonyymi

      Mitäs luulet?

    • Anonyymi

      Kyllä tein eksälle ja kun rahani loppuivat niin se loppui siihen se revohka! Oblivion stout...

    • Anonyymi

      Kyllä talvisin...

    • Anonyymi

      Huomenna on pyykkipäivä . Kaiken muunkin siivouksen ja ruokapuolen touhuan itse , olenhan yksinhuoltaja . Asun siis yksin ollen perheetön .

      • Anonyymi

        Samoin täällä. Itse kun tykkään erityisesti pyykinpesusta .Pesen mielelläni isonkasan pyykkiä kerralla vanhalla pulsaatoripesukoneella nykypäivänäkin.


    • Anonyymi

      Juuri kone lopetti pyörimisen, täynnä hikisiä vaatteita. Oppinut näin sinkkuna, ettei pyyhkeitä saa pestä samaan aikaan😒😏

    • Anonyymi

      No joskus teen kun oon himassa, käyn usein safkaamassa ulkona ei tuu paljon tiskii.

      • Anonyymi

        Mutta entä sun keho? Mitä se ajattelee tosta?


    • Anonyymi

      Tottakai! Muuten hukkuu pskaan

    • Anonyymi

      Tekevät pakosta, kun asuvat yksin, mutta naisen astuessa kuvioon hommat ulkoistetaan hänelle ja yhtäkkiä huomaat olevasi kotipiika.

      • Anonyymi

        Ei se mene aina noinkaan. Mulla ex-vaimo kärsi jostain alemmuuskompleksista ja jos jotain aloitin, tunki siihen keskenkaiken ja sanoi mee sinä omiin hommiin minä jatkan tästä....jotta pääsee sanomaan että Minä oon tehnyt aina☹


    • Anonyymi

      juu aikasta usein

    • Anonyymi

      Kuka ne tekisi,jos en minä itse?

    • Anonyymi

      Joo joo kaiken teen ja vielä enemmän....

    • Anonyymi

      Kyllä teen.Minä tykkään varsinkin pyykkihommista.Pesen mielelläni pyykit vanhalla pulsaatoripesukoneella nykypäivänäkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      252
      2374
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1794
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1505
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1493
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      907
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      712
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      710
    Aihe