Profetia suuresta herätyksestä.

Anonyymi-ap

Jotkut julistajat julistavat suurta eksytystä, mutta Joelin mukaan myöhäissateen profetian loppu on vielä ennen Herran päivää.
Tess kirjeessä mainittu luopumus ja Jumalan lähettämä väkevä eksytys, Antikristuksen aiks koskee juutalaista kansaa joka elää vanhan liiton hapatuksessa, "Jaakobin" suureen ahdistukseen asti.

15

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Shalom!

      Monet ennakoivat antikristuksen tosiaan tulevan Lähi-Itään. Itse olen saanut päinvastaisen näkemyksen teihin nähden.

      Antikristus tulee tuhoamaan kaikki pakanakansat, jotka taistelee Jerusalemia vastaan. Tai jotka estelee uuden temppelin perustamista.

      Hitleriä tosin pidettiin Nostradamuksen toimesta antikristuksena ja hän tuhosi nimenomaan Israelia. Saatan siis omata huonon ja kelvottoman näkemyksen, mutta muuta minulle ei ole tarjolla ollut.

      Nostradamuksen muut: Napoleon ei kai juutalaisia vastustanut?
      Ja Busher kaiketi lähti Arabien kimppuun eikä Israelin. Joten ei ole 100 prosentin varmuutta sille että Israel olisi tähtäimessä?

      Shalom!

      PS. Nää on vain mielipiteitä.

    • Anonyymi

      Dan 11 loppu jakeet eivät ole Raamatun tutkijoiden mukaan vielä toteutunut, joka ilmoittaa viimeisen Antikristuksen vaiheita.

    • Antikristuksen henki on jo nyt maailmassa. Tekee tuhoa kaikilla rintamilla.
      Suomessa satanistit johtaa suurta osaa rahaliikenteestä esim vapaamuurarit jotka palvelevat saatanaa vaikka moni alkava ei edes tiedä sitä vaan ylemmillä portailla asiat paljastuu.
      Klaus kumppaneineen amerikan valhejuutalaisten kautta ja kanssa pyörittää maailman valuuttoja ja maailman ekomi forum syöttää kaikille länsimaille ohjeet ja sanna marinin ja pullaa reilusti syöneen ja monien kymmenien vaikuttajien kautta Suomeakin pomputetaan ja amerikka tuhoaa Suomea naton kautta.
      Rokotteet ovat myrkkyä täysin ja populaatio vähennys on selvästi ilmaistu.
      Rokotteita yritetään PAKOITTAA ottamaan mutta valtioiden vapaus lait on esteenä.
      Suomessa on kirjoitettu jo laki mikä rikkoo törkeästi perustuslakia vastaan. Tulemme näkemään sen seuraavan hallituksen aikaan.
      Presidenttiä ohjaa saatana meilläkin .
      Saatana on jo vaikuttamassa täysillä taustalla , mutta harva sen ymmärtää ja näkee.
      Monille lopunajan asiat tulee täytenä yllätyksenä kun luulevat esim korona rokotteen olevan hyvä , mutta siihen kylkeen voi piirtää pääkallon.
      Onneksi on kansallisvaltiot.....vielä ....

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten on, miten sovitat tämän Herran Jeesuksen todistuksen ja Paavalin ilmoituksen tähän suureen herätykseen?

      Luuk. 18:
      8 Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

      - - - kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

      2. Tim. 3:1-5
      1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
      2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
      3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
      4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
      5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.

      ei ole uskoa ja on tilalla jumalisuuden ulkokuori!

      eli missä se herätys on Jeesuksen tahi Paavalin ilmoituksessa tahi, isojen tahi pienten OIKEIDEN PROFEETTOJEN Kirjoituksissa?

      Missä on se Raamatun paikka joka lupaa suurta herätystä?


      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      i see.
      "Joelin mukaan myöhäissateen profetian loppu on vielä ennen Herran päivää."

      Totta, ja mitä Jooel on ilmoittanut:
      alusta vähän loppua kohden:

      Joel 1:
      15 Voi sitä päivää! Sillä lähellä on Herran päivä, ja se tulee niinkuin hävitys Kaikkivaltiaalta.

      - - - Herran päivä

      Joel 2:
      1 Puhaltakaa pasunaan Siionissa, toitottakaa torvia minun pyhällä vuorellani. Jokainen maan asukas on vapiseva, sillä Herran päivä tulee. Niin, se on lähellä:
      2 pimeyden ja synkeyden päivä, pilvien ja pilkkopimeän päivä. Vuorille levinneenä niinkuin aamurusko on lukuisa ja väkevä kansa, jonka vertaista ei ole ollut ikiajoista asti eikä tämän jälkeen enää tule, tulevaisten polvien vuosiin saakka.
      3 Sen edellä käy kuluttava tuli, sen jäljissä polttava liekki. Niinkuin Eedenin puutarha on maa sen edessä, sen jäljissä on autio erämaa, eikä jää ketään, joka olisi siltä pelastunut.

      - - - Herran päivä
      - - - pimeyden ja synkeyden päivä,
      - - - pilvien ja pilkkopimeän päivä.

      "Niinkuin Eedenin puutarha on maa sen edessä, sen jäljissä on autio erämaa, eikä jää ketään, joka olisi siltä pelastunut."

      eli vertaa sitä Eedenin Paratiisia tähän aikaa, eli ennen oli Kuin Eedenin Paratisii, nyt ja tulevaisuudessa, AUTIO ERÄMAA! (Mooses ja 40 vuotta erämaassa, Elias erämaassa, Joosef "egyptissä" erämaassa, vankilassa ORJANA!)

      eli ei näytä herätykseltä ?

      11 Ja Herra antaa äänensä jylistä sotajoukkonsa edellä, sillä ylen lukuisa on hänen väkensä, sillä väkevä on hänen käskynsä täyttäjä, sillä suuri on Herran päivä ja sangen peljättävä; kuka voi sitä kestää?

      - - - Herran päivä

      JA NYT TARKKANA
      28 Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.

      - - - Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle

      Minkä näitten?
      Herran synkän ja pimeän, erämaa päivän?
      kaiken kurjuuden jälkeen ?
      Toki, mutta se meni jo, sanoo Pietari.

      Nyt, samoin kuin Ilmestyskirjassa on sanoja:
      - - - Sentähden..
      - - - Tämän jälkeen...
      - - - niikuin, jne jne jne

      eli tulee LUKEA, mitä olin ennen tätä kuten Jooel sanoo:
      - - - Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle

      eli
      11 Ja Herra antaa äänensä jylistä sotajoukkonsa edellä, sillä ylen lukuisa on hänen väkensä, sillä väkevä on hänen käskynsä täyttäjä, sillä suuri on Herran päivä ja sangen peljättävä; kuka voi sitä kestää?

      eli MISSÄ on Herran jylisevä ääni? (eli Sinetit?)
      ja missä on HERRAN PÄIVÄ?
      - - - Herran päivä
      - - - pimeyden ja synkeyden päivä,
      - - - pilvien ja pilkkopimeän päivä.

      eikö NÄITTEN JÄLKEEN TULE SE, hyvä mitä on sanottu?
      ei ENNEN vaan JÄLKEEN

      onko tämä sana mitä ette ymmärrä:
      Näitten jälkeen ! mikä tässä on vaikea ymmärtää?

      Nyt tämä KUULUU tähän samaa ajanjaksoon, aikaa:
      NÄITTEN JÄLKEEN!

      30 Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
      31 aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.


      Kuten Jeesus sen sanoi ja Paavali Testalonikalaisille, että TÄMÄN JÄLKEEN
      ja ilmestyskirja on selvä
      TÄMÄN JÄLKEEN

      eli minkä tämän:
      esim tämä joka ei mene ohi ja kaikki havaitsevat:
      - - - "aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi"

      Itse en ole tätä havainnut, oletko sinä?

      ja sitten
      Joel 3:
      1 Sillä katso, niinä päivinä ja siihen aikaan, kun minä käännän Juudan ja Jerusalemin kohtalon,

      - - - niinä päivinä ja siihen aikaan,

      eli mikä päivä, mikä aika?

      se mitä on sanottu:
      "Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle"

      ja tämä on selvästi esillä Ilmestyskirjassa, jolloin Herra osoittaa omilleen ja koko maailmalle:

      Joel 2:
      27 Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.

      Tietääkö nyt maailma, kun edes uskovat eivät tiedä ,että on Jumala joka oikeasti auttaa.

      ja samaa sanoo, ilmestyskirja:
      Ilm. 8:
      3 Ja tuli eräs muu enkeli ja asettui alttarin ääreen pitäen kultaista suitsutusastiaa, ja hänelle annettiin paljon suitsukkeita pantavaksi kaikkien pyhien rukouksiin kultaiselle alttarille, joka oli valtaistuimen edessä.
      ja
      5 Ja enkeli otti suitsutusastian ja täytti sen alttarin tulella ja heitti maan päälle; silloin syntyi ukkosenjylinää ja ääniä ja salamoita ja maanjäristystä.

      ja HAVAITSE AIKA JA 'PÄIVÄ'
      seuraava jae:
      6 Ja ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän pasunaa, hankkiutuivat puhaltamaan pasunoihin.

      eli, VIIMEINEN PASUUNA On sama kuin ensimmäinen Vihan malja!

      NYT KAIKKI ohittavat tämän ilmoituksen ja lukevat kuten Joelia, ei kaikkia vaanb valikoiden.

      Mitä on ensimmäinen pasuuna?
      ja mitä muut pasuunat?

      eli niitä on kuusi ja seitsemäs on sitten KOTIIN KUTSU!
      eli ensimmäinen Vihan malja maailmalle!

      joten pakko lisätä vielä yksi kommentti.
      jatkuu
      xxx-01


      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Nyt sisi Ilmestyskirja ja sama Joelissa.

        Jumala vastaa NOPEASTI omiensa rukouksiin, eli Henki on ja vaikuttaa, ei niin että ne jotka ovat jumalattomia ja jumalisuuden ulkokuori vaan ne jotka ovat suuressa vaivassa ja ERÄMAASSA.


        Kuten oli Mooseksen aikana, PILVI päivällä ja tulinen pilvi eli patsas yöllä!
        Kuten oli Eliaan aikana.
        Jumala OSOITTI ETTÄ elää ja on ja tekee mitä tahtoo,
        joten NYT ilmestyskirjan lohdullinen sanoma on:

        ENKELIEN VALTAVA SUURI TYÖ!

        3 Ja tuli eräs muu enkeli ja asettui alttarin ääreen pitäen kultaista suitsutusastiaa, ja hänelle annettiin paljon suitsukkeita pantavaksi kaikkien pyhien rukouksiin kultaiselle alttarille, joka oli valtaistuimen edessä.
        ja
        5 Ja enkeli otti suitsutusastian ja täytti sen alttarin tulella ja heitti maan päälle; silloin syntyi ukkosenjylinää ja ääniä ja salamoita ja maanjäristystä.

        eli mitä on SUITSUTUS Jumalan edessä?
        eikö RUKOUSTA!

        ja KUN Herra puhuu ja puhui, tuli ja oli UKKOSENJYLINÄÄ ja SALAMOITA JA MAANJÄRISTYKSIÄ!

        Kuten Oli Mooseksen aikana ja Elian!

        Joten, me jotka uskomme saamme NOPEASTI VASTUKSIA.

        enkelit kolmessa vuorossa, yötä päivää, niskalimassa kantavat suitsuketta MEIDÄN RUKOUKSIIN ja ne RUKOUKSEN MALJAT tulevat nopeasti täyteee, eli saaamm nopeasti vastuaksia, kuten oli alussa, kun PIETARI VÄITTI että nyt tämä on sitä, ei sillä silloin ei aurinko llut mennyt mustaksi eikä kuu punoittanutm eikä tähdet pudonneet alas!

        kuten ei oel vieläkään tapahtuntut!

        eli Oma käsitykseni on että KAIKKI TULKITSEVAT miten sattuu Joelin ilmoituksen!

        Kuten on esillä edellä.

        JOTEN tämä ja muut ON PAKKO OLLA esillä ja vieläpä ENNEN, eli
        - - - Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni

        ja SITTEN TULEE Herran Henki ja ihmeet ja nopeat rukous vastaukset, kuten VESI eli sade"!

        nyt mitä Kirjoitukset sanovat, vastoin typerän Puupää Pietarin väitteitä, mitä on Jumalan SADE?

        Jes. 55:
        8 Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
        9 Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.

        JUMALAN SUUNNITELMA, eli aivoitukset miten ja miksi.
        ja mitä ne suunnitelmat ovat?

        10 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
        11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

        HUOM SANA : SILLÄ
        sillä NIINKUIN ....

        aj eikö tästä Joel puhu ja ilmoita?
        kuten Ilmestyskirja!

        23 Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, teidän Jumalassanne, sillä hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen, niinkuin entisaikaan.
        24 Ja puimatantereet tulevat jyviä täyteen, ja kuurna-altaat pursuvat viiniä ja öljyä.

        eli ei mitään suurta tahi pientä herätystä vaan Jumalan omien SIUNAUS eli Jumalan VESI SADE!
        joka tekee mitä on tehtävä kuten, nopeat rukous vastaukset.

        nyt vielä Jooel, MIKSI tulee eli tuli Jooelin ainana tämä eli esn ensimmäinen täyttymyts ja sanan tarkoitus ???

        eli mitä SATEEN JÄLKEEN ON ILMOITETTU ETTÄ MIKSI?

        seuraava jae:
        23 Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, teidän Jumalassanne, sillä hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen, niinkuin entisaikaan.
        24 Ja puimatantereet tulevat jyviä täyteen, ja kuurna-altaat pursuvat viiniä ja öljyä.

        eli TÄSSÄ ON SE SEURAAVA JAE!
        25 Ja minä korvaan teille ne vuodentulot, jotka heinäsirkka, syöjäsirkka, tuhosirkka ja kalvajasirkka söivät, minun suuri sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.
        26 Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.

        MINÄ KORVAAN!
        eli jotain on meiltä otettu eikä ole annettu ja SEN JUMALA NYT KORVAA!

        eli korvaa herätyksen?
        voi teitä te järjettömät tomppelit!

        "minä korvaan teille ne vuodentulot, jotka heinäsirkka, syöjäsirkka, tuhosirkka ja kalvajasirkka söivät, minun suuri sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan."

        eli Jumalan SOTAJOUKKO on tehnyt tuhojaan!

        ELI MISSÄ ON HERÄTYS!

        Nyt, KUN Jumala korvaa mitä siitä tulee eli saamme, eli syys ja kevät satten jälkeen?
        Mitä Herra sanoo?

        26 Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.

        Saatte leipää ja tulette ravituiksi, eikä ENÄÄ OLE HÄPEÄÄ!

        eikö koko maailma kysy;
        2. Piet. 3:4
        "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."

        jatkuu ..xx2






        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi

        Joten ettekö osaa LUKEA ja ymmärrä SUOMEA!

        voi olla että minä, kuka lie olen, joskun saatan, mahdollisesti, vähällä todennäköisyydellä tehdä kirjoitus virheitä, mutta
        toki osaan lukea ja ymmärrän.

        kuten sanat, senjälkeen
        tämän jälkeen
        niikuin
        jne jne jne

        eli, ei tarvitse olla Nikolai Tesla että tämä ymmärttää.
        Te järjetttömät tomppelit!

        nyt sitten ME OLEMME HÄPEÄSSÄ kun odotamme Jumalaa joka ei ole OSOITTANUT että elää ja voi tehdä ja tekee meille hyvää
        vaan
        olemme olleet kuten Mooses ja Elia, nälkä kuurilla, Jumalan SOTAJOUKKOJEN tuhon alla!

        me emme ole olleet eikä kukaan ole ollut voitokas, kuten oli esim puupää Pietari, pettäjä ja valehtelija, emmäkä kuten oli
        vanha Paavali SUURESSA VOIMASSA JA VALLASSA.

        eli, ikäänkuin Jumala on nullunut kaksi tuhatta vuotta!

        Herra Jeesus tekee puusepän töitä taivaassa, eli meille sijaa ;)
        ja kun talot ja pellot ovat valmiit, Herra muistaa meidät ja tulee hakema kotiin.

        mutta nyt, jos olet rehellinen, onko uskovat voimissaan ja Jumalan voima ja valta aj kaikkinaiset ihmeet ovat kaikkien edessä ja jopa käsissä että tekevät kuten Herra sanoi:

        TE tulette tekemään SUUREMPIA KUIN MINÄ, sanoo Herra Jeesus.

        Kuka on herättänty kuolleita?
        kuka edes on kyennyt paratamaan jonkun vaikka se on joka-päiväistä leipää, eli tulisi olla!

        Jes. 61:
        1 Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,
        2 julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää, lohduttamaan kaikkia murheellisia,
        3 panemaan Siionin murheellisten päähän-antamaan heille-juhlapäähineen tuhkan sijaan, iloöljyä murheen sijaan, ylistyksen vaipan masentuneen hengen sijaan; ja heidän nimensä on oleva "vanhurskauden tammet", "Herran istutus", hänen kirkkautensa ilmoitukseksi.

        onko tätä TODELLISUUTTA vai VAIN LUPAUS eli toivo!

        Jes. 55:
        1 Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.
        2 Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.
        3 Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

        Kenellä on DAAVIDIN LUJAT ARMOT!
        ilmoita toki itsesi ja tulen ihmettelemään!

        Luuk. 7:22
        Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Menkää ja kertokaa Johannekselle, mitä olette nähneet ja kuulleet: sokeat saavat näkönsä, rammat kävelevät, pitaliset puhdistuvat, kuurot kuulevat, kuolleet herätetään, köyhille julistetaan evankeliumia.

        - - - mitä olette nähneet ja kuulleet !
        - - - sokeat saavat näkönsä,
        - - - rammat kävelevät,
        - - - pitaliset puhdistuvat,
        - - - kuurot kuulevat,
        - - - kuolleet herätetään,! !!
        - - - köyhille julistetaan evankeliumia.

        eli Onko tämä totta, mitä Johannes, OIKEA PROFEETTA epäili!

        20 Miehet saapuivat hänen tykönsä ja sanoivat: "Johannes Kastaja on lähettänyt meidät sinun tykösi ja kysyy: 'Oletko sinä se tuleva, vai pitääkö meidän toista odottaman?'"

        eli, ONKO NYT se Herran päviää edeltävä aika, eli senjälkeen tahi tämän jälkeen, tahi niinkuin...

        Itse en ole nähnyt YHTÄÄN parantumista!
        en sokeita ole parantantut, enkä kuuroja tehnyt kuuleviksi.
        Köyhille olen kyllä julistanut Herran Ilosanomaa, mutta

        HERÄTTÄNYT KUOLLEITA!

        eli, Joko me ja te tahi Jumala valehtelee ,kun tulee ENNEN Herran päivää KORVAUS aja sade!

        eli Jumalani EI VALEHTELE, joten me OLEMME valheessa ja petoksessa!

        ja sitten lisää kahvia !



        Nyt, KUN Jumala korvaa mitä siitä tulee eli saamme, eli syys ja kevät satten jälkeen?
        Mitä Herra sanoo?

        26 Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.

        Saatte leipää ja tulette ravituiksi, eikä ENÄÄ OLE HÄPEÄÄ!

        eikö koko maailma kysy;
        2. Piet. 3:4
        "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."


        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten ettekö osaa LUKEA ja ymmärrä SUOMEA!

        voi olla että minä, kuka lie olen, joskun saatan, mahdollisesti, vähällä todennäköisyydellä tehdä kirjoitus virheitä, mutta
        toki osaan lukea ja ymmärrän.

        kuten sanat, senjälkeen
        tämän jälkeen
        niikuin
        jne jne jne

        eli, ei tarvitse olla Nikolai Tesla että tämä ymmärttää.
        Te järjetttömät tomppelit!

        nyt sitten ME OLEMME HÄPEÄSSÄ kun odotamme Jumalaa joka ei ole OSOITTANUT että elää ja voi tehdä ja tekee meille hyvää
        vaan
        olemme olleet kuten Mooses ja Elia, nälkä kuurilla, Jumalan SOTAJOUKKOJEN tuhon alla!

        me emme ole olleet eikä kukaan ole ollut voitokas, kuten oli esim puupää Pietari, pettäjä ja valehtelija, emmäkä kuten oli
        vanha Paavali SUURESSA VOIMASSA JA VALLASSA.

        eli, ikäänkuin Jumala on nullunut kaksi tuhatta vuotta!

        Herra Jeesus tekee puusepän töitä taivaassa, eli meille sijaa ;)
        ja kun talot ja pellot ovat valmiit, Herra muistaa meidät ja tulee hakema kotiin.

        mutta nyt, jos olet rehellinen, onko uskovat voimissaan ja Jumalan voima ja valta aj kaikkinaiset ihmeet ovat kaikkien edessä ja jopa käsissä että tekevät kuten Herra sanoi:

        TE tulette tekemään SUUREMPIA KUIN MINÄ, sanoo Herra Jeesus.

        Kuka on herättänty kuolleita?
        kuka edes on kyennyt paratamaan jonkun vaikka se on joka-päiväistä leipää, eli tulisi olla!

        Jes. 61:
        1 Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,
        2 julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää, lohduttamaan kaikkia murheellisia,
        3 panemaan Siionin murheellisten päähän-antamaan heille-juhlapäähineen tuhkan sijaan, iloöljyä murheen sijaan, ylistyksen vaipan masentuneen hengen sijaan; ja heidän nimensä on oleva "vanhurskauden tammet", "Herran istutus", hänen kirkkautensa ilmoitukseksi.

        onko tätä TODELLISUUTTA vai VAIN LUPAUS eli toivo!

        Jes. 55:
        1 Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.
        2 Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.
        3 Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

        Kenellä on DAAVIDIN LUJAT ARMOT!
        ilmoita toki itsesi ja tulen ihmettelemään!

        Luuk. 7:22
        Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Menkää ja kertokaa Johannekselle, mitä olette nähneet ja kuulleet: sokeat saavat näkönsä, rammat kävelevät, pitaliset puhdistuvat, kuurot kuulevat, kuolleet herätetään, köyhille julistetaan evankeliumia.

        - - - mitä olette nähneet ja kuulleet !
        - - - sokeat saavat näkönsä,
        - - - rammat kävelevät,
        - - - pitaliset puhdistuvat,
        - - - kuurot kuulevat,
        - - - kuolleet herätetään,! !!
        - - - köyhille julistetaan evankeliumia.

        eli Onko tämä totta, mitä Johannes, OIKEA PROFEETTA epäili!

        20 Miehet saapuivat hänen tykönsä ja sanoivat: "Johannes Kastaja on lähettänyt meidät sinun tykösi ja kysyy: 'Oletko sinä se tuleva, vai pitääkö meidän toista odottaman?'"

        eli, ONKO NYT se Herran päviää edeltävä aika, eli senjälkeen tahi tämän jälkeen, tahi niinkuin...

        Itse en ole nähnyt YHTÄÄN parantumista!
        en sokeita ole parantantut, enkä kuuroja tehnyt kuuleviksi.
        Köyhille olen kyllä julistanut Herran Ilosanomaa, mutta

        HERÄTTÄNYT KUOLLEITA!

        eli, Joko me ja te tahi Jumala valehtelee ,kun tulee ENNEN Herran päivää KORVAUS aja sade!

        eli Jumalani EI VALEHTELE, joten me OLEMME valheessa ja petoksessa!

        ja sitten lisää kahvia !



        Nyt, KUN Jumala korvaa mitä siitä tulee eli saamme, eli syys ja kevät satten jälkeen?
        Mitä Herra sanoo?

        26 Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.

        Saatte leipää ja tulette ravituiksi, eikä ENÄÄ OLE HÄPEÄÄ!

        eikö koko maailma kysy;
        2. Piet. 3:4
        "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."


        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

        Tämä osa tuli kahteen kertaa, joten kirjoitukseni loppuu tähän:


        eli Jumalani EI VALEHTELE, joten me OLEMME valheessa ja petoksessa!

        ja sitten lisää kahvia !
        - - - -
        Nyt, KUN Jumala korvaa mitä siitä tulee eli saamme, eli syys ja kevät satten jälkeen?
        Mitä Herra sanoo?

        26 Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.

        Saatte leipää ja tulette ravituiksi, eikä ENÄÄ OLE HÄPEÄÄ!

        eikö koko maailma kysy;
        2. Piet. 3:4
        "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."

        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      lahkot ja lahkojen herätykset . . .
      ainoa herätys, mitä raamattu sanoo:


      "ollen haudattuina hänen kanssaan KASTEESSA , jossa te myös hänen kanssaan
      olette HERÄTETYT uskon kautta , jonka vaikuttaa Jumala, joka HERÄTTI hänet
      kuolleista" Kol: 2: 12

    • Anonyymi

      "Tess kirjeessä mainittu luopumus ja Jumalan lähettämä väkevä eksytys, Antikristuksen aiks koskee juutalaista kansaa joka elää vanhan liiton hapatuksessa, "Jaakobin" suureen ahdistukseen asti."

      i see
      ja Tessaloniakissa oli sitten paljon juutalaisia?
      vai tämä on krijoitettu pakana uskovillle?

      1 Paavali ja Silvanus ja Timoteus tessalonikalaisten seurakunnalle Isässä Jumalassa ja Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa. Armo teille ja rauha!

      eli MISSÄ on Tessalonikia?
      Jerusalemin vieressä vai Beetelin kupeessa?
      vai
      KREIKASSA ?

      Tosin juutalaisia oli MYÖS Kreikassa, kuten Paavali sanoo, mutta ei kansana

      eli taas luetaan Raamattua miten sattuu!
      ja sattuuhan se, omaa jalkaa

      Kuin sahaisi oksaa jolla istuu!
      kyllä siinä takapuoli tulee kipeeksi, kunhan jaksaa sahata!

      Eli mikä on:
      2 tes 2
      LUOPUMUS?
      eikö AVIOERO Herrasta Jeesuksesta ja takaisin meno LAIN ORJUUTEEN?

      eli eikö juutalainen pidä lakia ja jos pitää mihin menee takaisin ja mistä luopuu!

      aina te eksytty!
      AINA!



      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Ilm 3:7-13 Filadelfia joka tarkoittaa "veljesrakkautta", ja suuriin hengellisiin herätyksiin sekä valvovaan seurakuntaan jonka vaikutus alkoi v 1750 ja kestää ylösottoon, jakeet 10-11.
      Se että Herra on avannut oven ja voima on heikko, josta Paavali opettaa: heikoissa Herra on väkevä ja avattu ovi on hedelmällisen työhön.
      Niinpä, Jumala on pelastava armossaan vielä sieluja Karitsan 7 vuoden vihalta.

      • Anonyymi

        Milloin tuo pelastaminen ja parantuminen osuu kohdalleni?


    • Anonyymi

      Muistatteko miehen nimeltä Juhan af Grann?
      Oli jonkinlainen julkkis ja oli kai tavannut mm avaruusolentoja.
      Mies muistaakseni myös ennusti, onko kukaan seurannut, että onko hänen ennustuksensa toteutuneet?

    • Anonyymi

      Se joka pitää lopunajan suurta herätystä harhaoppina, niin ensinnäkin kaksi asiaa:
      1. Pidätkö Jumalaa luuserina, joka ei voi, eikä halua pelastaa?
      2. Kun sinä löysit pelastuksen, niin miksi et anna muiden tulla siihen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      448
      2185
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      223
      1946
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1271
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1247
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      40
      1114
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1045
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe