Englanniksi termi kuuluu gold digger.
Jos hän ei kiinnostu normaali miehistä mutta kiinnostus herää heti jos huomaa tyypilla eli miehellä olevan varallisuutta ja varsinkin jos mies vaikuttaa tyhmältä et sitä varallisuutta olisi helppo hyödyntää.
https://www.youtube.com/watch?v=TUYu7XITaEw
Kerro miten Suomalainen nainen näyttää todelliset aikeensa ja mite se kannattaa testata.
Mistä tunnistaa kullankaivaja naisen
29
1694
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se oo aika selkeetä?
Muija kuolaa ja kujertaa oli mies kuinka ikäloppu ja ruma, jos rikas, suosittu julkkis, mutta jos samanlainen Matti Meikäläinen tulee pubis pöytään niin muija tuhahtelee sille et hyi 50-60 vuotias juoppo hus siitä vaimos luokse viihdevuosias ja viidenkympin villityksiäs poteen.
Sama taso 50-60 v ikääntynyt varattu pleijeri pettämis aikeis lavalla miljonäärinä on kuuminta hottia mutta lähipubissa yök.
Siinä se totuus
Ja näin ne hommat etenee! 🤦♀️- Anonyymi
mutta ei ihan minkänäköisen miehen matkaan varmaan tämä gold diggerkään kuitenkaan lähtis..vaikka tietäs että on rahaa....vaikka tietysti naisiakin on vaikka miten moneen junaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta ei ihan minkänäköisen miehen matkaan varmaan tämä gold diggerkään kuitenkaan lähtis..vaikka tietäs että on rahaa....vaikka tietysti naisiakin on vaikka miten moneen junaan
No kato nyt Hjallis Harkimoa ja Renny Harlinia. Aika seinästä repäistyn näköisiä eli naamat kuin petolinnun p**e. Rahaa on kuin roskaa ja komeita muijia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kato nyt Hjallis Harkimoa ja Renny Harlinia. Aika seinästä repäistyn näköisiä eli naamat kuin petolinnun p**e. Rahaa on kuin roskaa ja komeita muijia.
Eikä noikaan oo mitään kuumiksia.
https://tavastiaklubi.fi/events/76759/
Vanhoja ukkoja. Meikit ja aurinkolasit vaan peittämässä ukkoutuneita 50-60 vuotiaita naamoja.
Tommonen maskeeraamattomana ilman esiintymisasujaan ja aurinkolasejaan lähipubissa ois tavallinen vanhakubbe jota ei akne arpisen rypyliäisellä lärvillä pidettäs minään kuumiksena vaan viidenkympin villitystä elävänä avioliittoonsa kyllästyneenä juoppona joka yrittää iskee 20-30 v nuorempia naisia kun pelkää nuoruutensa menetystä.
Sen tunnistaa siitä, että sillä on lierihattu, kumisaappaat, paskaset kynnenaluset ja vaskooli kainalossa.
- Anonyymi
Joku varmaan voi olla rahan perään,mutta toiset taas etsii kemioiden toimivuutta....sitten joskus aina ihmetellään,mitä joku näkee jossain ihmisessä...mutta ne on aina kahden kauppoja....
- Anonyymi
Turha itkeä, jos joku käyttää hyväksi. Itse miehet kertovat ovatko varakkaita vai ei. Ilmeisesti seuraa ei saa ilman tuota ilmoitusta :D
- Anonyymi
Taitaa olla tekorikkaita naista vaan haluavat kierrän kaukaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla tekorikkaita naista vaan haluavat kierrän kaukaa
Jotkut voi oikeesti kusettaa vaan ja totuus on muuta.
- Anonyymi
Heittää liirum laarumia että aikoo kosmetologiksi tai vastaavaa eikä mitään ammattia alla. Kuuntelee ja nyökyttelee, omistaa Tekokynnet tai hiukset?
- Anonyymi
Unohdit silikoonit?
- Anonyymi
Varmaan ei kannata mainostella heti omaa varallisuuttaan, kun hakee seuraa. Voi vaikka todeta vain, että tulee omillaan toimeen ja on työelämässä. Mitä kenenkään pankkitilin saldot kuuluu kellekkään.
- Anonyymi
Jos nainen pukeutuu tosi tyylikkäästi ja on kaikenlaiset härpäkkeet yllä, niin siitä saa jo osviittaa, että tykkää kalliista ja luxuksesta.
- Anonyymi
Voi sitä halvallakin pukeutua naisellisesti. Moni tulee omilla tuloillaan toimeen eikä edes halua toisen varassa elää
- Anonyymi
Eikö kallista ja luxusta saa omilla varoilla? En ymmärrä tämän viestin logiikkaa nyt yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kallista ja luxusta saa omilla varoilla? En ymmärrä tämän viestin logiikkaa nyt yhtään.
Miehet on just noin idiootteja:((
Itse olen näyttävä ja sexy ja iloinen ja rento ja miesten epäilyt aina ihan huipussaan. Jos heittää jotain läppää tai edes koittaa normaalisti jutella, niin miehet ihan paniikissa että mitä se nyt oikein "yrittää".
Milloin olen pyörittämässä miehiä, pettämässä miestäni(miespuolinen bestis), ryyppäämässä ja panemassa muiden miesten kanssa, myymässä itseäni, Only fansissa, kusettamassa kaikkia läheisiäni, rikollisuuden poluilla, nauramassa selän takana, you name it.
Totuus on se, että jos nainen on upea ja rakentanut oman elämänsä luxuksen, niin aniharvan miehen itsetunto sitä kestää ja naisesta on keksittävä vaikka mitä pahaa, jotta voi kuvitella olevansa itse ylemmällä portaalla.
Ja ihan on itse ostettu kaikki näyttävyys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet on just noin idiootteja:((
Itse olen näyttävä ja sexy ja iloinen ja rento ja miesten epäilyt aina ihan huipussaan. Jos heittää jotain läppää tai edes koittaa normaalisti jutella, niin miehet ihan paniikissa että mitä se nyt oikein "yrittää".
Milloin olen pyörittämässä miehiä, pettämässä miestäni(miespuolinen bestis), ryyppäämässä ja panemassa muiden miesten kanssa, myymässä itseäni, Only fansissa, kusettamassa kaikkia läheisiäni, rikollisuuden poluilla, nauramassa selän takana, you name it.
Totuus on se, että jos nainen on upea ja rakentanut oman elämänsä luxuksen, niin aniharvan miehen itsetunto sitä kestää ja naisesta on keksittävä vaikka mitä pahaa, jotta voi kuvitella olevansa itse ylemmällä portaalla.
Ja ihan on itse ostettu kaikki näyttävyys.Voi ei :( Toi on niin totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei :( Toi on niin totta!
On se ikävä kyllä.
Jotenkin tosi outoa ajatella, millaisessa mielikuvitusjännärissä nämä miehet elää, kun ei edes uskalla jutella jonkun ihmisen kanssa ilman järjetöntä pelkoa siitä että kyseinen henkilö nappaa kiinni lompakosta kun joku rahanhimoinen harpyija.
Itse voin keskustella ihan kenen kanssa vaan ilman pelkoa, että oma elämänhallintani joutuu jonkun muun vallan alaiseksi. Sitä kutsutaan tutustumiseksi.
Ihminen joka on noin tunteidensa vietävissä taloudellisesti on varmaan muutenkin tosi epäluotettava kumppani, tämä itselle tulee mieleen miehistä joilla liialliset epäluulot ja kyvyttömyys pitää järjellisesti puolensa. Sellaisen miehenhän voi sitten kuka tahansa napata mukaansa kun on oikea tuulensuunta. Hyi.
Ja voin uskoa, että reppanat on joutuneet kynityksi jossei mitään itsehillintää ole olemassakaan naisasioissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se ikävä kyllä.
Jotenkin tosi outoa ajatella, millaisessa mielikuvitusjännärissä nämä miehet elää, kun ei edes uskalla jutella jonkun ihmisen kanssa ilman järjetöntä pelkoa siitä että kyseinen henkilö nappaa kiinni lompakosta kun joku rahanhimoinen harpyija.
Itse voin keskustella ihan kenen kanssa vaan ilman pelkoa, että oma elämänhallintani joutuu jonkun muun vallan alaiseksi. Sitä kutsutaan tutustumiseksi.
Ihminen joka on noin tunteidensa vietävissä taloudellisesti on varmaan muutenkin tosi epäluotettava kumppani, tämä itselle tulee mieleen miehistä joilla liialliset epäluulot ja kyvyttömyys pitää järjellisesti puolensa. Sellaisen miehenhän voi sitten kuka tahansa napata mukaansa kun on oikea tuulensuunta. Hyi.
Ja voin uskoa, että reppanat on joutuneet kynityksi jossei mitään itsehillintää ole olemassakaan naisasioissa.Säälittävää, se on juuri noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävää, se on juuri noin.
Säälittävää itselle valehtelua ja naisten mustamaalausta kun ei ole itse uskaltanut toimia ja on tehnyt vääriä ratkaisuja menneisyydessä.
Kaikki on nuoria joskus ja tekee virhearvioita ja jos on nuorena tai vähän vanhempanakin erehtynyt luottamaan väärään ihmiseen, niin voisi vaan rehellisesti tunnustaa, että teki virhearvion eikä syyttää kaikkia maailman naisia omista virheistään ja alkaa kovistelemaan ja syyttämään viattomia ihmisiä joilla ei asiassa ollut osaa eikä arpaa.
Jos on supernegatiivinen, syyttävä ja puhuu pahaa naisista, niin ei tasavarmasti saa huomiota kivoilta naisilta, ei minulta ainakaan Ei jatkoon tulee heti, kun esim Tinderissä esittelytekstissä on jotain katkeraa ja syyttävää urputusta ja samoin keskusteluissa juttu loppuu siihen kun seinään kun mies alkaa haukkumaan naisia tai puhumaan pituudestaan..
- Anonyymi
Minä kaivelen ainoastaan kultapaikattuja hampaitani. 😌👵
- Anonyymi
Yhtä hyvin löytyy miehissä.
- Anonyymi
Miks jotkut miehet leveilee rahoillaan. Itseä taas ei kiinnosta rahat vaan ihminen. Oletetaan että pidän jostain miehestä ihmisenä ja selviää sitten olevan varallisuutta? Enkö saa enää pitää hänestä 😂 Näinkö on?
Minulla on ollut kuule tavallisia ja köyhiä miehiä. Koska olen heitä rakastanut. Vitun pässi.- Anonyymi
Mä olen juuri tollainen ihminen, jättäisin miehen tämän varallisuuden takia.
- Anonyymi
Jos olet niin epävarma idiootti, ettet erota aitoa feikistä etkä osaa pitää selkeitä ja järjellisiä rajoja rahankäytössäsi, niin pysy kotona äläkä puhu vahingossakaan kellekkään mitään.
- Anonyymi
Kyllä aidon rakkauden tunnistaa, ei kannata tapailla pinnallista ihmistä. Sen huomaa heti, mitkä arvot on. Paljon vaikeampaa on se, että kumppani vaan viehättyy monesta asiasta, piirteestä ym.
Tuommoinen piirre kuten rahan ahneus näkyy melko heti. - Anonyymi
Jokainen nainen on kullaankaivaja, tuo on pelkkaa faktaa eikä muuksi muutu.
- Anonyymi
Kaikki tuntemani miehet on kullan kaivajia
- Anonyymi
Höpö höpö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904