Eduskuntavaalit kun tulee, niin muistakaa että ääni Kepulle on ääni Väyrysen Suomelle. Väyrysen Suomi on Venäjän käskyläinen. Jos Kepu ei potki Paavoa pois listoiltaan niin se on puolueen menoa.
Paavo valtaa Kepua
25
1194
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Paavo Väyrynen kepua alas aja, sen tekee Vihervasemmistokepulaiset ihan itse.
- Anonyymi
Voi Paavo Paavo, idän halla vie synnyinmaas jos jatkat noin.
- Anonyymi
Ylen kannatusmittauksen mukaan Keskustalla on mittaushistorian alhaisin kannatus 10,3% ei mikään ihme puolueen on ajanut tähän tilanteeseen vihervasemmistokepu.
- Anonyymi
Se joutaakin mennä jo historian hämärään niinkuin sen suojeliakin, Neuvostoliitto meni.
- Anonyymi
Anna Paavo mulle kepua! Kepua pakariin! Sinne kinkkujen välliin! Ahhhh!
- Anonyymi
Me perunanviljelijät olemme 100% Paavon takana ja tuemme Paavoa.
- Anonyymi
Kuka vielä ostaa puikuloita.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä kepulle tulee suuri romahdus tippuu lilliputti sarjaan.
- Anonyymi
Paavo on munannut höperöillä mielipiteillään itsensä täydellisesti. Kukaan keskustapuoluelainen ei äänestä Paavoa. Hän saa ääniä persuilta, kommareilta ja muilta änkyreiltä.
- Anonyymi
Anna kommari mulle kepua! Kepua sinne kinkkujen välliin, pakariin. Paavon kepua jumantsuikka!!
- Anonyymi
Suomen Keskustan on tuhonnut ja murjonut vihervasemmistokepu, vihervasemmisto politiikallaan. Suomen Keskustasta enää jäljellä Hannu Hoskonen ja Paavo Väyrynen.
- Anonyymi
Osaatko muuta paasata kuin vihervasemmistokepu. No onneksi demarit on isänmaallisempia kuin kepun koijarit.
- Anonyymi
Muistakaa myös Ääni Kokomukselle & SDP on Vapaamuurari ääni. Käskyt tulevat ulkoa USA:lta €urostoliiton kautta.
- Anonyymi
vapaamuurarit on rikollisjärjestö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi takan teettää, mistä löytyy noita vapaita muurareita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulkaa muuraamaan puomi mun lihhaan! Puamia jumantsukka Paavo, puomia kepeksille!<!
- Anonyymi
Paavo, anna mulle kepua kinkkujen vällin, sinne pakariin!ei vaiskaa, älä annakkaa! Eiku annakki! Eiku elä annakkaa.!perusta oma puolue kepeksipojat! Eiku tuutki hourulakeskukseen, täällä sulle tarjotaan pakaria. AHHHH!!
- Anonyymi
paavo ja pepu kaatuvat yhdessä,tämän sa sipilä ja perner aikaan.
- Anonyymi
selvä! pyllistä! t: paavi
- Anonyymi
Suomi seuraa muuta maailmaa. Maaseudun ihmiset äänestävät joko äärioikeistoa tai kristillisdemokraatteja.
- Anonyymi
Kylläpä tämä oli mulle viimeinen niitti vanhana keskustalaisena, taitaa ruplia kilahtaa jonkun tilille....
- Anonyymi
Siinä se nähtiin, Paavo uhkasi lähteä taas kepun kansanedustaja ehdokkaaksi niin puolueen kannatus tipui alle kymmenen prosentin. Hieno homma, Paavolle voisi tuosta myöntää mitallin ansiokkaasta isänmaallisesta työstä tuhota riitelevä kepu.
Ei taida puolueella olla enää kannattajia muualla kuin Alajärvellä - Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa vihervasemmistokepu 9% pienpuolue.
- Anonyymi
Vihervasemisto on paljon suositumpi kuin kavala kepu. Et sillee
- Anonyymi
anna paavo mulle kepua! kepua kepeksille!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001