Olisko ketään näistä asioista kiinnostuneita menossa la Baltic princesille? Olen 42 v sopusuhtainen mies ja kiinnostaisi liittyä seuraan.
Laivalle lauantaina!
21
1826
Vastaukset
- Anonyymi
Terve! Olemme vaimon kanssa menossa juurikin tuolle risteilylle. Pienenä ajatuksena olisi löytää seuraa meidän hyttiin. Olemme 46v mies sekä 44v nainen. Vartaloltamme olemme hieman "reheviä". Miten haluaisit ottaa yhteyden meihin?
- Anonyymi
28-vuotias nainen ja 31-vuotias mies tulossa samaan laivaan.
Olemme normaali vartaloisia.
Parinvaihto kiinnostaisi meitä.- Anonyymi
Terve! Ikävä kyllä olen matkustamassa yksin, mutta mielelläni silti teihin tutustuisin.
- Anonyymi
Terve! Meitä mieheni kanssa kiinnostaisi kovasti tavata teitä ja tutustua. Olemme n40v ja m35v satakunnasta oleva pari ja lähdössä laivareissulle kerrankin ilman lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve! Meitä mieheni kanssa kiinnostaisi kovasti tavata teitä ja tutustua. Olemme n40v ja m35v satakunnasta oleva pari ja lähdössä laivareissulle kerrankin ilman lapsia.
Kiinnostaisi kuivallakin maalla..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi kuivallakin maalla..?
Hevon persreijässä
- Anonyymi
Piip piip tööt tööt meillä suihku, kantsii sunkin hankkia.
- Anonyymi
Pari m33 ja n37 olisi myös lähdössä kyseiselle laivalle sillon. Me olisimme kiinnostuneita myös pareista tai yksinäinen mieskin kelpaa.
- Anonyymi
28-vuotias nainen ja 31-vuotias mies haluaisi seuraa pareista kotisuomessa.
Asumme Perttelissä Salon kupeessa.- Anonyymi
Kertokaa rohkeasti enemmänkin itsestänne
- Anonyymi
Taas nämä hönöt tyrkyllä
Kyseiselle laivalle, nyt tulevana lauantaina..
- Anonyymi
Kertokaa reissun kokemuksista
- Anonyymi
Työnnettiin koko paatti muijan perseeseen
- Anonyymi
Työnnettiin koko paatti akan perseeseen
Voisin lähteä ihan muuten vain mukaan.
En niinkään seksin takia, enkä hytti vierailulle.
Mutta vähän niin kuin firman pikkujoulut hengessä.- Anonyymi
kuusnolla kirjoitti:
Oletko itse laivalla?
Ei kun hevon persreijässä trollataan
Ketjusta on poistettu 127 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379