Olisko ketään näistä asioista kiinnostuneita menossa la Baltic princesille? Olen 42 v sopusuhtainen mies ja kiinnostaisi liittyä seuraan.
Laivalle lauantaina!
21
1866
Vastaukset
- AnonyymiTerve! Olemme vaimon kanssa menossa juurikin tuolle risteilylle. Pienenä ajatuksena olisi löytää seuraa meidän hyttiin. Olemme 46v mies sekä 44v nainen. Vartaloltamme olemme hieman "reheviä". Miten haluaisit ottaa yhteyden meihin? 
- Anonyymi28-vuotias nainen ja 31-vuotias mies tulossa samaan laivaan. 
 Olemme normaali vartaloisia.
 Parinvaihto kiinnostaisi meitä.- AnonyymiTerve! Ikävä kyllä olen matkustamassa yksin, mutta mielelläni silti teihin tutustuisin. 
- AnonyymiTerve! Meitä mieheni kanssa kiinnostaisi kovasti tavata teitä ja tutustua. Olemme n40v ja m35v satakunnasta oleva pari ja lähdössä laivareissulle kerrankin ilman lapsia. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Terve! Meitä mieheni kanssa kiinnostaisi kovasti tavata teitä ja tutustua. Olemme n40v ja m35v satakunnasta oleva pari ja lähdössä laivareissulle kerrankin ilman lapsia. Kiinnostaisi kuivallakin maalla..? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kiinnostaisi kuivallakin maalla..? Hevon persreijässä 
- AnonyymiPiip piip tööt tööt meillä suihku, kantsii sunkin hankkia. 

- AnonyymiPari m33 ja n37 olisi myös lähdössä kyseiselle laivalle sillon. Me olisimme kiinnostuneita myös pareista tai yksinäinen mieskin kelpaa. 
- Anonyymi28-vuotias nainen ja 31-vuotias mies haluaisi seuraa pareista kotisuomessa. 
 Asumme Perttelissä Salon kupeessa.- AnonyymiKertokaa rohkeasti enemmänkin itsestänne 
- AnonyymiTaas nämä hönöt tyrkyllä 

- Kyseiselle laivalle, nyt tulevana lauantaina.. 
- AnonyymiKertokaa reissun kokemuksista - AnonyymiTyönnettiin koko paatti muijan perseeseen 
- AnonyymiTyönnettiin koko paatti akan perseeseen 

- Voisin lähteä ihan muuten vain mukaan. 
 En niinkään seksin takia, enkä hytti vierailulle.
 Mutta vähän niin kuin firman pikkujoulut hengessä.- Anonyymikuusnolla kirjoitti:Oletko itse laivalla? Ei kun hevon persreijässä trollataan 

Ketjusta on poistettu 127 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161703
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161546
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321