" Jätä vaan se ovi auki "

Anonyymi-ap

Aina, kun poistun tapaamisista, saan kuulla tämän kehoituksen. Haisenko NIIN pahalle?

7

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suosittelen suihkua kerran päivässä. Vähintäänkin vehkeet ja peräpää on pestävä päivittäin, samoin kainalot. Vaihda alusvaatteet, sukat ja paita joka päivä. Pese hampaat 3 kertaa päivässä.

Moni juoppo laiminlyö hygienian mistä seuraa ympäristöön leviävä löyhkä.

• Anonyymi

Ehkä kolme hampaiden harjauskertaa päivässä on pientä liioittelua, yksi kertkin on jo hyvä ja varsinkin kaksi. Hampaiden lisäksi on hyvä harjata myös kieli, samat hampaiden pöpöt asustelevat kielen karheassa pinnassa.

https://www.terveyskirjasto.fi/trv00035

🤔

• Anonyymi

Kenen kanssa käyt tapaamisissa?

• Anonyymi

Monien kanssa. Meillä alkoholisteilla on se ikävä piirre, että:

a) viinan katkua ei itse pysty haistamaan
        b) sitä ei pysty pesemään poissa
        c) vaikka ryyppääkin pelkkää olutta, niin tarpeeksi nautittuna alkaa haisemaan pistävästi viinalle joka tapauksessa.

Oliskin joku poppakonsti, jolla peittää se haju. Suihkussakäynti ja vaatteiden pesu ei auta mitään.

• Anonyymi

Uusi asiakas on tulossa .

• Anonyymi

Tuosta olen samaa mieltä, mahdollisesti uusi asiakas tulossa, tai työntekijä lähdössä huoneesta käymään jossain tapaamisen loputtua.
      Typerää ajatella, että se jostain hajusta johtuisi.

Harvat asiat johtuvat juuri omasta itsestä, se on vain omaa kuvittelua.

• Anonyymi

Ehkä jo seuraava asiakas on saapumassa omaan tapaamiseensa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe