Minkä muotoisia dildoja teillä on?

Luonnollisia vai jotain scifi mallisia?
Ihmisen vai eläimen peniksen kopioita?

8

1165

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luonnollisen näkönen mutta lisättynä varressa liioitellulla pinnan kohoumilla, joista on iloa. Ryhmysauva.

      • Muoto se on Saatanakin.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Muoto se on Saatanakin.

        Jee­sus­dildoja on joskus ollut kaupan, miksi ei saa­ta­na­dildojakin.

        Ulkonäöllä ei juurikaan väliä vaan sillä, miltä se tuntuu ja miten toimii käytössä. Itse olen tuunannut omat dildoni haluamaani muotoon kun yleensä niissä on suunnitteluvikaa. Mattoveitsi ja kuumailmapuhallin käyttöön niin jellymateriaalista tehtyä dildoa tai anaalitappia saa muovattua uuteen muotoon.

        Kuka oikeasti haluaa dildossa terskan ja varren väliin puuttuvaa esinahkaa markkeeraamaan hillittömän kolon, joka suorastaan sattuu anaalikäytössä?

        Keskustelussa näköjään ollut häiriköiden ja bottien riehumista kun jo 30 viestiä poistettu ja kaksi vastausta jäljellä.


      • Anonyymi

        minä ja vaimoni tykätään molemmat myös ryhmy sauvasta vaimo haluaa nussia peppuani kun imee kaluani yhteinen nautinto sauva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jee­sus­dildoja on joskus ollut kaupan, miksi ei saa­ta­na­dildojakin.

        Ulkonäöllä ei juurikaan väliä vaan sillä, miltä se tuntuu ja miten toimii käytössä. Itse olen tuunannut omat dildoni haluamaani muotoon kun yleensä niissä on suunnitteluvikaa. Mattoveitsi ja kuumailmapuhallin käyttöön niin jellymateriaalista tehtyä dildoa tai anaalitappia saa muovattua uuteen muotoon.

        Kuka oikeasti haluaa dildossa terskan ja varren väliin puuttuvaa esinahkaa markkeeraamaan hillittömän kolon, joka suorastaan sattuu anaalikäytössä?

        Keskustelussa näköjään ollut häiriköiden ja bottien riehumista kun jo 30 viestiä poistettu ja kaksi vastausta jäljellä.

        kolo tekee sen kivun sekasen nautinnon pepussa edestakasin sisään ulos


    • Anonyymi

      Jollain nettisivuilla myytiin lohikäärmeen peniksiä. Erilaisia piikikkäitä yms. Tosi kalliita.

    • Anonyymi

      olen mies minulla vibra jossa iso terska ja paksut suonet varressa mittaa 30cm paksu myös liuutan hiljaa peppuun syvälle vihran kera aluks oli golden boy mutta ei tuntunut oikealta tämä on hyvä

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe