Kepun venäjämieliset siirtyvät persuihin

Anonyymi-ap

Kepu oli vuosikymmenet suomen venäjämielisin puolue. Paljon venäjämielisempi kuin esim. demarit. Nyt kepun venäjämielisyys hiipuu ja siellä olevat putinin kannattajat joutuvat etsimään uutta poliittista kotia. Ei hätää. Persut ovat tulleet apuun. Persujen venäjämielisyys ei horju edes Putinin hyökättyä Ukrainaan hirvittävin seurauksin. Kaikkein venäjämielisimmät kepulaiset ovat löytäneet itselleen uuden poliittisen kodin, jossa usko putiniin ei horju: Perussuomalaiset.
Aika paljon venäjämielisiä suomesta yhä löytyykin, peräti 17,1 prosenttiyksikköä. Pitkästä aikaa Putinillakin on jotain aitoa ilonaihetta.

16

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisi mielenkiintoista nähdä "kartta" aivojesi maailmasta. Mahtaa olla sotkuinen paikka, yksikanavainen paikka. Säälittäväähän tuollainen on, mutta onhan vammaisillekin suotava toimintansa. Sinulla se nyt on tällaista, ala-arvoista häiriköintiä, mutta mistäs sinä sellaista ymmärtäisit.

• Anonyymi

Todistit juuri venäjämielisyytesi. Hyvä. Kerrankin rehellinen persu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinullehan kaikki on "todisteita" sairaan mielesi luomien kuvien vahvistukseksi.

• Anonyymi

Siinä toinen hyväkäs, addickhan se tietenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä toinen hyväkäs, addickhan se tietenkin.

Tuo on kopiopersu. Hän putosi pienenä äitinsä sylistä pää edellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepun punikkisiipi istuu tälläkin hetkellä eduskunnassa. Tarkoittaako aloittaja, että kepun eduskuntaryhmä on loikannut persuihin vai oliko kyseessä aloittajan toiveuni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demarit on kaikki pudonneet synnytyksessä pää edellä lattiaan , ja eikä siitä ulostulo reiästäkään ole varmuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kopiokoneelle tiedoksi alkuperäisen version mukaan kysymys kuului pudottiko kätilä sinut antieprsun pää edellä lattiaan kun käyt niin hitailla vai ovatko vanhempasi sisaruksia keskenään? 🤣

• Anonyymi

Aloittajalta unohtui nyt se tuttu fraasi venäjämielinen ID ryhmä?
      Tarkoittaa siis kaiketi venäjämieliset Idiootti Demarit , menikö oikein ?

• Anonyymi

Paavo Lipponen ja Esko Aho sopisivat hyvin nykypersuihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavo Lipponen ja Esko Aho sopisivat hyvin nykypersuihin?

Viimeisin gallup todisti, että avaaja on oikeassa. Vanhat neuvosatoliiton ihailijat ovat siirtyneet kepusta persuihin, venäjämielisyyden poliittiseen kehtoon.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe