PlstM Kaikkonen kertauttaa

Anonyymi-ap

Hyvä homma, ilmatkin muuttuu räntä ja vesisateiseksi ja yöt pimenee, mutta vesisateinen pimeä metsä ei saa Sotilasta haitata, lähtisin, mutta 76wee ei enää huolita, 2kertaa kertausin viimenen oli kun ikäni oli jo 45nen, luti ihmetteli miksi noin vanha on kutsuttu, minä että varmaan isäni s-passin lukeneet jossa lukee 12 taistelussa mukana ollut ensin neukkuloita vastaan lopuksi sakemaneja Lapista poistamassa, helppoahan siellä tekee mitä käsketään,,

4

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

vanha ja vanha, voihan sitä nimitellä miten haluaa ja kansa matkii perässä.. liian nuoret nulikat ei sodassa pärjää

• Anonyymi

nuoret ja nuoret, unohit "Lotat, 17v ja vanemmat lotat olivat talvi-ja jatkosodassa heti rintaman takana pesten veret kaatuneilta ja pukien jälleen jonka jälkeen on olleet valmiit kuljettaa kotikunan Kirkon ruumiskellariin hautausta odottamaa ja omaisten katsottavaksi, Suomi oli ainut joka huolehti näin kaatuneistaan, Lotat on tehneet kotirintamalla paljon paljon muutakin esm ilmavalvontaa, maataloustyötä korvaten niitä jotka olivat kotoa pois puollustamassa maataan,,

• Anonyymi

kyllä 76 vuotias pystyy kk:n vöitä täyttämään ja tarvittaessa liipasinta puristamaan tai korsua lämmittämään ja riu'un aluksia siivoomaan

• Anonyymi

niinbä, pystyn kyllä ja osaan, mutta sanoinkin; "ei huolita enää pystymän, mitä tulee "nuoriin nulikoihin", siinä olet väärässä 20-25wee pystyy oppii sopeutuu ja jaksaa kyllä, heitä aliarviomalla ei johda muuhun kuin tason laskuun, että "mitäpä tässä kun meistä ei ole mihiinkään", sitäpaitsi kyllä vielä 58wee armeijaan otetaan ei sen vanhempaa ja syy on siinä, että kotirintamalle pitää jäädä kokenutta ja osaavaa porukkaa tarpeeksi joka on kaikkein a ja o jos se pettää pettää sotarintamakin,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      86
      3028
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2752
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      109
      2354
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      40
      1734
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1581
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1505
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1300
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1266
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe