Hyvä homma, ilmatkin muuttuu räntä ja vesisateiseksi ja yöt pimenee, mutta vesisateinen pimeä metsä ei saa Sotilasta haitata, lähtisin, mutta 76wee ei enää huolita, 2kertaa kertausin viimenen oli kun ikäni oli jo 45nen, luti ihmetteli miksi noin vanha on kutsuttu, minä että varmaan isäni s-passin lukeneet jossa lukee 12 taistelussa mukana ollut ensin neukkuloita vastaan lopuksi sakemaneja Lapista poistamassa, helppoahan siellä tekee mitä käsketään,,
PlstM Kaikkonen kertauttaa
4
95
Vastaukset
- Anonyymi
vanha ja vanha, voihan sitä nimitellä miten haluaa ja kansa matkii perässä.. liian nuoret nulikat ei sodassa pärjää
- Anonyymi
nuoret ja nuoret, unohit "Lotat, 17v ja vanemmat lotat olivat talvi-ja jatkosodassa heti rintaman takana pesten veret kaatuneilta ja pukien jälleen jonka jälkeen on olleet valmiit kuljettaa kotikunan Kirkon ruumiskellariin hautausta odottamaa ja omaisten katsottavaksi, Suomi oli ainut joka huolehti näin kaatuneistaan, Lotat on tehneet kotirintamalla paljon paljon muutakin esm ilmavalvontaa, maataloustyötä korvaten niitä jotka olivat kotoa pois puollustamassa maataan,,
- Anonyymi
kyllä 76 vuotias pystyy kk:n vöitä täyttämään ja tarvittaessa liipasinta puristamaan tai korsua lämmittämään ja riu'un aluksia siivoomaan
- Anonyymi
niinbä, pystyn kyllä ja osaan, mutta sanoinkin; "ei huolita enää pystymän, mitä tulee "nuoriin nulikoihin", siinä olet väärässä 20-25wee pystyy oppii sopeutuu ja jaksaa kyllä, heitä aliarviomalla ei johda muuhun kuin tason laskuun, että "mitäpä tässä kun meistä ei ole mihiinkään", sitäpaitsi kyllä vielä 58wee armeijaan otetaan ei sen vanhempaa ja syy on siinä, että kotirintamalle pitää jäädä kokenutta ja osaavaa porukkaa tarpeeksi joka on kaikkein a ja o jos se pettää pettää sotarintamakin,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000604987324h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92441Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2101795Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231573- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.42956Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74862Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43822Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä77745