Tarvitsemme "suuris ihmisiä"

quistis

huomataksemme kasvunvaraa pienesä itsessämme:o)
Hauskaa perjantaita kaikille ja eikun kasvamaan tai ainakin laajentamaan tietoisuutta...keväästä tietenkin:o)))
Kiitos JJ,mielessäni mantrana pirtsakkaa,pirtsakkaa ja kohta melkein niin on:o)))

42

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykstypy

      sinullekin tänne aurinkoiseen pohjoiseen.
      Sinähän olet heti näin aamutuimaan syvällisiä pohdiskelemassa. Hyvät päivänjatkot :=))))

      • Otso

        Kaikille! Parempi pitää ajatukset pinnallisina näin perjantaina. Ei mitään syvällistä pohdiskelua. Tulee vielä traumoja viikonlopuksi!


      • quistis
        Otso kirjoitti:

        Kaikille! Parempi pitää ajatukset pinnallisina näin perjantaina. Ei mitään syvällistä pohdiskelua. Tulee vielä traumoja viikonlopuksi!

        vaan elämää ja ihan aitoa sellaista:o)))


      • quistis
        Otso kirjoitti:

        Kaikille! Parempi pitää ajatukset pinnallisina näin perjantaina. Ei mitään syvällistä pohdiskelua. Tulee vielä traumoja viikonlopuksi!

        tulkitsit sen väärin;o)))


      • Otso
        quistis kirjoitti:

        tulkitsit sen väärin;o)))

        tulkitakin, kun ajatukset tänään niin "pinnallisia" Huom! Ei piinallisia kuiteskaan.


      • quistis
        Otso kirjoitti:

        tulkitakin, kun ajatukset tänään niin "pinnallisia" Huom! Ei piinallisia kuiteskaan.

        mul katkesi kynsi...sniff..ei tuu töistä mitään..Puhutanko nyt sama kieltä???Hei minäkö pinnallinen...piinallinen vain:o))))


      • Otso
        quistis kirjoitti:

        mul katkesi kynsi...sniff..ei tuu töistä mitään..Puhutanko nyt sama kieltä???Hei minäkö pinnallinen...piinallinen vain:o))))

        ei taida edes puhaltamalla selvitä, siis kyntesi katkeamisesta, No puhallan kuiteski PUUUUUUUUUUUH. Auttoiko? Et sinä ole pinnallinen, vaan minä en jaksa ajatella kuin aivojen (heh minkä ihmeen aivojen) pintakerroksilla kun on niin puhki tästä viikosta. Ymmärsitkö?


      • quistis
        Otso kirjoitti:

        ei taida edes puhaltamalla selvitä, siis kyntesi katkeamisesta, No puhallan kuiteski PUUUUUUUUUUUH. Auttoiko? Et sinä ole pinnallinen, vaan minä en jaksa ajatella kuin aivojen (heh minkä ihmeen aivojen) pintakerroksilla kun on niin puhki tästä viikosta. Ymmärsitkö?

        Ihan finaalissa mäkin ja viel pari tuntia duunia!
        Puhallus auttoi..Enää ei haittaa,vaik kynsi katkesikin..nihn:o))))Yritä rentoutua Nalle:o))


      • Otso
        quistis kirjoitti:

        Ihan finaalissa mäkin ja viel pari tuntia duunia!
        Puhallus auttoi..Enää ei haittaa,vaik kynsi katkesikin..nihn:o))))Yritä rentoutua Nalle:o))

        tämä nalle rentoutuu kuten ohje tuli.Hitsi ku nämä viikot menee nopeasti. Hautasitko jo sen kynnen?


      • quistis
        Otso kirjoitti:

        tämä nalle rentoutuu kuten ohje tuli.Hitsi ku nämä viikot menee nopeasti. Hautasitko jo sen kynnen?

        se raukka hävis jonnekkin..surku:o((


      • Otso
        quistis kirjoitti:

        se raukka hävis jonnekkin..surku:o((

        ressukkaa. Heiiiiiii ettet sä vain pureskele kynsiä????


      • quistis
        Otso kirjoitti:

        ressukkaa. Heiiiiiii ettet sä vain pureskele kynsiä????

        Se töksähti kahvinkeittimeen..ei oikein toi käden ja silmän kordinaatio pelaa:o((


      • Otso
        quistis kirjoitti:

        Se töksähti kahvinkeittimeen..ei oikein toi käden ja silmän kordinaatio pelaa:o((

        sua naputtelemassa huuhaalle ja välillä sormesi menemässäs suuhun kun mietit mitä kirjoitat ja sit ahaa oivallus ja hups kynsi poikki ja *glup* se sujahti vatsaan.


      • quistis
        Otso kirjoitti:

        sua naputtelemassa huuhaalle ja välillä sormesi menemässäs suuhun kun mietit mitä kirjoitat ja sit ahaa oivallus ja hups kynsi poikki ja *glup* se sujahti vatsaan.

        tunnetusti mieti mitä kirjoitan...Mä mutristan suutani ja kurtistan kulmiani..siis jumppaan;O)))
        Mukava et kuvittelet mut:o))))No jokos alat rentoutua???


      • Otso
        quistis kirjoitti:

        tunnetusti mieti mitä kirjoitan...Mä mutristan suutani ja kurtistan kulmiani..siis jumppaan;O)))
        Mukava et kuvittelet mut:o))))No jokos alat rentoutua???

        tiden rentoudun...En mieti arkisia asioita. Pakko nollata ne, et jaksaa taas ensviikon. Joko kaikki lihakset jumpattu?


      • quistis
        Otso kirjoitti:

        tiden rentoudun...En mieti arkisia asioita. Pakko nollata ne, et jaksaa taas ensviikon. Joko kaikki lihakset jumpattu?

        suurin lihas viel käsittelemättä....mun aivot siis
        ...


      • Otso
        quistis kirjoitti:

        suurin lihas viel käsittelemättä....mun aivot siis
        ...

        sä aivot hoitelet? Jotain speciaalia vai? Mun kiusatut aivot ainaski kaipaa lepoa nyt.


      • quistis
        Otso kirjoitti:

        sä aivot hoitelet? Jotain speciaalia vai? Mun kiusatut aivot ainaski kaipaa lepoa nyt.

        lepoa:o)))Mä olen menossa pimeään ja peiton alle.Jospas mä selviän tästä hengissä..niin ja Sä etenkin:o))))


      • Otso
        quistis kirjoitti:

        lepoa:o)))Mä olen menossa pimeään ja peiton alle.Jospas mä selviän tästä hengissä..niin ja Sä etenkin:o))))

        me selviämme!!!!!!Hauskoja hetkiä sinne pimeään peiton alle!


    • perskuti

      Kyllähän tuo tietoisuuden laajentaminen on paikallaan, kunhan kevät ei vaan menis muun kiireen mukana huomaamatta, no...ainahan siintä pikkasen tarttuu puseroon, onneksi;=))

      • quistis

        Kevät ihana...Sinä ihana...Kaikki ihana;o)))


      • perskuti
        quistis kirjoitti:

        Kevät ihana...Sinä ihana...Kaikki ihana;o)))

        Nyt tuli tunne, että quistis on ihan lätkässä "rakastunut", Tai joku yhtä voimakas tunnetila?
        Kerro vaan kaikille huuhaalla, jään seuraamaan mielenkiinnolla;=))


      • quistis
        perskuti kirjoitti:

        Nyt tuli tunne, että quistis on ihan lätkässä "rakastunut", Tai joku yhtä voimakas tunnetila?
        Kerro vaan kaikille huuhaalla, jään seuraamaan mielenkiinnolla;=))

        elämää:o))))))Kylläkyllä...rakastunut rampa olen;o)Särkee päätä:o(


    • sydänystävä

      Voi voi kun syvällisiä mietit heti aamusta :)
      Minä harmittelen vieläkin illallista suomen peliä! Mukavaa päivää sullekkin ja ole varovainen,onhan perjantai ja 13 :))

      • quistis

        vallan!!Ja minäkö syvällinen..blondi bimbo;o))


      • sydänystävä
        quistis kirjoitti:

        vallan!!Ja minäkö syvällinen..blondi bimbo;o))

        No sitten meitä on kaksi samanlaista ;))


      • quistis
        sydänystävä kirjoitti:

        No sitten meitä on kaksi samanlaista ;))

        sööttiä älykköä:o)))))))))


      • sydänystävä
        quistis kirjoitti:

        sööttiä älykköä:o)))))))))

        suloisia pikku otuksia ;)))
        Kyllä sulle pitäs löytää se hieroja,kun sun päätä särkee.
        Mistä ihmeestä sen löytäis...olisko jj:n apu lähellä?;)))


      • quistis
        sydänystävä kirjoitti:

        suloisia pikku otuksia ;)))
        Kyllä sulle pitäs löytää se hieroja,kun sun päätä särkee.
        Mistä ihmeestä sen löytäis...olisko jj:n apu lähellä?;)))

        mä vonkaan kokoajan:o))))))


      • jeffjeff
        quistis kirjoitti:

        mä vonkaan kokoajan:o))))))

        kylhää mie voisinkii parantaap siun migreenis
        mut ku ekan pitäiskii suaha toi miun jalkain
        kondiksee ja niih kauhia hinkune omp piästä pyörälenkil
        omp iha kauhioit vierotuksellisii oirehiikii:o)))


      • quistis
        jeffjeff kirjoitti:

        kylhää mie voisinkii parantaap siun migreenis
        mut ku ekan pitäiskii suaha toi miun jalkain
        kondiksee ja niih kauhia hinkune omp piästä pyörälenkil
        omp iha kauhioit vierotuksellisii oirehiikii:o)))

        heti pois..Nyt mielikuvapyöräilyä!!!!Mä lepään vähän ja katsotaan jaksanko heilua:o))))Niin haluais:o))))))


    • quistis

      Vuoksi ja kunniaksi vain..Jotten unohtaisi.Suurikset ovat ihan heimonsa..Jumalia,Marioita,henkiolentoja...Ja mä vain pieni omahoitaja!!!Näin syvällistä:o)))Elikkäs mun ja heidän arkea myös perjantaina 13 pv.

    • jeffjeff

      semmoist mielt et tommottissii *hups mikä loppu*
      perjantakkii ja 13pv. ei piäkkää aatel olleskaa
      sama moisii päiviihää ne onk ku muutkii tulleep mit onkii tullaksee vaik jottai oikee hauskaa:o)))

      • quistis

        oikeesti mun vapaapäiväni,mut töissä vaan heilun ja migreeni riivaa tai sit joku muu!!!Toivottavasti ilta on parempi:o)))))


    • ..laajentunut huimasti.. ehkä jopa riittää..

      • quistis

        mitä minä muka ymmärrän???


    • amaryllie

      viikonloppua sinullekkin ja kaikille muillekkin huuhaalaisille....

      • Otso

        samoin!


      • quistis

        Arvaa vaan,et sainkin äippäpäivänä uuden paitulin...Pinkin!!!!Tosi ihanan!!!


    • quistis

      hetkiä..kyllä,kyllä...

      • Otso

        taisit narrata???


      • quistis
        Otso kirjoitti:

        taisit narrata???

        Yksin hauskoja...Juu onhan,ei ookkaan;o))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe