Kun pelaa veikkaus kortilla

Anonyymi-ap

Ei tule mitään rahaa aikanaan minulle kun pelaa kortilla. Heti tulee pelaa ilman ainakin puolet rahoita takaisin .Kerran vuodessa ainakin pitäs saada 200-1000€ voitto,niin voisi pelata innolla kenoa joskun markan aikaa voitin kenosta 200 mk.Nyt 0,50-3€ ei innosta pelata kenoa ,eurojacpot olen pelannut enempi voitot 126€ tänä vuonna panoksella 12€ .Hereillä näky voitto noin 40000000€ meneekö siihen 32.v. kuten edellisellä enne näyllä joka piti täysin paikkaansa.äitin äidillä oli näkemisen lahja .Lottosta saatu alle 50€ tänä vuonna kumpa sitä näkemisen lahjaa pystyi jotenkin tehostamaa joskus on nähty numeroita laitettu heti lapulle ylös pantu rivi vetämään saatu 10-20€lotosta ei sen enepää.

10

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei voita ei. Mutta kohtahan se on jopa totopeleissä pakollinen. Muuten ei saa pelilöitä sisään.

    • Anonyymi

      Suurenmoiset onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille aplodien kera!!!

    • Anonyymi

      Kuinka moni on saanut "tonnin" tai enemmän?

      Veikkauskortti on hyvä! Kun pelaat omalla kännykällä tai koneella kotona, niin ei tule kioskin ikkunaan mitään "TÄÄLLÄ VOITETTIIN" Veikkauksen pitäisi laittaa nettiin myös asiakkaan omiin asetuksiin ruksi jolla annetaan lupa tai evätään tiedoitus mahdollisesta yli 10 000€ voiton paikkakunnasta!

      Mielestäni voittopaikat saisi ilmoittaa vain maakuntatasolla! Ainostaan Helsinki on riittyävän suuri paikka jossa käyttää paikkakunnan nimeä! Itse jos voittaisin " miljoonan", niin kieltäisin asian julkaisua maakuntaa laajemmin. Paikka jossa olen sen kokoinen! En ole pelannut kioskilla enää vuosiin!

    • Anonyymi

      Olisko parempi kännykkä syytä hankkia?
      Kirjoitustaito sitä luokkaa, ettei oikein pahemmasta väliä.

    • Anonyymi

      Liian harvoin jartaan Loton päävoittoja. Ei potin aina tarvitsisi olla ennätys suuri.

    • Anonyymi

      kun pelaa veikkaus kortilla: 7 päivää pelasin 1€ panoksella kortille voitto tuli takaisin ( 1€) vain.

      • Anonyymi

        Tee nrolaput ja hatun sisään, sitten ravistelet kunnolla.


      • Anonyymi

        Sama se näyttääkö vai ei, tulos on nolla joka tapauksessa. Huijari veikkaus vie rahasi.


    • Anonyymi

      Kaikki tuet ja kohta veikkausvoitotkin jaetaan "pärstäkerrointen" mukaan.

    • Anonyymi

      Viisi miljoonaa potissa kun valmistaudutaan kutosen iltaan.

      https://olohuone.w3spaces.com/lotto.html

      Nimittäin, kauimmin kateissa ollut lottonumero on 6. Se putosi arvontaputkesta edellisen kerran toukokuisena lauantaina viikolla 18 (07.05.2022).

      Tullako tänään vai eikö tulla, kas siinä pulma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe