Olisi aika märiinin tilslle saada oikea henkilö. Kuimka kauan italia määrää suomen pääministerin.
Märinin tilalle ammattitaitoinen heti??
4
61
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se taitaa nyt mennä näillä eväillä tämän hallituskauden loppuun.
Seuraava hallitus onkin sitten arvoitus; demarit ja persut kokoomuksen kanssa hallituksessa saattaisi olla mielenkiintoinen yhdistelmä? - Anonyymi
Marinin touhut ovat pistäneet ajattelemaan, että pitäisikö meidän edustajamme näissä EU- ym. maiden suurissa konferensseissa sittenkään olla pääministeri. Presidentti olisi oikeampi henkilö edustamaan!
Pääministeriksi kun valitaan ihan kuka vaan joka on somesuosiossa ääniä puolueelle keräämässä, mutta presidentti on koko kansan valinta johon ei ehdokkaaksikaan laiteta ketä hyvänsä, saati valita. - Anonyymi
tuo kyseinen akka on ollut ja tulee olemaan suomen tuho. Ei ole tehtävien vaatimaa koulutusta eikä ammattitaitoa, on vain punikkki liiton jäsenkirja ja jonkin verran puotipuksun erikoisosaamista
- Anonyymi
paljon ehtii Marin ja muut kommarit suomen talouteen tuhoa tehdä ennen uusia vaaleja. Pahinta on, että ei osaa luopua siitä kunnianhimoiseta ilmastotavoitteista ja siirtää tavoitetta sillä suomessa on talous niin kuralla ja ilmastohömppä vie rahat joita tarvittas suomen kansalaisten auttamiseksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m332443Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891124Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.125917- 64853
Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.57853Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos66754Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle69750EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta96738Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25678Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30664